Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Quattroman Creative Commons License 2014.07.26 0 0 134973

biztos voltak ezek között is mérnökök.

 

TraguAre Creative Commons License 2014.07.26 0 0 134972

Értem. Köszönöm.

 

Előzmény: Adm (134970)
kolcsar Creative Commons License 2014.07.26 0 0 134971

Rosszul érted,nem fikázom nézem le a mérnököket,sokat ismerek akik végig járták a létrát,valamikor inas ként kezdték,és tanultak tovább,nem szégyelnek beállni dolgozni is. De ismertem olyant is akivel úgy keveredtem ismeretségbe Opelon vezérműszijat cseréltek,és szerencsére csak 4 himbát törtek mikor beinditoták a motort,és úgy vontaták hozzám,volt pár ilyen is. Utána mielőtt nekiáltak volna házi barkácsolásnak inkább előte felhivnak azóta.De ismerek olyant is aki veri a mellét aztán mondták neki mutassa meg amit nagyon eltud magyarázni akkor csak kifogások vannak.Azokat tisztelem akik amit elmondanak azt megis tudják mutatni,vagy ha kérdez az ember tőlük valamit be ismerik ők se tudják,de veszik a fáradságot utána néznek,kérdeznek másoktól,nincsenek eltelve maguktól Ők Mérnök urak és lenézik a melósokat:))) 

Előzmény: kovacs1000 (134966)
Adm Creative Commons License 2014.07.26 0 0 134970

A darab drót a fej seggében egy antenna. Még ha nem is tökéletes.

A gyári koax vezeték a végén a döglött erősitővel egy tápvonal a végén a nagy semmivel. Nem sok jelet vesz fel az éterből.

Előzmény: TraguAre (134967)
Paco155 Creative Commons License 2014.07.26 0 0 134969

Azért volt még utána fizika szigorlat, meg áramlástan vizsga is. :P  És az NME-n még az utolsó előtti félévben is ki lehetett végleg esni, olyanról meg sokról tudok aki az utolsót járta kétszer. Mondjuk aki nem adja le a diplomamunkáját időre az meg is érdemli. :)

Előzmény: LyPapa (134959)
LyPapa Creative Commons License 2014.07.26 0 0 134968

A hülyeség nem mérnök specifikus :) A szerelhetőség meg szimplán arrafelé irányított, hogy minden biszbasszal menj a szakszervizbe, és az ott állomásozó - sokszor meglehetősen seggfej mentalitású - szerelő essen neki egy égő cseréjének. Ennek kapcsán meg az összes környező patent, lemezanya meg mittudomén mit hágjon széjjel. 

Nem sok, mintegy 35 éves tapasztalat szólt belőlem.

 

Üdv: LyPapa

 

Előzmény: kovacs1000 (134966)
TraguAre Creative Commons License 2014.07.26 0 0 134967

Dugtam egy drótot a fejegységbe, mindjárt talált is pár adót, amit előtte nem.

Az antennakábelt a tetőig belül kimértem, nincs szakadás.

 

 

A rohadás logikusan hangzik, főleg mivel úgy vélem, hogy az utóbbi időben romlott a vétel.

Na ez most már egyértelmű.

 

Amúgy azért erősítő nélkül nem kéne többet tudnia, mint egy darab dróttal a fejegység seggében?

Előzmény: Adm (134965)
Adm Creative Commons License 2014.07.26 0 0 134965

Az hogy szakadást mérsz, még nem jelenti az antenna halálát, de azért valószínű hogy erről van szó.

Ellenőrizd, hogy az antenna talpban található erősitő megkapja e a tápot, ha pedig igen akkor jó eséllyel szép lassan szétrohadt az antennatalpban található erősítő, jártam már így annakidején párszor. De azért dugj egy darab madzagot a fejegységre, akár a tunered is meghalhatott.

Előzmény: TraguAre (134961)
TraguAre Creative Commons License 2014.07.26 0 0 134964

Arra nem gondolsz, hogy nem azért csinálnak szerelhetetlen nehezen javítható autót mert nem tudnak mást, hanem azért mert nem akarnak (mert mondjuk nem szempont)?

Előzmény: kolcsar (134963)
kolcsar Creative Commons License 2014.07.26 0 0 134963

Nem gondoltam ilyent félre érted.

Csak az a gond ezeket alapból kelett volna megtanitani (tanulni) az alsó szinteken,legyen mire épitsen.Lásd a sok okost akik tervezik a kocsikat szerelhetőség szempontjábol milyenek,mikor itt is szidják a szerelők mit csináltak volna inkább a nagy tudású mérnökök:))

Régen ismeretem olyan tanársegédeket a BME jármű tanszékről akik mentek a KNOOR-BREMSE céghez mert olyanokat kerestek akik nem csak papiron tudtak számolni tervezni,hanem le is tudták gyártani a kisérleti protó darabokat.

Előzmény: kovacs1000 (134958)
kolcsar Creative Commons License 2014.07.26 0 0 134962

Régen se volt valami nagyon fényes,de akkor valamennyire megtanitotak dolgokra,irni,olvasni ,számolni,emberekkel kommunikálni.Ma nézzél körül a fiatalok ha nincs okos telefon,számitógép,bambán néznek egymásra,emberi kontatktus nincs.Előszőr azt hittem én látom igy,de ismerősök mesélik elmentek esküvöre a 20-év alatti fiatalok csak bambán néztek egymásra mikor mondta az egyik az unoka öcsének menjél csajozni,rákérdezett azt hogyan csinálja.

Mióta volt a nagy Gengszere váltás, azóta csúszik minden lefelé,pláne a Magyar Bálint leirata óta még inkább ,szakközép iskolába a Tanulónál 4-év alatt el kell érni a szakma felé való orientációt.Ezt kint az egyik szki-ba rakták annó elém ,most meg akikel beszélek tanárokkal még hülyébb tantervek jönnek le.

Előzmény: xmbela (134957)
TraguAre Creative Commons License 2014.07.26 0 0 134961

Antenna: amennyiben egyik napról elment a vétel, valamint a tetőn lévő csonk és a belül lévő vezeték között szakadást (avagy semmit) mérek, akkor:

 

a.: rendelhetem az új antennát

b.: nem értek hozzá, kapcsoljam ki

c.: hö?

 

Skoda Octavia 1.8 20V, kombi ződ. 1998

409 Creative Commons License 2014.07.26 0 0 134960

Mindenkinek a saját baja fáj a legjobban.  A másokét könnyebb elviselni.   :-)

LyPapa Creative Commons License 2014.07.26 0 0 134959

Nálunk a matek szigorlat komoly rostát jelentett :) A BME nem volt a félvállról vehető kategória - most nem tudom, mi a helyzet.

 

Üdv: LyPapa

 

Előzmény: Paco155 (134954)
kovacs1000 Creative Commons License 2014.07.26 0 0 134958

Az egyetemen nem tanul senki autószerelést, sem diagnosztikát, semmi ilyesmit! Senki! Nem is cél! Nem tudom miért gondolod ezt.

Előzmény: kolcsar (134950)
xmbela Creative Commons License 2014.07.26 0 0 134957

Régen jobb volt a tanmenet?

Milyen alapokat adtak, ha sokan úgy írnak, hogy az általános iskola 3. osztályából sem kerülhetnének ki.

Előzmény: kolcsar (134950)
novothauto Creative Commons License 2014.07.26 0 0 134956

Ők sem nagyon értették, hogy ez miért van ingyen :)

 

Egyszerűen, mert jó, plusz jó fejek.

 

 

Előzmény: Paco155 (134955)
Paco155 Creative Commons License 2014.07.26 0 0 134955

Hihi.  És mennyivel csökkent a bérleti díjad?   :)

 

(Ha nem csökkentették akkor ideje meglátogatnod őket és kérni a reklámdíjat. :P )

És ha már épp ott vagy az NCH-nál akkor lécci kopogj már be a szomszéd ajtón is, hogy végre személyesen is találkozzunk. :)

Előzmény: novothauto (134927)
Paco155 Creative Commons License 2014.07.26 0 0 134954

Már ahol. :)

Előzmény: LyPapa (134953)
LyPapa Creative Commons License 2014.07.26 0 0 134953

Paco155, mondtak anno mást is:  ha egyszer túljutottál a 2. évfolyamon, elég nehéz lesz kipotyogni :) 

 

Üdv:LyPapa

 

Előzmény: Paco155 (134952)
Paco155 Creative Commons License 2014.07.26 0 0 134952

"Ezek lesznek a jövő mérnökei:))"

 

Ez egy közkeletű tévedés. :)    Mérnök nem az lesz aki az egyetemre jár -  hanem aki már elvégezte azt!

Előzmény: kolcsar (134947)
kolcsar Creative Commons License 2014.07.26 0 0 134951

Azt nem irtam nem sértődtem:)))

 

Előzmény: kolcsar (134950)
kolcsar Creative Commons License 2014.07.26 0 0 134950

Nem fikáztam a fiatalokat,hanem a mai iskolai tanmenetett:))

Ebbe igazad van akit érdekel az megtanulja,de legalább az alapokat adnák nekik az iskolába!

Előzmény: cam aro (134949)
cam aro Creative Commons License 2014.07.26 0 0 134949

De ez mire jó arra még nem tudtak választ adni az okosok,vagy én vagyok olyan szeretem megérteni a dolgokat"" 

 

Nezd. 

olvasni tudsz.. tehat mashol van a hiba. 

talan az ertelmezesben. 

talan a megertesben. 

 

leirtam mi az oka a progressziv poti palyanak. / ha mar az okosoknak nem hiszel / 

a tevedes jogat tovabbra is fenttartom ertekileg. 

de a "mire jo"-ra,...... kaptal valaszt. 

--------------

 

lehet csak engem zavart a stilusod.

nem kerek erte elnezest. 

 

befikazod a fiatalokat, mert nem tudnak valamit, amit te. 

Bacsi. 

Nezz szet. 

azok a fiatalok 30 perc gyakorlat utan,  kisujjbol kifogjak razni azt  a diag progi kezelest, amit te evekig nyogtel.

ha most sertodsz, hat tedd.

altalaban turelmes vagyok.. de van az a monoton mondat ismetles.. ami kibir hozni a sodrombol.

Bocsi.

================================ 

 

Előzmény: kolcsar (134947)
kolcsar Creative Commons License 2014.07.26 0 0 134948

Ezért kérdezek előbb ha netalántán lenne annyi felesleges pénzem beinvesztáljak egy 4 vagy 8 csatornás scópba mivel most csak 2 csatornás van azt ne vágjam élből haza,meg azt se amire csatlakozom:))

Előzmény: 409 (134946)
kolcsar Creative Commons License 2014.07.26 0 0 134947

Jól emlékszel:))

 

Még nem kell Cavinton:))

De ez mire jó arra még nem tudtak választ adni az okosok,vagy én vagyok olyan szeretem megérteni a dolgokat,gondolkozom nem mint manapság akik kijönnek az iskolákból alkatrész cserélő droidok a nagy része.

Van a házunkba egy srác akit még érdekelne a diagnosztika,megvan az éretségije,technikus minősitője,most jár Győrbe,másik 4 barátjával ott voltak nálunk az udvaron hoztak kocsikat tanulni,hogy müködnek a diag cuccok.Opelt,Audit,mivel nekem van a VCDS,Op-Com,Actia,át jött két másik jó barátom szerelők hoztak KTS-t,Autocom-ot.Hiába van papirjuk az elvégzett iskolákról a srácoknak. Arról se volt elképzelésük hogyan kell elinditani őket,amit láttak élő adatba semmit nem tudtak értelmezni mi mit jelent. Ezek lesznek a jövő mérnökei:))

Előzmény: cam aro (134945)
409 Creative Commons License 2014.07.26 0 0 134946

"Közös testel ha a csúcsokra lépek mindegyikre a pozitivra akkor csak folyamatos 4 vonalat kapok,ha meg a csúcs negativ jel vezetékére lépek amikor ráadom a gyújtást elméletileg egy nagy zárlatot csinálok a rendszerbe!"

 

Még elméletileg sem! Ha a mérőzsinóron a test bármi galibát tudna okozni, akkor jószerével semmit sem lehetne mérni a szkópokkal. Akkor van galiba, amikor a szkóp testek kerülnek különböző potenciálra.

Előzmény: kolcsar (134928)
cam aro Creative Commons License 2014.07.25 0 0 134945

uzemi hofokon pontosabb  a hofok visszajelzes. 

( hasrapacsi )

az elso tartomany   4-1V kozt lefed -20tol +70-ig. 

a masodik tartomany 4-1V kozt lefed +70-tol + 120-ig. 

kb mint egy progressziv gazpedal poti. nem linearis. 

 

! HA jol emlekszem.. ! 

Előzmény: kolcsar (134944)
kolcsar Creative Commons License 2014.07.25 0 0 134944

Ilyenek voltak a régi Kadetokba,is meg az Asconákba,de egy GM nagyokos se tudott rá mondani akkor se semmit csak a válukat rángatták miért jó ez a megoldás.

Normális autónál legalább valami arányosságot lehet látni,ahogy emelkedik a hőfok csökken a feszültség arányosan,nincsilyen oda-vissza ugrálás:))

Előzmény: cam aro (134943)
cam aro Creative Commons License 2014.07.25 0 0 134943

B vectra kornyeken ne lepodj meg,  ha megremeg a szenzor 'keze'  :)

 az elkezd feszkot ejteni 4V kornyekerol.. majd olyan 1.5V-nel / 70-80C /  ujra kezdi 3.5V korulrol..  

 

nem targyhoz tartozik. 

====================

Előzmény: novothauto (134942)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!