sor5 tdi tényleg király, öregnek volt olyan ... aztán egyik éjjel már nem volt meg (ellopták és felborultak vele)
olyanra vadásztam (megvettem a pár nappal ezelőtt tárgyalt b5 1.9 tdi-t) , de nem igazán találtam , csak lepukkant külső belsővel , egy volt de orrom elöl vitte el egy dán család
És ez ezeknél a motoroknál ennyi km után törvényszerű? Illetve a kérdésem arra irányulna, hogy a tulaj most felújíttatja a 450-ből, elmegy vele megint 150 ezret, akkor jön a következő 450 ezres felújítás?
88-as 2445 ccm TD Sofim blokkos Iveco Dailyhez van vkinek magyar nyelvű javítási leírása? Esetleg kocka Fiat Ducato, Peugeot J5, Citroen C25 ről is érdekel, az se baj ha 2499 ccm-es, mert nem sok változtatás történt a motoron. Ivecohoz 1990-1999-ig van angol nyelvű javítási leírásom, valamint 1985-ös rövid francia nyelvű és olasz is. Valamint 1999-től gyártotthoz is van, az magyar nyelvű.
Köszi, ez bíztató... :) Mire kell számítanom a jövőben, ha ezt a ,,kis" összeget nem tudom rákölteni? Évente 20 ezret megyünk kb, akkor még 2 év és kuka az egész?
Rover 75-ben ma csereltem bal elso lengokart (kopogott volt benne a felso talpas) es most a kormanykerek nem vizszintesen all amikor egyenesen megyek, hanem kisse balra forditva, a vizszintestol kb. 10 fokos szogben.
Az a kerdes, hogy lengokar csere utan ez normalis es csak be kell allitani a futomuvet, vagy valami nem jo az uj lengokarral?
Ja, a csere ota kb. 2km-t mentem vele teszteles keppen, de ezalatt nem vettem eszre, hogy huzna valamerre a kocsi.
Peugeot 308 thp (110kw), 2008-as évjáratú autónál az olajfogyasztás eddig -8 hónapja van meg, most 149e km van benne- 3000km/1L volt. Most nyaralás alatt (hegyi utak), gondolom a magasabb fordulat miatt(?) már 2000km után jelzett a gép, hogy töltsek,megette megint az 1 literes flakont. Direkt olajfolyást nem látok, mit lehet ezzel kezdeni és mennyiért lehet bármit kezdeni? :)) Ha hagyom és csak töltögetem, mennyire csinálom ki a rendszert?