Kompresszor kikapcsolt volt. Szelephézag 0,3 -ra állítva hideg motornál . :) Nekem tetszik a hangja . :) ..Nem új gép ,..ahhoz képest jó,..olajnyomás 3 bár körüli , vizet nem forralja,..sőt fel sem melegszik rendesen. (Fél hűtőt betakartam kartonnal és így is csak 60'. :( Jut eszembe ; üzemmeleg (60') motornál néztem az olajhűtőt ,és épphogy langyított ,inkább hideg volt. Hozzászólás ?
Sajnos most az első tele nálam a trakinak, hogy koszosan van letéve, mert vártam jó időt, mert maradt egy kis szántani való. De ha a fagy kienged akkor sterimobozás következik gőzzel. Utána parafinolajjal átkenem.
ha nem tölt vissza a generátor, akkor azt hogyan lehet orvosolni?vadiuj gép..nem értek hozzá de valami 9- 10 voltot tölt vissza és a második biztosítékot csapta ki ami ott az elejében van..
:)) Na ez igazi üdvözlés !..Köszi ! ..(most dagad a mellem!)... A gépet lemostam slaggal még a fagyok előtt :)...Volt rajta agyagos sár bőven !...Tengerré változott az udvar .:)...(Már féltem hogy kifogy a kútból a víz ,és...és lelevegősödik a szivattyú.) :))
A traktort úgy hallgasd , hogy az előtöltés hajszál pontosan 26' . :) ...Leellenőriztem nyomócsődarabra húzott,vékony,átlátszó gumicsővel is(most nem jut eszembe a neve). :) Múltkori beállításnál csak a fejszelepnél ellenőriztem ,és egy picit 26' után láttam emelkedni , ...ezzel az "új" módszerrel(ellenőrzéssel) viszont már telibe 26'-on 'indult' ! :)...Szóval van különbség ,...bár csekély .
Eeej-ha ! ..Gyors vagy ,...szinte még fel sem töltődött ez a videnyó ! :) Osszuk meg mással is : (A szalagfűrészt szóra sem méltatod ? :( ...pedig most készültem el vele.)
"Csak a kompresszornál van olaj folyás de az meg mtz betegség sajnos!" Ha a bekapcsolónál lévő olajfolyásra gondolsz, akkor 3mm átmérőjű "O" gyűrűvel kell összerakni. Nekem azóta egyik se folyat. Már arra gondoltam, hogy szúrok bele még egy gyűrűnek helyet, de a vastagabb egyedül is megoldotta a problémát. Szerintem különben az a baj, hogy túl széles beszúrás van 2,5 gyűrűnek és az egy idő után belelapul. A tengelyt meg ki lehet venni a kompresszor leszerelése nélkül, tudod? Többek között azért szeretem az öreg gépeket és az MTZ-t mert ezeken mindent házilag, kitűnően meg lehet javítani. Jó egészséget és sok szerencsét a géphez és javítgatásához!
Az ország melyik részéből írsz? A fogyasztás sok mindenen múlik, pl. hányas cipőd van, adagoló hogy van állítva stb :) Én 34km (ebből 17km teher a másik 17km üres póttal) 552-essel + HW8011-es pótkocsival amin 136mázsa alma volt összesen 14 litert vágott be. Érdemes az adagolót levenni és egy adagolóshoz elvinni felújíttatni és gyári értékre belövetni. Hidd el megéri, mert a TSZ-es gépeket előszeretettel szeretik tuningolgatni a pilóták. Az adagólra költött pénzt az üzemanyag spóroláson 1 év alatt is betudod hozni az árát.
Annyi pénzt megért 400+fát. Külsőleg egy picit lepukkant, de legalább nincs szétrohadva ami a lényeg vagyis a fotókon nem látszik. Vannak mtz bontók ott "fillérekért" tudsz venni motorháztetőt, a fülkébe a komplett gázpedált, én a tükörtatrtókat is levegdalnám, meg az összes sárvédőt és újjat vagy bontottat gyárit raknák föl, mert csúnyán néz ki, Az 50-es gumik meg jók, ha lekopik akkor majd veszel rá 80-asét+felni bontóban addig, meg tökéletes. A leges legelső legfontosabb dolog amit ajánlanék az, hogy az összes olajat lecseréled benne, motor, váltó, hidraulika. Használd egészséggel.