Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2016.04.24 0 0 27012

:-))

 

Közbe a neten kutakodtam neked :-))

 

Találtam egy videót ahol egy aspera motoros "fűnyírót" nyüstöl a manuskám A motor jellege meg egyezik a tieddel

A lényeg a karbit le szerelte tisztítás céljából én meg ilyen kép lopóval le szedtem fel teszem azt is ide hátha segít!

 

 

 

Előzmény: aszti93 (27006)
Törölt nick Creative Commons License 2016.04.24 0 0 27011

Na hali :-))

Egy óra keresgélés után találtam egy karbit ami rémlett hogy az "Aspera" motoré volt.

 

De nem biztos !!  :-((

 

Mindegy, le fényképeztem fel teszem ide aztán ez alapján tudsz kutakodni. Utána nézni hogy az -e ?Azt hiszem a karbi belseje hiányos mármint az enyém ja és

érdekesség : semmi mondom semmi írás nincs rajt :-((

 

 

 

 

 

 

 

 

Előzmény: aszti93 (27006)
ombre.meriva Creative Commons License 2016.04.24 0 0 27010

Ha nincs meg a többi része, alkatrésznek így is eladható.

 

Előzmény: antalijozsef (27009)
antalijozsef Creative Commons License 2016.04.24 0 0 27009

Szia!

 

Köszönöm a választ, az alkatrészek nem az enyémek. Ezeket kaptam egy ismerősömtől, hogy adjam el, majd rákérdezek meg van-e a többi része. Konkréten mit kellene keresnie, hogy néz ki az a rész ami hiányzik belőle?

Előzmény: ombre.meriva (27008)
ombre.meriva Creative Commons License 2016.04.24 0 0 27008

Helló!

 

Ennnek a felezőnek meg van a többi darabja is???

Ha meg is van, új árban nem fogod tudni eladni egyik tartozékot sem. A jófogáson érdemes szétnézni, mit mennyiért árulnak.

 

A robi utódja működik:

Gyulainé: 0688414944

 

Tavalyi árlista:

 

Előzmény: antalijozsef (26983)
kosi1973 Creative Commons License 2016.04.23 0 0 27007

Sziasztok!
Robi Rekord váltó átalakítás után megmaradt alkatrészek eladók.

Közdarab 5000 Ft,
kuplung egyben 6000 Ft,
harang 3000 Ft, kuplung felső 4000 Ft.Nyeles fogaskerék 6000 Ft

aszti93 Creative Commons License 2016.04.23 0 0 27006

sajna nincs meg az eredeti karbija. :(

Előzmény: Törölt nick (27005)
Törölt nick Creative Commons License 2016.04.23 0 0 27005

Sőt ha jól emlékszem nem vagyok biztos bent mert már rettentő sok kis kacadék bütykölésében részt vettem és lehet keverem őket de mintha a karbira egyenesbe rá lett volna a tetejére építve ez a regulátor szabályzó elem ami ugye a hűtő ventillátor mellé volt valahogy be rakva és a karbit ha le szedted azzal a lapáttal együtt jött le. de nem biztos :-((

 

már rég volt.

Előzmény: aszti93 (27002)
aszti93 Creative Commons License 2016.04.23 0 0 27004

Megköszönném ha megnéznéd.

Előzmény: Törölt nick (27003)
Törölt nick Creative Commons License 2016.04.23 0 0 27003

Hát nem mernék mérget venni rá hogy ilyen karbi volt mert amit te néztél ez valami 4 üteműjé.

Ha nem sürgős meg nem felejtem el mintha lenne nekem a fészerbe valami karbim ahhoz a mocihoz de ha igaz csak alkatrésznek szereztük annak idején (és lehet hiányos)de abból be lehetne azonosítani.

 

Holnap meg nézem és ha meg van(ha ki nem dobtam már) le fotózom aztán majd ilyesmit keresel.

Előzmény: aszti93 (27002)
aszti93 Creative Commons License 2016.04.23 0 0 27002

és a karbija lehet hogy Dellorto FHPA 20 9.5, jelenleg ezt találtam hozzá. viszont ilyet itthon nem igazán találtam.

Előzmény: Törölt nick (27001)
Törölt nick Creative Commons License 2016.04.23 0 0 27001

:-)) aha valami ilyesmi rémlik hogy igen most hogy mondod vagyis írod igen fiat aspera.

De már vagy 10 éve el adta vagy odaadta fater valakinek mert ő vett újabbat Mármint akkor újat valami honda motoros 4 üteműt a másik meg a 4 ütemű motor cserés volt neki az meg kordét húz briggs motorral :-))

 

Úgyhogy ez az aspera már csak abból ugrott be hogy én még azt bütyköltem faternak mert a karbija azthiszem ilyen membrános szerű volt mint a motorfűrész vagy kasza karbi csak nagyobb( mármint méretileg :-)) )

 

és valami membrán szart be rajt ha jól emlékszem.

 

De ne vegyél mérget rá (én se mernék) már annyi gépet bütyköltem (mint otthoni szak kontár :-)) )

Előzmény: aszti93 (27000)
aszti93 Creative Commons License 2016.04.23 0 0 27000

igen ott van. guglin találtam egy olyat hogy Fiat Aspera bvs143. Lehet hogy ez az?

Előzmény: Törölt nick (26999)
Törölt nick Creative Commons License 2016.04.23 0 0 26999

:-))

 

Nem akarok ökörséget mondani de talán ha jól emlékszem a blokk neve: ASPERA valami olasz 2 ütemű.

 A benya tank alatt hátul van a karbija ugye?

Előzmény: aszti93 (26997)
Törölt nick Creative Commons License 2016.04.23 0 0 26998

Hali :-))

 

közösen 1-2 sör mellett . :-))

 

Én vettem az olajat  is Igaz neten rendeltem az összes többi cuccal, meg nem echte briggs hanem ilyen kertigép olaj SAE30 10W30 4T Garden neve nincs 6 decis ki szerelés ( Persze az ár volt a motiváció: 850 FT/ 6 dL ) de nem ment bele mind kb csak 5.5 deci.

 

Mert ennek a motornak nívó pálcája van és a felső szint előtt egy ici picivel van az olaj és így lett annyi amennyi.

Előzmény: Dutrás-pisti (26996)
aszti93 Creative Commons License 2016.04.23 0 0 26997

2 ütemű a szerkezet

Előzmény: Törölt nick (26993)
Dutrás-pisti Creative Commons License 2016.04.23 0 0 26996

Helló Pimpa1974!

Kérdés:Szaki öntötte bele az olajat vagy te?És mennyit?

Előzmény: Törölt nick (26994)
gyusy Creative Commons License 2016.04.23 0 0 26995

Meg kell bontani.

Előzmény: Törölt nick (26994)
Törölt nick Creative Commons License 2016.04.23 0 0 26994

Mert gondolod el tört az olaj lehúzó?

Előzmény: gyusy (26992)
Törölt nick Creative Commons License 2016.04.23 0 0 26993

:-))

Nem akarlak csesztetni de ez olyan gyenge kép nehéz meg állapítani :-))

Azért kérdem ám mert fateroméknak volt annó régebben 2db RK-01 es gépcsodájuk és ha hiszed ha nem az egyiken is egy fajta motor volt meg a másikon is :))

Állítólag valahol tán Zircen vagy nem is tudom Veszprém mellett gyártották őket és ami épp volt készleten motor azzal szerelték :))

És az egyik 81-es kiadású volt a másik 83 as kiadású a régebbi valami 2 ütemű blokkos volt az újabbik meg 4 ütemű.

Tudom hülyén hangzik de emlékszem még kis sutyó tökös voltam mikor újan vette fater a 2. at

Az elsőt meg nagybáttyám (ha jól emlékszem)adta neki.

és csodálkoztak is és kérdezték hogy ez tényleg rk-01 és akkor mondták neki hogy ez így van ami akkor épp volt motor azzal szerelték!

Azért kérdem tőled: 2 ütemű vagy 4?

Előzmény: aszti93 (26989)
gyusy Creative Commons License 2016.04.23 0 0 26992

Remèlem nem tört,csak"vacak!

Előzmény: Törölt nick (26991)
Törölt nick Creative Commons License 2016.04.23 0 0 26991

:-((

 

Gondolod igaza van és az a gyűrű ép olyan jó mint a régi eredeti csak ez kicsit másabb??

Az olajlehúzóra gondolok.

Előzmény: gyusy (26990)
gyusy Creative Commons License 2016.04.23 0 0 26990

Lehet leragadt valamelyik,újra szètkapni,bele lesni.

Előzmény: Törölt nick (26986)
aszti93 Creative Commons License 2016.04.23 0 0 26989

ez nem az enyémről készült de ugyan így néz ki a motorja. (jelenleg nem vagyok otthon.)

Előzmény: Törölt nick (26988)
Törölt nick Creative Commons License 2016.04.23 0 0 26988

Tegyél fel képet róla!

 

Előzmény: aszti93 (26987)
aszti93 Creative Commons License 2016.04.23 0 0 26987

Sziasztok!

 

Van egy rotációs kapánk aminek a típus száma: RK-01. Nem tudja véletlen valaki hogy milyen karburátor kell rá? Vagy esetleg hogy mi a motor típusa?

Törölt nick Creative Commons License 2016.04.23 0 0 26986

:-((

hali

 

Nem akarom védeni de előttem szedte szét ha arra gondolsz hogy ilyen indikátorral mérte -e akkor nem de szemmel látható volt hogy a henger fal szép egészséges.

Viszont nekem közbe lett egy gondolatom: Mégpedig amit ki vettünk vagy vett gyűrűket ugye azok mérve is és szemre is kopottak voltak olyannyira hogy a helyükön

Ha dugó nélkül vissza lett rakva az illesztés kb 2-2.5 mm volt a hézag :-(( Még szét sem szedte kompresszió mérővel mérte azt mondta 2 variáció lehet: Vagy szelepfészek túl kopott és ezért nincs kompresszió vagy gyűrűk dögök.

Szelepek rendbe voltak mert a hengerfej levétel után azonnal látszott hogy azok jók!

Aztán mondta hogy ok akkor szedjük szét mert val szinű gyűrű bár sem válla sem nagy húzás vagy ilyesmi nincs a hengerben.

Nos a gyűrűk tényleg nagyon csúnyák voltak,de akkor még a régi gyűrűkkel nem füstölt semmit szinte.

 

Meg rendeltem az új gyűrűket a megadott adatok alapján egy ilyen kisgépes oldalon.

Gyűrű méret: Átmérő:65.8 Kompresszió gyűrű magasság:2mm olajlehúzó: 4.7mm

A régi gyűrűk a dugón egy anyagból volt mindegyik arra gondolok az olaj lehúzó is csak vastagabb volt mint a kompresszió gyűrű

Nos amit le szedett gyűrű azt mondta az ember volt valami horony vagy mittudom én mi a gyűrűn, amit küldtek újat Az olaj le húzó olyan volt hogy volt 2 db vékony gyűrű meg külön 1db valami ilyen hullámos lemez valami amit be kellett tenni a gyűrűk közé.

A szaki mondta hogy HÁÁÁT Nem erre számított de mindegy ezzel is jó kell legyen.

bele mérte az új gyűrűket a hengerbe: nem e kell csiszolni vagy reszelni az illesztésnél mer azt mondja hogy van ami után gyártott és nagyobb és a hőtől be szorul táguláskor.

De ez pont jó volt a kompresszió gyűrűk 0.1mm illesztés volt azt mondta az pont méret.

De az olaj lehúzó kis vékony gyűrűk azok vagy 1mm hézagosak voltak de azt mondta elvileg jó az.

Nos én arra gondolok azok az olajlehúzó gyűrűk nem jók.!

 

Vagy hülyeséget mondok???

Előzmény: gyusy (26984)
antalijozsef Creative Commons License 2016.04.23 0 0 26985

Eladó 2db új Robi járókerék JK-150 és egy új jobbraforgató eke RE-101.

Tisztelettel beárazást kérnék mennyi a reális áruk.

Esetleg ha valakit érdekel e-mailben tudok még képeket küldeni.

 

  

gyusy Creative Commons License 2016.04.23 0 0 26984

Üdv! Komoly szaki lehet aki ilyet mond (a gyúrük mèg nem álltak be))  ) mèrte a henger falát köfkörösen mielött a gyürüket belevetette veled??amennyiben nagyon kèken füstól nagy a baj de ne nekem legyen igazam!

Előzmény: Törölt nick (26982)
antalijozsef Creative Commons License 2016.04.23 0 0 26983

Tisztelt Topik Tagok!

 

Segítene valaki, hogy mi ez és mennyibe kerül újonnan?

A neten talált adatok szerint talán reduktor rotációskapához. 

 

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!