Mi évek óta az esetek 90%-ban az Inter Carstól rendelünk. Kisker áruk azonos szinten mozog mint a többieké, de mi náluk meguntunk dolgokat az évek alatt. Inter Carsnál mi 40%-55% között kapunk kedvezményt, gyártótól és termékcsoportól függ, de van pár alkatrész amire egyedi árunk van amit rendszeresen veszünk.
Neten keresztül adjuk le a rendelést nekik ahol látom mi hol van raktáron és mennyi darab az elérhető mennyiség, mind a legközelebbi telephelyen, a BP központban vagy a kinti raktárban ami másnapra szokót megjönni.
A visszább kérdezett bak Pozgum gyártmányban van az Inter Carsnál raktáron 11654 Ft kisker áron amit mi pl 6992 Ft kapunk meg.
A jelenlegi készlet meg :
Online:
CZO - Central Warehouse Czosnow PL>9 db HMY - Warehouse Myslowice PL>9 db Online:
M01 - Inter Cars Budapest4 db M12 - Inter Cars Pécs1 db M13 - Inter Cars Délpest3 db M15 - Inter Cars Debrecen1 db M19 - Inter Cars Győr1 db M21 - Inter Cars Székesfehérvár1 db M22 - Inter Cars Kecskemét1 db
Szia! Te is tudod hogy minden van kéz alól,tele van piac lopott cuccokkal,ha listáron eltudod adni akkor szerencsés vagy,Mi sajnos nem,persze ez régió függő.
Te hogyan állapítod meg hogy egy CP4-es kezd megdögleni (mondjuk nem szürja még a fémport, de nem csinálja rendesen a dolgát) ? Nincs rá semmilyen mérési adat, stb. Egyébként remek találmány, jól ki van találva, hogy biztosan tönkremenjen :)
A Toyotákban a DENSO injektorok 200.000 km alatt szétmennek.Legjobb áron sem tudod megvenni az injektorok darabját 60.000-nél olcsóbban.
Ez 240.000 HUF
Én is tudok olyan CR-t ami 300.000 km felett van de ez általában régi generációs BOSCH rendszer.
Nézzétek meg az új Bosch CP4-es pumpákat, spénesednek a legújabb Audik,BMW-k (2010 utániak 200.000 km alatt) komplett rendszer csere min. 500.000 (kéz alól innen-onnan)
Ez is Common rail......
Persze egyre több a probléma az üzemanyaggal itthon.
VP44-nél minden probléma forrása az adagoló,megcsináltatod (ház+elektronika+dugattyú 250.000 HUF,és megint 200-250e km gondtalanul elmegy,porlasztókkal nem szokott baj lenni.
A nagy baj hogy emberek megveszik 10 évesen az A6-ot, Vectrát , Mondeot olcsóért és 1 év múlva ledöglik a VP44 és megy a sírás."
A gyártók nem nagyon foglalkoznak tizenéves problémákkal, de a modern, fiatal autóknál ugyanúgy létező nehézség, hogy nagyobb részegységek drégén cserélendők, mert nem létezik jav. technológia.
Namost, ha én tudok (és tudok) egy tucat olyan CR-t ami bőven túl van a 300ezren befecskendezőrendszer hiba nélkül, akkor én nyertem???
Azt írtam, hogy a VP44 balfogás volt. Ezt most is tarom. Ennek semmi köze a megbízhatóságához, élettartamához, árához. Amikor született, már akkor látható volt, hogy felesleges adagolóban gondolkodni. Mára ez egyértelműen be is bizonyosodott.
Mindenesetre több döglött VP-vel találkoztam, mint CR-rel, pedig a legyártott darabszámot tekintve pont fordítva kellene lennie..... De ez sem jelent semmit, lehet, hogy más meg pont fordítva tapasztalta. Szóval tök felesleges itt most vagdalkozni a saját tapasztalatokkal és abból megdönthetetlennek hitt következtetéseket levonni, miután egyikünk sem látja át a valós helyzetet.
Pontosan így van,egy CR soha nem fog elmenni 250.000 km hiba nélkül,persze modulárisabb,tehát jobban javítható részegységeiben de ennyi km után ugyanúgy ráköltesz 200-300 e HUF-ot az injektorokra és a magasnyomásúra főleg ha Delphi rendszerről beszélünk,de a Bosch is bedöglik.
Teljesen jó a VP44.
A nagy baj hogy emberek megveszik 10 évesen az A6-ot, Vectrát , Mondeot olcsóért és 1 év múlva ledöglik a VP44 és megy a sírás.
Úgy látszik meg fog oldódni a problémám. Voltam fékteszten és a bal hátsó dobnál 22%-os ingadozás volt, ezek szerint nem jól sikerült dob szabályozása. Esetleg valaki Miskolcon vagy környékén nem tud valami profit erre a célra?
90E Ft egy új psg modul a tekercseivel. 50 ezerből pedig teljes mechanikus felújítást lehet végezni amivel újra elmenne 200-at. Hatalmas költségek 10év után :)
Amikben 200-at mutat az óra 400 van, attól még hogy a vcds nem olvassa ki a km-t bennük van.
Az a 3-400 e km megbontás nélkül néha megszakadt egy modul megdögléssel, egyébként meg javíthatóság szempontjából sem túl gazdaságos holmi. Gyakorlatban egy "régimódi" VP köradagoló élhetőbb (és nem 3-400e km-t tud futni átlagosan).