a 2016-os év nyarán a PSA által gyártott HDi motorokban szolgálatot teljesítő railnyomás szenzorok évjáratra való tekintet nélkül egyre gyakrabban felmondják a szolgálatot. Az érintett szenzorokat egy ismeretlen eredetű jelenség fertőzésszerűen támadja meg. A leginkább érintett belső égésű erőforrás specifikáció az 1,6 literes turbófeltöltött motorcsalád. Akinek ilyen erőforrással szerelt járműve van, vagy a motortérben van ilyen szenzor, a következőket javasoljuk:
Semmi esetre se induljon útnak
tartalék szenzor
27-es hosszú dugókulcs
szerszámkészlet
szükség esetén hívható telefonszámok
vonószem!!!
menetvágó!!
vontatókötél
akkutöltő, esetleg tartalék akku
három napi hideg élelem, víz és meleg ruházat, párna, valamint takarók
nélkül!
A pusztulás bárhol bárkire lecsaphat! A legutóbbi áldozat: Z-system, útban haza Horvátországból...
Hat ez nem ilyen egyszerü, mert nem csak a réz tömitesnel szokott olajozni, hanem még 4porlasztora kivetitve 8+8 helyen, pl a szimering igen draga es szerszam nelkül körülményes a csere. Egy full szerviz meg nem kis munka
Halihó!1.6 hdi 90 le 9hv motor porlasztó alatt akarok tömítést cserélni mert elkezdett sziszegni :) Az lenne a kérdésem, ha csak a hibás porlasztót(vagyis az alátétet) akarom kivenni akkor ha csak arról oldom le a közösnyomócső fémcsövét félretudom hajtani, vagy az összeset le kell oldani plusz a közöscsövet is?
Olyan kérdés lenne 307 SW esetén, hogy az első elektromos ablakok lefele még viszonylag gond nélkül mennek, de felfele nagyon erölködik, és alig akar sok esetben felmenni. Van hogy az elektronika vissza is engedi, mert azt hiszi odakerült valami.
Valakinek lenne tippje, hogy mit hol kell megkenni, vagy tisztítani? Légterelőt akartunk feltenni, és amint odaér az üveg meg is áll.
Sajnos pontos infóm nincs a kocsiról a fentieken felül, mert nem az enyém.
a brembo és taxtár állítólag visít..... a textár miatt, de ezt csak olvastam.
én még nem cseréltem betéteket, 130 ezret mentem velük, de még nem kell cserélni, szépen teszik a dolgukat, meg is fogom nézni csere előtt a gyártót..... persze én csak a gázt nyomom, mert ha fékezek nem haladok....
sziasztok:hát ma kiderült hogy csapággyal együtt van a hátsó féktárcsám:kaptam is árat a cserére.Az elsőre fékekre 50ezer munkával,a hátsóra fékekre 70 ezer munkával .Összesen 120 000 huf. ? Kicsit meglepődtem.Tudom függ az beépítendő anyagtól is.Szerintetek reális vagy ??????2007,08, havi 1,6 benzin break. Köszönöm.