Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Attila8712 Creative Commons License 2013.05.31 0 0 29515

Hu erre még nem is gondoltam, egy próbát megér köszi.

Előzmény: GYURMA 944 (29514)
GYURMA 944 Creative Commons License 2013.05.31 0 0 29514

Ha valóben nem találod, hol megy el és valóban a jelzett helyeken nem is látszik csöpögés sem, akkor hűtősapka csere!

Előzmény: Attila8712 (29513)
Attila8712 Creative Commons License 2013.05.31 0 0 29513

Sziasztok!

 

2003-as Puntomból nagyon fogy a fagyálló. Nem hengerfejes és nem folyik és nem is csöpög a víz. Járó motornál lett átvizsgálva emelve és semmi. 100km után kb. 1-2 deci víz. Valakinek van ötlete mi lehet? Köszönöm.

Előzmény: CsRob1 (29490)
Ludovicus Creative Commons License 2013.05.31 0 0 29512

Akkor ez nem játszik neked, kispesti a szerviz...

Előzmény: elzolee (29511)
elzolee Creative Commons License 2013.05.31 0 0 29511

csak ha nincs nagyon messze. Miskolci vagyok.

Előzmény: Ludovicus (29510)
Ludovicus Creative Commons License 2013.05.31 0 0 29510

3 alternatívát ajánlott a szerelő: bontott, felújítás, új. Ebben a sorrendben növekedik az ár is. Végül azért döntöttem a felújítás mellett, mert ki tudja, hogy a bontott mikor adná meg magát. Újratekercselték a motort, meg a csapágyakat cserélték. (Ha gondolod megadom az elérhetőségüket, elég korrektek, dobj egy levelet.)

Előzmény: elzolee (29509)
elzolee Creative Commons License 2013.05.30 0 0 29509

b+, én meg egy bontottat vettem... Hogy lehet felújítani? És hol?

Előzmény: Ludovicus (29497)
Törölt nick Creative Commons License 2013.05.30 0 0 29508
Előzmény: Pinyti (29507)
Pinyti Creative Commons License 2013.05.30 0 0 29507

Vagy inkább úgy mondom, hogy a csatlakozó ami a "gyári?" képelkötegen van nekem elég gyárinak tűnik, és az négy vezetékes.

Előzmény: Pinyti (29506)
Pinyti Creative Commons License 2013.05.30 0 0 29506

Négy vezetékes a gyári is, szóval nem a vezetékek száma, mint inkább a kötözgetés módja, illetve a szonda állapota tett be neki.

Előzmény: Törölt nick (29503)
GYURMA 944 Creative Commons License 2013.05.30 0 0 29505
Kódos rádiót, riasztót figyelembe venni!
Előzmény: GYURMA 944 (29504)
GYURMA 944 Creative Commons License 2013.05.30 0 0 29504
Minimum 15perc. De a motor legyen hideg!
Előzmény: Pinyti (29502)
Törölt nick Creative Commons License 2013.05.30 0 0 29503

Ez több vezetékes, ntk szonda volt, közelében sem a gyáridnak.

Nem csoda hogy ilyen jelenséget produkált...

Előzmény: Pinyti (29501)
Pinyti Creative Commons License 2013.05.29 0 0 29502

Ehhez a resethez mennyi időre kell levenni a sarut?

Előzmény: GYURMA 944 (29494)
Pinyti Creative Commons License 2013.05.29 0 0 29501

Igen, tök hidegen soha nem jelentkezett a probléma, inkább amikor kezd elmozdulni a hőmérséklet mutató az alaphelyzetből. Természetesen fog kapni egy hozzá való szondát, de (átmenetileg) evvel elképzelhető, hogy megtaláltuk a problémát.

Előzmény: Törölt nick (29496)
Pinyti Creative Commons License 2013.05.29 0 0 29500

Ez lemaradt az előzőből, ez a... Szóval ez volt bent:

 

 

Előzmény: Pinyti (29499)
Pinyti Creative Commons License 2013.05.29 0 0 29499

Tudom, hogy nem csak annyiból áll, hogy lambda aztán berakjuk, már csak azért sem, mert nem igazán forrasztható, meg különben is, a toldás már módosíthatja az értékeket. De egy próbát mindenképp megért a dolog.

 

Mindenesetre ma betettük a már említett Denso lambdát. Valami mókolt NTK (NGK lambda verzióban, ami attól függetlenül még jó cucc, de nem a képen látható formában) volt benne össze vissza kötözgetve, így nem meglepő, hogy nem működött rendesen:
Persze új menetet is kellett fúrni, mert valami szakbarbár elnyalta a régit. Az esti tesztkör alatt nem jelentkezett a megállás, de csak akkor merem leírni, hogy jó lett, ha legalább egy hétig gond nélkül fog működni. Egyébiránt nem szokásom ilyen dolgokat beképzelni, de esküszöm most még jobban megy az autó...

Előzmény: GYURMA 944 (29494)
GYURMA 944 Creative Commons License 2013.05.29 0 0 29498

:-)))))))))))

Ezt nem kell beállítani, ne félj! :-)

 

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=qoruYSaGC8M

Ludovicus Creative Commons License 2013.05.29 0 0 29497

Megoldódott, tényleg a ventilátor volt a ludas. Felújították, remélem elketyeg még egy ideig.

Előzmény: elzolee (29491)
Törölt nick Creative Commons License 2013.05.29 0 0 29496

De visszaolvasva  lehet fals levegő, lambda szonda, feltéve ha hidegen nem csinálja.

És sok más, mérni kellene rajta, meg lehet találni.

De alapból tennék bele új lambda szondát, gyertyákat megnézném, sokat elárulnak a motorról, új gyertyakábelek, illetve ezekből csak gyári, vagy NGK.

De mindenek előtt mérni kellene rajta.......

Előzmény: Pinyti (29493)
Törölt nick Creative Commons License 2013.05.29 0 0 29495

Lehet nem fog jól tetszeni, de vegyél bele egy új, gyári szondát.Ha nincs rá pénz, addig álljon a szekér.

Még márkán belül is van a két cikkszám között nagy eltérés, hát még egy használt más gyártótól származó termékkel.

És ezzel sok szop@stól mented meg magad, hidd el, láttam már pár ilyen autót, és új szondától megtáltosodott...

Előzmény: Pinyti (29493)
GYURMA 944 Creative Commons License 2013.05.28 0 0 29494

Hali!

 

Akkor figyelj tovább, mert most fogod magad megszívatni és autószerelőhöz hordozgatni!

Nekem volt denso-m az UNO-ban és mivel univerzális volt, ezért mindent állítgatni kellett.

Nem mindig jön be az ilyesmi ám!

Nem mondom, hogy nem lesz jó, de ugyanolyan értékeken kell, hogy működjön,

mert csak annyi köze van hozzá, hogy a rendszert szabályozott katalizátorosnak nevezik és a szonda "szondáz" és határozza meg a keverék milyenségét.

Ha neked dúsat mér ép akkor, mikor kis fordulaton jár a motor, hopsz, már le is állt.

Ha ezek után a denso-nál azt veszed észre, hogy erőtlen a motor, nem húz, stb, stb és hatalmas "luk" van hirtelen gázadáskor, ne csodálkozz!

 

Ha cseréled a szondát, akkor vedd le az akkusarut, majd, ha kész vagy, indíts gáz nélkül és addig ne érj a pedálhoz, amíg alapjáraton nem kapcsol be a ventilátor, majd ki.

Ez egy computer reset és minden cserélt alkatrész után érdemes megtenni.

 

Sok sikert!

Előzmény: Pinyti (29493)
Pinyti Creative Commons License 2013.05.28 0 0 29493

Megvan a diagnózis, de nem tudom, hogy örüljek-e neki, vagy sem. Ugyanis csak két hiba volt az autóban, az egyik a fordulatszám jellel kapcsolatos, míg a másik a már sejtett lambdaszondával. Öröm az ürömben, hogy pont van a polcon még a Swifthez vásárolt katalizátorból egy négy vezetékes Denso. Ami miatt mégsem tudok maradéktalanul örülni ennek, hogy nem látom, hogy miként függhet össze a leállás a rossz szabályzással (ahogy az alacsony benzinszinttel sem). Mindenesetre legalább már ez is "új" lesz...

Törölt nick Creative Commons License 2013.05.28 0 0 29492

Normális, de látnád a suzukit, a régit ha járdára felállt vele egy kerékkel a delikvens, nem nyilt az ajtó...

Előzmény: CsRob1 (29490)
elzolee Creative Commons License 2013.05.28 0 0 29491

pl ha a városi araszolgatástól. Vagy, nagyobb sebességnél akár a menetszél is megforgathatja.

Nekem is volt hasonló városban (igaz, akkor meleg volt), először a generátorszíjra gondoltam, ki is lett cserélve, de ugyanazt produkálta. Aztán egyszer sikerült elkapni és megállni, akkor a venti pörgött ezerrel, gondolom a csapágya adhatta meg magát.

Előzmény: Ludovicus (29488)
CsRob1 Creative Commons License 2013.05.28 0 0 29490

A Punto II. karosszériája mennyire hajlamos a csavarodásra? Ha kerékcserekor megemlem az autót csak az adott keréknél, akkor a megemelt oldalon az ajtók nehezen nyithatók, van amikor nehezen is záródnak. Mintha az ajtó nem a helyén lenne, lógna. Hasonlót tapasztaltam már egyenetlen úton való megálláskor is. Normális jelenség ez a Puntóknál?

Ludovicus Creative Commons License 2013.05.28 0 0 29489

Cserélték 25e km-mel ezelőtt a kuplungszettel. Mindenesetre holnap megnézetem...

Előzmény: enoxx79 (29487)
Ludovicus Creative Commons License 2013.05.28 0 0 29488

Ez az én fejemben is megfordult. Viszont menet közben, a mostani viszonylag hűvös időben miért kapcsolna be a ventilátor?

Előzmény: elzolee (29485)
enoxx79 Creative Commons License 2013.05.28 0 0 29487
kinyomócsapágy?
Előzmény: Ludovicus (29484)
ellac1983 Creative Commons License 2013.05.27 0 0 29486

Sziasztok!

 

Eladó egy jobb és egy bal első ködlámpás  Punto II lámpa szett! Az egyik lámpán be van törve a plexi, a másikon apróbb sérülések találhatók csak.

A kettő együtt 6000 Ft-ért elvihető! Kérésre tudok képeket küldeni!

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!