Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

kanyamatrix Creative Commons License 2013.05.19 0 0 29444

felhívtam 1 fiatos embert

oda kell vinni a verdát ki szedik a gyújtáskapcsolót

van egy záras emberük aki meg berheli a zárat másnap reggelre

vissza szerelik és műxik rendesen

15...16 000 ft a mutatvány

Előzmény: R!ck4 (29443)
R!ck4 Creative Commons License 2013.05.19 0 0 29443

És akkor két kulccsal fogsz járkálni? Az se az igazi... Szerintem vagy akkor reszelsz, vagy kompletten, ajtózárakal, gyújtáskapcsolóval veszel egyet.

Előzmény: kanyamatrix (29442)
kanyamatrix Creative Commons License 2013.05.19 0 0 29442

1 kulcs van sajna az ajtókat simán nyitja

lehet kapni gyújtáskapcsoló betétet új kulcsokkal?

persze az immo chipnek ott kell lenni a kulcsban mert anélkül nem fog be indulni

Előzmény: R!ck4 (29441)
R!ck4 Creative Commons License 2013.05.19 0 0 29441

Megmondom őszintén, én előbb cserélnék zárat, mint másolgassak kulcsot egy más kopott, végét járó  zárszerkezethez... A kulcsodon látszik kopás? Nincs használaton kívüli másik kulcsod, amivel meg tudod próbálni?

Előzmény: kanyamatrix (29440)
kanyamatrix Creative Commons License 2013.05.19 0 0 29440

szia

wd40 meg volt

sajna nem kett jobb,kérdés a kulcsmásolás megoldja-e a problémát

Előzmény: R!ck4 (29439)
R!ck4 Creative Commons License 2013.05.19 0 0 29439

Először fújj bele WD40-et.

Előzmény: kanyamatrix (29435)
R!ck4 Creative Commons License 2013.05.19 0 0 29438

Immó chipet átrakta a másolt kulcsba, emiatt jóval drágább nyerskulcs kellett hozzá.

 

 

Nem tudom, mit jelent a "jóval drágább" nyers kulcs, de olyan nem igazán van, hogy nem immo-s kulcs, a chipet meg egy csavarhúzóval, 10 másodperc alatt kiveszed, egy pici kapszula az egész.

Ennyiért van ilyen most, régebben se volt drágább: http://auto-motor.vatera.hu/szemelygepkocsi_alkatresz_felszereles/biztonsagtechnika/riaszto_immobiliser/fiat_ducato_punto_panda_stilo_doblo_kulcs_haz_1748831447.html

Bereszelni meg talán 2 ezres lehet...

Előzmény: Gyozi2 (29436)
kanyamatrix Creative Commons License 2013.05.19 0 0 29437
Előzmény: Gyozi2 (29436)
Gyozi2 Creative Commons License 2013.05.19 0 0 29436

Nekem ugyanez volt, leírom a megoldását, bár nem feltétlen ez a legjobb vagy egyetlen...

Nekem gyújtáskapcsoló zárat alig akarta elfordítani akulcs, mozgatni kellett, csak úgy ment, feleségemnek néha sehogy se.

Kulcsmásoló másolt egy kulcsot rátartással és addig próbálgattuk finomítani míg tökéletes lett. (igen, boltból a parkolóba kb 6-szor.) Ki is szerelhettem volna, de ezzel a kocsival  mentem. :)

Immó chipet átrakta a másolt kulcsba, emiatt jóval drágább nyerskulcs kellett hozzá.

Utána viszont egyik ajtót sem nyitotta a másolt kulcs.

Ezeket én reszeltem hozzá kiszerelve a zárakat. Nem volt nagy művészet, a ki- és visszaszerelés tartott a legtöbb ideig, utána csak egy tűreszelő kellett.

 

Előzmény: kanyamatrix (29435)
kanyamatrix Creative Commons License 2013.05.19 0 0 29435

sziasztok

 

punto II gyújtáskapcsoló nehezen fordítható el

akad sok a sikertelen elfordítás inmos őkelme

tudna valaki segíteni mi a megoldás?

 

köszi

Törölt nick Creative Commons License 2013.05.18 0 0 29434

Én meg ma befejeztem a gyári állapotra visszállitást a motoromnál.

Igaz nem pár nap volt, de üjra 280 mbar körüli a szivócső vákumom. Persze gázzal még egy picit jobb is, a gyorsabb sebességű égés miatt.

Pár álmatlan éjszaka, némi műszerés program vásárlás, jópár száz óra tanulás után.

kacagógerle Creative Commons License 2013.05.18 0 0 29433

Most nézem, lehet kapni komplett fékbetétrögzítő készletet az unixnál.

Előzmény: R!ck4 (29430)
kacagógerle Creative Commons License 2013.05.18 0 0 29432

Ma délután nekiláttam, és tüzetesen átvizsgáltam. Mégiscsak a féknyereg zörög, kikopott a rögzítőcsap. A betétet nyomó lemez gyengébb a bal oldalon mint a jobb oldalon, és nem támasztja ki eléggé a nyerget. Az úthibába belemenve, a nyereg súlya a lemez ellenében elmozdítja a nyerget, és zörög a csapnál.

Lehet ilyen csapot és leszorító lemezt kapni külön egyáltalán?

Előzmény: R!ck4 (29430)
A6 1.9tdi Creative Commons License 2013.05.18 0 0 29431

1.7 td (63 Le, 176B7000 kódos, 0998-as )autóba keresnék generátort. VAn valakinek?

R!ck4 Creative Commons License 2013.05.17 0 0 29430

Stabrúdszilenteket nézd meg. Még akkor is kutakodj, ha szemre, elsőre jónak tűnik...

Előzmény: kacagógerle (29428)
CsRob1 Creative Commons License 2013.05.17 0 0 29429

"Feszítőből esetleg Gradében használt, bár specko kulcs kell az előfesítéshez."

 

Mennyire specko kulcs? Otthon a garázsban tervezem kicserélni. 

Előzmény: Törölt nick (29420)
kacagógerle Creative Commons License 2013.05.17 0 0 29428

Kicsiben is hallatszik.

Előzmény: R!ck4 (29427)
R!ck4 Creative Commons License 2013.05.17 0 0 29427

Mekkora úthiba az, ahol hallasz zörgést? Kicsiben is, vagy csak nagyban?

Előzmény: kacagógerle (29426)
kacagógerle Creative Commons License 2013.05.17 0 0 29426

Sziasztok!

Téma volt itt régebben a 2-es puntó bal első futómű kopogás. Valaki rájött már azóta hogy mi kopoghat?
Nálam tulajdonképpen nem is kopogás, hanem olyan hangja van mintha lötyögnének a fékbetétek, vagy mint mikor kikopnak az úszónyereg csapjai, és lötyög a féknyereg.
Szétszedtem, összeraktam a féket. Féknyereg nem lötyög, betétek sem. Trapézgömbfej ok, stabilizátorszilent is ok. Kézzel rángattam össze-vissza, ide-oda, de nem találok semmit. Összerakást követően az első úthibába belehajtva csak zörög valami.:-(

A6 1.9tdi Creative Commons License 2013.05.16 0 0 29424

Sziasztok! Behalt a generátorom a vasban. 1.7 td (63 Le). Van esetleg valakinek eladó? Vagy van olyan, aki fel tudja jítani? A csapágy kezdett ek sikítani benne.

 

pipamocsok888@freemail.hu

R!ck4 Creative Commons License 2013.05.16 0 0 29423

A saját lehetőségeimet most ismét kimerítettem, tehán másnak csak  a linkelt oldal él, de szerintem azok is elég jó árak lesznek... Kicsit belenyúltam a múlt héten, két nap alat tkét autóm állt meg, hozzátéve mindkettő hazajött a saját lábán,  a multipla pl 200km-ről két hengerrel. ... Abban 30 ezer után átégett a hf tömítés (pedig nem ütöm a gépet, pedig Rinz került bele) szóval új tömítés, új szíjak, új szelepszárszimmeing, akkor már új hűtőfolyadék, első betét,  meg  a Puntohoz kellett még ez az, a hengerfejes elszúrt egy db vezetőhüvely- dörzsárazást...... 

Előzmény: Gyozi2 (29422)
Gyozi2 Creative Commons License 2013.05.16 0 0 29422

Én meg a Contitech hosszbordást dobtam ki a kocsimból két hát után, mert nyüszített. (Peu 406 HDI) Odaadom bárkinek ingyen.

A Dayco nekem is bevált, meg a Gates is.

Én az árat is figyelembe véve Daycot veszek legközelebbb.

Rick, ha tudsz jóárasat vezműkészletre meg vízpumpára Punyeszba megköszönném. (80lovas)

 

 

Előzmény: R!ck4 (29421)
R!ck4 Creative Commons License 2013.05.16 0 0 29421

Többen mondják, hogy a Dayco olcsóbb, és jobb is, főleg olasz autóba. :-)

A multiplából ki lett véve a 30 ezret futott generátorszíj, és jól el is lett dobva. Fél év alatt ilyen lett, mindanom se kell hogy Gates volt...

 

Lehet csak ez az egy ilyen millióból, de most contitech ment bele.

Előzmény: Törölt nick (29420)
Törölt nick Creative Commons License 2013.05.16 0 0 29420

A szíjból Gates, plusz a feszítő, és vízpumpa, illetve illik vel hosszbordást is cserélni, nem egy összeg.

Feszítőből esetleg Gradében használt, bár specko kulcs kell az előfesítéshez.

 

Előzmény: CsRob1 (29419)
CsRob1 Creative Commons License 2013.05.16 0 0 29419

Punto II 1,2 8V vezérműszíjcserére készülök. A szíjjal együtt mit kell még cserélni? Gondolom a feszítőgörgőket mindenképpen, ezenkívül? Milyen megbízható márkájú alkatrészeket ajánlotok, illetve milyeneket nem?

CsRob1 Creative Commons License 2013.05.16 0 0 29418

A Punto II -m könyve szerint a gyári méret 165/65 R14, én ilyennel vettem majd ilyenre cseréltem és ezzel használom.

Előzmény: El Padre (29416)
Törölt nick Creative Commons License 2013.05.15 0 0 29417

PeeWee33!

 

A szűrő belsejében található szelep - sajnos az utóbbi időben egyre több alsóbb kategóriás szűrőnél ez nincs, kispórolják - az a megkerülő szelep ( by pass ). Feladata, ha a szűrőpapír nyomóoldalán lévő nyomás és az elmenő oldali nyomás között egy meghatározott értéknél nagyobb nyomáskülönbség jelentkezik - ez általában 1 bar, de van 1,3; 1,5 bar értékkel működő rendszer - akkor ez nyit, és direktbe kapja a motor az olajat. 

 

... de legalább kapja. Ha nincs ez a szelep és hanyagolják az olajszűrő cseréjét, eltömődhet a szűrőfelület és gyenge lesz az olajellátás, esetleg kenési hiány is felléphet.

 

A motorolaj leürülését a beömlő nyílásoknál található gumimembrán hivatott megakadályozni. Újabban minőségi szűrőket már szerelnek visszaáramlást gátló mechanikus szeleppel is. Még nem jellemző! Jobb márkáknál nincs probléma, a gumimembrán teszi a dolgát ...

Előzmény: PeeWee33 (29414)
El Padre Creative Commons License 2013.05.15 0 0 29416

csak egy gyors gumi kérdés: gyári punesz felnire (asszem 5" széles) 165/65 gumi felmehet? korábban 175/65 volt rajta, ez így még jó? (R14 persze)

Abras Creative Commons License 2013.05.15 0 0 29415
PeeWee33 Creative Commons License 2013.05.15 0 0 29414

Sziasztok!

Én meg úgy tudom ezt az olajszűrős témát, hogy a szűrő belsejében lévő szelep azért van benne, hogy a gravítációtól(a lehetőségekhez mérten) az olaj ne folyjon vissza a motor aljába. A következő indításnál hamarabb kialakuljon a kenés a motor felső részében. 

Ha a szelep elromlik, beragad, akkor szerintem is a szűrő feletti olajtérben(hengerfej) a kenés lecsökken és haza tudja vágni így a motort. Ahogy Rick4 is írta.

Vagy ha nyitott állapotban ragad be, akkor viszont meg mindig visszafolyik az olaj a motor aljába leállítás után, így viszont, később jut fel az olaj a szívó-kipuf szelepekhez. Ennek következtében maga az olajnyomás is később alakul ki, így a visszajelző lámpa a műszerfalon is másopercekkel később alszik el. 

Meg arról nem beszélve, hogy az olajnyomás ford.szám függő. Na most ha a szelep a szűrőben hibás, nyitott, akkor a pumpa minden magasabb fordulatnál "lök" fel egy nagyobb adagot, amint leesik a ford. a szelep leereszti a többlet olajat. És ez így zajlik folyamatosan az olajtérben Fel-le, fel-le. Ami szerintem nem egészséges. Működik de nem egészséges.

Bocs a papolásért.

 

   B.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!