Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Attila8712 Creative Commons License 2013.06.02 0 0 29524

Én kb. 1,5 évig használtam ilyet céges autóként. Annak a jószágnak a szeme ki volt taposva ugyanis 4-en használtuk Budapesten+ autópályán. Ez idő alatt beletettünk kb 20000 km-t. Egyszer volt vele baj, megadta magát a generátor de motorikusan semmi baj nem volt vele pedig főnök pályán 150-160 ment vele jópárszor ja és ő nagy zseni hidegen taposta neki.

Előzmény: dodi83 (29523)
dodi83 Creative Commons License 2013.06.02 0 0 29523

  Sziasztok, kb 1 hónapja vettem egy Punto II/B-t, 1.3 Multijet (70 LE) motorral, sajna a kézikönyve nincs meg,lehet olyat szerezni valahonnan?

  Illetve mik a tapasztalatok erről a motorról, illetve autóról? 147e km van a kocsiban (Sajna kissé szarok tőle, hogy megtréfál a FIAT márka)

Attila8712 Creative Commons License 2013.06.01 0 0 29522

Csak melegen nézte át a szerelő. Ja azt elfelejtettem,  hogy tavaly novemberben vettem és télen nem fogyott a víz mert kicsiket mentem általában és nem nyitott a termosztát ez csak tavasz óta van mióta hamar melegszik.

Előzmény: enoxx79 (29521)
enoxx79 Creative Commons License 2013.06.01 0 0 29521
érdemes a hûtõt is alaposan megnézni, ott is tud nagyon alattomosan fogyni. de, ha ennyi fogy az nem a sapkánál megy el. ott valaminek nagyon folynia kell, vagy megeszi a motor. ennyi víz már nyomot kell hagyjon.
Előzmény: Attila8712 (29513)
GYURMA 944 Creative Commons License 2013.06.01 0 0 29520
Afiatosokat a radiátor csatlakozásai szokták szivatni. Unonál konkrétan a fűtéscsap és befolyik a szönyeg alá.
Előzmény: R!ck4 (29519)
R!ck4 Creative Commons License 2013.05.31 0 0 29519

Igen, nem lehet tudni, pont annyira kevés, hogy az 5 perc alatt nem fog látszani, épp csak cseppenhet- szivároghat.

Előzmény: GYURMA 944 (29518)
GYURMA 944 Creative Commons License 2013.05.31 0 0 29518

Igen, ezt akartam írni, de a felsorolást követve azért nem tettem, mert gondoltam, hogy hideg állapotban is volt ellenőrizve.

Mert úgy-e melegen elgőzöl a fagyálló, mert megtalál minden helyet, ahol szökhet és akkor már csak a száraz fehér, vagy okker foltról ösmeszik a helye, ahol ereszt.

Viszont az említett mennyiség a sapkára is utalhat.

Előzmény: R!ck4 (29517)
R!ck4 Creative Commons License 2013.05.31 0 0 29517

Járó motornál lett átvizsgálva emelve és semmi

 

 

Gondolom a szerelő elautózott hozzád, és reggel, hidegen indítva néztétek, hogy hol megy el... Mert ha már meleg a víz, úgy elpárolog, hogy nem is fogod látni hol jön... De ezt a szerelő is tudhatta volna, szóval ahhoz a szerelőhöz ne menj többé...

Előzmény: Attila8712 (29513)
Attila8712 Creative Commons License 2013.05.31 0 0 29516

Ezt javasolhatta volna a szerelő is aki átnézte.

Előzmény: Attila8712 (29515)
Attila8712 Creative Commons License 2013.05.31 0 0 29515

Hu erre még nem is gondoltam, egy próbát megér köszi.

Előzmény: GYURMA 944 (29514)
GYURMA 944 Creative Commons License 2013.05.31 0 0 29514

Ha valóben nem találod, hol megy el és valóban a jelzett helyeken nem is látszik csöpögés sem, akkor hűtősapka csere!

Előzmény: Attila8712 (29513)
Attila8712 Creative Commons License 2013.05.31 0 0 29513

Sziasztok!

 

2003-as Puntomból nagyon fogy a fagyálló. Nem hengerfejes és nem folyik és nem is csöpög a víz. Járó motornál lett átvizsgálva emelve és semmi. 100km után kb. 1-2 deci víz. Valakinek van ötlete mi lehet? Köszönöm.

Előzmény: CsRob1 (29490)
Ludovicus Creative Commons License 2013.05.31 0 0 29512

Akkor ez nem játszik neked, kispesti a szerviz...

Előzmény: elzolee (29511)
elzolee Creative Commons License 2013.05.31 0 0 29511

csak ha nincs nagyon messze. Miskolci vagyok.

Előzmény: Ludovicus (29510)
Ludovicus Creative Commons License 2013.05.31 0 0 29510

3 alternatívát ajánlott a szerelő: bontott, felújítás, új. Ebben a sorrendben növekedik az ár is. Végül azért döntöttem a felújítás mellett, mert ki tudja, hogy a bontott mikor adná meg magát. Újratekercselték a motort, meg a csapágyakat cserélték. (Ha gondolod megadom az elérhetőségüket, elég korrektek, dobj egy levelet.)

Előzmény: elzolee (29509)
elzolee Creative Commons License 2013.05.30 0 0 29509

b+, én meg egy bontottat vettem... Hogy lehet felújítani? És hol?

Előzmény: Ludovicus (29497)
Törölt nick Creative Commons License 2013.05.30 0 0 29508
Előzmény: Pinyti (29507)
Pinyti Creative Commons License 2013.05.30 0 0 29507

Vagy inkább úgy mondom, hogy a csatlakozó ami a "gyári?" képelkötegen van nekem elég gyárinak tűnik, és az négy vezetékes.

Előzmény: Pinyti (29506)
Pinyti Creative Commons License 2013.05.30 0 0 29506

Négy vezetékes a gyári is, szóval nem a vezetékek száma, mint inkább a kötözgetés módja, illetve a szonda állapota tett be neki.

Előzmény: Törölt nick (29503)
GYURMA 944 Creative Commons License 2013.05.30 0 0 29505
Kódos rádiót, riasztót figyelembe venni!
Előzmény: GYURMA 944 (29504)
GYURMA 944 Creative Commons License 2013.05.30 0 0 29504
Minimum 15perc. De a motor legyen hideg!
Előzmény: Pinyti (29502)
Törölt nick Creative Commons License 2013.05.30 0 0 29503

Ez több vezetékes, ntk szonda volt, közelében sem a gyáridnak.

Nem csoda hogy ilyen jelenséget produkált...

Előzmény: Pinyti (29501)
Pinyti Creative Commons License 2013.05.29 0 0 29502

Ehhez a resethez mennyi időre kell levenni a sarut?

Előzmény: GYURMA 944 (29494)
Pinyti Creative Commons License 2013.05.29 0 0 29501

Igen, tök hidegen soha nem jelentkezett a probléma, inkább amikor kezd elmozdulni a hőmérséklet mutató az alaphelyzetből. Természetesen fog kapni egy hozzá való szondát, de (átmenetileg) evvel elképzelhető, hogy megtaláltuk a problémát.

Előzmény: Törölt nick (29496)
Pinyti Creative Commons License 2013.05.29 0 0 29500

Ez lemaradt az előzőből, ez a... Szóval ez volt bent:

 

 

Előzmény: Pinyti (29499)
Pinyti Creative Commons License 2013.05.29 0 0 29499

Tudom, hogy nem csak annyiból áll, hogy lambda aztán berakjuk, már csak azért sem, mert nem igazán forrasztható, meg különben is, a toldás már módosíthatja az értékeket. De egy próbát mindenképp megért a dolog.

 

Mindenesetre ma betettük a már említett Denso lambdát. Valami mókolt NTK (NGK lambda verzióban, ami attól függetlenül még jó cucc, de nem a képen látható formában) volt benne össze vissza kötözgetve, így nem meglepő, hogy nem működött rendesen:
Persze új menetet is kellett fúrni, mert valami szakbarbár elnyalta a régit. Az esti tesztkör alatt nem jelentkezett a megállás, de csak akkor merem leírni, hogy jó lett, ha legalább egy hétig gond nélkül fog működni. Egyébiránt nem szokásom ilyen dolgokat beképzelni, de esküszöm most még jobban megy az autó...

Előzmény: GYURMA 944 (29494)
GYURMA 944 Creative Commons License 2013.05.29 0 0 29498

:-)))))))))))

Ezt nem kell beállítani, ne félj! :-)

 

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=qoruYSaGC8M

Ludovicus Creative Commons License 2013.05.29 0 0 29497

Megoldódott, tényleg a ventilátor volt a ludas. Felújították, remélem elketyeg még egy ideig.

Előzmény: elzolee (29491)
Törölt nick Creative Commons License 2013.05.29 0 0 29496

De visszaolvasva  lehet fals levegő, lambda szonda, feltéve ha hidegen nem csinálja.

És sok más, mérni kellene rajta, meg lehet találni.

De alapból tennék bele új lambda szondát, gyertyákat megnézném, sokat elárulnak a motorról, új gyertyakábelek, illetve ezekből csak gyári, vagy NGK.

De mindenek előtt mérni kellene rajta.......

Előzmény: Pinyti (29493)
Törölt nick Creative Commons License 2013.05.29 0 0 29495

Lehet nem fog jól tetszeni, de vegyél bele egy új, gyári szondát.Ha nincs rá pénz, addig álljon a szekér.

Még márkán belül is van a két cikkszám között nagy eltérés, hát még egy használt más gyártótól származó termékkel.

És ezzel sok szop@stól mented meg magad, hidd el, láttam már pár ilyen autót, és új szondától megtáltosodott...

Előzmény: Pinyti (29493)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!