Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

cam aro Creative Commons License 2014.08.16 0 0 135421

IAC van rajta ? 

hajlamos kormolodni..

ilyenkor alapjarat lehet, de azert keves levegon megy. 

Előzmény: cam aro (135420)
cam aro Creative Commons License 2014.08.16 0 0 135420

nem sok minden marad. 

 

maf, o2 sensor, ize reszleges egeskimaradas, injektor, tps ha van rajta. 

 

mit hagyok ki..  

alapjaraton o2, es maf feszko ? 

Előzmény: LyPapa (135418)
cam aro Creative Commons License 2014.08.16 0 0 135419

 programozni kell.

 

 

jo kis meccs lesz.. :D 

Előzmény: zumirobi (135405)
LyPapa Creative Commons License 2014.08.16 0 0 135418

Kedves Topictársak,

 

Kb. 3 hete írtam a STFT korrekció magas értékéről (NISSAN Primera, QG16DE, 2001). Javasoltatok egy-két dolgot, én meg hallgattam rátok :)

 

- Falls levegőt adva a -20-25% közötti korrekció szépen 0-hoz közelít, majd kb. +3% -ig megy; elzárva visszaáll a negatív korrekcióra. Tehát, sok a benzin, vagy kevés a levegő.

- Légtömegmérő tisztítás után semmi lényeges változás.

- Üresjárati levegő tanítás után sem.

- Barkácsoltam egy  benzin nyomásmérőt (szerencsére nincs mérő port a vezetéken - olyan csatlakozóm nincs), és megúsztam a fürdést és a tüzet is :) Mind lehúzott, mind újracsatlakoztatott nyomásszabályzó dobbal 

a gyári értékeket hozta.

- Az gyújtást +2 fokkal előre állítottam, azaz, most a gyújtás 2 fokos előgyújtásra van állítva. Az 1400 fordulat/perc, 5. sebesség, enyhe gázadásra a berángatás megszűnt, motorfék üzemben (gázról lelépés, nem fokozatos elvétel) a bebólintás megszűnt. Gondolom, a nagyobb előgyújtás miatt a fordulat esése kevésbé meredek.

- Végül, az injektorok és gyújtótekercsek földelés vezetékeinek testre rögzítő csavarjait meglazítottam, némi 'oxid eltávolító' dörzsölgetés után újrahúztam.

 

Az STFT kb. 700-as alapjáraton -14-18%, az előzőekhez képest határozott csökkenés. Ha emelem a fordulatot, pl. bekapcsolom a tompított világítást, vagy a klímát, akkor fokozatosan csökken a korrekció mértéke, 1500 f/perc-nél már szépen ingadozik a 0% körül - azaz kb. követi a lambda szondát.

 

Nem szedtem még ki az injektorokat, hogy Ruzsa János javaslata alapján a típusukat egyeztessem. Megjegyzés: nem mertem nekifogni :)

 

Segítségeteket köszönöm,

 

Üdv: LyPapa

 

ekowob Creative Commons License 2014.08.16 0 0 135417

Urak!
Lett egy kis gondom a saját autómmal (Vw Polo 9N 2003 AMF Highline kék-antracit)
A KM-óra kezdett el hülyéskedni. Eleinte ugrált a mutató, de most már abszolút nem csinál semmit. Nem mutatja a sebességet, nem számolja a kilométereket, nem zár le a kpzár, stb. (Érdekes, tempomat van, de gondolom az az ABS-töl kapja a jelet.)
A váltó tetején a "menetjeladót" kicseréltem, de nincs valtozás. Gondolom valahol kontakt hiba lehet, de sajnos nem találok az ELSA-ban kapcsolási rajzot erre.
Ha valaki meg tudná mondani, hogy a műszeregység melyik lábán kellene megjelennie a sebességjelnek, illetve, hogy honnan kap tápot ill. testet a jeladó nagyon megköszönném!
Előre is köszi!

JAMIE222 Creative Commons License 2014.08.16 0 0 135416

Nem elég a csapágy száma?:)Fizessek azért 3x pénzt, mert autóba kell?!:))

Előzmény: Quattroman (135415)
Quattroman Creative Commons License 2014.08.16 0 0 135415

az előre vásárlásnál is úgy kezdik, hogy mi a generátor típusszáma

Előzmény: JAMIE222 (135414)
JAMIE222 Creative Commons License 2014.08.16 0 0 135414

Ja hogy többfajta is lehet benne.Nem tudom, de ha kiszereljük akkor már én is meg tudom nézni:))Végül is nem érdekes, csak előre akartam vásárolni, minél kevesebbet álljon a gép.

Előzmény: Quattroman (135413)
Quattroman Creative Commons License 2014.08.16 0 0 135413

a generátor típusa sokkal többet érne

Előzmény: JAMIE222 (135404)
Törölt nick Creative Commons License 2014.08.16 0 0 135412

Sziasztok!

 

Golf III TDI váltóm 1-esbe és 3-asba rakásnál akad. A váltórudazat a becsatlakozásnál kicsit lóg. Attól lehet? Vagy olajszintellenőrzéssel/cserével kezdjem? 

runner 125 Creative Commons License 2014.08.16 0 0 135411

Köszi nektek!

 

Igen, köszi, előbb kellett volna megnéznem a leírását. Azt hittem nincs benne, csak a hülyénenézlek' dolgok, mint pl. ha kiég az izzó cserélje ki. 

 

Egészen konkrétan ezt írta a könyv:

 

Normál vezetési körülmények: NGK ZFR5J

Meleg idő vagy folyamatos nagy sebességgel való vezetés: NGK ZFR6J

 

Teljesen jó lesz az első is. 120-nál többel úgysincs hajtva, rendszerint 100 az utazó, és főleg közúton vidéken fut.

Előzmény: Quattroman (135407)
mica-r Creative Commons License 2014.08.16 0 0 135410

Szerintem az 5-ös hőértékű kell bele

Előzmény: runner 125 (135406)
no_holy_shit Creative Commons License 2014.08.16 0 0 135409

"cserékor programozni kell , vagy felismeri magátol?"

 

???

 

van olyan verda, ami felismeri magatol?

Előzmény: zumirobi (135405)
no_holy_shit Creative Commons License 2014.08.16 0 0 135408

"...akkó veszek egy jó cipőt, vagy ha az sincs, majd mezítláb menek, mint a többi kutya:-)"

tavaly vettem egy North Face bakancsot (36rugo) 21 nap (3 het) alatt eltunt a sarka... mondjuk beletettem 870km-t...

 

az egyik holland, aki mar masodjara jart arra, mar szandalban tolta...

 

 

[a cipobe azota még belement legalabb meg 300km, de a bringan tavaly nagyon kiborultam]

Előzmény: kormi07 (135401)
Quattroman Creative Commons License 2014.08.16 0 0 135407

Hőérték különbséget jelent.

az is lehet hogy eddig nem a katalógus szerinti volt benne.

Előzmény: runner 125 (135406)
runner 125 Creative Commons License 2014.08.16 0 0 135406

Sziasztok,

 

Motorkód alapján rendeltem 4 gyertyát a Honda HR-V-mbe. (1.6 VTEC 125le)

 

NGK, a gyertyán ZFR5J felirat.

 

Kicsavartam a régieket, ezek is NGK-k, de ZFR6J felirattal vannak ellátva. Jó bele mindkettő? Mi a különbség a kettő között? Vagy inkább cseréltessem ki ZFR6J-re őket?

 

Köszi.

zumirobi Creative Commons License 2014.08.16 0 0 135405

Jó reggelt ! P0203 hiba Vivaro 2.0 cdti M9R  motornál.... Van más porlasztó, csak azt szeretném kérdezni, hogy cserékor programozni kell , vagy felismeri magátol? köszi

JAMIE222 Creative Commons License 2014.08.16 0 0 135404

2005. Fiat Stilo 1,9jtd, 103kw, 192a5000.

Tudja esetleg valaki a generátor csapágy méretét, jelölését?

cam aro Creative Commons License 2014.08.15 0 0 135403

megrendelte c4 interfacet.. plusz a hdd-t. 

asztali gep masra valo. 

diagos gep mas hdd-s. 

vett laptopot. hasznaltat vazmeg! :DD 

akksi nem volt jo. 

vett akksit. 

elkoltott sacc £1000-et.. azt all egy-ketto ? eve.

mert szaros 50-100 font mar sok, hogy valaki osszerakja.. :DD 

 

most rijok neki, hogy esitronic, mert a data az lofaszra nem jo. 

sir vissza, hogy de az draga, mert £1000/ev. 

kozben fizeti a datat 600/ev, meg a vistat 350/ev. 

az egyik se jo semmire. 

ja de.. vezerles, meg lehuzasi nyomatekok.. ojaj. 

 

szarok a fejere. 

ez mar nem az en companym. 

=====================

Előzmény: diagnet (135400)
Quattroman Creative Commons License 2014.08.15 0 0 135402

C3 engem érintene (interfész megvan...)

Előzmény: diagnet (135400)
kormi07 Creative Commons License 2014.08.15 0 0 135401

...akkó veszek egy jó cipőt, vagy ha az sincs, majd mezítláb menek, mint a többi kutya:-)

 

Van a pincében jó bicikli, csak nem használom.

Előzmény: no_holy_shit (135395)
diagnet Creative Commons License 2014.08.15 0 0 135400

C4 még mindig nem megy? Adok cserébe működő C3-at plug&play :)

Előzmény: cam aro (135399)
cam aro Creative Commons License 2014.08.15 0 0 135399

a nem tudja idore felemelni a hibakod. 

...mar ha elindul. 

de ha nem indul el.. nincs semmi kod. 

 

xentry ? 

:DD ..fonok ur vasarol.. :DD

nem megy. 

------

Előzmény: diagnet (135397)
silicon_la Creative Commons License 2014.08.15 0 0 135398

sor5 tdi tényleg király, öregnek volt olyan ... aztán egyik éjjel már nem volt meg (ellopták és felborultak vele) 

olyanra vadásztam (megvettem a pár nappal ezelőtt tárgyalt b5 1.9 tdi-t) , de nem igazán találtam , csak lepukkant külső belsővel , egy volt de orrom elöl vitte el egy dán család

Előzmény: Quattroman (135394)
diagnet Creative Commons License 2014.08.15 0 0 135397

Ha nem tudja időre felemelni akkor van hibakód is.

Hibakódra meg tips a xentry-ben.

Előzmény: cam aro (135392)
no_holy_shit Creative Commons License 2014.08.15 0 0 135396

 

 

- kozepcsapagy osszerohadt

- kirugozik a vaz a feknel

- elszakadt egy küllö kb 1500km utan...

- 1800-2000km kornyeken vason volt a hatso fek. (egy fitness bike, sik uton hasznalva!!)

 

hat ennyi...

Előzmény: no_holy_shit (135395)
no_holy_shit Creative Commons License 2014.08.15 0 0 135395

 

megbaszhatod a biciklidet, abbol is mar ugyanolyan fost gyartanak mint autobol. tavaly vettem egyet (2x annyiert mint amibe g3vtdi kerult...)

 

Előzmény: kormi07 (135393)
Quattroman Creative Commons License 2014.08.15 0 0 135394

ezért nem válok meg a sor5 TDI-től. max van mellé más kiegészítőnek...

Előzmény: kormi07 (135393)
kormi07 Creative Commons License 2014.08.15 0 0 135393

Ez a szép új világ.

 

Csináljunk euro nyócas, 100le/liter környéki motorokat, az, hogy km-ként 3 forintba kerül, hogy egyáltalán forogjon, senkit nem érdekel:-D

 

Asszem az 1,9tdi addig marad a háznál, amíg csak lehet, utána meg veszek egy fasza biciklit:-), jó autók úgyse lesznek már...

Előzmény: Quattroman (135388)
cam aro Creative Commons License 2014.08.15 0 0 135392

06" 639 vito. 

hatso legrugok. 

 

eldurrant az jobb hatso legrugo. 

kicsereltek. 

jobb hatulja max emelesen maradt. 

 

hoztak, neztem. 

szint szenzor szet esve. 

szint szenzor kicserelve. 

jobb hatulja max emelesen. 

nem engedi el a levegot. 

pumpa, szelepek leszerel, takarit, atfuj. 

10km tesztkor. mukodik faszan. 

ugyfel jon.

ull a kocsi a foldon.

pumpa ha van kedve elindul, ha nincs kedve nem indul.  

diagal csak magassagokat latok, beavatkozo teszt nincs. 

kapcs.rajz sincs, semmise nincs. 

 

van valakinek infoja ehez a xarhoz ? 

Koszi. 

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!