Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

cam aro Creative Commons License 2014.08.15 0 0 135399

a nem tudja idore felemelni a hibakod. 

...mar ha elindul. 

de ha nem indul el.. nincs semmi kod. 

 

xentry ? 

:DD ..fonok ur vasarol.. :DD

nem megy. 

------

Előzmény: diagnet (135397)
silicon_la Creative Commons License 2014.08.15 0 0 135398

sor5 tdi tényleg király, öregnek volt olyan ... aztán egyik éjjel már nem volt meg (ellopták és felborultak vele) 

olyanra vadásztam (megvettem a pár nappal ezelőtt tárgyalt b5 1.9 tdi-t) , de nem igazán találtam , csak lepukkant külső belsővel , egy volt de orrom elöl vitte el egy dán család

Előzmény: Quattroman (135394)
diagnet Creative Commons License 2014.08.15 0 0 135397

Ha nem tudja időre felemelni akkor van hibakód is.

Hibakódra meg tips a xentry-ben.

Előzmény: cam aro (135392)
no_holy_shit Creative Commons License 2014.08.15 0 0 135396

 

 

- kozepcsapagy osszerohadt

- kirugozik a vaz a feknel

- elszakadt egy küllö kb 1500km utan...

- 1800-2000km kornyeken vason volt a hatso fek. (egy fitness bike, sik uton hasznalva!!)

 

hat ennyi...

Előzmény: no_holy_shit (135395)
no_holy_shit Creative Commons License 2014.08.15 0 0 135395

 

megbaszhatod a biciklidet, abbol is mar ugyanolyan fost gyartanak mint autobol. tavaly vettem egyet (2x annyiert mint amibe g3vtdi kerult...)

 

Előzmény: kormi07 (135393)
Quattroman Creative Commons License 2014.08.15 0 0 135394

ezért nem válok meg a sor5 TDI-től. max van mellé más kiegészítőnek...

Előzmény: kormi07 (135393)
kormi07 Creative Commons License 2014.08.15 0 0 135393

Ez a szép új világ.

 

Csináljunk euro nyócas, 100le/liter környéki motorokat, az, hogy km-ként 3 forintba kerül, hogy egyáltalán forogjon, senkit nem érdekel:-D

 

Asszem az 1,9tdi addig marad a háznál, amíg csak lehet, utána meg veszek egy fasza biciklit:-), jó autók úgyse lesznek már...

Előzmény: Quattroman (135388)
cam aro Creative Commons License 2014.08.15 0 0 135392

06" 639 vito. 

hatso legrugok. 

 

eldurrant az jobb hatso legrugo. 

kicsereltek. 

jobb hatulja max emelesen maradt. 

 

hoztak, neztem. 

szint szenzor szet esve. 

szint szenzor kicserelve. 

jobb hatulja max emelesen. 

nem engedi el a levegot. 

pumpa, szelepek leszerel, takarit, atfuj. 

10km tesztkor. mukodik faszan. 

ugyfel jon.

ull a kocsi a foldon.

pumpa ha van kedve elindul, ha nincs kedve nem indul.  

diagal csak magassagokat latok, beavatkozo teszt nincs. 

kapcs.rajz sincs, semmise nincs. 

 

van valakinek infoja ehez a xarhoz ? 

Koszi. 

Aleko Viva Creative Commons License 2014.08.15 0 0 135391

Szia!

 

Mennyi az ára a cuccoknak ha publikus?

Előzmény: kolcsar (135386)
novothauto Creative Commons License 2014.08.15 0 0 135390

Ez a nagyságrendi jelképes összeg akkor érvényes, ha nem ment olaj nélkül az autó.

Tehát a legfontosabb, hogy a motorolajszint rendszeresen ellenőrizve legyen.

 

 

Előzmény: morcibacsi (135387)
hyuing Creative Commons License 2014.08.15 0 0 135389

Urak!   Meriva 1.4 b   kell valahol légteleníteni a hűtőrendszert? 

Quattroman Creative Commons License 2014.08.15 0 0 135388

Nem,

közben bármikor el lehet dobni..

Előzmény: morcibacsi (135387)
morcibacsi Creative Commons License 2014.08.15 0 0 135387

És ez ezeknél a motoroknál ennyi km után törvényszerű? Illetve a kérdésem arra irányulna, hogy a tulaj most felújíttatja a 450-ből, elmegy vele megint 150 ezret, akkor jön a következő 450 ezres felújítás?

Előzmény: novothauto (135375)
kolcsar Creative Commons License 2014.08.14 0 0 135386

 Olajnyomásmérő!Benzinnyomás mérő

kolcsar Creative Commons License 2014.08.14 0 0 135385

Tisztelt Urak!

Ha valakit érdekel elfekvő (tartalék) még nem használt olaj,és üzemanyagnyomás mérő készletek van eladóm!

AT1004 olajnyomás mérő!

AT1049 benzin nyomásmérő 

Ha valakit érdekel telefonon megtalál!

Valamiért nem tudom a képeket beilleszteni:((

Liviati Creative Commons License 2014.08.14 0 0 135384

88-as 2445 ccm TD Sofim blokkos Iveco Dailyhez van vkinek magyar nyelvű javítási leírása? Esetleg kocka Fiat Ducato, Peugeot J5, Citroen C25 ről is érdekel, az se baj ha 2499 ccm-es, mert nem sok változtatás történt a motoron. Ivecohoz 1990-1999-ig van angol nyelvű javítási leírásom, valamint 1985-ös rövid francia nyelvű és olasz is. Valamint 1999-től gyártotthoz is van, az magyar nyelvű.

cam aro Creative Commons License 2014.08.14 0 0 135383

oninditora csiptetheto start gombal. 

Előzmény: 409 (135382)
409 Creative Commons License 2014.08.14 0 0 135382

A  negyedik egy kompressziómérő. (talán Csehszlovák)

Előzmény: Törölt nick (135377)
mica-r Creative Commons License 2014.08.14 0 0 135381

Szerintem már most közel van a kukához. Jobb lenne megcsinálni, mert nagyobb zűr is előfordulhat ennél a motornál.

Előzmény: olló01 (135376)
Quattroman Creative Commons License 2014.08.14 0 0 135380

az elmúlt időt....

Előzmény: Törölt nick (135377)
manta-z Creative Commons License 2014.08.14 0 0 135379

Ezek valószínűleg már semmit. 

Fénykorukban a második egy gyújtásvizsgáló szkóp volt. A harmadik egy infrás CO ill emisszió mérő.

Előzmény: Törölt nick (135377)
cam aro Creative Commons License 2014.08.14 0 0 135378

valoszinuleg mar semmit.  

Előzmény: Törölt nick (135377)
Törölt nick Creative Commons License 2014.08.14 0 0 135377
Most talán meg is jeleníti.
Mit is mérnek ezek a műszerek?
https://picasaweb.google.com/108451889274015621828/20140814
Előzmény: Törölt nick (135370)
olló01 Creative Commons License 2014.08.14 0 0 135376

Köszi, ez bíztató... :) Mire kell számítanom a jövőben, ha ezt a ,,kis" összeget nem tudom rákölteni? Évente 20 ezret megyünk kb, akkor még 2 év és kuka az egész?

Előzmény: novothauto (135375)
novothauto Creative Commons License 2014.08.14 0 0 135375

A 149 ezer  kilométer annak a motornak egy Odüsszeia.

Lekokszolódik a gyűrű, stb...

 

Kisrutin, kb 450-ből meg lehet úszni gyári alkatrészekkel.

Új láncszett, gyűrűkészlet, tömítések, hf gépmunka, stb...

 

 

Előzmény: olló01 (135371)
barbon1 Creative Commons License 2014.08.14 0 0 135374

Be kell állítani a futómüvet.Ez egyébként minden futómü javításkor,alkatrész cserekor meg kell csinálni.

Előzmény: anonym1s (135373)
anonym1s Creative Commons License 2014.08.14 0 0 135373

Sziasztok.

Rover 75-ben ma csereltem bal elso lengokart (kopogott volt benne a felso talpas) es most a kormanykerek nem vizszintesen all amikor egyenesen megyek, hanem kisse balra forditva, a vizszintestol kb. 10 fokos szogben.

Az a kerdes, hogy lengokar csere utan ez normalis es csak be kell allitani a futomuvet, vagy valami nem jo az uj lengokarral?

Ja, a csere ota kb. 2km-t  mentem vele teszteles keppen, de ezalatt nem vettem eszre, hogy huzna valamerre a kocsi.

Quattroman Creative Commons License 2014.08.14 0 0 135372

lehet olyan olaj miatt ami túlságosan "ízlik" neki.

1000km/0,5lit még elfogadható de ne töltsd felső nívóig sose...

Előzmény: olló01 (135371)
olló01 Creative Commons License 2014.08.14 0 0 135371

Szakértők,

Peugeot 308 thp (110kw), 2008-as évjáratú autónál az olajfogyasztás eddig  -8 hónapja van meg, most 149e km van benne- 3000km/1L volt. Most nyaralás alatt (hegyi utak), gondolom a magasabb fordulat miatt(?) már 2000km után jelzett a gép, hogy töltsek,megette megint az 1 literes flakont. Direkt olajfolyást nem látok, mit lehet ezzel kezdeni és mennyiért lehet bármit kezdeni? :)) Ha hagyom és csak töltögetem, mennyire csinálom ki a rendszert?

Köszönöm!

Törölt nick Creative Commons License 2014.08.14 0 0 135370

Sziasztok.

"hoztam" nektek pár műszert.

Ezek mik tulajdonképp?

A CO. S órás talán kipuf. Gáz mérő.

https://plus.google.com/photos/108451889274015621828/albums/6047401438105304049

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!