:-((
hali
Nem akarom védeni de előttem szedte szét ha arra gondolsz hogy ilyen indikátorral mérte -e akkor nem de szemmel látható volt hogy a henger fal szép egészséges.
Viszont nekem közbe lett egy gondolatom: Mégpedig amit ki vettünk vagy vett gyűrűket ugye azok mérve is és szemre is kopottak voltak olyannyira hogy a helyükön
Ha dugó nélkül vissza lett rakva az illesztés kb 2-2.5 mm volt a hézag :-(( Még szét sem szedte kompresszió mérővel mérte azt mondta 2 variáció lehet: Vagy szelepfészek túl kopott és ezért nincs kompresszió vagy gyűrűk dögök.
Szelepek rendbe voltak mert a hengerfej levétel után azonnal látszott hogy azok jók!
Aztán mondta hogy ok akkor szedjük szét mert val szinű gyűrű bár sem válla sem nagy húzás vagy ilyesmi nincs a hengerben.
Nos a gyűrűk tényleg nagyon csúnyák voltak,de akkor még a régi gyűrűkkel nem füstölt semmit szinte.
Meg rendeltem az új gyűrűket a megadott adatok alapján egy ilyen kisgépes oldalon.
Gyűrű méret: Átmérő:65.8 Kompresszió gyűrű magasság:2mm olajlehúzó: 4.7mm
A régi gyűrűk a dugón egy anyagból volt mindegyik arra gondolok az olaj lehúzó is csak vastagabb volt mint a kompresszió gyűrű
Nos amit le szedett gyűrű azt mondta az ember volt valami horony vagy mittudom én mi a gyűrűn, amit küldtek újat Az olaj le húzó olyan volt hogy volt 2 db vékony gyűrű meg külön 1db valami ilyen hullámos lemez valami amit be kellett tenni a gyűrűk közé.
A szaki mondta hogy HÁÁÁT Nem erre számított de mindegy ezzel is jó kell legyen.
bele mérte az új gyűrűket a hengerbe: nem e kell csiszolni vagy reszelni az illesztésnél mer azt mondja hogy van ami után gyártott és nagyobb és a hőtől be szorul táguláskor.
De ez pont jó volt a kompresszió gyűrűk 0.1mm illesztés volt azt mondta az pont méret.
De az olaj lehúzó kis vékony gyűrűk azok vagy 1mm hézagosak voltak de azt mondta elvileg jó az.
Nos én arra gondolok azok az olajlehúzó gyűrűk nem jók.!
Vagy hülyeséget mondok???