Olyan kérdés lenne 307 SW esetén, hogy az első elektromos ablakok lefele még viszonylag gond nélkül mennek, de felfele nagyon erölködik, és alig akar sok esetben felmenni. Van hogy az elektronika vissza is engedi, mert azt hiszi odakerült valami.
Valakinek lenne tippje, hogy mit hol kell megkenni, vagy tisztítani? Légterelőt akartunk feltenni, és amint odaér az üveg meg is áll.
Sajnos pontos infóm nincs a kocsiról a fentieken felül, mert nem az enyém.
a brembo és taxtár állítólag visít..... a textár miatt, de ezt csak olvastam.
én még nem cseréltem betéteket, 130 ezret mentem velük, de még nem kell cserélni, szépen teszik a dolgukat, meg is fogom nézni csere előtt a gyártót..... persze én csak a gázt nyomom, mert ha fékezek nem haladok....
sziasztok:hát ma kiderült hogy csapággyal együtt van a hátsó féktárcsám:kaptam is árat a cserére.Az elsőre fékekre 50ezer munkával,a hátsóra fékekre 70 ezer munkával .Összesen 120 000 huf. ? Kicsit meglepődtem.Tudom függ az beépítendő anyagtól is.Szerintetek reális vagy ??????2007,08, havi 1,6 benzin break. Köszönöm.
Hát a szervizekkel nagyon vigyázni kell (tisztelet a kivéételnek) rohadt csalók, javítottam opelt, amit a szerv íz "láncszakadással" darabokra szedett (45 ezerért) és 540 ezer volt az árajánlata, mindent leellenőriztem, hengerfejet is megnézettem, hiba nem volt új láncal, (nem volt baja a réginek sem) tömítéskészlettel összeraktam, 90 ezret számlázott a főnök anyaggal együtt a hölgynek, azóta is megy....
a legtöbb szervízben még a becsület szikrálya is elveszett, csak a pénz a pénz....
Egyébként utánanéztem gondolkodtam, megtaláltam az éles kép emlék honnan van,hát az autódatából.....
amire meg nem emlékeztem az belefér, úgyhogy semmi ok az aggodalomra, nem is vagyok annyira ütődött, belefér hogy ez már a korral jár.... és ha romlik a helyzet vannak itt rendes, segítőkész srácok.....
2 hónapos 1.3 diesel Bipper nem indult be (előtte 200 km-t mentem vele, majd leálltam), önindító pörgeti, de el se kapja. hibakód nincs. Pótkulccsal szintén ugyanaz. assziasztansz kiküldte a trailert, majd átkerült a szakszervízbe, mivel garis (igancsak)
Ez még a múlt héten volt, azóta csere autóval járok (az is egy külön cirkusz, de ezt inkább nem erőltetném)
Hibát nem tudják, csak gyanítják, hogy kábelek és biztosíték tábla (fájdalmasan hülyén hangzott)
Aztán jött a következő tipp, üzemanyagszivattyú... valahogy az se kerek nekem, mivel nem vagyok szőke nő és emlékszek, amikor ráadtam a gyujtást akkor hallottam a szivattyú működött még vagy 10 másodpercig, aztán a kattanásra, ami nyilván az üzemi nyomás elérését jelenti.
Erre a magyarázkodás: igen, néha működik, de irreálisan nagy áramot vesz föl. De a poén, hogy előtte elszólta magát, hogy beindult, ha kívülről megtáplálták árammal.
Meg az, hogy voltam rá egy nappal pár dolgomért és máshol állt ráadásul fordítva, nyilván nem tologatták + még meg is fordultak vele majd betolták egy másik parkolóba.
Na most nekem nagyon átverés szaga van az egésznek, nem tudom milyen ellenérvekkel tudnék odaállni?
A hülye is rájön hogy itt bizony a vezérlés szállt el, de miért kell ennyire húzni az időt, hetekről beszélünk előrre láthetóan.
...azért nem lennék ilyen biztos benne .... én mentem legalább 150 ezret sport betét /az eredeti helyére kell betenni/ légszűrővel /Berlingo 1.6 16v 110 LE/ és ebből vagy 120 ezret gázzal , de semmi baja a motornak ... tény hogy nem szabadult bele pluszban egy kisebb ménes , de mindenképpen lazábban ment ... tehát nagy változást nem kell várni, de könnyelműség azt állítani , hogy kinyírja a motort ...
Sziasztok,307-es 2001es 2.0 benzines 136le autóm van, egy kérdésem lenne ha teszek bele sport levegőszűrőt Akkor lesz e változás hangba, teljesítménybe....? Köszi