Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Lacko97 Creative Commons License 2016.04.09 0 0 62946

Megneztem ugy, ahogy irtad es ahogy a vezetooldalit lezarnam kinyit az osszes ajto. Leszedtem egy rajzot a karpit leszedesehez, de amit pirossal bekarikaztam, azt nem tudom hogyan lehet leszedni. Ezt a mikro kapcsolot hol kell keresnem?

Előzmény: CitroenZoli (62941)
Lacko97 Creative Commons License 2016.04.09 0 0 62945

Oke, koszi megnezem.

Előzmény: CitroenZoli (62941)
mario90 Creative Commons License 2016.04.09 0 0 62944

Mar minden kecsereltem rajta egyedil a hőgombat nem csereltem ki meg. Azert nem viszem el szerelohoz mert o is csak talalomra csergeti az alkatreszt. Ezeket az alkatreszeket meg en is kitudom cserelni!

Előzmény: francecoupe (62933)
francecoupe Creative Commons License 2016.04.09 0 0 62943

A pollenszűrőt minden nehézség nélkül ki-be lehet csúsztatni a helyén, ha megfelelően csinálod.

Hol nem találsz megfelelő szakembert helyileg?

 

Citrozoli: klíma kapcsán hűtőventillátorra gondolsz? Klíma bekapcsolásakor alapból elindul az első fokozaton. Az meg hogy a klímakompresszor ki-be kapcsol tudtommal természetes, hőfoktól függő.

Előzmény: mediprofil (62935)
SarnyaiTomi Creative Commons License 2016.04.09 0 0 62942
Szeretném megkérdezni,hogy 1.4-es benzines Xsaránál a motortérben pontosan hol találom az üzemanyag vezeéket? Melyik az?
CitroenZoli Creative Commons License 2016.04.09 0 0 62941

Hátsó ajtókat csukod elösszőr,utánna belülről anyós oldali ajtó és utolsónak kulcsal a vezető oldalit.

A bal első ajtóban van egy mikro kapcsoló. Lehet teljesen behalt és azért a hiba. Üdv

Előzmény: Lacko97 (62885)
CitroenZoli Creative Commons License 2016.04.09 0 0 62940

Kábelköteget tuti,az már önmagában nagy munka

Előzmény: kicsisrac 88 (62927)
CitroenZoli Creative Commons License 2016.04.09 0 0 62939

MAP szenzor működését ha meg akarjátok nézni gép kell hozzá,de nem szokott vele baj lenni.

 

Előzmény: rati update (62934)
CitroenZoli Creative Commons License 2016.04.09 0 0 62938

Ha kérdésed van vagy probléma,esetleg alkatrész írj nyugodtan.

Zoli

Előzmény: mediprofil (62936)
CitroenZoli Creative Commons License 2016.04.09 0 0 62937

S.O.S S.O.S

Sziasztok!

Van egy Citroen Xsara 2001évj 1.6b 16v.

Elvileg fél automata klíma van benne.

A következő amit észre vettem: ha be indítom a klímát és szembe állok

a kocsival,azt látom hogy a klíma kompresszor sokkal elöbb kapcsol be,

mint a ventilátor. Azaz miután bekapcsol a ventilátor rá olya 5-10mp-re

a klíma kompresszor kikapcsol,de a ventilátor még megy. Olyan mint

ha nem lenne összehangban a dolog. Valaki akinek 100% hogy működik

a klímája meg nézné nekem hogy neki hogy néz ki ez a dolog? Nagyon

örülnék neki. Mert én keresem a hibát,minden nap gondolokodok rajta

de nem találom egyenlőre mi lehet a hiba.

Köszönöm!

mediprofil Creative Commons License 2016.04.09 0 0 62936

Csak az a baj, hogy nem találni megfelelő szakit vagy ha tudsz nekem írjál. Az ilyen több esélyes hibát senki se szereti. A szakszervíz meg mocsok drága és ő is csak találgat. Olyan szerelő kéne aki menet közben nézné műszerrel így talán kiadná a hibát.

Előzmény: francecoupe (62933)
mediprofil Creative Commons License 2016.04.09 0 0 62935

A pollenszűrő a kesztyűtartó alatt. A kárpitott két csavar fogja, a fedelet leveszed és állítva van. Elég szűk a hely alig tudtuk kivenni el is szakadt a régi és az új is nehezen ment a helyére. 

Előzmény: rati update (62934)
rati update Creative Commons License 2016.04.09 0 0 62934

Most reggel még bent volt a hiba, azután a 2. indítást követően eltűnt. Csak rövid távokon van használva, ezért elmentem az autópályára kicsit meghajtottam. A Fordon segített, a fogyasztás is barátságosabb lett.

 

A MAP szenzort "jóságát" ki lehet mérni? Kap majd egy fojtószelepház takarítást is. 

 

Olyan kérdés lenne még, hogy a pollenszűrőt hol találom? Van esetleg valakinek robbantott ábrája?

 

 

Üdv.

Rati

 

 

Előzmény: mediprofil (62932)
francecoupe Creative Commons License 2016.04.09 0 0 62933

És ha nem javul meg? Kicseréled a trafót is? Ha még akkor se? Jön komplett fojtószelepház? Aztán ott tartasz, hogy ráköltöttél 70e forintot és ugyan olyan rossz az autó. Miért nem keresel egy hozzáértő szakit? Ajánlgathatunk itt dolgokat, ötleteket, de a távgyógyítás ritkán működik.

Előzmény: mario90 (62928)
mediprofil Creative Commons License 2016.04.09 0 0 62932

Szerintem leállt de a vákumot egy darabig tartja ezért lehetett fék, én is így jártam. MAP szenzort cserélnék az alapjárat ingadozás miatt. Esetleg egy fojtószelep takarítás. Én is hasonlóan jártam csak az a baj 3 havonta csinálja így nehéz kiszürni.

Előzmény: rati update (62922)
mediprofil Creative Commons License 2016.04.09 0 0 62931

Ja és csak beraktam és első inditásnál jó volt.

Előzmény: mario90 (62928)
mediprofil Creative Commons License 2016.04.09 0 0 62930

Szerintem is a MAP szenzor csere jó kezdésnek csak arra figyelj, hogy hozzá való legyen. Nekem hoztak a LÁNG-tól valami "noném" szenzort de első perctől nem volt tökéletes. Hidegen hullámzott az alapjárat és melegen ha kinyomtam a kuplungot felpörgött és nehezen esett vissza alapjáratra. Most vissza raktam a régit azóta jó és nem vagyok biztos benne ,hogy a rejtélyes leállásokért nem ez volt a felelős.

Előzmény: mario90 (62928)
bordoxsara Creative Commons License 2016.04.09 0 0 62929

Hali! Autószerelő ugyan nem vagyok, de szerintem magyarul: "A gyújtásmechanizmus elsődleges tesztértékei a túlzott feszültségugrásokra és a gyertyákra túl alacsonyak voltak. 1ms-nál nagyobb értéket kell kapni. Ezt a hibakódot általában interferencia okozza"

Elektromos rendszer hiba, feszültségugrások valahol, trafó ami elsőre beugrik. Ha rossz, javítsatok!

mario90 Creative Commons License 2016.04.09 0 0 62928

Koszi a felajanlast! Mg annyit hogy ha kicserelem a map szondat es kitorlom a hibakodot akkor egybol megkell hogy javuljon vagy menni kell vele par kilometert?:)

Előzmény: soryton (62925)
kicsisrac 88 Creative Commons License 2016.04.09 0 0 62927

sziasztok. olyant szeretnék kérdezni h adott egy II-es xsara. de nincs benne gyárilag fedélzeti komputer. tudok e bele tenni vagy az nem lehetséges? és ha igen akk mit kell kicserélni mennyibe kerűlhet kb?

soryton Creative Commons License 2016.04.08 0 0 62926

P1327For S2000P; check ignition primary pattern for excessive peak voltage and spark line too short. Should be greater than 1ms. This fault code is usually caused by interference.

 

...most hirtelen csak angolul találtam róla valamit ...de én sajnos nem értem ....  a Map-pal kezdenék ....

Előzmény: mario90 (62918)
soryton Creative Commons License 2016.04.08 0 0 62925

...vagy innen válogathatsz.... http://www.wrcauto.hu/?citroen,169

Előzmény: mario90 (62920)
soryton Creative Commons License 2016.04.08 0 0 62924

....lehet próbálni map szenzort cserélni...  adnék is kölcsön próbára .... de lehet nem vagyunk egymás "szomszédságában "

Előzmény: mario90 (62920)
soryton Creative Commons License 2016.04.08 0 0 62923

...jól tudod ...  :-))

Előzmény: toji76 (62921)
rati update Creative Commons License 2016.04.08 0 0 62922

Sajnos utolért minket is a titokzatos Antipollution Fault hiba, sárga Check Engine lámpával kísérve, vagy fordítva? Mindegy is.

 

Páromé az autó, úgyhogy rendesen megijedt. Elgyengült az autó, az mondta, hogy borzalmas hangja volt, és ami nekem furcsa, hogy elnehezült a kormány. Pedig szíj hajtja. Az is lehet, hogy ijedtében benyomta a kuplungot és leállt a motor, de akkor a fékrásegítés is elment volna...

 

Szerencsére pont  a lakhely szerinti lehajtónál volt az eset, így félre tudott állni. Aztán újraindította a motort és sehol semmi, ami elég furcsa szerintem.

 

Tudom, hogy ez a legösszetettebb hiba, de mégis mit lenne érdemes megnézni? Persze megyünk egy hibakód kiolvasásra, azután meg kellene oldani a problémát. De nem szeretnék úgy járni, hogy elköltöttem már egy rakat pénzt feleslegesen kicserélt alkatrészekre, azután a hiba még mindig jelen van.

 

Annyi még info lehet, hogy minden reggel indításkor 10-ből 9-szer leáll. Ha el is indul, akkor is egy darabig ingadozik az alapjárat egy rövid ideig, azután beáll stabilan.

 

Gyertyákat cseréltük, miután megvettük. A trafósor szerintem már cserélt, mert eléggé új színe van. A gyártási dátum fel van rajta tüntetve? Mintha az év és a hónap lenne ráírva, ha jól emlékszem.

 

Szóval szeretném, ha stabil lenne a gép, mert, mint már említettem is, a párom jár vele, gyerek(ek) is mennek vele.

 

 

Rati

toji76 Creative Commons License 2016.04.08 0 0 62921

Ha jól tudom, de nem esküdnék meg, a map szenzor a nyomást és a hőmérsékletet is méri egyszerre.

Előzmény: kiskunos01 (62919)
mario90 Creative Commons License 2016.04.08 0 0 62920

Koszi! Csak ez alapjan nem tudom hogy mit, miket csereljek ki:(

Előzmény: kiskunos01 (62919)
kiskunos01 Creative Commons License 2016.04.08 0 0 62919

A P0106 szívócső abszolút nyomás,barometrikus nyomás áramkör tartomány, teljesítőképesség hiba.

P0110 beszívott levegő hőmérséklet érzékelő.

P0300 rendszertelen/több hengert érintő égáskimaradás

A P1327-et nem találom

Előzmény: mario90 (62918)
mario90 Creative Commons License 2016.04.08 0 0 62918

Sziasztok!

Sikerult kiolvasni a hibakodokat. Valaki megtudja mondani hogy az alabbi hibakodok mit jelentenek hogy mit kell kicserelnem?

P1327

P0106

P0300

P0110

Koszonom!

francecoupe Creative Commons License 2016.04.08 0 0 62917
195/50/16 van legközelebb a gyári váltómérethez.
Előzmény: K. csaba81 (62913)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!