Mennyibe fáj ez a nyomásszabályzó? A leírtak alapján más is okozhatja ezt a tünetet, vagyis többesélyes? Ennak köze lehet a már többször emliített motorleállásnak? (Elindul-3mp múlva leáll-hosszú önindítózások után ismét elindul-utána 3-4 hétig tünetmentes.)
Ez olyan nyomásszabályzós problémának tűnik nekem innen (valami membrán lukas, vagymi, és leállításkor elereszti a nyomást, ez a morgó hang. Egyszer majd meg fog szünni, de akkor már a teljesítmény se fog megjönni semelyik pillanatban). Illetve igen, lusta szerelő. De lehet hogy jobban jártál így, mintha azt mondták volna, hogy turbócsere. :-)
Ezt a turbólyukas 110 lovas geometriás dolgot kifelytetnéd kicsit bővebben!?
Nálam a gyorsítás érezhetően hullámzik. Az utas is érzi, persze ő azt gondolja én játszok a pedállal, de nem. Tolok egy kövéret, elkezd húzni majd egy pillanatra elgyengül de még az alsóbb tartományba, majd ismét húz veszettül akkor már egyenletesen. Persze a lusta szerelők erre azt mondták hogy mind ilyen és szokjam meg. De emlékeim szint amikor megvettem nem ilyen volt, és sokkal erősebbnek éreztem, bár lehet hogy csak hozzászoktam. 72lovas autóból ültem át a 110be.
Olyan mágnesszelepet ma vettem, majd írok egy mailt hogy hol, nettóban megkaptam 13ezerért, de ebböl még faragható 10% csak kapásból nem akartam ennyire pofátlan lenni, de majd legközelebb :) csak gyáriban van. Ugyanitt megkapnám a kettöstömegü lendkereket egytömegüre kiváltó szettet, 96900 helyett, 70ért, jó mi, gondolkodóba is estem, mert el akarom adni, hogy ráverjek e megint 100ezret, a jelenleginek még jósolok 30ezer km-t. Ja abs, nézd meg a féklámpa izzókat, és én voltam 1 abs visszahíváson, 3éve, te voltál e, valami csati zsírzáson.
Még 4WD koromban egy frankó téli kirándulás keretében keresztülautóztunk rajta, Ajkára menet "tudtunk egy rövidebb utat". Odafelé olyan hófúvás volt, hogy az autó visszapillantó tükre havas lett (gyorsabban fújt mögülünk a szél mint ahogy menni mertünk :)) ), visszafelé 4H-ereszkedés közben csúsztunk a lejtőkön (kolléga kérdezte, hogy ezt most te csinálod vagy csak úgy magától, mondtam neki, hogy én, ne ijedjen már meg annyira :D ).
köszi. :-) Közben rájöttem, hogy holnap megyek szerelőhöz. Ott majd rákérdezek. :-) Egyébként olyan 55ezer van a kocsiban. Meg mondjuk amíg "csak" ilyen, addig még nem nyúlnék hozzá, nyáron úgyis 60ezres szerviz, (vonóhorog), műszaki vizsga... Szóval addig marad ha nem rosszabbodik.
nem létezik... eszitek a kuplungot reggelire, vagy mi? ;)
egyébként szerintem ez nem lehet az. ha csúszna, akkor inkább olyan lenne, hogy ha már benn vagy sebességben, és emelkedőn fölfelé belelépsz, akkor a motor felpörög, a kocsi meg nem gyorsul (annyit). Ez, amit te írsz, olyan, mint a sima normál turbólyuk-hatás, nem? ha 110-esed lenne, akkor mondanám, hogy a geometria beállt, és ezért durvábban érkezik az ereje (és késve), vagy hogy a kéttömegűt érzed, de nálad egyik sincs... de ez nem lehet szerintem kuplung.
Ha jól emlékszem. szerszám nélkül szedtem ki a motort ill. anélkül szedhető szét a szelep is. A víz nyilván elfolyik, de talán egy nagyobb edénnyel felfogható.
Nem, otthon garázsban van, ott minden OK. Beültem, nyílt, mentünk. Menet közben fagyott be sztem. A melóhelyen bezártam az ajtókat és csak az egyik oldal csukódott be. A másik befagyott. Kicsit kellett mozdítani kézzel, hallottam, hogy a fagyás elengedett, aztán kinyitottam az ajtót, bezártam a gombbal, már csukódott. Ezt akartam kiiktatni, hogy a kulcs gombjára ne csukódjon, csak a kartámaszon levő gombbal, legalább amíg ilyen hideg van.
A tél bebaszott itt is, az egyik tükör nyitva maradt, befagyott! Hol tudom beállítani, hogy ne csukja be automatikusan? A jó meleg garázsban ki fog olvadni, ott becsukhatja, de itt most -8 van, és a java még csak ezután jön, és már befagyott. Megmocorgattam kézzel, aztán másodszorra becsukódott azért, csak remélem, hogy ki is fog nyílni.
Az ablakmosó minőségére nem lehet panasz. Castrol féle rózsaszín áfonyás illatú lé. :)
A hőfokánál rezeg a léc, mert közel lehet a hajnali fagyok hőfokához, és talán esélyes hogy befagyott. Bízom benne hogy csak erről lesz szó, de csak vasárnap kerülök olyan garázsba ami fűtött, így addig nem tudom kizárni a fagyást...
Jól értem? Kerék le dobbetét ki és hozzáférni a motorhoz. Ha a motort kiveszem a víz elfolyik? Vagy valahogy felfogható a tartalma?
A motor szétszedéséhez ill összeszereléséhez mit kell tudni? Szerszámot igényel?
ki olvastatam!! és semmi,hiba,de már kiirjaazt is ABS-fault!!!leáálitom a kocsit ujra inditt,azt néha elmegy a hiba,vagy ha nem akkor pármásodperc után megy ell!!! ezt még sosem irta ki!!!ESP is kiirja de mért azt nem tudom!!!és hidegen mért nem megy a turbo?csak melegen- akkor észhez tér a mágnes szelep?vagymi??ebbe a hidegbe megzakannak ahogy látom! most vettem bele eolyst dpx -et,meg részecske szüröt takaritottam!! és uttána vittem szervizbe és az azota jo!!de szervizbe lehuztak vmi csövet vmi egérszelephez ami megy,ha jol értetem!!!de most vissza viszem mert azt monda a csáwo,h lehuzta csövet most jonak kell lenie a turbonak hidegen is és nem jo !!! menyibe kerül ez a mágnes szelep???hatudsz vmit akkoroird meg léci!!!csak peugeonál lehet ezt beszerezni????
Azt hiszem,hogy kezd csúszni a kuplungom. :-((( Mennyibe fog fájni a móka? Ami van: amikor már felengedtem a kuplungot és nyomom a gázt, kicsit késve "adja át az erőt" érzetre és olyan fél - 1 mp után érzem, hogy elkezd húzni.
Ez kamu. A benzineseken is van motorvédő lemez, a dizeleknél szivacsos, hőszigetelős.
Nekem volt olyan balesetem (nekimentem egy oszlopnak egy parkolóban), amitől leszakadt a motorvédő lemez (az oszlop talpa befordult alulra, és felnyomta a hűtőtartó lemezt, leszakítva a motorvédőt). Na vagy ekkor, vagy utánna a javításig megtett pár száz km alatt történt egy olyan, hogy a hossz-bordásszíj egy bordát odébb ugrott, és az egyik borda le is nyíródott. A szervízben azt mondták, hogy ez nem biztos hogy a baleset miatt lett, lehet hogy egy kis kavicsot kapott fel, es az dobta odébb. Illetve az lehetett még esetleg, hogy nem sokkal (kb 2hónappal) előtte volt a 120-as szervíz, és ott rakták fel rosszul a szíjat, de ez nem annyira valószínű.
Nekem nincs ESP off kapcsolóm, nem tudtok ehez egy tuningot? Melyik vezetéket kell megkeresni, vagy milyen csatlakozóra kell gombot kötni? Jó lenne, ha ilyenkor a lefagyott jeges havon nem enné annyira a fékpofákat. (Most megyek épp cseréltetni)
Az a frány ablakmosó lehet, hogy megy is! Csak van benne az az útválasztó szelep, amiben pl. a gumitömítés megdagadt és elzárja a folyadék útját. Régebben írtam hogy jártunk egy bizonyos ablakmosó folyadék használata után.
A szivattyúhoz a kerékjárati dob elejének leszedése után lehet hozzáférni.