Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

GYURMA 944 Creative Commons License 2013.05.25 0 0 29468

Kistarcsa. Egy 944-es Porsche-vel voltam.

Azért kérdezem én is, mert rengetegen jönnek hozzám is.

Asszem akkor valami ablakszerkezetet kaptam Y10-be.

Előzmény: Törölt nick (29466)
Pinyti Creative Commons License 2013.05.25 0 0 29467

Tiédre válaszolok, de mindenkinek köszönöm a válaszokat!

 

Az a baj, hogy nem múlik el bizonyíthatóan magasabb benzinszintnél, de most már lehet, hogy bele is magyarázok dolgokat. Hét elején megdiagnosztizáljuk, hátha van benne valami hibaüzenet. Van polcon egy még gömbölyű Swiftbe való 4 vezetésókes lambdám, ha egyezik a menet, egy próbát megér, hátha megoldja (legalább a bezninszagot). Jövő hónapban lesz a rendbeszedés első menete, benzinszűrőt mindenképp cserélek, meg gyertyákat, és gyújtókábeleket is (nem nagy tétel egyik sem).

 

A tető alatt mit értesz? Valóban furcsán feláll leengedve, de azt hittem ez a természetes.

Hogy lehet javítani?

Annyiból mondjuk gyanús volt nekem is, hogy azt a fekete takarót bárhogy próbáltam, nem tudtam rátenni. Ennek ellenére örülök, hogy egyáltalán működik, és hála Istennek nem ázik be. Egy ilyen romokból újjáépített autó esetén ez azért nem elhanyagolható tényező. :D

 

A hőfokkal kapcsolatban: vásárlás után azonnal vettem bele egy új Gates termosztátot a fékrenoválás mellé, mert azt hittem, hogy folyton nyitva van, amiatt nem áll középre a mutató (a BMW-nél emiatt volt), de azóta is tök ugyanolyan. Mindenesetre legalább már ez is új.

Előzmény: Törölt nick (29463)
Törölt nick Creative Commons License 2013.05.25 0 0 29466

Hát ez jó kérdés :)).. Nem tudom - nick alapján nem rémlik, hogy lettem volna nálad - de kizárni sem tudom, mert sok olasz autós látogattam már meg..

Egy helyen biztos elérhető leszek amúgy idén:

http://zahalka.hu/campingtali/

Az egyik főszervező=Ottika mondta, hogy többen vannak fent ezen a fórumon is  - akik szoktak a talijukra járni.  Mivel ő vette meg az ex-autóm és amúgy is van most már puntom + 30km-re lakunk, ezért evidens, hogy benézek majd idén is ;)!

Előzmény: GYURMA 944 (29465)
GYURMA 944 Creative Commons License 2013.05.25 0 0 29465

/Egy pici off/

 

Te jöttél el a Családoddal hozzám régebben?

Bocs, hogy tufaagyú vagyok, de régebben is keverteleksutto kollégával. :-)

Előzmény: Törölt nick (29464)
Törölt nick Creative Commons License 2013.05.25 0 0 29464

Na ezt a hozzászólást nem láttam még az íráskor.  Beállok Gyurma 944 kolléga mögé - lambda szonda mérést neki :))!

 

Előzmény: Pinyti (29461)
Törölt nick Creative Commons License 2013.05.25 0 0 29463

Jó látni a topicban cabrio-s kollégát végre :).. Néztem a kocsida blogodon  - látom, hogy neked sem csukódik rendesen hátra a tető. Én is csak utólag jöttem rá az enyémnél és akkor orvosoltam.

Nekem is volt ilyen gondom a P.C. előd Lancia Y10-esnél . Ott azonban nem volt kapcsolatban egyáltalán a benzinszinttel. Elsősorban fojtószelep potméter kopás és alapjárati motor problémákra volt visszavezethető - de még lehet, hogy más is közrejátszott. Annál az autónál vákuum hibám is volt és a lambdaszondám is halott volt a vásárlás után.

 Amiket leírsz, azok szerintem mind okozhatják - de ha tényleg bizonyíthatóan és megismételhetően elmúlik a jelenség nagyobb benzin-szintnél, akkor én biztos a benzin körön belül kezdenék első körben vizsgálódni. Azzal az ember kárt nem csinál, ha az üa. szűrőt cseréli és nem is igazán tétel anyagilag. Szerintem kicsi az esélye, de legalább "van indok a cserére" :).  Az is lehet,hogy maga az előszűrő ház olyan szinten el van tömődve (pl gumi darabkákkal), hogy bizonyos üa. szint felett van benne akkora szint, hogy a szivattyú rendes nyomást tudjon felépíteni, alatta pedig nem. Esetleg injektor gond - egy üa. nyomás mérés tudna talán legegyszerűbben választ adni..


Előzmény: Pinyti (29460)
GYURMA 944 Creative Commons License 2013.05.25 0 0 29462

Hali!

 

A mi punto-nk automata és az elöző termosztátnál kb. 1/4-ig mozdult a műszer, a mostaninál, (ami teljesen új) az 1/4 és az 1/2 között áll meg és, ha egy picit feljebb megy, akkor kapcsol a venti. Tehát ez a műszer nem tudományos és nem etalon. Eddig ahány FIAT volt a családban, mind mást mutatott. :-)

 

Nagy valószinűséggel a lambda ment el.

De a pillangón levő poti is prodkál ilyen hibát, ha rosz, vagy rosszul van beállítva.

(UNO-val pont ilyen hibajelenség miatt szívtam meg ugyanezt)

A gumi szívócsövön is kereshetsz repedést, ahol falsot szív.

De csinál még ilyet a kívántnál nagyobb benzinnyomásnál is.

Előzmény: Pinyti (29461)
Pinyti Creative Commons License 2013.05.25 0 0 29461

Nos ma este újra jelentkezett a leállásos probléma, igaz csak egyszer. Talán még plusz info lehet, hogy folyamatosan benzinszag jön a kipufogóból, és a vízhőfok mutató sem áll fel középállásba, az alatt marad mindig kb fél centivel. Ennek ellenére a fűtés erős, a ventillátor pedig rendesen bekapcsol (ez lehet, hogy minden Puntón így van?).

Előzmény: Pinyti (29460)
Pinyti Creative Commons License 2013.05.25 0 0 29460

Sziasztok!

 

Segítséget szeretnék tőletek kérni. Az alany egy '95-ös 1.6 benzines Punto Cabrio.

A jelenség, hogy például kereszteződésbe érve, a kuplungot kinyomva egyszerűen minden előzmény nélkül megáll a motor. Hidegen indulás után gyakrabban előfordul, de képes már üzemmeleg motornál hosszú út után is produkálni a jelenséget, bár ez utóbbi hála Istennek jóval ritkább. Leállást követően mindig újraindul, legfeljebb egy kis gázt kell neki hozzá adni. Az lenne a kérdésem, hogy valaki találkozott-e már hasonló jelenséggel, s ha igen, úgy mi okozza?


Több dologra is gondolok:
- Folytószelepház lerakódott
- Pillanatnyi üzemanyaghiány (szűrő/AC gond)
- Valami elektromos/jeladótól származó gond
- Esetleg egy vákuumcső szívat

 

Azóta alapjárati motor, folytószelepház, valamint az EGR is ki lett pucolva, de sajnos nem jelentett megoldást. Mivel többségében barátnőm használja az autót ma felhívta a figyelmem egy érdekes dologra evvel kapcsolatban. Ma egész nap a Puntóval intéztük a napi teendőket, és újra le-leállt. Azt mondta tankoljuk meg, mert ha negyednél feljebb van a mutató, nem csinálja. Nem látom az összefüggést, de úgyis tankolni akartunk, így feléig felnyomtam. Láss csodát, lekopogom, de azóta megint nem állt meg. Ma még fogok vele járkálni (hátha leáll), de ez nekem magas, hogy mi köze lenne az üzemanyagszinthez/üzemanyagnyomáshoz a leállásoknak. Főleg amiatt, hogy fordulaton terhelés alatt nincs se torpanás, se rángatás, megy, mint a barom (ergo benzinnek mennie kell előre).
Segítségetek előre is köszönöm!

R!ck4 Creative Commons License 2013.05.25 0 0 29459

Ehhez képest 14.5 ezresért adják ezt: http://autohifioutlet.hu/termekek/autoradio Nekem egy  8GB-os micro pendrive-on megszámlálhatatlan menniségű mappa van, játssza szépen, jól szól, és ennyiért filléres dolog tényleg.

Előzmény: euró00 (29458)
euró00 Creative Commons License 2013.05.24 0 0 29458

Sziasztok.Ismét van eladó virtuális CD-tár gyári fejegységekhez.Kazettás,és cd-s is működteti.

 

Fiat,Alfa,Lancia virtuális CD tár ,gyári fejegységhez eladó.

CD minőségű hang átvitelre képes az autó gyári fejegységének CD váltó csatlakozóján keresztül. Megoldás arra ha MP3/WMA típusú hang fájlokat szeretnénk hallgatni az autó gyári rádióján keresztül. A Virtuális CD váltó rendelkezik USB csatlakozóval, SD/SDHC/MMC csatlakozóval, és AUX csatlakozóval.

Leírás:

Kábeles csatlakozás, nem pedig FM sugárzóval, garantált Hi-Fi minőség
Gyári fejegységről és a gyári kormány távirányítóról vezérelhető
SUNPLUS Hi-Fi Decoding Chip, MP3 és WMA lejátszás
Támogatott adathordozók: SD/SDHC/MMC kártya/USB Stick/ Kártya olvasó/ Merevlemez
Külső hangforrás bemenet (AUX csatlakozó)
Legutoljára játszott szám megjegyzése
Rázkódás és elektromágneses interferencia elleni védelem
Beszerelése a gyári kábelköteg megbontása nélkül lehetséges

10 CD mappát olvas, mappánként 99 szám.

Dobozos,minden tartozékával,garanciális.

 

Köszönöm,hogy elolvastátok.

 

Szép napot mindenkinek.


GYURMA 944 Creative Commons License 2013.05.23 0 0 29457

Oxi! Köszi! :-)

 

Előzmény: Törölt nick (29456)
Törölt nick Creative Commons License 2013.05.23 0 0 29456

Uno topicban beszéltél vele és velem is mindenféléről  :). Nekem nem volt tervben motorcsere - csak autócsere. Azért is lett puntom ;)!

A Lancia-Fórum-on belinkeltem neki ma estefelé, de  azt írta, hogy az 1.1-esét (ami amúgy enyhén hajtókarcsapágyas már)  túl drága lenne "átalakítani", mert nem csak maga a motor kellene ugye bele. Úgy már szépen elszaladhatna a számla végösszege.

Előzmény: GYURMA 944 (29454)
GYURMA 944 Creative Commons License 2013.05.23 0 0 29455

A többiektől elnézést kérek, de csak félig off ez a dolog, mert bármilyen FIAT-ba is beépíthető, valamint tudtam, hogy az Y10-es kollégákat itt tudom elérni.

Nem reklámozom, mert sehová nem linkeltem, csak ide a fentiek miatt.

GYURMA 944 Creative Commons License 2013.05.23 0 0 29454

Várjál! :-)  Akkor most tévesztelek vele, vagy tavaly vele beszéltem?

Előre is kösz!  A kipufogó is jár hozzá.

Előzmény: Törölt nick (29453)
Törölt nick Creative Commons License 2013.05.23 0 0 29453

Nekem nincs mibe belerakni már - de majd Szólok Sutto Y10-es excartársamnak, hátha érdekli ;)

Előzmény: GYURMA 944 (29452)
GYURMA 944 Creative Commons License 2013.05.23 0 0 29452
Előzmény: Törölt nick (29392)
Abras Creative Commons License 2013.05.22 0 0 29451

Tudtok ajánlani 185/60-as R14-es gumit? Kéne vennem, a Kormoran Impulser B3-at néztem, árra valami ilyesmi jöhet szóba, max. 13.000/db.

Törölt nick Creative Commons License 2013.05.20 0 0 29450

Maga a kulcs nem drága:

http://dx.com/p/fiat-id48-transponder-smart-key-16672

 

Ha megvan a kódkártya, 1 perc feltanitani.

A zárban a betét egy kevésbé kopottból javitható.

Gyozi2 Creative Commons License 2013.05.19 0 0 29449

Az sajna szétvágós.

A gumiszerű burkolat felvágásával lehet hozzáférni.

Előzmény: PeeWee33 (29448)
PeeWee33 Creative Commons License 2013.05.19 0 0 29448

Sziasztok!

A gyári öntött kék kulcsból milyen módon lehet kivenni a chipet? Csak brenolással? Vagy van valami egyőb ötletetek?

 

   B.

R!ck4 Creative Commons License 2013.05.19 0 0 29447

A tényleg átbaszcsi lehetett, a reszelés 2-3 ezres, a kulcs meg féléve is 2K volt a vaterán.

Előzmény: Gyozi2 (29446)
Gyozi2 Creative Commons License 2013.05.19 0 0 29446

Konkrétan 1600 ft lett volna az öntött műanyag fejű kulcs másolva, amibe nem rakható be semmilyen immo chip.

A nagyobb fejű kulcs meg abibe egy kis betolható fiókocska van, emibe berakod a chipet, az 10.500ft volt másolva.

Mindez vidéken, kb fél-egy éve.

Ha átkúrtak akkor is ennyi volt.

Bereszelni meg az időmbe került.

 

Előzmény: R!ck4 (29438)
R!ck4 Creative Commons License 2013.05.19 0 0 29445

Szerintem ennyiért vállalható..

Előzmény: kanyamatrix (29444)
kanyamatrix Creative Commons License 2013.05.19 0 0 29444

felhívtam 1 fiatos embert

oda kell vinni a verdát ki szedik a gyújtáskapcsolót

van egy záras emberük aki meg berheli a zárat másnap reggelre

vissza szerelik és műxik rendesen

15...16 000 ft a mutatvány

Előzmény: R!ck4 (29443)
R!ck4 Creative Commons License 2013.05.19 0 0 29443

És akkor két kulccsal fogsz járkálni? Az se az igazi... Szerintem vagy akkor reszelsz, vagy kompletten, ajtózárakal, gyújtáskapcsolóval veszel egyet.

Előzmény: kanyamatrix (29442)
kanyamatrix Creative Commons License 2013.05.19 0 0 29442

1 kulcs van sajna az ajtókat simán nyitja

lehet kapni gyújtáskapcsoló betétet új kulcsokkal?

persze az immo chipnek ott kell lenni a kulcsban mert anélkül nem fog be indulni

Előzmény: R!ck4 (29441)
R!ck4 Creative Commons License 2013.05.19 0 0 29441

Megmondom őszintén, én előbb cserélnék zárat, mint másolgassak kulcsot egy más kopott, végét járó  zárszerkezethez... A kulcsodon látszik kopás? Nincs használaton kívüli másik kulcsod, amivel meg tudod próbálni?

Előzmény: kanyamatrix (29440)
kanyamatrix Creative Commons License 2013.05.19 0 0 29440

szia

wd40 meg volt

sajna nem kett jobb,kérdés a kulcsmásolás megoldja-e a problémát

Előzmény: R!ck4 (29439)
R!ck4 Creative Commons License 2013.05.19 0 0 29439

Először fújj bele WD40-et.

Előzmény: kanyamatrix (29435)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!