Én kb. 1,5 évig használtam ilyet céges autóként. Annak a jószágnak a szeme ki volt taposva ugyanis 4-en használtuk Budapesten+ autópályán. Ez idő alatt beletettünk kb 20000 km-t. Egyszer volt vele baj, megadta magát a generátor de motorikusan semmi baj nem volt vele pedig főnök pályán 150-160 ment vele jópárszor ja és ő nagy zseni hidegen taposta neki.
Csak melegen nézte át a szerelő. Ja azt elfelejtettem, hogy tavaly novemberben vettem és télen nem fogyott a víz mert kicsiket mentem általában és nem nyitott a termosztát ez csak tavasz óta van mióta hamar melegszik.
érdemes a hûtõt is alaposan megnézni, ott is tud nagyon alattomosan fogyni. de, ha ennyi fogy az nem a sapkánál megy el. ott valaminek nagyon folynia kell, vagy megeszi a motor. ennyi víz már nyomot kell hagyjon.
Igen, ezt akartam írni, de a felsorolást követve azért nem tettem, mert gondoltam, hogy hideg állapotban is volt ellenőrizve.
Mert úgy-e melegen elgőzöl a fagyálló, mert megtalál minden helyet, ahol szökhet és akkor már csak a száraz fehér, vagy okker foltról ösmeszik a helye, ahol ereszt.
Viszont az említett mennyiség a sapkára is utalhat.
Gondolom a szerelő elautózott hozzád, és reggel, hidegen indítva néztétek, hogy hol megy el... Mert ha már meleg a víz, úgy elpárolog, hogy nem is fogod látni hol jön... De ezt a szerelő is tudhatta volna, szóval ahhoz a szerelőhöz ne menj többé...
2003-as Puntomból nagyon fogy a fagyálló. Nem hengerfejes és nem folyik és nem is csöpög a víz. Járó motornál lett átvizsgálva emelve és semmi. 100km után kb. 1-2 deci víz. Valakinek van ötlete mi lehet? Köszönöm.
3 alternatívát ajánlott a szerelő: bontott, felújítás, új. Ebben a sorrendben növekedik az ár is. Végül azért döntöttem a felújítás mellett, mert ki tudja, hogy a bontott mikor adná meg magát. Újratekercselték a motort, meg a csapágyakat cserélték. (Ha gondolod megadom az elérhetőségüket, elég korrektek, dobj egy levelet.)
Igen, tök hidegen soha nem jelentkezett a probléma, inkább amikor kezd elmozdulni a hőmérséklet mutató az alaphelyzetből. Természetesen fog kapni egy hozzá való szondát, de (átmenetileg) evvel elképzelhető, hogy megtaláltuk a problémát.
Tudom, hogy nem csak annyiból áll, hogy lambda aztán berakjuk, már csak azért sem, mert nem igazán forrasztható, meg különben is, a toldás már módosíthatja az értékeket. De egy próbát mindenképp megért a dolog.
Mindenesetre ma betettük a már említett Denso lambdát. Valami mókolt NTK (NGK lambda verzióban, ami attól függetlenül még jó cucc, de nem a képen látható formában) volt benne össze vissza kötözgetve, így nem meglepő, hogy nem működött rendesen: Persze új menetet is kellett fúrni, mert valami szakbarbár elnyalta a régit. Az esti tesztkör alatt nem jelentkezett a megállás, de csak akkor merem leírni, hogy jó lett, ha legalább egy hétig gond nélkül fog működni. Egyébiránt nem szokásom ilyen dolgokat beképzelni, de esküszöm most még jobban megy az autó...