Keresés

Részletes keresés

djuice Creative Commons License 2019.09.19 0 0 2473
A Nectarok jók, ahogy az M-audiok is. Persze más téma ha zongorázni akarsz élethűen. Ahhoz kalapács mechanikás hangszerek kellenek, nem ilyen rugósak...
Előzmény: rohir (2472)
rohir Creative Commons License 2019.09.19 0 0 2472

Üdv!

Tanuláshoz szeretnék billentyűzetet venni, abszolút kezdő vagyok.

Használt is tökéletesen megfelel, keretem rá 30 ezer Forint lenne, de ha tanuláshoz olcsóbb is elég az jó lenne.

 

(Az ár flexibilis abban az esetben ha picivel többért már van sokkal jobb választás is, pl. fontos funcióval).


Számítógépről tanulnék és ha jól tudom egy USB-s MIDI billentyűzet elég nekem. Szoftveres dolgokat meg tudom oldani ha esetleg trükkös.

 

Gyors kereséssek ezt találtam csak, nem tudom mennyire élhető, de inkább rátok bízom.

https://hangszerplaza.hu/nektar-impact-gx61-usb-midi-kontroller-billentyuzet/

djuice Creative Commons License 2019.09.19 0 0 2471

TP40 többfajta is van ám elvtársam! :)

 

TP/40: Professional Digital Piano. The new design of the hammer and the return spring application creates the right combination for the press of the keys as on the real Acoustic Piano. 76 & 88 keys, Dynamic rubber contacts, Monophonic Aftertouch available.

TP/40GH: Four Zones Graded Hammer Action.

TP/40H:
 Hard Touch Feeling 95 gr

TP/40M: Medium Touch Feeling 85gr.

TP/40L:
 Light Touch Feeling 75gr.

 

http://www.fatar.com/Pages/TP_40_GH_ES.htm

Előzmény: semgza (2470)
semgza Creative Commons License 2019.09.19 0 0 2470

A wooden az kicsit jobb lehet, szóval szerintem marad  SL88Grand. És az aftertouch sem árt.

De még annál is jóval könnyebb lenne jó.
Gondolkodtam, hogy szétszedem, és levágok a súlyokból vagy 20 gramot. :D

 

Előzmény: djuice (2469)
djuice Creative Commons License 2019.09.19 0 0 2469