Sajnos nem, épp ma akarok betévedni oda, egyenlőre beraktunk egy visszacsapó szelepet az adagoló elé, meg kapott zsír új aksit, és mégsem indul, olyan mintha nem tudná az ecu hogy hideg van, vagy nem működne a hidegindító mechanizmus.
A rover fórumban láttam írtál egyik haverod kocsijáról, nos nekem ugyan ez a helyzet az autómmal és érdekelne, hogy neki megoldódott-e, és mi volt a gond. Ha email címet adnál, megköszönném!
Bocs mindenkitől, hogy nem ide illő dolog, de nekem fontos lenne!
Felénk nagyon rossz a hírük. Még az avantis korszakból több ismim autója behányt. Volt közte dízel meg keverék is. :) Trabik motorfürészek álltak be a dízelek meg porlasztósak lettek. Azóta erőssen csökkent a forgalmuk. Én messziről kerülöm a kútjaikat, nekem az ÖMV jött be leginkább...
Igen megcsinálták és pont Frédiék! 2000 km mentem vele azóta! Jobb lett nekem is mert hidegen nem fullad. De szeretném azt mégtudni, hogy ennek mi a helyes nyitási illetve zárási %-a!
Helló, én is előtte állok még a javításnak, ki kellene olvasni a gépet, mond e valamit a P.P., ha nem akkor, vagy egy profibb műhely, vagy csináld magad, én az utóbbit választottam, most keresem a legolcsóbb alkatrészt, ha nem áll tőled távol a szerelés akkor tégy egy próbát és cseréld ki a turbó mágnesszelepét(szűrke csatlakozós) az egr mágnesszelep+pillangó szelepére (fekete csatlakozó), a csövek bekötésére ügyelj és tégy egy próbát. Találsz lentebb képet.
Ilyenkor télen én nem sajnálom az extrát! Főleg, amikor -20 fok körülivel kecsegtetnek. Ezért nyomtam is Alpint bele, korábabn sima OMV volt benne, az is tud állírtólag -15-öt. Ne sajnáld, nem lesz ez a hideg tartós... Én mondjuk ritkán járok vele most, épp azért is nyomtam meg a jobbikkal...
Sziasztok! Rádugtuk a kocsit computerre, ésa következő dolgot találtuk ami nem tetszik. Alapjáraton a folytószelep 10% nyitva van folyamatosan, padlógáznál viszont csak 80% -ig nyit ki! Ennek ilyennek kell lennie? Peugeot 307 2.0 16V
Koszi a választ! ugyhogy mihamarabb veszek egy uj aksit. Milyet javasolsz bele? 2.0 HDI 110LE. Meg nemtudom most milyen van benne, le van burkolva az egesz..nehez leszedni?
a központit ujra kell programozni!!!! az szokot aksi kiszewdésnél lenni a gond , de ezt megtudud te is csinálni!!! Gyujtásra rakod-zárgombot 10másodpercig nyomod-le gyujtásrol és vársz 30másodpercet és már jo is a központi!!! nálam ezt kellet csak aksi csere után csinálni!!! amugy az auto nem indul ell ha ezt nincs megcsinálva!!
Sziasztok! Kis ido után ujra itt! :) Más forumokon tevékenykedtem...unalombol telefonokat butykoltem. Megjottek hozzánk is a minuszok, kissé nehezen indul reggel. Ma pl -7 volt, es alig hajtotta, majd mikor elkapta volna, reszketett, zorgott, majd lefulladt. ujra inditozas utan begyulladt,aztan kicsit fura volt a hangja. Azt hiszem ez már a aksi rovasara irhato. Nemtudom,hogy ki birom-e vele ezt a telet. Na, hogy tudom leszedni az aksi burkolojat? Vagy, ha kiszedem, rárakom toltore, nem lesz addig valami elektronikai gubanc? :)) pl,hogy nem-e felejt el valamit...pl. zárak, centrál. Ugye, ez sima egyszeru muvelet? kiveszem, tolto, majd vissza, es indit.
most volt az uto tegnap müszakin -zöld kártyán,hála istennek sikerült,sok problémám van mostanába vele ,vagyis csak télen!ESP,ABS, világit és nem müködik leállitom a kocsit elinditom és már müködik is!!mi lehet ezz? szerinted??
Szerintem nem kell durva dolgot csinálni hozzá. Még róka sem kell :) Az én kocsimban 41.000 km van, s már most viseletesnek látszik az ékszíj. Elég csak annyi, hogy a feszítőgörgőre ráragadt egy kis mocsok, s az folyamatosan dörzsöli, féloldalasan koptatja. Már van benne egy csík (persze nem a "munka" felületén, hanem a hátulján), ahol jobban el van kopva. Meg az sem tesz jót, ha egy kő felpattan, neki a szíjnak, s mondjuk beszorul, vagy éppen valaminek éppen jól nekivágja. Én kértem árajánlatot erre a lemezre, s majd meglátjuk mit mondanak. Ha magasnak találom, akkor majd megnézem bontóban...