Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

novothauto Creative Commons License 2014.07.21 0 0 134813

Bocs, az az 52 végű. Ez valami "tekercs hőmérséklet érzékelő"

Megnézem, mi van.

 

 

Előzmény: zumirobi (134788)
cam aro Creative Commons License 2014.07.21 0 0 134812

bingod lesz. 

EGR stb muxik minden.. de maf nagyobb  -nem sokkal - mint az elvart.  

 

Koszi. 

Előzmény: novothauto (134809)
novothauto Creative Commons License 2014.07.21 0 0 134811

Eljött az idő, hogy simán alkatrésznek lopnak autót.

 

 

Előzmény: 409 (134810)
409 Creative Commons License 2014.07.21 0 0 134810

A VW CRTDI-nek mind a 4 befecskendezője döglött. Szóval a hozamszelep szűrője bakfitty.  Ez a magasnyomású pumpa egy időzített bomba, kétszer szétrágódik és a gyár beszedett még egy transporter árát......  :-//

novothauto Creative Commons License 2014.07.21 0 0 134809

Szerintem valamilyen oknál fogva nagynak érzi a légfelesleget és ezzel akarja

növelni az EGR hatékonyságot.

 

 

Előzmény: cam aro (134805)
novothauto Creative Commons License 2014.07.21 0 0 134808

Talán rotorhelyzet-érzékelő.

Matyókáék átalakítják mechanikusra, de azt hiszem, te messzebbről írsz.

 

 

Előzmény: zumirobi (134788)
novothauto Creative Commons License 2014.07.21 0 0 134807

Csodálkoztam, de fix a veztengo.

 

 

Előzmény: cam aro (134804)
409 Creative Commons License 2014.07.21 0 0 134806

Amennyire értelmezni tudom, ez az adagolóban lévő (Lucas EPIC  :-(((  ) három helyzetjeladó valamelyikének hibás jeléről szól, vagy megintcsak kébelzárlat pozitívra.

Előzmény: zumirobi (134788)
cam aro Creative Commons License 2014.07.21 0 0 134805

mazda6. 

cr dizel. 

elozmeny 134589.

 

tul egy turbo cseren, feher fust megszunt.

de alapjaraton 10 secenkent 10 sec kek fust, tiz sec nem fust..

amikor nem fust. olyankor nyit egy kicsit a fojtoszelepen. 

majd vissza zarja es megint kek fustol. 

map ilyenkor 300 mbar. suvit benne a levego.  

 

hibakod nincs. 

mi a szare zarja le a fojtoszelepet ? 

 

Előzmény: cam aro (134589)
cam aro Creative Commons License 2014.07.21 0 0 134804

 

megsugom. 

...mer' csigas... 

:DD

 

(vvti ? ) 

Előzmény: novothauto (134801)
cam aro Creative Commons License 2014.07.21 0 0 134803

nagyobb cdiken van injektor agyak kozt ki/tulfolyo. 

 

data szerint nivopalcas , de az nincs benne. :D,

fekete dugot keress. 

 

/keress ra, par honapja linkeltem olajszint magassagokat. / 

Előzmény: skorpio3 (134789)
cam aro Creative Commons License 2014.07.21 0 0 134802

http://www.dtcsearch.com/P0254/Generic/

 

ha cr /?/ akkor hozam szelep.

ha adagolo akkor  ..... rossz. 

Előzmény: zumirobi (134788)
novothauto Creative Commons License 2014.07.21 0 0 134801

Üdv!

 

Ahogy Richard Marcinko mondta, "a helyzet normális, minden el van baszva"...

 

Adott egy Renault Megane 2.0 turbo 2004-es, F4R774, 165 kw.

 

Szelepek voltak beégve, minden gyári alkatrész az utolsó csavarig.

Csattog, hidrotőkésen, nagyon. Vissza lettek alapra nyomkodva.

 

Olaj zubog fent, nyomást holnap mérek.

 

WTF?

 

 

Törölt nick Creative Commons License 2014.07.21 0 0 134800
Lehet, hogy olvasták, vagy valaki aki olvasta, szólt nekik, hogy itt cikkírásra biztattátok :-)
Előzmény: C20NE (134793)
C20NE Creative Commons License 2014.07.21 0 0 134799

Sok cég figyelgeti az ügyfeleket és ha egy ügyfél nagy port tud felverni akkor engedékenyebbek velük, ám ez nem azt jelenti, hogy általános értelemben jó lenne a garanciális ügyintézésük.

Előzmény: novothauto (134797)
mpx Creative Commons License 2014.07.21 0 0 134798

Köszi mindenkinek !

Előzmény: novothauto (134796)
novothauto Creative Commons License 2014.07.21 0 0 134797

Ezt nem értem.

Előzmény: C20NE (134793)
novothauto Creative Commons License 2014.07.21 0 0 134796

Nyomkodd össze a railszenzor steckerben a sarukat, az is szokott kontakthibát eredményezni.

 

 

Előzmény: mpx (134794)
mpx Creative Commons License 2014.07.21 0 0 134794

Szia !

 

Mi a szokásos ? Hogy megdöglik ?

Előzmény: Jena307 (134792)
C20NE Creative Commons License 2014.07.21 0 0 134793

Szerinted nekem is rendezte volna? Ha nem, vajon miért nem?

Előzmény: novothauto (134791)
Jena307 Creative Commons License 2014.07.21 0 0 134792

szerintem csak a szokásos rail nyomás szenzor

Előzmény: mpx (134786)
novothauto Creative Commons License 2014.07.21 0 0 134791

Rendezte a Bárdi a kuplungot.

Csak rendesek azok :)

 

 

 

Paco155 Creative Commons License 2014.07.21 0 0 134790

Nekem csak annyi tűnt fel, hogy felfelé csöpög az olaj. :P

Előzmény: skorpio3 (134789)
skorpio3 Creative Commons License 2014.07.21 0 0 134789

Szia!

 

Felülről a motortérből fotóztam le a csővéget. Tény,  annyit változtattam hogy a csövecskét felfelé fordítottam hogy látni lehessen kellőképpen.  Lehet ez valami túlfolyó?

 

Ki kellett vinni a kocsit, de időközben jött egy újabb kérdés: hol lehet az automata váltóba olajat tölteni? (ennél)

Előzmény: Paco155 (134785)
zumirobi Creative Commons License 2014.07.21 0 0 134788

Sziasztok! Fiat doblo 1.9 D . 2001 é. P0254 hiba. És azt csinálja, h beinditod, feheren füstöl, hármal, nem veszi a gáz adást, utána kikapcsolom, ujrainditom, jól dolgozik, kipörög, csak ingadozik az alapjárat. A hibakódot nem engedi kitörölni. Segitsetek pls, h mi a hiba pontoSAN,  mert nem találtam a hibara magyarázatot. köszi

409 Creative Commons License 2014.07.21 0 0 134787

Kontakt hiba nem annyira, inkább kábelzárlat, vagy megdöglött a szenzor. Ellenőrizni kell a kábeleket. Elindulhatsz vele, nagyobb baja nem lesz minthogy megáll.

Előzmény: mpx (134786)
mpx Creative Commons License 2014.07.21 0 0 134786

Szakértő Urak !

 

Az alany : Citroen xsara picasso 1.6 hdi 2006 évj, DV6ATED motorkód  92 le.

 

Tegnap még kutya baja, ma reggel - természetesen a zasszony alatt - menet közben megáll. Azonnal újraindítható, viszont rövid időn belül - nem sikerült behatárolnom az üzemmódot mikor - menet közben újfent megáll...

MIL világít, hibatárban P0193, P1351

Az elsőre azt írja a net, hogy Fuel Rail Pressure Sensor Circuit High, a másodikra, hogy izzítás...

Gondolom az első miatt tilt.

Gondolom számos oka lehet a hibának, az lenne a kérdésem, hogy

- el merjek-e menni a szerelőhőz a kocsival, vagy inkább ne is mozdítsam ?

- Olvasván a szenzor lelkivilágáról (passzív, ellenállásváltozáson alapszik) okozhatja-e egy kontakthiba ?

Pont jókor szart be a gépsárkány épp elutaznék három napra, a család meg marad itthon kocsi nélkül...

 

 

Paco155 Creative Commons License 2014.07.21 0 0 134785

Szerintem ráadásul fejjel lefelé van a kép

Előzmény: cam aro (134783)
cam aro Creative Commons License 2014.07.20 0 0 134784

na most hulyeseg amit irok. de. 

injektor eleg preciz darab.. pumpa meg ha elindul az nem morzsolodik.. hanem pittingel. 

az meg nem kopas, hanem kipattogzas. > nagyobb darab. 

szvsz .. van esely ra hogy ez a sok spem megall a az injektor legszukebb keresztmetszete elott. 

lattam mar ilyet. 

ott megusztak injektorok a pumpa halalt. 

 

szerintem a puding probaja...

/ ill. en tuti nem cserelnek injektorOKAT, HA nem szartAK be.  / 

 

Előzmény: 409 (134778)
cam aro Creative Commons License 2014.07.20 0 0 134783

nagyobb kep kellene.. poziciohoz. 

ha az alul kozepen a nagynyomasu , akkor -remlik- az egr /turbo ?/ vakum csove. 

 

tevedes SK . 

Előzmény: skorpio3 (134782)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!