Nekem 1.8 ás van ugy tudom a 2.0 ás a klasszisokkal többet fogyaszt az 1.8 -asnál. Sőt ugy hallotam hogy megbízhatatlanabb is de én csak hallotam azért érdemes utánna nézni jobban lehet nincs igazam.
sziasztok, a benzinesek közül az 1.8 v. a 2.0 az ajánlottabb? Van vmi jelentős különbség a kettő között műszakilag? (a 2005-2008 körüli évjáratban) Pld. egyik sem hidrotőkés?
Olyan 70kmh korul es felette a vezeto oldali ajto b oszlop felso sarkanal olyan hang van mintha a szel suvitene be autopalyan mar rendesen majdnem olyan hangosabb mint a maga a motor. Ez mennyire normalis?
Szia hasznaltauton nem sok van belole es en megvettem az egyiket paksrol ami nem rozsdal. Tipushibakat nem tudok de szentendre kornyeken mar nem erdemes keresni
Sziasztok!Érdemes venni Mazda 5 típusú autót 1.8 benzinesbe 2006-2007-es kiadásba.
Milyenek ezek a motorok?Mennyire megbízhatóak?Mire figyeljek oda vásárláskor?Milyen típushibákkal rendelkezik?Korrodálás mennyire jelmező?Akinek van egy kis tapasztalata ossza már meg velem.Előre is köszönöm.
Ha jobbra tekered (óramutató járásával megegyezően) akkor a végállásnál kattan egyet (mint amikor a sokol rádiót kikapcsolod :-) ), csipog is és ott jelentősen erősebb lesz a fény. Nekem az a szint éjszaka kifejezetten zavaró.
Bocs igazad volt tenyleg az az. De nekem nem csipog egszruen csak nem lehet tovabb tekerni. Hat napfenynel nem eszre veheto a kulombseg a fenyeroben...
Ez a 60k csak a szett ha jol sejtem es meg be is kell szereltetni. Mennyi volt a vege mindennel? Milye pluszt ad a tolato kepen kivul? Melyik szetrol van szo egesz konkretan?
De ha ahogy sejtettem keret cserevel jar akkor maradok egy "sima" tolato radarnal ott ugy tudom beszerelessel mar meglehetek 30 bol. Csak egy jo szaki kellene.
Léteznek vezeték nélküli megoldások, ezekkel általában sok baj szokott lenni, de az Apple mérnökeinek találmánya elgondolkodtató, bár 500 dollár nem kevés érte:
Nem érdemes univerzális kamerát venni, létezik a rendszámtábla világítás helyére szerelhető, mint a gyári. Előttem szólónak igaza van, 2DIN-es multimédiás fejegység az igazi megoldás, ha nem akarod ragasztani, fúrni a műszerfalat. Nem kell navis, 60k körül van a belépő szint+keret. Kormány vezérelhetőségre is van mód interface nélkül, ha olyan modellt választasz, ami direkt kormányvezérlés funkciót is tud.
Nagyon nem bántam meg a rá költött pénzt: kameránál beállítottam a segédvonalakat, 2cmre is rá tudok tolni bármire, wifi egységgel tükrözöm a navit telefonról stb., újabb funkciók tárháza.
Nemigazán van itt helye semminek. Ehhez egy utólagos navi-s fejegység kellene. Webshopokban bőséggel akad, de nem mai darabok,illetve drága dolog ez... 150-200.000 huf vámmal, adóval, beszereléssel...
Ha univerzális fejegységet veszel, akkor ott hamar ugorhat a kormányról vezérlés, mert az intrface piszok drága, és a beépitő keret is 15.000-20.000 k fuf...
Kicsit tovább próbálgattam és kiderült hogy az a nagy helyzet hogy miután beindítom a kocsit és megyek vele egy hosszabbat akkor van hogy müködik a kulcs távírányítója. de ha utána teszek vele egy rovidebb utat akkor általában nem. És ez mindíg igaz mind a 2 kulcsra ha az egyik nem működik akkor a másik sem ha az egyik működik akkor a másik is.
A napokban elvszem megnézetem de kiváncsi vagyok hogy mitől lehet.
Vszinü, hogy az első verzió lesz csak, mert sajna az utóbbi két hónapban több, mint 3k körül költöttem rá és több most egyszerűen nem futja..
A parkolásnál fémcső ugyan meghúzta a küszöböt, de a festék úgy tűnik, mintha megmaradt volna rajta... (ha korrodálni kezdene, lerozsdamarózom, majd lekenem...)
Még annyit ajánlottak - nem tudom mennyire lehetséges - hogy szilopasztot fújjak a benyomódott küszöbrész alá a gumi szegélybe - ui ott eláll egy picit a gumi a küszöbtől, hogy ne folyjon bele és álljon meg benne a víz..
A kérdés, hogy mit szeretnél, és mennyiért? A legolcsóbb, ha nitohigítóval letisztítod, Ro 55-tel leecseteled, és valamilyen színben hasonlító javítóval lekened. Kb ilyen marad, de nem rozsdásodik. Ez fillérekből megvan.
Komoly javító szakember kihúzza a horpadást, gitteli, és lefújja a küszöböt... Ebből csak az uolsó mozzanat minimum 30.000 egy jó helyen...
A végponton mindegyik szervo hangosabb. A mértéke lehet más, de innen nem hiszem, hogy okosat tudnánk mondani... Érdemes megnézni a színét és a szintjét az olajnaj. Ha feketedik, és emelkedik a szint, akkor fel kell újítani a szivattyút. A tömítéskészlet az kb 10.000 huf a csapágy az kb 1.000 de gan vele egy kis meló...