Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

GYURMA 944 Creative Commons License 2013.05.29 0 0 29498

:-)))))))))))

Ezt nem kell beállítani, ne félj! :-)

 

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=qoruYSaGC8M

Ludovicus Creative Commons License 2013.05.29 0 0 29497

Megoldódott, tényleg a ventilátor volt a ludas. Felújították, remélem elketyeg még egy ideig.

Előzmény: elzolee (29491)
Törölt nick Creative Commons License 2013.05.29 0 0 29496

De visszaolvasva  lehet fals levegő, lambda szonda, feltéve ha hidegen nem csinálja.

És sok más, mérni kellene rajta, meg lehet találni.

De alapból tennék bele új lambda szondát, gyertyákat megnézném, sokat elárulnak a motorról, új gyertyakábelek, illetve ezekből csak gyári, vagy NGK.

De mindenek előtt mérni kellene rajta.......

Előzmény: Pinyti (29493)
Törölt nick Creative Commons License 2013.05.29 0 0 29495

Lehet nem fog jól tetszeni, de vegyél bele egy új, gyári szondát.Ha nincs rá pénz, addig álljon a szekér.

Még márkán belül is van a két cikkszám között nagy eltérés, hát még egy használt más gyártótól származó termékkel.

És ezzel sok szop@stól mented meg magad, hidd el, láttam már pár ilyen autót, és új szondától megtáltosodott...

Előzmény: Pinyti (29493)
GYURMA 944 Creative Commons License 2013.05.28 0 0 29494

Hali!

 

Akkor figyelj tovább, mert most fogod magad megszívatni és autószerelőhöz hordozgatni!

Nekem volt denso-m az UNO-ban és mivel univerzális volt, ezért mindent állítgatni kellett.

Nem mindig jön be az ilyesmi ám!

Nem mondom, hogy nem lesz jó, de ugyanolyan értékeken kell, hogy működjön,

mert csak annyi köze van hozzá, hogy a rendszert szabályozott katalizátorosnak nevezik és a szonda "szondáz" és határozza meg a keverék milyenségét.

Ha neked dúsat mér ép akkor, mikor kis fordulaton jár a motor, hopsz, már le is állt.

Ha ezek után a denso-nál azt veszed észre, hogy erőtlen a motor, nem húz, stb, stb és hatalmas "luk" van hirtelen gázadáskor, ne csodálkozz!

 

Ha cseréled a szondát, akkor vedd le az akkusarut, majd, ha kész vagy, indíts gáz nélkül és addig ne érj a pedálhoz, amíg alapjáraton nem kapcsol be a ventilátor, majd ki.

Ez egy computer reset és minden cserélt alkatrész után érdemes megtenni.

 

Sok sikert!

Előzmény: Pinyti (29493)
Pinyti Creative Commons License 2013.05.28 0 0 29493

Megvan a diagnózis, de nem tudom, hogy örüljek-e neki, vagy sem. Ugyanis csak két hiba volt az autóban, az egyik a fordulatszám jellel kapcsolatos, míg a másik a már sejtett lambdaszondával. Öröm az ürömben, hogy pont van a polcon még a Swifthez vásárolt katalizátorból egy négy vezetékes Denso. Ami miatt mégsem tudok maradéktalanul örülni ennek, hogy nem látom, hogy miként függhet össze a leállás a rossz szabályzással (ahogy az alacsony benzinszinttel sem). Mindenesetre legalább már ez is "új" lesz...

Törölt nick Creative Commons License 2013.05.28 0 0 29492

Normális, de látnád a suzukit, a régit ha járdára felállt vele egy kerékkel a delikvens, nem nyilt az ajtó...

Előzmény: CsRob1 (29490)
elzolee Creative Commons License 2013.05.28 0 0 29491

pl ha a városi araszolgatástól. Vagy, nagyobb sebességnél akár a menetszél is megforgathatja.

Nekem is volt hasonló városban (igaz, akkor meleg volt), először a generátorszíjra gondoltam, ki is lett cserélve, de ugyanazt produkálta. Aztán egyszer sikerült elkapni és megállni, akkor a venti pörgött ezerrel, gondolom a csapágya adhatta meg magát.

Előzmény: Ludovicus (29488)
CsRob1 Creative Commons License 2013.05.28 0 0 29490

A Punto II. karosszériája mennyire hajlamos a csavarodásra? Ha kerékcserekor megemlem az autót csak az adott keréknél, akkor a megemelt oldalon az ajtók nehezen nyithatók, van amikor nehezen is záródnak. Mintha az ajtó nem a helyén lenne, lógna. Hasonlót tapasztaltam már egyenetlen úton való megálláskor is. Normális jelenség ez a Puntóknál?

Ludovicus Creative Commons License 2013.05.28 0 0 29489

Cserélték 25e km-mel ezelőtt a kuplungszettel. Mindenesetre holnap megnézetem...

Előzmény: enoxx79 (29487)
Ludovicus Creative Commons License 2013.05.28 0 0 29488

Ez az én fejemben is megfordult. Viszont menet közben, a mostani viszonylag hűvös időben miért kapcsolna be a ventilátor?

Előzmény: elzolee (29485)
enoxx79 Creative Commons License 2013.05.28 0 0 29487
kinyomócsapágy?
Előzmény: Ludovicus (29484)
ellac1983 Creative Commons License 2013.05.27 0 0 29486

Sziasztok!

 

Eladó egy jobb és egy bal első ködlámpás  Punto II lámpa szett! Az egyik lámpán be van törve a plexi, a másikon apróbb sérülések találhatók csak.

A kettő együtt 6000 Ft-ért elvihető! Kérésre tudok képeket küldeni!

elzolee Creative Commons License 2013.05.27 0 0 29485

Hűtőventillátor?

Előzmény: Ludovicus (29484)
Ludovicus Creative Commons License 2013.05.27 0 0 29484

Sziasztok! 1,2 16v Puntóm motorteréből hangos, kávédaráló szerű hangott hallok teljesen rendszeretelenül, menet közben és álló helyzetben is (üresben, kinyomott kuplunggal). Sajnos mire félreálltam, eddig mindig elhallgatott, kb. 10-20 mp után. Az ékszíjjal lehet valami gond?

Törölt nick Creative Commons License 2013.05.26 0 0 29483

Igen - a 1.5 méter mindkettőre elég az emlékeim szerint. A végein lévő fém négyszögekből ki lehet húzni egyszerűen a szalagot, nem zárt.

Előzmény: Pinyti (29480)
TT-Pityu Creative Commons License 2013.05.26 0 0 29482

sziasztok esetleg valakit nem érdekelne alufelni 13"-os punton volt 1az 1be fel lehet tenni nem kell tehermentesitő sem

 

 

http://aprod.hu/hirdetes/4x98-4x100-13-os-alufelni-csere-ID157Nh.html

TT-Pityu Creative Commons License 2013.05.26 0 0 29481

szia köszönöm szépen az infót a hátsóba toldani akarok majd

Előzmény: kgb201 (29479)
Pinyti Creative Commons License 2013.05.26 0 0 29480

Megnéztem ma ezt a gumiszalagot. Mindkét oldalt van ugye a vászon alatt? Mindkettőt cserélni kell gondolom, mert elég löttyedtek.

Előzmény: Törölt nick (29469)
kgb201 Creative Commons License 2013.05.26 0 0 29479

Szia!

Simán átalakítás nélkül felszerelhető. Csak a hátsó nem csereszabatos.

Előzmény: TT-Pityu (29478)
TT-Pityu Creative Commons License 2013.05.26 0 0 29478

TT-Pityu Creative Commons License 2013.05.26 0 0 29477

Sziasztok segítség kellene nekem azt szeretném tudni h a 2-es punto 3ajtós első lökhárítóját fel lehet tenni az 5 ajtósra ????? ezt a fajtát

GYURMA 944 Creative Commons License 2013.05.25 0 0 29476
Azt mondom, kilóig lazán ott lennél. Az Uno-, ami 75le(++) :-) :-) :-) volt és fokozatmentes automata, rávert. :-) És nem azért, mert xar. :-) Csak 4000 alatt nincs lendület, de utána....:-)
Előzmény: Törölt nick (29475)
Törölt nick Creative Commons License 2013.05.25 0 0 29475

Az enyém meg csupán egy DOHC 1.3-es Lampredi féle szívómotor 82 pacival - ezt kár tovább ragozni, esélytelen :).. Még talán ha 2.0 Volumex lenne.

Előzmény: GYURMA 944 (29474)
GYURMA 944 Creative Commons License 2013.05.25 0 0 29474
Már most mondom, hogy nyerni fogsz. Nekem 163le, 1200km. 1/ 70, 2/ 110, 3/150felett és elfogy az út. :-) 130-nál többet pályán sem megyek, mert nem szabad. :-)
Előzmény: Törölt nick (29473)
Törölt nick Creative Commons License 2013.05.25 0 0 29473

Mondjuk Sutto meg épp győri - nem sűrűn jár Pest környékén - nekem az is furcsa lenne, ha ő látogatott volna meg :)..

De egyszer majd elkészül a Beta Coupém és akkor kihívlak egy részemről hasonlóan esélytelen versenyre, mint ugye itt :)):

Tizenkét hengernyi Porsche és az ezernégyes BMW

Két olyan autó, melyek hamarosan sokat érnek majd és egy új BMW hatmillió forint alatt. Tovább »

forrás: totalcar.hu

 

Előzmény: GYURMA 944 (29472)
GYURMA 944 Creative Commons License 2013.05.25 0 0 29472

Mondom keverlek. :-)  De nem baj ez! Az a fő és a cél az ismeretségekben, hogy segítsük egymást.....szerintem.......

 

Na majd egyszer összefutunk!  :-)

Előzmény: Törölt nick (29470)
Törölt nick Creative Commons License 2013.05.25 0 0 29471

.. bár a patentdepo már talán nem cinkota..

Előzmény: Törölt nick (29470)
Törölt nick Creative Commons License 2013.05.25 0 0 29470

Háát.. Kistarcsáig még sosem jutottam el - bár Cinkotán pl már rengetegszer megfordultam - pl a Patentdepo-nál valgy épp lanciás ügyekben :)..

Előzmény: GYURMA 944 (29468)
Törölt nick Creative Commons License 2013.05.25 0 0 29469

Elvileg jó eséllyel a 4eressel is be lehet kötni a megfelelő eret letestelve - gondolom a punto csak 3-as (sosem néztem még)..

A tetővel kapcsolatban nekem is furcsa volt,hogy "feláll" és feltűnt, hogy a gyári szerelési útmutató és az eper ábráin nem "áll fel" :). 

https://picasaweb.google.com/103220166446302840291/PuntoCabrio1216VProject#5840409892036515170

 Aztán rájöttem, hogy egy 3cm széles  fekete elöregedett gumiszalag a felelős a tetővászon alatt.



Bemész a sarki méteráru boltba, veszel 1.5 méter, kihúzott állapotban átlapolást számolva méretre vágod és összevarrod/varratod, majd behúzod a régi helyére és lőn "világosság" ;).

Múltkor azt néztem, hogy  pl az autoscout-on 10 punto cabrióból 9 db eladó PC ezzel a hibával küzd. A takaródat amúgy irigylem - nekem még nem sikerült szereznem. Egy hete jött meg Németországból ebay aukción nyert elektromos tető motorom - mert hogy nekem még az is manuális - de még azt sem volt időm beépíteni.

Előzmény: Pinyti (29467)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!