Megneztem ugy, ahogy irtad es ahogy a vezetooldalit lezarnam kinyit az osszes ajto. Leszedtem egy rajzot a karpit leszedesehez, de amit pirossal bekarikaztam, azt nem tudom hogyan lehet leszedni. Ezt a mikro kapcsolot hol kell keresnem?
Mar minden kecsereltem rajta egyedil a hőgombat nem csereltem ki meg. Azert nem viszem el szerelohoz mert o is csak talalomra csergeti az alkatreszt. Ezeket az alkatreszeket meg en is kitudom cserelni!
A pollenszűrőt minden nehézség nélkül ki-be lehet csúsztatni a helyén, ha megfelelően csinálod.
Hol nem találsz megfelelő szakembert helyileg?
Citrozoli: klíma kapcsán hűtőventillátorra gondolsz? Klíma bekapcsolásakor alapból elindul az első fokozaton. Az meg hogy a klímakompresszor ki-be kapcsol tudtommal természetes, hőfoktól függő.
Csak az a baj, hogy nem találni megfelelő szakit vagy ha tudsz nekem írjál. Az ilyen több esélyes hibát senki se szereti. A szakszervíz meg mocsok drága és ő is csak találgat. Olyan szerelő kéne aki menet közben nézné műszerrel így talán kiadná a hibát.
A pollenszűrő a kesztyűtartó alatt. A kárpitott két csavar fogja, a fedelet leveszed és állítva van. Elég szűk a hely alig tudtuk kivenni el is szakadt a régi és az új is nehezen ment a helyére.
Most reggel még bent volt a hiba, azután a 2. indítást követően eltűnt. Csak rövid távokon van használva, ezért elmentem az autópályára kicsit meghajtottam. A Fordon segített, a fogyasztás is barátságosabb lett.
A MAP szenzort "jóságát" ki lehet mérni? Kap majd egy fojtószelepház takarítást is.
Olyan kérdés lenne még, hogy a pollenszűrőt hol találom? Van esetleg valakinek robbantott ábrája?
És ha nem javul meg? Kicseréled a trafót is? Ha még akkor se? Jön komplett fojtószelepház? Aztán ott tartasz, hogy ráköltöttél 70e forintot és ugyan olyan rossz az autó. Miért nem keresel egy hozzáértő szakit? Ajánlgathatunk itt dolgokat, ötleteket, de a távgyógyítás ritkán működik.
Szerintem leállt de a vákumot egy darabig tartja ezért lehetett fék, én is így jártam. MAP szenzort cserélnék az alapjárat ingadozás miatt. Esetleg egy fojtószelep takarítás. Én is hasonlóan jártam csak az a baj 3 havonta csinálja így nehéz kiszürni.
Szerintem is a MAP szenzor csere jó kezdésnek csak arra figyelj, hogy hozzá való legyen. Nekem hoztak a LÁNG-tól valami "noném" szenzort de első perctől nem volt tökéletes. Hidegen hullámzott az alapjárat és melegen ha kinyomtam a kuplungot felpörgött és nehezen esett vissza alapjáratra. Most vissza raktam a régit azóta jó és nem vagyok biztos benne ,hogy a rejtélyes leállásokért nem ez volt a felelős.
Hali! Autószerelő ugyan nem vagyok, de szerintem magyarul: "A gyújtásmechanizmus elsődleges tesztértékei a túlzott feszültségugrásokra és a gyertyákra túl alacsonyak voltak. 1ms-nál nagyobb értéket kell kapni. Ezt a hibakódot általában interferencia okozza"
Elektromos rendszer hiba, feszültségugrások valahol, trafó ami elsőre beugrik. Ha rossz, javítsatok!
Koszi a felajanlast! Mg annyit hogy ha kicserelem a map szondat es kitorlom a hibakodot akkor egybol megkell hogy javuljon vagy menni kell vele par kilometert?:)
sziasztok. olyant szeretnék kérdezni h adott egy II-es xsara. de nincs benne gyárilag fedélzeti komputer. tudok e bele tenni vagy az nem lehetséges? és ha igen akk mit kell kicserélni mennyibe kerűlhet kb?
P1327For S2000P; check ignition primary pattern for excessive peak voltage and spark line too short. Should be greater than 1ms. This fault code is usually caused by interference.
...most hirtelen csak angolul találtam róla valamit ...de én sajnos nem értem .... a Map-pal kezdenék ....
Sajnos utolért minket is a titokzatos Antipollution Fault hiba, sárga Check Engine lámpával kísérve, vagy fordítva? Mindegy is.
Páromé az autó, úgyhogy rendesen megijedt. Elgyengült az autó, az mondta, hogy borzalmas hangja volt, és ami nekem furcsa, hogy elnehezült a kormány. Pedig szíj hajtja. Az is lehet, hogy ijedtében benyomta a kuplungot és leállt a motor, de akkor a fékrásegítés is elment volna...
Szerencsére pont a lakhely szerinti lehajtónál volt az eset, így félre tudott állni. Aztán újraindította a motort és sehol semmi, ami elég furcsa szerintem.
Tudom, hogy ez a legösszetettebb hiba, de mégis mit lenne érdemes megnézni? Persze megyünk egy hibakód kiolvasásra, azután meg kellene oldani a problémát. De nem szeretnék úgy járni, hogy elköltöttem már egy rakat pénzt feleslegesen kicserélt alkatrészekre, azután a hiba még mindig jelen van.
Annyi még info lehet, hogy minden reggel indításkor 10-ből 9-szer leáll. Ha el is indul, akkor is egy darabig ingadozik az alapjárat egy rövid ideig, azután beáll stabilan.
Gyertyákat cseréltük, miután megvettük. A trafósor szerintem már cserélt, mert eléggé új színe van. A gyártási dátum fel van rajta tüntetve? Mintha az év és a hónap lenne ráírva, ha jól emlékszem.
Szóval szeretném, ha stabil lenne a gép, mert, mint már említettem is, a párom jár vele, gyerek(ek) is mennek vele.