Elore szolok, nem sokat értek az autókhoz, így érthető is talán, hogy alkut cserélni is elvittem a mesteremberhez, ő jobban tudja. Viszont mikor jöttem haza ( na, 2008as G Astra, 42000 km-el, szóval meg fürge-amennyire elvárható ) kicsit erőtlennek tűnt. Mikor bemelegedett a motor akkor pedig 2esben érezhetően rangat. Nem úgy mintha épp le akarna fulladni, inkabb olyan mintha rossz macskakoves úton mennek, de van, hogy erezhetoen meghúz. Megy rendesen, de vibrál a többi sebességBen is. Le nem fullad, de nem gyorsul úgy. Szerencsétlen véletlen, vagy lehet az akku cseréje miatt? A mester szerint ez utóbbi kizárt, de nem győzött meg :(
Opel Astra G kombim van, 1,4-es benzines. 2008-as 23e km futással. Nagyon megkímélt.
Első induláskor kicsit döcög/rángat a motor olyan mintha akadozna, vagy ki akarbna ugrani a helyéről vagy nem kapna benzint rendesen..., ez a probléma legjobban akkor jelentkezik ha a mélygarázsból állok ki. Hibakód nincs. Bemelegedést követően viszont teljesen megszűnik, mintha nem is lenne semmi gond.
Ha valakit érdekel az előző autómról megmaradt a gyári Opel ( Astra F és G-hez is jó, zárható) tetőcsomagtartó , olcsón eladnám mert már nincs szükségem rá .
Szia csak az a probléma hogy nekem egyben van a trafom és nem tudok rá kábelt teni de az a gondom vele hogy alapjárat tökéletes indul egy pöcre de mihent gázt adok neki mintha nem mene minden henger de ha szép lasan nyomom a gázt neki akkol semmi baja.
Szerezz egy gyújtáskábelt ami mind a négy hengerhez elér és menet közbe egyesével cseréld le, mész egy kicsit szaggat megállsz és átrakod a másik hengerhez stb. hátha valamelyik kábel a hibás.
Van nekem egy Opel Astra G 1.6 16v motor kod X16XEL és kb egy hete let egy ojan hibája hogy nincs ereje és huzatásnál szaggat. De 3 ezres fordulat felet nem csinálja csak ha kicsi a fordulat már az egr szelepet lecseréltem és akkor is csinálja tehát az nem lehet rosz a gyertyákatis kicseréltem is még mindig csinálja segitséget kérnék ha valaki tud valami ujjat mondani!
Kb. 3 hét alatt folyik el egy tartály vizem, de nem forr! 80 foknál nem több. Napi szinten használom, bár nem hosszú távokra. Azért is kérdezem az eshetőségeket, hogy ne az legyen, hogy megcsinálja, én 100ezerrel beljebb vagyok, és még mindig elfolyik a víz.... Nagyon köszönöm a segítséged!
Ha csak olajsapkán vagy alatta a szelepfedélen van olajos barnás "trutyi" akkor az csak a hideg meleg pára kicsapodás miatt van.(főleg télen),de ennek ellenére a szelepfedelet egy pár csavar fogja azt le lehet venni és megnézni.Ha a víz nem fogyik a tartájból akkor nincs gond. Olajpálcán nem látszik a hasonló színű trutyi akkor nem folyik össze a víz az olajjal,de a biztonság kedvéért le lehet engedni az olajat és megnézni a színét.
Én csináltam már láncos opel motort víz-olaj összefolyása miatt , valaki hengerfej tömitést cseréltek rajta és nem ott ment össze a kettő,hanem a vezérlés fedélnél lévő gumitömitésnél ,mert ott van a vízpumpa is és a gumi már teljesen kifordult a fedél alól. úgy nézett ki mint egy p.na a tömités.
Szia! Ugyan ez a probléma az én opelemmel is. Látom régebbi a bejegyzésed, ha eljut még hozzád az üzenet, tudsz esetleg segíteni, hogy végül mi lett a megoldás az autódra? (ha még megvan) Sajnos minden szerelő mást mond. Köszönöm előre is segítséged!
De egy csavarhuzóval meg is helgathatod tedd rá járómotornál és be bizonyosodik.erre nem lehet mit mondani h meddig elvileg semeddig nemkéne.Mondjuk nincs a vezérlésben benne de mégis csak gondot okozhat ha megszorúl !