Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

kormi07 Creative Commons License 2014.08.04 0 0 135154

Szkópold meg, 5V-os négyszögjelet kéne látnod, fordulaton növekvő frekvenciával.

Előzmény: cam aro (135150)
Jena307 Creative Commons License 2014.08.04 0 0 135153

Én is ilyesmivel küzdök, viszont a Hódmezővásárhelyiek nem tudnak delphi pumpát tesztelni, aki meg tud inkább polcról adna felújítottat amit nem szeretnék, mert valahogy 100%-ra ki akarom szűrni a hiba forrását

Előzmény: robika1 (135148)
robika1 Creative Commons License 2014.08.04 0 0 135152

Csere,ha el akarod dugítani a fűtőradiátort mehet bele hűtőtömítő.
Huszonpár ezerért kapsz új hűtőt.

Előzmény: Törölt nick (135149)
mica-r Creative Commons License 2014.08.04 0 0 135151

kifejezetten olcsó hozzá egy hűtő

Előzmény: Törölt nick (135149)
cam aro Creative Commons License 2014.08.04 0 0 135150

Urak. 

 

05"astra H. Z17DTH. (Geo-s )

lenne.. de DTL-es motort kapott. (WG-s ) 

vezerlot NEM. 

 

elmondas alapjan turbo szetesesig hiba nelkul uzemelt.. (WG<> GEO ??  ) 

most uj turboval nem epul fel a nyomas, lehuzott turbo vezerlo vakumal -tehat zart WG-vel -  sem. 

fekete fust nincs. max nyomas 0.6barG (:) az is lassan epul fel. 

periferiak vegig nezve. 

nem ez lenne az elsodleges problem. 

 

inkabb >>

 

MAF .

stabil 2.5V-n allt gyujtas, alap, es fordulaton is. 

tap+ test megvan. 

javasoltam egy MAF cseret. 

az uj MAF-al is ez a helyzet.  :O

 

otlet ? ..a MAF-ra. 

Törölt nick Creative Commons License 2014.08.04 0 0 135149

Üdvözlök Mindenkit!

 

Tudna valaki egy tippet, hogy Passat B5 hűtőradiátor csöpögéssel mit tehetek? Létezik valami olcsó megoldás, valamilyen tömítő adalékkal, vagy csak csere jöhet szóba? Bevilágítva úgy láttam, hogy a radiátor szélén a műanyag peremnél szivárog, csöpög. Van valakinek ötlete, javaslata? Köszönöm a segítséget előre is

robika1 Creative Commons License 2014.08.04 0 0 135148

Sziasztok!
Renault Master 2.5DCI (143LE) 07'
-Üzemanyag nyomás szabályzási hiba.
Múlt héten:
-porlasztó felújítás(2-nek sok a résolaja)
-tank tisztitás
-üzemanyagszűrő csere
Összerakjuk,teszt nem jó.
Túlfolyószelep átenged. Csere,minden ok.Teszt :10km-en(teljes terhelésen) hozza az elvárt 1500 bart,nincs hibakód nincs tiltás,megy ahogy kell.
Ügyfél elviszi, 50km után megint nem megy,nyomásszabályzási hiba.Teszteljük, a max nyomás: 1350bar körül.
Szivattyú hiba?

Quattroman Creative Commons License 2014.08.04 0 0 135147

semennyi...

Előzmény: kornel8 (135146)
kornel8 Creative Commons License 2014.08.04 0 0 135146

Sziasztok.

 

Megtudná mondani valaki, hogy a fékdobnál mennyi a maximális megengedett ütés?

 

Előre is köszi.

Törölt nick Creative Commons License 2014.08.04 0 0 135145

 

Sziasztok!

87-es VW polo –hoz megvettem a két hátsó kézifék bovdent , és megpróbáltam betenni de kb 20 cm híja van hogy össze tudjam akasztani. Az autósbolt szerint a méret jó. Nem nálam szakadt szét a bovden és nem tudom hogy esetleg hiányzik e hozzá valami. Valaki tudna e segíteni ebben .Előre is köszönöm.

GEBRIEL323 Creative Commons License 2014.08.04 0 0 135144

Nagyon szépen köszönöm. :)

Előzmény: 409 (135143)
409 Creative Commons License 2014.08.04 0 0 135143

 8Nm+90°

20Nm+90°

 

Új csavarok.

 

 

Előzmény: GEBRIEL323 (135142)
GEBRIEL323 Creative Commons License 2014.08.04 0 0 135142

Üdv

 

Szeretnék kérni egy kis segitséget.

Valaki meg tudja mondani nekem VW T5 2.5 TDI AXD motorkódú motornál a vezérműtengely lefogó csésze és a pd elem himbasorát lefogó csavarjainak meghuzási nyomatékát?

Jena307 Creative Commons License 2014.08.04 0 0 135141

nem műxik a camstudio a gépemen, nem tudtam levideózni, 

nekem is szabályzási gondnak néz ki, de sehol nincs nyomásvesztés, por száraz minden, a nyomást is elő tudja állítani, mert alig érek az indító kulcshoz már is 300bar a rail nyomás.

 

A levegőt is kizártam végül is a kannázással, külön ráakasztottam egy bazi nagy iveco szűrőt kannástól, volt puffer is lejtés is, ugyan az, és most jön az egyes szabály, soha ne hidd el amit az ügyfél mond ! hogy mit cseréltek mit nem leszarom, feldobok rá egy másik hozam szelepet, és teszt

Előzmény: cam aro (135140)
cam aro Creative Commons License 2014.08.04 0 0 135140

mit akar a hozamszelep. es mi a a valosag. 

ha hozamszelep uj.. akkor nem szorul. /vagy de / 

viszont levegot, nagynyomasu szivargast nem toleral. 

 

a pompa nyomast csinal. 

nalad ez inkabb szabalyzasi hibanak tunik. 

Előzmény: Jena307 (135137)
cam aro Creative Commons License 2014.08.04 0 0 135139

erre emlekkuszob alatti a denso spricni csere. 

bosch,delphi miegymas az van surun.

talan meg csak nem is km fuggo. inkabb esetleg napszak.  

 

lenyegen nem valtoztat. 

vedd meg dobd el, .. miert pont auto lenne kivetel ? 

=================================

Előzmény: Steeef (135123)
őrel Creative Commons License 2014.08.03 0 0 135138

köszönöm

Előzmény: GEBRIEL323 (135135)
Jena307 Creative Commons License 2014.08.03 0 0 135137

Tudja valaki a delphi dfp3.4 milyen sikerrel javítható?

Most kezdek bele egy x-aktába, 2.0 hdi, 300barral indul pöccre, tehát nyomást épít, de alapjáraton 60bart járkál a rail nyomás, már 2 hozamszelepet cseréltek de változatlan hol keveselli a railnyomás hol sokallja, egyenlőre az elején járok, akasztottam eddig rá külön üzemanyag szűrőt kannáról táplálva, ha kiválasztott paraméterekben csak a rail nyomást, hozam szelep feszültséget és ciklikus nyitási arányt nézem, nem tudom elcsípni hogy ellen szabályoz vagy az egész járkál.

Ami még fura hogy az alapjáraton nem hallatszik ez a 60bar, na most vagy ennyire gyors a szabályzás és nyitvatartással kikompenzálja vagy nem is valóság ez a railnyomás ingadozás.

holnap ha lesz sofőröm loggolom

Jena307 Creative Commons License 2014.08.03 0 0 135136

egy haver is ezzel szopott, aztán sokára kiderült hogy a hátsófékből jön a hang csak megtévesztő volt

 

nekem PSA-ba most a trw betétek tűnnek a leghasználhatóbbaknak

Előzmény: mtibsi (135133)
GEBRIEL323 Creative Commons License 2014.08.03 0 0 135135

Üdv

 

Mi évek óta az esetek 90%-ban az Inter Carstól rendelünk. Kisker áruk azonos szinten mozog mint a többieké, de mi náluk meguntunk dolgokat az évek alatt. Inter Carsnál mi 40%-55% között kapunk kedvezményt, gyártótól és termékcsoportól függ, de van pár alkatrész amire egyedi árunk van amit rendszeresen veszünk.

Neten keresztül adjuk le a rendelést nekik ahol látom mi hol van raktáron és mennyi darab az elérhető mennyiség, mind a legközelebbi telephelyen, a BP központban vagy a kinti raktárban ami másnapra szokót megjönni.

 

A visszább kérdezett bak Pozgum gyártmányban van az Inter Carsnál raktáron 11654 Ft kisker áron amit mi pl 6992 Ft kapunk meg.

 

A jelenlegi készlet meg :

 

Online:

CZO - Central Warehouse Czosnow PL>9 db
HMY - Warehouse Myslowice PL>9 db
Online:

M01 - Inter Cars Budapest4 db
M12 - Inter Cars Pécs1 db
M13 - Inter Cars Délpest3 db
M15 - Inter Cars Debrecen1 db
M19 - Inter Cars Győr1 db
M21 - Inter Cars Székesfehérvár1 db
M22 - Inter Cars Kecskemét1 db

Előzmény: őrel (135132)
Steeef Creative Commons License 2014.08.03 0 0 135134

Szia! Te is tudod hogy minden van kéz alól,tele van piac lopott cuccokkal,ha listáron eltudod adni akkor szerencsés vagy,Mi sajnos nem,persze ez régió függő.

Előzmény: cuba.71 (135126)
mtibsi Creative Commons License 2014.08.03 0 0 135133

Fékcsikorgásra keresek megoldást!!!

 

Sziasztok!

 

Az alábbi megoldhatatlannak tűnő kérdéssel kapcsolatban reménykedem használható tanácsban:

 

Peugeot 406 Coupe, 2,2 HDI, 2002-es, Brembo fékes, imádott autóm fékcsikorgását már a negyedik szerelő képtelen megoldani.

Tünet: fékezéskor fülsüketítő, éles csikorgás jön az első fékek felől (új fék beszerelésekor csak 30-40 perc múlva jön elő)

Megoldási kísérletek:

- 2 garnitúra új, utángyártott féktárcsa, 4 garnitúra új, utángyártott ("ez még soha egyik autóban nem csikorgott" típusú) fékbetét kipróbálása

- felületek mindig megcsiszolva, élek letörve, rezgésgátló zselék és lemezek felvive

- új, gyári betétrögzítő rugók beépítése

- legutoljára teljesen új, gyári féktárcsa és fékbetétek beszerelése

Minden tökéletesen működik, egyáltalán nem szorul fékezetlen állapotban a kerék, simán elforog, sőt továbbforog az emelőn, beindított motornál is

A fékdugattyúk mozgása tökéletes. A Peugeot Duna is értetlenül áll a probléma előtt.

 

Van valakinek valami ötlete, találkoztatok már ilyen helyzettel?

 

Előre is köszönöm!

 

Üdv.:

 

Molnár Tibor

06-30-20-10-100

őrel Creative Commons License 2014.08.03 0 0 135132

bizonyos alkeszeknek csak a cikkszámuk van a bárdinál, ár még nincs, még nem rendelhető

 

hát ha itt...

 

 

Előzmény: mica-r (135131)
mica-r Creative Commons License 2014.08.03 0 0 135131

CSodák nincsenek, az átlagáraik nem alacsonyabbak a nagy alkatrészboltokénál.

Előzmény: őrel (135130)
őrel Creative Commons License 2014.08.03 0 0 135130

köszi

 

szerződni kell velük, nem árulnak utcára

 

jó áraik vannak?

 

Előzmény: Aleko Viva (135075)
cuba.71 Creative Commons License 2014.08.03 0 0 135129

MICAR  mail ment!

cuba.71 Creative Commons License 2014.08.03 0 0 135128

Végülis FOGYASZTÁSorientált világot élünk,s ez egyre jobban érvényesül ITT IS.(sajnos)

cuba.71 Creative Commons License 2014.08.03 0 0 135127

Tulajdonképpen rendesen eltalálták a legujabb CR technikánál,hogy max 250-300e-nél már használhatatlan,nagyáltalánosságba.

Tisztelet a kivételnek,ha van.

Előzmény: mica-r (135125)
cuba.71 Creative Commons License 2014.08.03 0 0 135126

Milyen rendszerü DENSO injektorokra gondolsz "60000-nél olcsóbban"???

Mert ha CR DENSO-ra gondolsz,ott hatszámjeggyel kezdődnek a porlasztóárak/db.:)

Attól a 200.000 től azért többet mennek,de ez megint sokminden függvénye.

Előzmény: Steeef (135123)
mica-r Creative Commons License 2014.08.03 0 0 135125

Stimmel, erre utaltam.

Te hogyan állapítod meg hogy egy CP4-es kezd megdögleni (mondjuk nem szürja még a fémport, de nem csinálja rendesen a dolgát) ? Nincs rá semmilyen mérési adat, stb. Egyébként remek találmány, jól ki van találva, hogy biztosan tönkremenjen :)

Előzmény: Steeef (135123)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!