Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

MThp Creative Commons License 2021.01.26 0 0 126251

Szia.

Erdeklodnek hogy hogyan tudtal egyedi "hatteret" kesziteni ? En is szeretnek igaz peugeot 207 a segitseget elore is koszonom :) 

Előzmény: Zolysys (119838)
The Dark Side of the Moon Creative Commons License 2021.01.24 0 0 126250

Én megfontolnám, hogy erőltessem-e a kiváltószettet.

A kettős tömegű lendkerék a hajtáslánc elemeit is kíméli.

Egy kuplungszett 150 ezer forint, ebből kb a kuplung minimum 50-60 ezer forint, amit úgyis cserélni kell.

Egy kettős tömegű élettartama nem versenypályás használat esetén 150-200 ezer km körül van legalább... Nekem kezdetektől tuningolt 1,6 HDi van (130 LE 300Nm) és 200 ezer km van benne, még nem vettem észre hogy haldokolna.

Ennyi időnként a kuplung is cserére szorul, azaz a munkadíjjal sokat már nem takarítasz meg.

A kiváltó szettnek is van bekerülési költsége.

Nem tudom, mennyit használod az autódat, de évi 15-20 ezer km használat után 10 évente kellene komplett csere. Ennyit nem ér meg hogy maradjon?

Előzmény: thboxx (126248)
Zolysys Creative Commons License 2021.01.24 0 0 126249

9HY

Előzmény: thboxx (126248)
thboxx Creative Commons License 2021.01.24 0 0 126248

Sziasztok!

Lehet,hogy hülye kérdés, de erre nem találtam infót sehol. 1.6hdi-ből melyikben nincs kettőstömegű? Kiváltószettet sem találtam hozzá... Vagy ez ilyen és kész?

The Dark Side of the Moon Creative Commons License 2021.01.20 0 0 126247

Köszönöm, akkor ezek szerint érdemes lehet beruházni rá...

 

A kijelzőn nem takarékoskodok, mert többféle közül lehet választani és nincs 20 USD az ára. Van egy tartalék kijelzőm, most már kettő lesz...

 

Engem az aggaszt, hogy itt-ott lehet olvasni, miszerint az órát és a dátumot nem tudták beállítani rajta. Erről hallottál?

Előzmény: Zolysys (126246)
Zolysys Creative Commons License 2021.01.20 0 0 126246

a 2009 es kijelzőjelehet hogy lekezeli a rádiót.

Előzmény: The Dark Side of the Moon (126245)
The Dark Side of the Moon Creative Commons License 2021.01.18 0 0 126245

Sziasztok!

 

Rokon lelkek vagyunk, a Citroen fórumból jöttem, hátha itt nagyobb a nyüzsgés!

 

Kérdésem, hogy van-e köztetek, aki upgrade-elte a gyári RD4-es fejegységet RD45-re? Buktató?

Sárgaföldről relatíve jó áron lehet rendelni és érdekelne a dolog, ha van értelme.

Nekem a Bluetooth ami csábítóvá teszi a cuccot, hogy egyben letudnám a kihangosítót is. Most külön kihangosító van beépítve, a hangminősége jó, de elég vacak a kezelhetősége. Az AUX és a USB bemenet csak hab a tortán.

Tudom, hogy a kijelzőt is cserélni kell hozzá, abból is van választék, de melyiket?

A kocsimban (C4 2009) kétzónás klíma külön vezérlőn és kijelzőn van.

 

Adatok:

 

http://forum.index.hu/Article/viewArticle?a=157120227&t=9115411

 

 

Hálából a diesel-eseknek, ha esetleg nem terjedt volna el, a Shell legtöbb kútjánál keddenként a VPower Diesel a normál diesel üzemanyag árában van.

Az akció visszavonásig érvényes. Múlt héten még működött!

hegizoli 307 SW Creative Commons License 2021.01.16 0 0 126244

Írod,hogy füstöl,kormol rendesen.Ilyenkor az van,lehet,hogy nincs elegendő levegő az égéshez.Én is a turbócső sérülésre tippelek.Nem a motorba nyomja a levegőt,valahol szökik.De viszont attól mennie kellene,nem pedig "épen csak ,hogy". Nekem egyszer Olaszból kellett hazajönni így,hogy valahol a turbócső kirepedt,mint utólag kiderült a coolercső, S cső a c.hűtőnél.

Viszont ha éppen csakhogy ment,akkor dugulás is lehet,üz,any.szűrőnél,vagy a szivattyúnál,mert ott is van szűrő és már nagyon fel van rakódva,amit a tankból gyűjtöget.

Előzmény: Pisti19800912 (126239)
peto.istvan Creative Commons License 2021.01.13 0 0 126243

Nézd meg a turbó csövet. Szerintem elrepedt olyan helyen, ahol nem is látod. Az olaj rápötyög a forró motorra és az kezdett el füstölni. Illetve az intercoolernél lévő két csövet is vizsgáld meg.

 

Előzmény: Pisti19800912 (126239)
Pisti19800912 Creative Commons License 2021.01.12 0 0 126242

A turbóm forog tökéletesen megnéztem.

Kipufogó rendszer jo.

Üzemanyag rendszerre gyanakszom még , valami dugulás vagy nemtudom már.

d.jocov Creative Commons License 2021.01.12 0 0 126241

A turbó forog szépen?

 

Előzmény: Pisti19800912 (126239)
d.jocov Creative Commons License 2021.01.12 0 0 126240

nekem a vákumcső okozott gyengeséget, de az enyém RHR-es motor

 

Előzmény: Pisti19800912 (126239)
Pisti19800912 Creative Commons License 2021.01.11 0 0 126239

Sziasztok

Segítségeteket kérném!

307 /1,6 hdi /110le/ 2005/9HZ

Mai nap menet közben egyik pillanatról a másikra elment az erő belőle,  füstöl kormol és valahogy mintha a motortérből is füst jönne.

Mire hazaértem 2 km már csak eggyesben tudtam éppenhogy menni.

Úgy gondoltuk eltömődött a kipufogórendszer valahol, szét  lett szedve a turbó után r, szűrő, katalizátor , de nincs eltömődve.

Holnap a hátsó dobot megnézzük de nincs ötletünk mi  baja .

Az autó semmi féle hibakódot nem ír ki.

Nem tudom hogy valami vákumcső, vagy valami vezérlő egység tud e ilyen gondot okozni.

Ha találkozott valaki ilyennel kérem írjon .

 

Gáborka75 Creative Commons License 2021.01.09 0 0 126238

Abban tudsz-e segíteni,hogy 2000 évjáratú dobozos berlingon merre találom a fűtőmotor ellenállását? Csak 4-es fokozaton megy a motor.

Előzmény: Zolysys (126232)
Gáborka75 Creative Commons License 2021.01.09 0 0 126237

  A kormánykapcsoló kopásáról lenne szó. Kb. mennyi lenne a javítása. Egyébként minden működik a kapcsolón.

Előzmény: Zolysys (126232)
sbojan Creative Commons License 2021.01.08 0 0 126236

Nekem a C4 Picassomnál volt olyan, hogy teljesen 0-ra merült az aksi, és a kulccsal mégis gond nélkül nyílt az ajtó, belülről meg a motorháztető.

Nagyon amatőr tervezésre utalna, ha erre a mérnökök nem gondoltak volna.

Előzmény: meromokus (126235)
meromokus Creative Commons License 2021.01.08 0 0 126235

szerintem is :) ha mást nem a vezetőoldali ajtókilincs melletti takarólemez alatt szokott lenni hagyományos zár.

Előzmény: sbojan (126234)
sbojan Creative Commons License 2021.01.08 0 0 126234

A vezetőoldali ajtót akkor is kellene tudnod nyitni kulccsal, ha nincs aksi (azaz áram) a kocsiban, nem?

 

Előzmény: sicmud (126230)
_Haszi_ Creative Commons License 2021.01.08 0 0 126233

Írta, hogy Szeged környéke.. :D :P

Előzmény: Zolysys (126232)
Zolysys Creative Commons License 2021.01.07 0 0 126232

Bp ?

Előzmény: Gáborka75 (126231)
Gáborka75 Creative Commons License 2021.01.07 0 0 126231

Sziasztok! Tudtok valakit aki Szeged 100 km körzetében foglalkozik index kapcsoló javításával?

sicmud Creative Commons License 2021.01.07 0 0 126230

közben egy csavarhúzóval megoldottam.. :)

Előzmény: sicmud (126229)
sicmud Creative Commons License 2021.01.07 0 0 126229

Sziasztok!

 

Olyan kérdésem van, hogy van esetleg egy "autótolvaj" közöttetek? :)

Csak, azért mert 10 napig parlagon hagyott autóm akkumulátora lemerült és kivettem az aksit feltölteni, de annyi eszem nem volt, hogy ne zárjam le a motorháztetőt  éjszakára. 

Ma nagy vidáman vittem vissza a feltöltött akkut és, amikor nyomogattam a nyitógombot akkor esett le, hogy nem sok értelme van...

Természetesen nincs sehol manuális zár az autón.

Ötletetek van esetleg, hogy hogy tudom kinyitni a motorházfedelet azon kívül, hogy féltéglával beverem az ablakot?

 

Előre is köszönöm a tippeket!

 

Egy Balek

meromokus Creative Commons License 2021.01.07 0 0 126228

Szia!

 

az adatlapomon az emailcímem, arra küldj kérlek egy levelet és válaszban megküldöm. Köszi, Tamás

Előzmény: Insur (126227)
Insur Creative Commons License 2021.01.06 0 0 126227


Üdv. Érdekelne a Peugeot. Küldenél telefonszámot?

Előzmény: meromokus (126224)
szasza0211 Creative Commons License 2021.01.06 0 0 126226

Sziasztok létezik olyan hogy a generátor szabadonfuto csak neha ritkán zörög? 2.0 hdi 136. Az 1.6 hdi ben zorgott mindig. Itt csak pár percig hallok zorgest abból az irányból utána 2hetig semmi.

sbojan Creative Commons License 2021.01.05 0 0 126225

(Köszi sbojan, hasznos volt) Ez jól esett. Én köszi. :-)

Előzmény: meromokus (126224)
meromokus Creative Commons License 2021.01.05 0 0 126224

Ennek folyományaképp:

Eladó:

- Fekete színű kiegészítő ülés: 20.000 Ft (Budapest)

- 4 db gyári alufelni, 205/55R16

   2 db Goodyear EfficientGrip Performance gumival 2 szezont futott

   2 db Goodyear EfficientGrip Performance gumival 1 szezont se futott (defekt miatt párban cseréltem)

  ha lehet egyben 120.000 Ft (Kaposvár) (Budapest-Mezőkövesd felé tudok fuvarozni) 

 - 1 db acélfelnin, pótkerék Goodyear EfficientGrip Performance gumival 2 szezont futott, 3000 Ft

- Csomgatértálca 3.000 Ft (Köszi sbojan, hasznos volt)

 

Autó is (Adony):

307 SW 2.0 Benzin+Gáz, 2003 ára: 100.000 Ft 

Képek: 

https://drive.google.com/drive/folders/1zhPRzPFu6sOAVpRBJHB14-xpTer4TID0?usp=sharing

 

Ami jó:

Októberig van rajta műszaki, jan. végéig Pest-Somogy-Heves matrica (+1 baszó malacokról a csomagtartón, meg egy godzillás).

Jó állapotú bőr belső (nem hibátlan, de aki ilyet szeretne még bőven futhat pár évet)

2 db működő elektromosan behajló tükör

Nokia CK-15W kihangosító

Lámpák nem mattak

Tolatóradar

Esőérzékelős ablaktörlő

Zolisys által alig pár hónapja javított kormánykapcsoló és szalagkábel csere

 

Elmúlt két-három év mérlege:

  Trafósor

  Lengéscsillapítók, toronycsapágy, toronyszilent, első lengőkarok

  Kipufogó rendszer (katalizátor-középrész-hátsórész + adok egy gyári katalizátort)

  A gázrendszerben 25 ezer km van, 2019 októberében rakattam bele (LPGTech200 vezérlővel)

  Vízhűtő, termosztát

  Injektor tisztítás + 1 csere

 

Ami nem jó:

  A bal oldali köszöb elől hátul rohad - eladás egyik fő oka (Emiatt műszaki lejártával mindenképp cseréltem volna)

  Lentebbi kommentben említett vízcső ereszt, emiatt bár az autó jár és lehet(ne) vele menni, de dől belőle a víz így igazán lábon nem ajánlott vinni) - eladás másik oka

Előzmény: meromokus (126223)
meromokus Creative Commons License 2021.01.05 0 0 126223

Akarta a fene kiszedni, közben megnéztük aknán, úgy tűnt, hogy az a csőcsatlakozás engedett, ami a vízpumától jövő acél vízcsőről csatlakozik az utastéri hőcserélőre (korábban ennek a fenti csatlakozására tippeltem, ezért volt a kérdés), kicseréltük azt a csövet és az egy hét állás meg a csőcsonk rángatása végett súlyosbodott annyit a helyzet, hogy egyérteműen kiderüljön, maga az acél cső lukadt ki.

Előzmény: Zolysys (126202)
vinzo7 Creative Commons License 2021.01.05 0 0 126222

Ha még nem cserélted ki a jeladót egy próbát talán megér. Hajszárítóval (hőlégfúvóval) finoman melegíteni a jeladót a tükör alatt, addig míg ki nem "akad"(vonalak a hőmérséklet helyén). Nekem jó lett azóta is pontosan mutatja a hőmérsékletet. A műagyagot nem megolvasztani! :-)

Előzmény: Ann15 (126205)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!