Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

pinterati66 Creative Commons License 2014.05.28 0 0 1061

Sziasztok!Van egy g astrám.Eszi az olajat,egyszer füstöl,egyszer nem,egyszer megy mint állat máskor szaggat és lassú,olaj drasztikusan fogy,víz néha...kuka?

19799 Creative Commons License 2014.05.27 0 0 1060

Szia!

 

Nálam is volt ilyen alapjárat elengedés, de nem foglalkoztatott, mivel újraindult.

Utánna nem tudom mennyi időre jöttek az újabb problémák. Nagyobb rángatás, vészhelyzeti üzem mód ( nem pörgött fel 3500 fölé), gázpedál elvétel, stb.

A vége az lett hogy már be sem indult.

A hiba kód állandóan a vezérműtengely jeladót hozta.

Egy test lekötés megoldotta a problémát, de csak időlegesen. Rá egy évre piszkosul elkezdett rángatni, nem volt alapjárat. Hiba: szívócsonk vagy valami hasonló.

 

Hála Istennek egy arany ember a szerelőm, és átnézte, tudott szerezni egy hasonló motorvezérlő elektonikát imobilizerrel, csippel.

Berakta és lás csodát ment minden rendben. No de ez csak egy kölcsön vezélő volt.

 

Irány Miskolc. Ott addtak egy felújított vezérlőt. Lemásolták az eredetit, feltanították a felújítottat és ennek 2 hete és megyek a géppel mint az álom. Ja és nem 230000 ft (ezérlő+immo+chip) hanem 55000ft

 

Előzmény: András82 (1059)
András82 Creative Commons License 2014.05.14 0 0 1059

Sziasztok!

 

Nemrég vettem egy 2000-es gyártású Opel Astra G 1.4 16V ferdehátú kocsit. (Z14XE)

A kocsi jó állapotú, szerelővel megnézetve vásárlás előtt, magánszemélytől, valós ca. 140E km-el.

A kocsi belső tér, motortér, váltó stb is erről tanúskodik. A kocsi az elmúlt években többnyire városi használatban volt.

Vezetett szervízkönyvvel rendelkezik, számlákkal követhetők a javítások.

 

Olyan probléma jött elő, hogy országúton 70-80 km/h fölött, ha kinyomom a kuplungot, hajlamos elengedni az alapjáratot, és leáll a motor.

Városi használat mellett semmi ilyen probléma nincs, nagyjából pöccre indul, tarjta az alapjáratot stb.

Kicsit talán mintha lomhább lenne a kelleténél.

 

Mivel a kipufogó már elég sz*r volt, ezért azt cseréltük először (hátsó dob+ első flexi cső).

A lambda szondák megnézve azok jók.

 

Nem hozott eredményt. Mivel korábban már kétszer volt EGR szelep cserélve (számlák szerint), ezért az következett.

Ki lett takarítva a fojtószelep, és az EGR is. Előbbi volt a koszosabb. Az EGR elvileg meg is lett járatva, nem szorul vagy ilyesmi.

De EGR-nek egyébként több hibakódja is van...

 

Látszólag megoldódott a probléma, javítás után kipróbálva többször rápróbálva erre a jelenséggre nem jelentkezett a hiba.

 

Következő nap már újból előjött.

Mentem vele huzamosabb ideig országúton, kb 100-120km-t, többször előjött ez a probléma, függetlenül attól, hogy hideg-meleg-e a motor.

Állandósult 90-es tempónál, mintha finom rángatás is jelentkezett volna időnként.

Gyertyákban elvileg 15E km van, olajcsere következik, a km még nincs benne az olajban (GM-es 10W40), de lassan 1 éves lesz. (nem hiszem hogy ez számítana)

Hibakódot nem ad, műszerfalon semmi ellenörző lámpa nem villant fel a hibára.

 

Mint mondtam, városban meg tök jól elmegy, probléma nélkül.

A jelenség csak 70-80 km/h fölött jön elő.

Nem gondolnám hogy fordulatszámfüggő, 100 km/h körül kb 3000-et forog.

Városban is 2000-3000 körül motoszkál.

 

Valakinek van valami ötlete? Esetleg találkozott már valaki hasonlóval?

 

További ötlettelen tervek:

 

Olajcsere (szűrők stb.),

Benzinszűrő csere,

Tápszivattyú ellenőrzés

Gondoltam még injektor tisztító adalék használatára is :P

 

Ha esetleg nincs jobb javaslat... :)

Mal924 Creative Commons License 2014.05.11 0 0 1058

Khm, köszi, gyanítottam én, hogy az a 8000 erősen lehúzós ár... :)

Akkor már képben vagyok a reális árakkal, köszi! :)

B.GY Creative Commons License 2014.05.11 0 0 1057
Előzmény: B.GY (1056)
B.GY Creative Commons License 2014.05.11 0 0 1056

Akkor az nem a te helyed :) Itt 5000 Ft az új.Szerintem nem lehúzós bontóban 3000 Ft darabja a használtnak.

http://www.lucid.hu/index.php?categoryID=2938&offset=16

Előzmény: Mal924 (1053)
domi1957 Creative Commons License 2014.05.10 0 0 1055

Opel Astra G váltószoknya csere!

Szeretnék segítséget kérni, hogy tudom ki pattintani a műanyagot ami a váltó, és a kézifék között van, roncsolódás nélkül, mert ugye ez az első feltétele, hogy eltávolítsuk?

Esetleg rövid leírást a csere folyamatáról.

Köszönöm előre is a segítséget.

BHB Creative Commons License 2014.05.10 0 0 1054

Köszönöm, akkor várok :)

Előzmény: Mal924 (1052)
Mal924 Creative Commons License 2014.05.09 0 0 1053

Nem vagyok Opeles, segítsetek...

Az első bontó, mi mellettünk van azt mondta, 9000/db az utángyártott, 8000 a bontott...

Nekem kicsit soknak tűnik, nopláne úgy, hogy a saját 924-esemhez 2000ért vettem...

Előzmény: B.GY (1051)
Mal924 Creative Commons License 2014.05.09 0 0 1052

Nem akku.

De ha meg akarod magad nyugtatni, akkor mozgasd meg a sarukat az akkun, ha fixen rajta vannak, akkor oké.

 

Más nyűg lesz itt, várjunk specialistára. :)

 

Előzmény: BHB (1050)
B.GY Creative Commons License 2014.05.09 0 0 1051

Az F-hez legalább olcsóbban megúszod.

Előzmény: Mal924 (1049)
BHB Creative Commons License 2014.05.09 0 0 1050

Sziasztok! 

 

Elore szolok, nem sokat értek az autókhoz, így érthető is talán, hogy alkut cserélni is elvittem a mesteremberhez, ő jobban tudja. Viszont mikor jöttem haza ( na, 2008as G Astra, 42000 km-el, szóval meg fürge-amennyire elvárható ) kicsit erőtlennek tűnt. Mikor bemelegedett a motor akkor pedig 2esben érezhetően rangat. Nem úgy mintha épp le akarna fulladni, inkabb olyan mintha rossz macskakoves úton mennek, de van, hogy erezhetoen meghúz. Megy rendesen, de vibrál a többi sebességBen is. Le nem fullad, de nem gyorsul úgy. Szerencsétlen véletlen, vagy lehet az akku cseréje miatt? A mester szerint ez utóbbi kizárt, de nem győzött meg :(

Mal924 Creative Commons License 2014.05.09 0 0 1049

F... :(

 

De köszi. :)

Előzmény: B.GY (1048)
B.GY Creative Commons License 2014.05.09 0 0 1048
Előzmény: Mal924 (1047)
Mal924 Creative Commons License 2014.05.09 0 0 1047
Jo kerdes, szerintem F :-)
Előzmény: B.GY (1046)
B.GY Creative Commons License 2014.05.08 0 0 1046

F astra vagy G ?

Előzmény: Mal924 (1045)
Mal924 Creative Commons License 2014.05.08 0 0 1045

Sziasztok!

 

Ez bár nem furcsa hiba, de szükségem lenne két hátsó lámpára, 2002-es kombi Astrához.

 

Nagyon lelakott munkásautó, bármilyen állapotú érdekel, amivel műszakiztatható.

 

Esetleg cserébe van egy szép állapotú kikódolt Car300-as gyári rádióm. :)

 

Köszi mindenkinek!

zourban Creative Commons License 2014.05.06 0 0 1044

Sziasztok!

 

Segítséget szeretnék kérni.

Opel Astra G kombim van, 1,4-es benzines. 2008-as 23e km futással. Nagyon megkímélt.

Első induláskor kicsit döcög/rángat a motor olyan mintha akadozna, vagy ki akarbna ugrani a helyéről vagy nem kapna benzint rendesen..., ez a probléma legjobban akkor jelentkezik ha a mélygarázsból állok ki. Hibakód nincs. Bemelegedést követően viszont teljesen megszűnik, mintha nem is lenne semmi gond.

Van ötletetek, tippetek hogy mi lehet a probléma?

 

Előre is köszönöm!

 

Székely Gábor Brien Creative Commons License 2014.05.04 0 0 1043

Hali Kösz igazad volt téleg  Gyujtás trafovolt  bünös kösz a segit séget!! :)

Előzmény: matuka10 (1040)
FrankK Creative Commons License 2014.05.02 0 0 1042

Sziasztok !

 

Ha valakit érdekel az előző autómról megmaradt a gyári Opel ( Astra F és G-hez is jó, zárható) tetőcsomagtartó , olcsón eladnám mert már nincs szükségem rá .

 

Üdv

hegyilama Creative Commons License 2014.05.01 0 0 1041

Elképzelhető a légtömegmérő elkoszolódása. Egy tisztítás nem kerül semmibe.

Előzmény: Székely Gábor Brien (1034)
matuka10 Creative Commons License 2014.04.29 0 0 1040

Rosszul írtam ebben valóban sortrafó van. Kérni kell kölcsönbe ,ha van ismerős egyet és kipróbálni egy másik trafóval. Így a legköltséghatékonyabb.

Előzmény: Székely Gábor Brien (1039)
Székely Gábor Brien Creative Commons License 2014.04.28 0 0 1039

Szia csak az a probléma hogy nekem egyben van a trafom és nem tudok rá kábelt teni de az a gondom vele hogy alapjárat tökéletes indul egy pöcre de mihent gázt adok neki mintha nem mene minden henger de ha szép lasan nyomom a gázt neki akkol semmi baja.

Előzmény: matuka10 (1037)
matuka10 Creative Commons License 2014.04.27 0 0 1038

nem mindegy,hogy elfolyik vagy elfogy. ,ha elfolyik meg kell keresni,hogy hol és megoldva a hiba.

Előzmény: dc05 (1033)
matuka10 Creative Commons License 2014.04.27 0 0 1037

Szerezz egy gyújtáskábelt ami mind a négy hengerhez elér és menet közbe egyesével cseréld le, mész egy kicsit szaggat megállsz és átrakod a másik hengerhez stb. hátha valamelyik kábel a hibás.

Előzmény: Székely Gábor Brien (1034)
Qkorica Creative Commons License 2014.04.27 0 0 1036

Írj levelet!

Előzmény: Székely Gábor Brien (1034)
Qkorica Creative Commons License 2014.04.27 0 0 1035

termosztát repedés, törés

Előzmény: dc05 (1033)
Székely Gábor Brien Creative Commons License 2014.04.27 0 0 1034

Szia!

Van nekem egy Opel Astra G 1.6 16v motor kod X16XEL és kb egy hete let egy ojan hibája hogy nincs ereje és huzatásnál szaggat. De 3 ezres fordulat felet nem csinálja csak ha kicsi a fordulat már az egr szelepet lecseréltem és akkor is csinálja tehát az nem lehet rosz a gyertyákatis kicseréltem is még mindig csinálja segitséget kérnék ha valaki tud valami ujjat mondani!

Elöreis kösz!

dc05 Creative Commons License 2014.04.24 0 0 1033

Szia!

Kb. 3 hét alatt folyik el egy tartály vizem, de nem forr! 80 foknál nem több. Napi szinten használom, bár nem hosszú távokra. Azért is kérdezem az eshetőségeket, hogy ne az legyen, hogy megcsinálja, én 100ezerrel beljebb vagyok, és még mindig elfolyik a víz.... Nagyon köszönöm a segítséged!

Előzmény: matuka10 (1032)
matuka10 Creative Commons License 2014.04.22 0 0 1032

Ha csak olajsapkán vagy alatta a szelepfedélen van olajos barnás "trutyi" akkor az csak a hideg meleg pára kicsapodás miatt van.(főleg télen),de ennek ellenére a szelepfedelet egy pár csavar fogja azt le lehet venni és megnézni.Ha a víz nem fogyik a tartájból akkor nincs gond. Olajpálcán nem látszik a hasonló színű trutyi akkor nem folyik össze a víz az olajjal,de a biztonság kedvéért le lehet engedni az olajat és megnézni a színét.

Én csináltam már láncos opel motort víz-olaj összefolyása miatt , valaki hengerfej tömitést cseréltek rajta és nem ott ment össze a kettő,hanem a vezérlés fedélnél lévő gumitömitésnél ,mert ott van a vízpumpa is és a gumi már teljesen kifordult a fedél alól. úgy nézett ki mint egy p.na a tömités.

Előzmény: dc05 (1031)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!