"a lerokkant gépeket addig hajtják, amíg valamilyen nagyobb gonddal ki nem esnek végleg a szolgálatból, és csak akkor viszik el azokat nagyjavításra."
Ez sem igaz.
"A 090-es Szili például nemrég autóval ütközött Rakamaznál, majd napokra leállították Nyíregyházán. Remélni lehetett, hogy Szolnokra viszik, ahonnan megújult hajtással kerül vissza."
Naivan lehetett remélni,de aki ismeri az fvcs átfutási idejét ami kb. 1,5 év,nem tesz ilyet.
Amióta átmentek politizálós oldalba, ráadásul meglehetősen egyoldaliba, azóta nem nagyon olvasgatom. Kár az időt tölteni vele. Garai-Szakács a politizálósdit meglehetősen nyersen, de ostobán művelte (műveli még?), Zöldi kicsit finomabb stílusban, de a lényeg ugyanaz.
"A Green Cargónak a legnagyobb terhelésű szerelvények élén jelenleg még két mozdonyt kell bevetnie, a hatezer kilowatt teljesítményű, hattengelyes Transmontanák azonban ezekkel egymaguk is meg fognak tudni birkózni, így vontatási kapacitás szabadulhat fel."
Ami a járat azonnali indítását megakadályozza, az a kocsihiány. Az ÖBB-nek egyszerűen nincsen elég olyan járműve, amelyek Hollandiában is közlekedhetnek.
Most az egyébként teljesen indokolt nyelvtannácizmus nélkül is ez még egy baromság marad. Ha a düsseldorfi nightjet hosszabbodik a hollandokhoz, akkor nem kell plusz kocsi. Másrészt a "bennszülött" osztrák kocsik ugyanúgy alkalmasak holland forgalomra, mint a DB-től átvettek, előbbiek 2008 jártak ki legutóbb, utóbbiak meg a CNL megszűnéséig.
A holland piac viszont túl kicsi ahhoz, hogy önmaga eltartsa a kék-sárga NS-hálókocsi-szerelvényeket
Olyannyira, hogy még 2003-ban eladta az NS az összes - egyébként az államvasút mai kék-sárga színtervét soha nem viselt éjszakai kocsiját - egy EETC nevű utazási irodának, amely csak autósvonatokat járatott velük. Azóta pedig már ez a cég is megszűnt, az utódja pedig Németországba vitte a járműveket.
"Amit hajnalban, a terepen személyesen tapasztaltunk, a 30a-n közlekedő vonatok pályasebességgel, hosszú kürtszóval közelítik meg a jelzőőrökkel fedezett átjárókat."
Na azzal biztos nem,max. a számukra engedélyezett legnagyobb sebességgel!!
Hadd gratuláljak! Ismét sikerült a graffitiseknek nemzetközi nyilvánosságot biztosítani, most ezúttal szlovákoknak.
Annyira nehéz megérteni, hogy ezeket vandálokat pont a nyilvánossággal serkentik az újabb és újabb szennyek alkotására és szándékos károkozásra??!! Vagy az IHO-nak semmi nem drága, ha a saját zsebéről (klikkelésekről) van szó? (Bár ezen már a legkevésbé sem csodálkozom.)
Ez a honlap nem vasútbarát, hanem vasútellenség!
Úgy látszik, még mindig van lejjebb...
A cikket meg szándékosan nem linkelem: egyrészt nem akarom növelni a klikkelők számát, másrészt nem akarok még nagyobb nyilvánosságot a vandáloknak.
"A 480 sorozatú Traxxok által vontatott gyorsvonatok esetében pedig az okozza a gondot, hogy a mozdonyokra a Thales fedélzeti ETCS berendezések felszerelése elakadt,"
Mikor hirdették ki a tender eredményét?Mert az első alkalommal az összes gép megkapta a ETCS-t Dunakeszin.
Szerintem arra gondolt a költő, hogy a sorozat egy része korszerűsítve lett, a másik része meg nem, de a nem korszerűsített gépek is tűntek el, mert már nem volt szükség rájuk a korszerűsített testvéreik magasabb rendelkezésre állása miatt.
"A sorozat korszerűsítésével nagyon sok eredeti kivitelű M43-as és M47-es tűnt el. Részben azért, mert a megbízhatóbb remot-Daciák miatt eleve kevesebb tolatómozdonyra volt a MÁV-nak szüksége."
"Érdekesség, hogy a 111-es egységmozdonyokat eredetileg a mozdonyvontatású S-Bahn-szerelvények kiszolgálására építették, de miután kiderült, hogy konstrukciójuk éppen az ezzel járó indulás-megállásra kevéssé alkalmas, fokozatosan kerültek át a hosszútávú szolgálatba. Így kerülhetett sor erre a különös menetre is."
Hogy mi?
Olyan ez mintha - az uriember aki ezt irta - tanulna a magyar nyelvet. Annyira koncentralt arra, hogy nyelvtanilag a leheto leghelyesebb legyen, hogy vegul a tartalmi helyessegre mar nem maradt eleg energia. Ezert is szuletett meg ez a budos nagy hazugsag. Az elso es a masodik mondatot osszekapcsolni kivano ok-okozati osszefugges pedig... hat nem tudom... egy nyolc eves szerintem logikaban odaverne ezt az egeszet.
Kampány ide vagy oda, a szegedi cikk korrekt. Az SZKT tényleg látványosan fejlődik, minden járművén van wifi, a menetrendszerűség jó. Szegeden élek, naponta utazom villamossal és trolival. Az átszállásokal együtt is kiszámítható az érkezés. Nem kell mindenben propagandát lesni, ami jó, az tényleg jó.
Na, épp ilyet akartam beírni, de megelőztél. De ha megnézed a szerzőt, akkor nem fogsz csodálkozni. Ő az ügyeletes megmondó, köpködő, hangulatkeltő, miután GSZL párszor már beégett. Ennek része az, hogy bármilyen eszköz megengedett szerinte, még a graffitik reklámozása is.
GSZL most Szegedet magasztalja, ott minden szép és jó.
Hiába, no, választási kampány van, és az IHO is beszállt már ebbe.