esküszöm semmin... :-) Tényleg! Csak érdekes adat lenne, lehetne. Míg mókoltam a folyó projekten, aközben járt az agyam ilyesmiken (is).
Én viszonyítanám több azonos gk ilyan adatát a vezetőjük életkorához, jellemző közlekedési környezetéhez (város/vidék/pálya/stb), megtett össz távolsághoz, átlagfogyasztáshoz, és ha autógyártó lennék, akkor szétszedéssel elemezve a kopottságot, ahhoz is hozzáolvasnám a fenti eredményeket. Bár valszeg nem találtam fel a spanyolviszat, már megtették valahogy a gyártók...
Amúgy ponthogy semmi új projekt nem lesz. Ha kész a mostani siklóernyős trike, teljes visszavonulásom várható 4-5-6 évig. Ezt az élet kényszeríti rám a hírtelen jött (többtagú) családlétszám növekedéssel.
Igen, 4.2 ,6 henger ,viszont az első lámpa kialakítása ilyen volt régen ,ilyen kialakítással nem is találkoztam még Magyarországon, sajna volt egy koccanás és összetört, nem is találtam bele lámpa testet, így vissza lett alakítva egybe lámpássá. Amúgy összegezve, 12v-24v ide vagy oda, ha hidegen jól tekeri, akkor melegen meg miért nem? Elméletileg hidegen az olaj jobban fogja a motort ezáltal az önindítót.
Ha már itt tartunk, mennyi lenne 12v - ról 24v rendszerré átalakítani? Öregemé, mint írtam 24v és az tényleg pöccre indul, még mínusz 20 ban is. Gondolom új önindító kapásból, +1 aksi.
Amivel eddig dolgom volt, (ha 6henger akkor gondolom HDJ80 4.2TD) azok mind 24V-al indítottak. Most is van egy a műhelyben, 92-es gyártású, 24V-os. Elképesztően gyorsan teker az indítójuk.
Nem tudom, nincs "okosautóm", de a napokban gondolkodtam, vajon van-e adat a mai kocsikban az élettartamra vetített átlagos motorfordulatra, vagy az egyes sebességi fokozatokéban, és vannak-e csúcsértékek, végül fordítva, van-e bennük az egyes konkrét fordulatszámokra (valamilyen kvantálás mellett) mondjuk össz időtartam, amennyi ideig abban a fordszámban volt használva az élettartam alatt?
1 aksi van benne, 95ah, 12v rendszer, de mint írtam hidegen tekeri rendesen. Amúgy ezt tényleg nem értem, öregemnek is ilyen van, annyi a különbség, hogy 1 évvel fiatalabb és állandó összkerekes és az övé 24v rendszer. Lehet az enyém átalakított? Mert megvan benne +1 aksinak a helye. Amúgy ha visszagondolok, most nyáron kezdett el szórakozni ezzel a hibával, tavaly és az azt megelőző években nem volt ilyen. Esetleg felforrósodna az önindító a motor melegétől és feszülne a hőtágulás miatt? Mindenesetre akkor megnézetem.
Helló. Volt hasonló probléma, önindító felújítás lett belőle. A persely volt megkopva és befeszült a forgórész. Érdemes lenne levenni és megnézetni. Remélem segítettem.
Ezek meg lettek nézve, bár lassan 1 éve, amikor aksit is cseréltem. Gondolom ha ezekkel lenne gond, akkor hidegen is gyengén tekerné. Bár nem vagyok autószerelő.
Sziasztok, egy 1992 -es Toyota Land Cruiserrel lenne gondom, 6 henger turbó dízel. A probléma az, hogy melegen nagyon nehezen indul, olyan, mintha gyenge lenne az aksi (1 éves) és lassan teker az önindító, hidegen, napi első indításkor vagy amíg nem meleg a motor tekeri rendesen és néhány tekerés után beröffen a gép. Nem tudom, hol keressem a problémát, töltésem jó, motor kompresszió ki lett mérve, porlasztócsúcsok is cserélve lettek újakra nemrégiben. Valami ötlet?
De nekik megy csak ott cseredarabos a rendszer, de holnap ha már lesz időm kifaggatom őket milyen megoldásban lennének partnerek. Az Inter dízelhez lenne még kapcsolatom csak Győr meg ide 300km, meg Kecel fele finomabb a a pacal :D