gyik! lidlben volt 21 napig erlelt marha hatszin. sztem te is ilyet probaltal tavaly vmikor. elobb megcsinaltam, es eleg jo cucc. kozepesen atsutve, nyami, grill serpenyoben.
jo volt, bar nyilvan nem olyan jo mint a kedvenc argentin steakezomben. mondjuk ott meg nehez 20e alatt kijonni..... szoval lidl rulez marha-ugyileg is. :)
valaki tegnap megfaceliftelte a bravo elso lokharitojat jobb oldalon. pedig nekem jo volt igy is.
a lampa alatt futo lokharito e'l kiugrott a helyerol, illetve a lampa alatt feher festeknyomot hagyott a honap balfasza.
kialltam a napra az autoval, aztan szepen visszapattintomtam a lampa ala a lokharitot. a horzsolas polirral nagyban javithato szerintem, nem hiszem hogy ezert ujrafenyeztetem. de majd lemosom valamikor, mindenesetre durvan mely karc nincs. horzsolas csak. azert okadekul nez ki igy is.
ellenben ami problema, hogy ha minimalisan is de a lampa sikja kicsit kiall a lokharitobol, tehat valahol van meg valamibol eredo deformacio. lehet az utkozes feltolta az egyik ponton a lokharitot a csavar meg ott tartja. mit szolnatok ha valamelyik nap meglazitanek nehany csavart, ami tartja a lokost es megprobalnam helyreallitani? erdemes megprobalni? gondolom a muanyag nem tud ennyire deformalodni, szoval talan csak helyre kell igazitani a lokost, "kiegyengetni" a csavarok menten. nem tudom ertheto -e amit mondani szeretnek. eleg rugalmas a lokharito, kis kreativitassal talan egy busulo juhasz is hajtogathato lenne belole.
Az utastervilagitast mi vezerli? Mert ha felig nyitom ki es megmozditom az ajtot megint vilagit, tehat nem a zarban van az erzekelo? Most vettem eszre ezt :)
Egy kis segitséget szeretnék kérni. Nemrég vásároltunk egy Grande Puntót, nagyon szeretjük. Tegnap valami sziszegést hallottunk a motor felől, és sajnos a kartergáz cső , bár nemtudom az e , egy kb 20cm gumicső (felül a légszürőház alatt) elrepedt.. Ideiglenesen segitett a szigetelőszalag, de szeretném kicsererélni. Hol tudok ilyet beszerezni megfizethető áron. (Sajnos egyenlőre csak gyárit mondtak, de eléggé sokallottam.
Minden szerénység - ezzel vádoltak meg - állítom: többet. Viszont az is édes-keveset ér szívócső, szelepszár kokszosodás ellen.
... meg mérés nélkül csak vakon cserélgethetünk nem olcsó alkatrészeket, egységeket. Ezek a technikák - és hol van ez a legújabbakhoz - már egyre komolyabb céleszközök kellenek. Ezek meg drágítják a javítást, amit nem a mechanikus fog lenyelni.
Ezek az üzemanyag adalékok csak az égőtér és az utána következő részeknél tud minimális javulást előidézni a közvetlen befecskendezős megoldásoknál. Csodákra ne várjon senki, magasabb a placebo hatás.
Ha ők állították egy ellenpróba nélkül, hogy ezt a befecskendező lekoszolódása okozza, és a alapfelállás nem változott, akkor még ez is sok. Felszámolni akár minimális költséget azért ami jó, nem korrekt. Ez van!
Tudom hogy nem nehéz a távdiagnosztika de azért köszi a tippet. Amúgy nem volt 1 vészes összeg 12 ezer forint volt a tisztítás, bemérés, 9000 forintért szedték ki, rakták vissza. Legalább tudom hogy a fecsi rendszer rendben van. Még csak 133 ezer van benne, remélem nincs komoly baj vele. 2 hónapja elkezdtük használni a spuri, segíthet a belső tisztításban?