1997-es Polo 6N (5 ajtós) a következőt produkálja: Gyújtáskapcsoló 2-es (rádió?) és 3-as (gyújtás) állásban égnek a féklámpák. Nem teljes erővel, úgy 50%-on. Az ég világon semmi más nincs felkapcsolva. (Kis adalék, hátha köze van ehhez: azt eddig is csinálta hogy fékezéskor égett a hátsó ablak fűtés kis sárga visszajelző lámpája a kapcsolóban.) Találkoztatok már ilyennel? Hol keressem a problémát? Nekem ötletem sincs, hátha típus betegség...
Új vagyok ezen a fórumon, van egy kis problémám, ebben kérném a segítségeteket. Van egy 2000-es évjáratú Honda Accordom és nem tudom mi lehet a baja. A probléma úgy kezdődött, hogy egyszer autópályán fékezve egy nagyobbat, lett egy kormány remegésem. Ez úgy jelentkezik, hogy kb 60-ig semmi, utána gyengébbet fékezve remeg a kasztni és a kormány is, erőteljesebb fékezésnél már nincs ekkora remegés. A tárcsák szinte újak voltak, megszabályoztattam, még rosszabb lett, kapott hozzá új betéteket is. Vettem új tárcsákat, a rezonancia csökkent, de nem volt az igazi. A fékdobokat is elvittem szabályoztatni, új betétek hozzá, szintén megvan a rezonancia. Futóművesnél is voltam, ott mindent rendben találtak. Az új tárcsákat felszerelt állapotban is megmértem indikátor órával 0,03 mm az ütése, szóval bőven jónak kell lennie.
Kínálatukat már korábban átnéztem, érdeklődő levelemre azt válaszolták, hogy csak azokat a termékeket tudják rendelni ami a webáruházukban is található.
Urak, ha megbolondulnék és venni akarnék egy Avensis Versot, 2 literes benzinest, 2003-ast, mire kell figyelni, van típushiba vagy még békebeli japán tekknika?
Hidegindítás után, 1-2 perc múlva ha leállítják, elindul benne az elektromos hűtővízszivattyú, kábé 2 percet megy, egyre csökkenő fordulatszámmal.Másodszori motorindítás/leállítás után, valamint melegen már nem csinálja.
Hibakódokat, élőértékeket nem tudok, sokat ne agyaljatok rajta, csak ha véletlen belefutott már valaki ilyenbe, írjon.