Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

kormi07 Creative Commons License 2014.07.28 0 0 135025

...pont ezért hoztam fel a 40 éves skoda generátort, meg a 25 éves dízel unót példának...azokhoz nem kell naprakésznek lenni.

 

Előzmény: cam aro (135022)
C20NE Creative Commons License 2014.07.28 0 0 135024

Köszönöm mindenkinek!

 

Továbbítottam az infókat...

mica-r Creative Commons License 2014.07.28 0 0 135023

Ja, a VCDS -ben 46 vezérlőben kellene lennie elérésnek

Előzmény: mica-r (135021)
cam aro Creative Commons License 2014.07.28 0 0 135022

az megvan, hogyha egy tanar tanitani, es javitani is tudná amit oktat.. 

..akkor nem az iskolaban szenvedne a sok jajde fiatalal.. ? 

 

kivetel biztos van. 

mintahogy van olyan 4-5 eves kiadasu  -magyar - szakmai konyvem is.

amiben tobb szo van a megszak. gyujtasrol. mint a felvezetosrol. 

szvsz ja..abbol nehez napra kesz lenni. 

================

Előzmény: kormi07 (135019)
mica-r Creative Commons License 2014.07.28 0 0 135021

J605 vezérlő birizgálja a csomagtérajtót ha jól sejtem.

A poén kedvéért a csomagtérben van (de ebben sem vagyok biztos, keress rá).

Az elektromos zárműködtetés a zárnál van, ha hidraulikus ajtónyitó van, akkor szivattyú is van a teleszkópokhoz.

Előzmény: C20NE (135017)
cam aro Creative Commons License 2014.07.28 0 0 135020

04" polo. 

1.2 6V. mocckod nem megy. 

elkepzelheto hogy ~7e km alatt ismet kiveri a szelepvezetoket? 

ha igen, jol remlik hogy van modositott szelepvezeto hozzajuk ? 

 

Koszi. 

kormi07 Creative Commons License 2014.07.28 0 0 135019

...az megvan, de itt azt bogozgatjuk, hogy a tanár urak nem tudják, hogy mit is kéne tanítaniuk..."fiam, ha jön majd egy autó indulási gondokkal, akkor majd vidd el szerelőhöz, mert én elmondani sem tudom, hogy kéne megcsinálni":-DDDD

 

És ide most nem kérném az"ahhoz, hogy rántottát tudjak sütni, nem kell tudnom tojást tojni" jellegű kommenteket...

 

Egy rom az oktatási rendszer, onnantól kezdve, hogy nincs pályaalkalmassági vizsgálat a tanároknál, hogy egyáltalán alkalmasak-e tanítani, vége mindennek...

 

OFF vége.

Előzmény: cam aro (135010)
cam aro Creative Commons License 2014.07.28 0 0 135018

nem osmerem. 

tehat csak velemeny..

vw-nel sem ritka hogy ajtonyito mikorkapcs. berohad. 

ilyenkor zarni zar, de nem nyit kozponti.

 

lehet azon a csodan niccs is.. ez esetben ugye storno. 

Előzmény: C20NE (135017)
C20NE Creative Commons License 2014.07.28 0 0 135017

Magyar barátom Ausztriában egy Török szervizben beleakadt ebbe a problémába és keresi, hol a vezérlő, a diagnosztikája sem megy neki VCDS-sel, Autocom is elakad.... Többet nem tudok, nem nyílik az ajtó a drótok szerinte rendben vannak, belepróbálna egy cseredarabot, ha megtalálná, hol van. ( szerintem még kódolni is kelleni fog, de ez legyen az Ő baja. Minek vállal el olyat amiben több a mikrokontroller mint a vas ...)

Előzmény: 409 (135015)
Stalker77 Creative Commons License 2014.07.28 0 0 135016

Üdv!

 

Köszi a választ ,akkor megrendelem a szükséges tömítéseket és megpróbálom kicserélni.

 

Valószínüleg az alapjárati rángatás ezzel nem oldódik meg ,azt tovább kellesz nyomozni.

 

Rendelek 4 új gyertyát is ,mert kitudja azt is mikor cseréltek ,valamint lehet ,hogy rendelek egy tartalék gyujtótrafót is, mert azt is tipushibának mondták és lehet ,hogy valamelyik rossz ,azért van benne ez a finom rángatás ,vagyis inkább kihagyásnak mondanám.

 

A szervíz lámpa nem világít ,ezzel a kínai kütyüvel meg megpróbálok ránézni ,hátha mutat valamit.

Előzmény: 409 (135014)
409 Creative Commons License 2014.07.28 0 0 135015

Na most, mi a gond? Minden egyéb működik, azaz nem merült le a munkaakkuja, csak nem nyílik a csomagtér elektromosan?  Ha igen, a csomagtérajtó átvezető kötegét néztétek, hogy nem szakadozott-e itt-ott??

Előzmény: C20NE (135013)
409 Creative Commons License 2014.07.28 0 0 135014

"..a magas alapjáratra azt a választ kaptam ,hogy a műanyag szívósor alatt és a pillangószelepnél ki kell cserélni a tömítéseket ,valamint a pillangószelepet ki kéne takarítani ,mert az előző tulaj szerint az elmúlt 220 ezer km alatt nem volt takarítva."

 

 Jól mondták, általában ez a bajuk. Nem nagy eset szétszedni, csak hátul körülményes hozzáférni a fojtószelepházhoz. Mielőtt szétszeded szerezd be a tömítéseket, mert a fojtószelep nagy gumigyűrűje  időnként hiánycikk. Ha régóta így használják, akkor megeshet, hogy ki is verte a gumigyűrű helyét és akkor a gyári már nem tömít. Ilyenkor csinálni kell vastagabb gumigyűrűből megfelelő méretűt. (vagy cserélni az egészet)

Előzmény: Stalker77 (135012)
C20NE Creative Commons License 2014.07.28 0 0 135013

Sziasztok!

 

VW Phaeton csomagtérajtaja nem nyílik. A vezérlő ami a nyitást vezérli fizikailag hol található?

Stalker77 Creative Commons License 2014.07.28 0 0 135012

Üdvözletem mindenkinek!

 

Új tulajdonosa vagyok egy Renault Megane Classic 1.6  16v ,99-es évjárat (motorkód: k4m700) ezüst metál autónak.

 

A probléma vele ,hogy magas és sétálgat az alapjárat ,valamint alapjáraton finoman be-be rángat a motor olyan ,mintha égéskimaradás lenne egy pillanatra valamelyik hengerben.

 

Fordulaton ezt már nem érezni ,a motor erős és jól is fogyaszt.

 

Időnként ,főleg nagyobb melegben a magas alapjárat nagyon alacsonyra vált és indőnként le is fullad a motor.

 

Kezdetben nehezen indult ,de egy főtengely jeladó tisztítás és a csatlakozó pucolása után ez a hiba elmúlt.

 

Kérdezősködtem a hibákat illetően ,a magas alapjáratra azt a választ kaptam ,hogy a műanyag szívósor alatt és a pillangószelepnél ki kell cserélni a tömítéseket ,valamint a pillangószelepet ki kéne takarítani ,mert az előző tulaj szerint az elmúlt 220 ezer km alatt nem volt takarítva.

 

Nem vagyok autószerelő ,de a régi kis Citroen Ax-em dízel motorját magam szereltem ,hengerfejeztem stb.. igaz,hogy az egy faék motor ehhez képest.

 

Egy kis kínai ELM327-es dobozkám van meg a hozzávaló alap szoftverek ,nem tudom ,hogy ez használható-e valamire ennél a típusnál ,valamint van egy ilyen  gagyi kis szkópom: http://www.ebay.com/itm/New-Pocket-Sized-Mini-Digital-Storage-Oscilloscope-ARM-Nano-DSO201-/231196460786?pt=BI_Oscilloscopes&hash=item35d46206f2

 

Szóval érdeklődnék ,hogy érdemes-e foglalkoznom a motorral vagy ezek olyan hibák,hogy vigyem inkább szakemberhez.

 

Előre is köszönöm a válaszokat.

diagnet Creative Commons License 2014.07.28 0 0 135011

Ez tanuló terrorizálás és a kétkezi munkára nevelés elég idejét múlt ideológia lett mára...

Az, hogy egyesek nem esnek neki az első kihívásnak amit eléjük dobnak, vagy nem köti le őket az alacsony szinten elsajátítható ismeretanyag még nem azt jelenti, hogy lusták és semmirekellők.

Nem mindenki gondolkodik egyformán, akkor sem ha egy szakra járnak és autójavítás közelébe keverednek.

A végzett diákok 1/3 része marad a szakmájában.

Én is voltam tanuló. Aki anno a műhelyt sepertette velem, most tanácsért jön és munkát hoz.

Amikor nekem lett tanulóm előre megegyeztünk, hogy nem fog a szakmában dolgozni és ha fedezem segít unix rendszerekben.

Programozó matematikus lett és külföldön él évi 60000 EUR-ból.

Hibát nem tudna keresni,se alkatrészt cserélni.

Mint ahogy az általad említett tanárok sem, de nincs is rá szükségük.

 

 

Előzmény: kolcsar (134988)
cam aro Creative Commons License 2014.07.28 0 0 135010

az megvan, hogy a ~ muszaki vizsgabiztos lukat furt az akna aljara, hogy lefolyon a viz ?  

vagy hogy a muhely menedzser buvar szivattyut akart venni a fal sarkanal oszegyulo max 2 centis vizre .. ?

:)) 

 

az emberi hulyeseg epp oly csodalatos mint az univerzum. 

mindketto vegtelen..   ""

cam aro. 

 

:D 

==========

Előzmény: kormi07 (135009)
kormi07 Creative Commons License 2014.07.27 0 0 135009

Aki nem tudja az tanitja,aki tudja az csinálja:)

 

...autóvillamossági oktató bácsi iskolai gyakorlaton szétszedette velünk a skoda generátort, összeraktuk, feltettük padra, aszongya a csávó"na,most megnézzük, mit tud direkt gerjesztéssel, összekötjük a D+-ot a DF-fel, és elindítjuk a padot",mondom neki,hogy én 30-ról gerjeszteném, mert ha esetleg rejtett menetzárlatos a forgórész,rögtön elszáll a segéddiódahíd, rámnéz, aztmondja"tényleg"...

 

...másik autóvillamossági ismeretet tanító bácsi elhozta a saját(!) autóját a céghez, ahol dolgoztam,indulási problémákkal(1,3D Uno), hogy kéne bele aksi.Vizsgálat után mondom főnöknek, hogy még ezer más baja is van, aszongya nem baj, először teszünk bele egyet.Sétálok kifele az aksival a kezemben, félfüllel hallom, mikor az oktató kérdi,"a gyerek ki tudja cserélni az akkumulátort?", válasz rá főnöktől:" a gyerek az autót is meg tudja csinálni, ha akarja", tanár bácsi paff lett:-DD

 

Kecskeméten a Gáspár középsuliban a 90-es évek végén már volt komplett EDC rendszerük villanymotoros/ frekiváltós hajtással, szemléltető táblára kirakva, kíváncsi volnék, beindították-e valaha is...

 

"Nincs olyan eszköz, melyhez az ember ne folyamodna, hogy megmeneküljön a gondolkodás fáradalmaitól" Thomas Alva Edison

 

Előzmény: kolcsar (134988)
novothauto Creative Commons License 2014.07.27 0 0 135008

Nyissad ki a kezeddel.

Előzmény: Pityke186 (135005)
cam aro Creative Commons License 2014.07.27 0 0 135007

néztem képeket hogy rendesen kipucolják kézzel nyitották ki a fojtószelepet.

úgy tanultam hogy ezt tilos ""

 

 hogy rendesen kipucolják kézzel nyitották ki a fojtószelepet.

Előzmény: Pityke186 (135005)
vargamunka Creative Commons License 2014.07.27 0 0 135006

Mai gyöngyszem ,hirdetési portál (olx): 203-as 1.4 16V Thaliából eladó használt - 26000 km futott - vezérműszíj szett. A legmagasabb viszi! :)

no koment

Pityke186 Creative Commons License 2014.07.27 0 0 135005

Sziasztok!

 

Peugeot 307-be ingazik az alapjáratom, így fojtószelep tisztításra adtam a fejem. Egy próbát emgér baja nem lesz tőle ha még se ez okozza.:) 

Kérdésem hogy kivétel után a tisztítást hogy lehetne megoldani? Az oké hogy tiszta szesz rongy stb..

Csak neten akárhol olvastam néztem képeket hogy rendesen kipucolják kézzel nyitották ki a fojtószelepet.

Na én ezt az iskolás éveim alatt úgy tanultam hogy ezt tilos mert a kis műanyag fogaskerekek eltörhetnek benne. 

És azér takarításnál jó lenne tényleg kinyitni picit hogy rendesen kilehessen pucolni főleg a szelep és a ház érintkezésnél zárt állapotban. 

Vagy nagyon óvatosan próbáljam meg kinyitni kézzel? 

 

Vélemények, ötletek? 

Quattroman Creative Commons License 2014.07.27 0 0 135004

szerinted mit lehet vele kisérletezni? milyen arányban kell elkeverni a mulccsal hogy briketté lehessen préselni? vagy hány fokra kell felmelegíteni hogy az égőfej elporlassza?

milyen kisérlet az ahol egyből nagytételben állnak neki?

ááááá... hagyjuk is....

Előzmény: Smafu.w126 (135003)
Smafu.w126 Creative Commons License 2014.07.27 0 0 135003

Pff nemtudom, én nem képzelek mögé semmit, egy hordót szívesen adok, de rendszeres adakozó nem leszek :)

Előzmény: Quattroman (135002)
Quattroman Creative Commons License 2014.07.27 0 0 135002

szerintem ez a "kisérletezés, nagy tételben", már a téli fűtési szezonra való felkészülést takarja....

Előzmény: Smafu.w126 (135001)
Smafu.w126 Creative Commons License 2014.07.27 0 0 135001

Ha megtelik az olajleeresztőm, mikor viszi el az olajoscég, egy hordónyit elkülönítek Neked, hívj fel hétköznap, számom publikus, és a mailom is.

Előzmény: chriske8 (135000)
chriske8 Creative Commons License 2014.07.27 0 0 135000

üdv urak fáradt motor olaj érdekelne kisérletezésre nagyobb tételben ingyen vagy olcsón leginkább pest megyében érdekelne szállítást kannázást hordózást megoldom vagy csere "edényt" biztosítok irjatok chris_k1@vipmail.hu előre is köszi

Smafu.w126 Creative Commons License 2014.07.27 0 0 134999

Előzmény: kolcsar (134971)
cam aro Creative Commons License 2014.07.26 0 0 134998

ilyennel teli is van az internet. 

 

de az utcan veled szembe megis csak a salatak jarnak. :D 

(emlekezz csak szlogenedre. ) 

 

na mindegy.. latom gasztro elvezet van. 

..etlap nyalcsorgato. 

Előzmény: novothauto (134993)
mpx Creative Commons License 2014.07.26 0 0 134997

Citroen xsara picasso 1.6 hdi 2006 évj, DV6ATED motorkód  92 le.

P0193 hibakód...

Na, úgy néz ki, megoldódott...

Kontakthiba, de nem a steckernél. Az előző tulaj által - immobiliser célzattal - beépített gagyi kapcsoló okozta, ami a jelek szerint a rail szenzor jelvezetékét szakítja meg.

A kapcsolóról tudtam, csak épp arról nem hogy mit szakít meg. A vásárlás óta nem piszkáltam, nem okozott gondot...

Most, hogy leállogatott, próba cseresznye alapon megmozgattam, a hibajelenség elmúlt, MIL pár indítás után elaludt...

Hibakód törlés után a kapcsolót kikapcsolva, indítózásra a P0193-at szépen vissza is írta...

Előzmény: novothauto (134796)
Quattroman Creative Commons License 2014.07.26 0 0 134996

a csupaszt meg eksön után kisérheted vissza az ovodába...

Előzmény: novothauto (134995)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!