Akkor figyelj tovább, mert most fogod magad megszívatni és autószerelőhöz hordozgatni!
Nekem volt denso-m az UNO-ban és mivel univerzális volt, ezért mindent állítgatni kellett.
Nem mindig jön be az ilyesmi ám!
Nem mondom, hogy nem lesz jó, de ugyanolyan értékeken kell, hogy működjön,
mert csak annyi köze van hozzá, hogy a rendszert szabályozott katalizátorosnak nevezik és a szonda "szondáz" és határozza meg a keverék milyenségét.
Ha neked dúsat mér ép akkor, mikor kis fordulaton jár a motor, hopsz, már le is állt.
Ha ezek után a denso-nál azt veszed észre, hogy erőtlen a motor, nem húz, stb, stb és hatalmas "luk" van hirtelen gázadáskor, ne csodálkozz!
Ha cseréled a szondát, akkor vedd le az akkusarut, majd, ha kész vagy, indíts gáz nélkül és addig ne érj a pedálhoz, amíg alapjáraton nem kapcsol be a ventilátor, majd ki.
Ez egy computer reset és minden cserélt alkatrész után érdemes megtenni.
Megvan a diagnózis, de nem tudom, hogy örüljek-e neki, vagy sem. Ugyanis csak két hiba volt az autóban, az egyik a fordulatszám jellel kapcsolatos, míg a másik a már sejtett lambdaszondával. Öröm az ürömben, hogy pont van a polcon még a Swifthez vásárolt katalizátorból egy négy vezetékes Denso. Ami miatt mégsem tudok maradéktalanul örülni ennek, hogy nem látom, hogy miként függhet össze a leállás a rossz szabályzással (ahogy az alacsony benzinszinttel sem). Mindenesetre legalább már ez is "új" lesz...
pl ha a városi araszolgatástól. Vagy, nagyobb sebességnél akár a menetszél is megforgathatja.
Nekem is volt hasonló városban (igaz, akkor meleg volt), először a generátorszíjra gondoltam, ki is lett cserélve, de ugyanazt produkálta. Aztán egyszer sikerült elkapni és megállni, akkor a venti pörgött ezerrel, gondolom a csapágya adhatta meg magát.
A Punto II. karosszériája mennyire hajlamos a csavarodásra? Ha kerékcserekor megemlem az autót csak az adott keréknél, akkor a megemelt oldalon az ajtók nehezen nyithatók, van amikor nehezen is záródnak. Mintha az ajtó nem a helyén lenne, lógna. Hasonlót tapasztaltam már egyenetlen úton való megálláskor is. Normális jelenség ez a Puntóknál?
Sziasztok! 1,2 16v Puntóm motorteréből hangos, kávédaráló szerű hangott hallok teljesen rendszeretelenül, menet közben és álló helyzetben is (üresben, kinyomott kuplunggal). Sajnos mire félreálltam, eddig mindig elhallgatott, kb. 10-20 mp után. Az ékszíjjal lehet valami gond?
Azt mondom, kilóig lazán ott lennél. Az Uno-, ami 75le(++) :-) :-) :-) volt és fokozatmentes automata, rávert. :-) És nem azért, mert xar. :-) Csak 4000 alatt nincs lendület, de utána....:-)
Már most mondom, hogy nyerni fogsz. Nekem 163le, 1200km. 1/ 70, 2/ 110, 3/150felett és elfogy az út. :-) 130-nál többet pályán sem megyek, mert nem szabad. :-)
Aztán rájöttem, hogy egy 3cm széles fekete elöregedett gumiszalag a felelős a tetővászon alatt.
Bemész a sarki méteráru boltba, veszel 1.5 méter, kihúzott állapotban átlapolást számolva méretre vágod és összevarrod/varratod, majd behúzod a régi helyére és lőn "világosság" ;).
Múltkor azt néztem, hogy pl az autoscout-on 10 punto cabrióból 9 db eladó PC ezzel a hibával küzd. A takaródat amúgy irigylem - nekem még nem sikerült szereznem. Egy hete jött meg Németországból ebay aukción nyert elektromos tető motorom - mert hogy nekem még az is manuális - de még azt sem volt időm beépíteni.