Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

novothauto Creative Commons License 2014.07.18 0 0 134761

Alfánál nem biztos, de a Fiat nagyon sok benzines modelljénél (2000 év környékiek)

tanítani kellett a jeladókat. Háromszor egymás után tiltásig kell pörgetni.

 

Persze ez nem jelenti azt, hogy nálad ez a baj.

Fázisszinkron képe?

 

Főtengo szenzor? Távolság a jeladókeréktől?

 

 

Előzmény: nyulas (134757)
cam aro Creative Commons License 2014.07.18 0 0 134760

nezz ra fotengely szenzorra is. 

hatha keveri.

Előzmény: nyulas (134757)
Smafu.w126 Creative Commons License 2014.07.18 0 0 134759

Tudod, hogy nem arra értem, hogy jól megy, vagy kényelmes :)

 

Előzmény: mica-r (134751)
kovacs1000 Creative Commons License 2014.07.18 0 0 134758

Most meg gyűjtök egy 320CDI re a 200D helyett! :) :)

Előzmény: Smafu.w126 (134749)
nyulas Creative Commons License 2014.07.18 0 0 134757

Alfa 156  1.6 ts ."8" as hibát ir a diagnosztika .Vezérműtengely jeladó jel testzárlat.A jeladót cseréltem ,vezérlés célszerszámmal összeraktam.A hiba inditás után azonnal lámpát gyujt.Szkoppal vezérlő egység lábán megjelenithető a hall jeladó jele.Az előzményekhez tartozik hogy a kocsit leragasztott motorhiba lámpával vették.Köszönök minden segitséget.

mica-r Creative Commons License 2014.07.18 0 0 134756

Csak segítségként írom, hogy nem az országutazás fogja a geometriát letaknyosítani. Az állandó normál üzemnél eléggé meleg a kipuf és jó a gázok áramlása. A hideg üzem és a városi tötyögés a geo megragadásának főbb ellenségei.

Előzmény: d.jocov (134755)
d.jocov Creative Commons License 2014.07.18 0 0 134755

Akkor én szerncsés darabot fogtam ki legalábbis eddig... kop kop kop

általában pályázok 120 körül tempomat, vagy 135 tempomat, ritkán 10-15 km-en 160-180 kis verseny, már akikkel versenyképes vagyok. Szoktam tempomattal gyorsítani mondjuk 110-ról 160-ra hogy a turbó mozgjon, mert olyankor biztos elfordulnak a lamellák, nehogy nagyon megszokja a helyét, egyébként meg mindenből a legjobbat adom neki ami jár neki....  15 ezrenként, vagy kicsit előbb

reméllem meghálálja........

Előzmény: Jena307 (134729)
409 Creative Commons License 2014.07.18 0 0 134754

Tudod, ez ebben az országban (meg sok másikban is) nem így működik, Egyrészt nem Ő dönti el, mi jelenhet meg és mi nem. Másrészt a szerkesztőknek tudniuk kell, hogy az érintettek közül ki, kivel van, milyenek a kapcsolatai, hogyan tud visszaütni. Gyakorlatilag arról van szó, hogy az adott cikk nyomán veszíthetnek-e hirdetőket. Ha igen, nem lesz belőle cikk. 

 Írtam egyszer egy autósújságba egy cikket, egy autógyár bizonyos alkatrészéről ami veszélyessé teheti az autót. Addig az a gyár jelentős hirdetője volt a lapnak. Többé nem hirdettek ott. Plusz még később kiderült, megszüntették az alkatrész gyártójával a kapcsolatot, ami egy magyar cég volt.....valószínűleg munkahelyek szűntek meg.

Szóval nem árt néha kicsit "politikusan" is gondolkodni és nem ajtóstól rohanni a házba.

Előzmény: manta-z (134753)
manta-z Creative Commons License 2014.07.18 0 0 134753

A totalcaros cikkeid mennyi munkát hoznak neked? Nem sok embernek van ekkora vitorlája.....

Ezt fordítva is lehet használni.....

A médiától sokan beszarnak, főleg nagyobb cégek, csak az a lényeg, hogy ne az utolsó egyfejűnek fenyegetőzzél vele mert annak mindegy, hanem valami jelentősebb pozícióban lévő döntéshozónak. 

Előzmény: novothauto (134740)
Donibcsi Creative Commons License 2014.07.18 0 0 134752

Megjott a valasz a tesztkerdesre:

 

Modellezni az olajkályhával tudjuk:
Amikor begyújtás előtt beleeresztjük az olajat és viszonylag sok folyik
bele, akkor ha beledobjuk a gyufát, az elalszik mert elmerül, nem gyújtja
meg az olajat, mivel a lángja nem okoz gyulladási hőmérsékletet.

Amennyiben a beeresztett olaj kis mennyiségénél dobjuk bele a gyufát és nem
merül el az olajban, úgy az égő gyufaszál (a fa égési hőmérséklete) már
olyan hőt közöl, ami megfelel a gyulladási hőmérsékletnek és begyullad az
olaj. (Volt más gyújtóközeg is, ami olajjal átitatva okozta a gyulladási
hőmérsékletet).

mica-r Creative Commons License 2014.07.18 0 0 134751

Néha megyek egy kört a cimborám Nissan gtr kocsikájával, olyankor azt sejtem hogy vannak autók a jelenben is :)

Előzmény: Smafu.w126 (134749)
mica-r Creative Commons License 2014.07.18 0 0 134750

Felénk eléggé gyenge az utóbbi időben a Bárdi kirendeltség forgalma. Ha betérek oda, szokták is mondani hogy van-e nálunk munka, mert kevés a forgalom. Mondom hogy van bőven, csak keveset jövök a Bárdihoz (a lentebb említett okok miatt). Szerintem hosszú távon nem működik majd jól az üzletpolitikájuk. Kérdés hogy rájönnek-e valaha. Azt hiszem máshogyan kellene csinálniuk, mint amikor volt tizenpár év felfelé emelkedő piaci csoda.

Előzmény: Smafu.w126 (134748)
Smafu.w126 Creative Commons License 2014.07.17 0 0 134749

Történelem.....  ugyan már, régen voltak autók is, most meg...?

Előzmény: kovacs1000 (134746)
Smafu.w126 Creative Commons License 2014.07.17 0 0 134748

Az egyik Bárdi uriembert kereste meg 10 szerelő korporésönben állva, hogy legyen szíves tenni valamit az ellen, hogy bárki besétál egy kedves mosollyal és kap annyi kedvezményt, mint amiért egy szerviz hűségesen akár milliókat költ náluk, és az ellen, hogy ne legyen teljesen visszaélhető az ügyfélkódolási rendszer, boldog boldogtalan bemegy, mind egy vevőkódot és kap... Az volt a válasza a fotelében terpeszkedve, hogy sajnos nem tud ezzel mit kezdeni, a pénze így is úgy is bejön, neki ez a lényeg...... Mi már mint írtam 2 éve nem rendeltünk tőlük, de még egy megveszekedett területi képviselő nem jelentkezett, hogy megkérdezze van e valami baj.... Szerencsétlen kiszállító srác állt meg egyszer arra járva, és könyörgött, hogy rendeljünk, mert az ő pénze ezen is múlik..... Akkor rendeltem egy karton féktisztítót, hogy szolidáljak, és annyi.....

 

Ennyit róluk!

Előzmény: novothauto (134741)
Kawabiker Creative Commons License 2014.07.17 0 0 134747

Tudom nem adok veszek topik de ha valakinek vagy ügyfelének kellene...

 

Legtöbb Posche, Audi, Vw -be gond nélkül bele megy!

Mint a vadi új olyan!

Pesti átvétel megoldható.

Ára 25eFt

06-20/625-54-99

kovacs1000 Creative Commons License 2014.07.17 0 0 134746

Amíg dől a lé neki, addig leszarja sztem a történelmet, meg mindent.

Inkább a járhatóbb utakba fektetnék energiát.

 

Sok sikert!

Előzmény: novothauto (134743)
Smafu.w126 Creative Commons License 2014.07.17 0 0 134745

Igazad lehet, most bele gondoltam, hogy nem vettünk mi se tőlük semmit úgy már lassan 2 éve, elhamarkodott véleményezésem inkább az idő által okozott emlékszépülésekre alapozható.

 

Előzmény: 409 (134708)
Quattroman Creative Commons License 2014.07.17 0 0 134744

ha le tudják úgy írni hogy ne legyen belőle hitelrontás címén per, akkor bizony van hatása

Előzmény: novothauto (134740)
novothauto Creative Commons License 2014.07.17 0 0 134743

Most olvastam el a Wikipédián a történelmüket. Az ős Bárdi már 1900-ban autós üzletet

nyitott. Nem hiszem, hogy ilyen üzletpolitikával működött akkor, mert felhúzták volna

egy oszlopra.

 

Ha találkozom valamelyikkel, megmondom, hogy szégyellje magát.

 

 

Előzmény: kovacs1000 (134742)
kovacs1000 Creative Commons License 2014.07.17 0 0 134742

Na jaa, azzal már lehet ordítani. Hajrá! :)

Előzmény: novothauto (134741)
novothauto Creative Commons License 2014.07.17 0 0 134741

Kérem az igazgatót, vagy a tulajdonost. Tököm tudja.

 

 

Előzmény: kovacs1000 (134738)
novothauto Creative Commons License 2014.07.17 0 0 134740

Ne viccelj már, szerinted ezt ki a kutya nem szarja le?

 

 

Előzmény: manta-z (134739)
manta-z Creative Commons License 2014.07.17 0 0 134739

Inkább fenyegesd meg őket egy totalcar cikkel.

Előzmény: novothauto (134737)
kovacs1000 Creative Commons License 2014.07.17 0 0 134738

Minek üvöltözöl egyszerű alkalmazottakkal? Semmiről nem tehetnek, azt csinálják, amit mondanak nekik.

Előzmény: novothauto (134737)
novothauto Creative Commons License 2014.07.17 0 0 134737

A Hyuing volt. Nem tudom mi a módja, ügyvédet meg most nem pénzelnék ezzel a dologgal.

Lehet, hogy marad az A verzió.

 

Bemegyek, üvöltözök, hívnak két három embert, mondják, hogy nyugodjak meg, ettől idegesebb

leszek és üvöltözök tovább.

 

Ezt különösebb stratégia nélkül is meg tudom csinálni.

 

 

Előzmény: 409 (134735)
cam aro Creative Commons License 2014.07.17 0 0 134736

Amit ugye a motorvezérlőtől kap, az meg BUS-on a műszerfalból, ami szintén BUS-on a klímavezérlőből."" 

Pontossan. . hibakod egyikben sem. es otlet se hol kezdjem. 

 

ha bekapcsolom az venti actuator tesztet, nem latom az eloadatot, es lekapcsolja a futes panelt is. 

viszont ha sikerul jokor kilepnem beavatkozo tesztbol.. visszakapcsolja futespanelt.. es erezni hogy hutene.. ha venti menne.

/ direkt aramot nem mertem. .. forrasztott csatik vannak venti vezerlore. bar szejjel vagom, haz ezen mulik. / 

klima gepen nem neztem nyomast. 

AVF a motor kod.

2004 ev vegi. 

venti vezerlo, es jobb oldali kis venti uj. 

 

Donibcsi. 

semmit nem megy a venti. 

-08 hvac-ban latni hogy vezerlo kerne 40% koruli /J7 ?/ ventit.. de az actual csak 8.8%. 

Kitoltesi van, de azt inkabb csak pasztazo impulzusnak neveznem. 

akksi 30- is ott van a csatiban. 

 

 

Előzmény: 409 (134733)
409 Creative Commons License 2014.07.17 0 0 134735

Kíváncsi vagyok, mire jutsz velük. A múltkor volt itt valakinek afférja velük turbóval, elmentek a bíróságig, de ott már egyezkedtek.

Előzmény: novothauto (134726)
manta-z Creative Commons License 2014.07.17 0 0 134734

Ez így van. A főnök dolga, hogy munkát szerezzen meg igazságosan ossza le .

Viszont van ennek egy másik aspektusa is.

Volt már lázongás ebből, hogy az egyik srác a Porsche Cayennt kapja meg a másik meg a berohadt Zsiguli féket. Amikor el lett neki magyarázva, hogy az ő kvalitási kb. itt merülnek ki akkor ezt felfogta agyilag és elkezdte magát képezni és hirtelen elkezdte érdekelni a szerelés. És furcsa mód itt nem áll 3cm vastag por a szakirodalmokon mert mindenki bújja és fejleszti magát, hogy a jobb melókat megkapja. 

Előzmény: omada (134721)
409 Creative Commons License 2014.07.17 0 0 134733

"nem hiszem hogy gaz gond van."

 

 Nem mondtam, hogy gáz gond van, sőt... A 20bar minden bizonnyal azért annyi, mert a ventilátor nem hűti vissza a hűtőközeget. A hűtőközeg nyomása hőmérséklet függő.

Ha bekapcsolod tesztben a ventilátort visszamegy a nyomás?

 

"a ventilator  vezerlo, vezerlo jelenek a kitoltesi tenyezojerol van szo. "

 

Amit ugye a motorvezérlőtől kap, az meg BUS-on a műszerfalból, ami szintén BUS-on a klímavezérlőből. Nincs egyik vezérlőben sem kommunikációs hiba?

 

Ja, motorkód??

Előzmény: cam aro (134723)
Donibcsi Creative Commons License 2014.07.17 0 0 134732

Kicsit se forog az a venti?

Előzmény: cam aro (134709)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!