Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Truckman65 Creative Commons License 2016.03.03 0 0 597

Üdvözlet Mindenkinek!

Elnézést kérek,ha nem illik ide,csak a topic leírásban nem volt semmi róla.

Itt kis traktorokat is kereshetnek? :)

Vagy csak szigorúan nagyokat?

További Szép Napot!

kami100 Creative Commons License 2016.02.28 0 0 596

Üdvözletem! Érdeklődnék 6211-es zetor után milyen pótkocsit lehetne venni amivel elbír télen is, erdőben is sárban is ...stb. Nincs ilyen gép a környéken és nem tudom mivel bírhat. Köszönöm a tapasztalt válaszokat!

Zemiator Creative Commons License 2015.12.19 0 0 595

Szívesen ,máskor is !

Előzmény: Kecsatomi (594)
Kecsatomi Creative Commons License 2015.12.19 0 0 594

Kedves Zemiator!

Köszönöm az infót!

Előzmény: Zemiator (593)
Zemiator Creative Commons License 2015.12.18 0 0 593

Csak a friss, ropogós a jó ?

http://www.zetor.cz/kontakty

Előzmény: Kecsatomi (592)
Kecsatomi Creative Commons License 2015.12.17 0 0 592

Tisztelt Zetor Fanatikusok!

Tudja-e valaki,hogy Brno-ból közvetlenül a Zetor-tól lehetséges-e alkatrészt beszerezni?

Proxima 8441 típushoz kellene.

Köszönettel a segítségért!

steca27 Creative Commons License 2015.04.07 0 0 591

Üdvözlet mindenkinek!Nem tud valaki mtz elsőhajtást eladót?Komplett vagy akár darabokban

gyurikaur Creative Commons License 2015.02.22 0 0 590

Tiszteletem Urak!

 

3 hengeres zetor motor eladó!

Csettegőben van,indítható.....

 

 

70/453-6742

rongyember Creative Commons License 2014.12.13 0 0 589

Sziasztok!

 

zetor 8011-esről érdekelnének vélemények-ellenvélemények,használattal,javítással és megbízhatósággal kapcsolatban.Előre is köszönöm a válaszokat

kavicsos64 Creative Commons License 2014.12.13 -2 0 588

Nekem 3011 van és én jobbnak gondolom mint egy MTZ az alkatrészek olcsóbbak és minőségre talán jobbak mint az MTz alkatrészei .Van azért ennek is már olyan alkatrésze amit nem érdemes megvenni sem olyan szar de ami még eredeti zetor az jó ! Az Agrobíró a fő beszállitó emailben kell rendelni és a magyar postával jön amit feltudnak adni !

Előzmény: Gyalogakác (587)
Gyalogakác Creative Commons License 2014.12.10 0 0 587

Na de WAZZE! Valakivel összekeversz, mert én sose voltam Zetorellenes. Az a mádi ördög volt  :D  .  Attól, hogy MTZ-im vannak még szerethetem a Zetort szerintem, annál is inkább, mert anno száz éve az iskolában olyanokkal gyakoroltunk, vizsgáztunk és a kényelme verhetetlen volt.  A vételi lehetőségek miatt van MTZ. 

Előzmény: Zemiator (586)
Zemiator Creative Commons License 2014.12.09 0 0 586

Ilyenkor "elvtárs" mi ?? :-)))))

Sosem vallottunk egy elvet vazzee....mindig azon folyt a vita, hogy "MTZ vs ZETOR" !!

Építő jellegű infónak azt tudnám javasolni: ha eljött a xoptatás ideje, akkor xopjatok !

Szólj ,ha fogy a "tej", szívesen küldök !  :-)))))))))))))))))))))))))))))

Előzmény: Gyalogakác (585)
Gyalogakác Creative Commons License 2014.12.08 0 0 585

Sziasztok! Zemiátor elvtársam tudsz-e valamit Freddy Ördögről ?  :D

Aki nincs az mtz-s topikban amiatt bemásolnám ide is, amit amoda kérdeztem.

,,Mint Feri is írja ha javítani kell a gépet, akkor szinte jobb, ha az ember eladja, mert elindul a szopás. Mit gondoltok,  hogy mire lenne érdemes cserélni az MTZ-t, vagy mit lenne érdemes venni bővítésként? Tájékoztatásul közlöm, hogy olyat olvastam egy hirdetésben, hogy egy öreg Steyr 36 (?) lovasba, abba a narancssárgába 120 ezer volt a hűtő!!!! Első blikkre Zetorra gondoltam használtra mondjuk 6011-től felfelé és normálisan felújítva. Az a kérdés, hogy a zetor alkatrészek is kínai szarok-e, vagy olyan gagyik, mint az mtz cuccok? Ki mit hallott? Az mtz-t nagyon szeretem, de ha ilyen idegbajjal jár ha javítani kell, akkor majd már újabb gép vételekor sem azt veszek."

Ha lehet (nem muszáj :D ) akkor építő jellegű infót kérnék. 

Tibcsi95 Creative Commons License 2014.11.20 0 0 584

Sziasztok!

 

Meg tudnátok nekem mondani, hogy mennyi a Zetor 121.45, 161.45, 162.45 fajlagos üzemanyag fogyasztása g/Leó-ban, vagy g/kWh-ban.

 

Előre is köszönöm!

kavicsos64 Creative Commons License 2014.08.22 0 0 583

Zetorral kapcsolatban a szlovák oldalon van egy Agrobiró nevű úr aki magyar és bármit elküld a magyar postával, és forinttal kell fizetni érte ,rendes ember ,imélt kell neki küldeni ,ha nem ért valamit felhív telefonon. Minden féle zetorhoz van alkatrésze.

Előzmény: Lupo3L (581)
dutrancs Creative Commons License 2014.07.09 0 0 582

Csináltass a régi alapján egyet, egy esztergályossal!

Előzmény: szepit177 (576)
Lupo3L Creative Commons License 2014.07.09 0 0 581

Sziasztok!

Hogy lehet a legolcsóbban új Zetort venni?

Nekem a legkisebb is bőven elég lenne.

Ha, jól tudom az a 60 lovas...

Sámat71 Creative Commons License 2014.05.04 0 0 580

Zöld rendszám ügyintézés,hosszabbítás,műszki,forg.helyezés.70-3158113

Zemiator Creative Commons License 2014.05.02 0 0 579

Véleményem  szerint nem lesz elég az emeltyűt "babrálni" !

Ahhoz ,hogy meggyőződj milyen állapotban van a kuplungszerkezet és a tárcsa, szét kell húzni a traktort. Ha van megfelelő eszköz és hely hozzá, akkor nem túl bonyolult dolog. Persze nem ártana egy Szaki, aki már csinált hasonlót ,és nem csak spekulál !

:-)

Előzmény: szepit177 (578)
szepit177 Creative Commons License 2014.05.02 0 0 578

Köszönöm Zemiator! az adagoló ház az előző tulaj mókányolásának az eredménye . Véleményed szerint az emeltyűk csak a kuplungtárcsa cseréjével "áll helyre"? ahhoz meg szét kell húzni a gépet.

Előzmény: Zemiator (577)
Zemiator Creative Commons License 2014.05.02 0 0 577

Látom ,nem csak a csavar törött el ,hanem a másik felén az adagolóházban  a menet is kiszakadt . Érdekes javítási módszer !

Sokat azért ne agyalj, mert "csak úgy" jobb nem lesz ! :-)

Azért lehet szerezni alkatrészt, mert hirdetnek több helyen is . Ha mégsem találnál, akkor  küldök egy ilyen csavart .

Előzmény: szepit177 (576)
szepit177 Creative Commons License 2014.05.02 0 0 576

Üdv!Zemiator köszönöm a helyesbítést a bolttal kapcsolatban nem tudom miért is írtam szlovént.Véleményem szerint nem drága bolt főleg a cseh, csak a postát nem tudom mennyi Mo.-ra,de e-mailen érdeklődni fogok. Az áteresztő csavar az adagoló szivattyú és a porlasztó között törött el,sajnos ilyen pici furattal nem találok sehol  

   

 

Holnap belerakok egy nagyobb furatosat kíváncsi vagyok az eredményre.

Az emeltyűket,ha jól értem akkor a kuplungtárcsa szabályozza, és mivel az kopott ezért ráfekszik a kinyomócsapágyra?amit csak cserével javíthatok ,ahhoz viszont mindenképpen szét kell húzni a traktort.Ezen még agyalok mindenesetre.

További szép estét!

 

 

Előzmény: Zemiator (575)
Zemiator Creative Commons License 2014.05.01 0 0 575

Írtad ,hogy kopott a kuplungtárcsád ! 

Azt bizony nem lehet cserélni a kipufogón keresztül-talán egy jó nőgyógyász megoldaná-ahhoz szét kell húzni a traktort !

Az áteresztőcsavarra azt írtam ,hogy legalább 4 fajta  van csak az adagolóban !

Ha ez a magasnyomású csövet összekötő, adagolóelem, és fejszelep utáni áteresztő csavar akkor nagyon is számít a lyukak mérete !

A bolt nem Szlovén, az egyik Szlovák, a másik Cseh.

Vásárlási tapasztalat még nincs , de hamarosan esedékes lesz .

Arról majd Mi kérünk Tőled beszámolót, mi, mennyibe került ! :-)

 

Előzmény: szepit177 (574)
szepit177 Creative Commons License 2014.04.30 0 0 574

Szép Estét!     Köszönöm a válaszodat, segítségedet Zemiator!Az átersztő csavar az adagoló szivattyúnál törött el.Véleményed szerint akkor nem probléma ha más a furatméret a csavaron?Kérdésem az lenne hogy a kikapcsolóemeltyűt csak úgy tudom a megfelelő állásba hozni,ha szétt húzom a traktort?Ami nem kis munka lenne,így viszont nagyon nehéz sebességet váltani járó motornál.

 

Sajnos alkatrészeket nagyon nehéz találni ezekhez a zetorokhoz.

Két Szlovén boltról hallottam:http://www.monsta.cz/

                                        http://www.eshop-rychle.cz/ceskenaradi

de gondolom a posta drága lehet.Van valakinek tapasztalata ezzel kapcsolatban?

További szép estét mindenkinek!

Előzmény: Zemiator (573)
Zemiator Creative Commons License 2014.04.29 0 0 573

Szevasz Szepit !

A "béka", hivatalosan -kikapcsolóemeltyű-alapesetben nem szabad ,hogy hozzáérjen a kinyomócsapágyhoz, hiszen akkor folyamatosan forgatná azt !

A kikapcsolóemeltyűknek  azonos magasságban kell állniuk, megfelelő távolságban a kinyomócsapágytól, ez adja majd a pedálholtjátékot ami 1.5-2 cm kell ,hogy legyen.

Ha jól emlékszem az adagolónál legalább 6 db üreges csavar van, ami 4 fajta !

Ha a fejszelepcsavarra gondolsz akkor lényeges a lyukak mérete, ha az üa. betápra ,akkor nem.

Előzmény: szepit177 (572)
szepit177 Creative Commons License 2014.04.29 0 0 572

 

Tisztelt fórumtársak!

 

Segítségeteket szeretném kérni.Talán van a fórumozok között aki ismeri szakmailag komolyabban ezt a tipust.Van egy K25 zetorom és szeretném felújítani.

Először is a hajtóműházzal és a kuplunggal szeretném kezdeni.

a kérdésem az lenne hogy nehezen veszi a sebességet a kuplung pedálon a rudazaton már nem tudok állítani és nem is lehet benyomni ütközésig a pedált elég kemény,gondolom a kuplung tárcsa kopott le azt nem tudom hogy a kuplung három kiemelő békának alapesetben rá kell e feküdni a kinyomócsapágyra (most kettő ráfekszik)?

A másik problémám hogy az adagolónál az üreges csavar kettétörött. Az lenne a kérdésem, ha olyan csavarral helyettesítem amelyiknek a furatok  nagyobbak van e jelentősége az üzemanyag ellátás szempontjából? (az eredetin 4 pici furat van)

 

Sajnos nem találtam ilyen jellegű topikot ezért írtam ide.

A veterán fórum is halott

További szép napot! 

 

icemannn Creative Commons License 2014.03.26 0 0 571

Keresnék zetor 3011-es motorblokkot megvételre.

gépvadász Creative Commons License 2014.02.28 0 0 570

ÜDV

Ezt az oldalt azért szeretem mert itt rettenetesen nagy koponyák vannak, szinte minden gondot megoldottunk.

tehát a  tisztán látás érdekében a következöket probálom segitség képpen leirni.

a traktor szuper zetor ötvenes, de magyarországon az alföldön van egy idös bácsi aki segitett telefonon a  szerelésben, amikor szét lett szedve felüröl a válto,  ahol meg gyözödtünk a ricni, a  meghajtás, stb sértetlenségéröl.A gép jó volt tökéletesen hajtotta a fürészgépet.

Éveket állt, utánna fel  lett szerelve egy daráló, itt kezdödtek a gondok, amikor megkapta a  vékony ágakat a  hajtás szép lassan leállt. Szerintem ez nagyon rossz megoldás hogy szét kell huzni a  traktort ez  miatt. Mert végszükségbe megoldhatták volna hogy ne oldjon szétt!!! Sok esetben ez jobb a  semminél, ráadásul errefelé a Balatonon snki nem akar kinlodni a  széthuzással.MÉG JÓ PÉNZÉRT SEM.Egyszer már el akartam vinni a ?MÉH be de mikor megláttam hogy mennyit kérnek  lerobbant kerekek nélküli zetor 50 esért akkor meggondoltam magam.EZÉRT AKAROM MEGCSINÁLNI?MEGCSINÁLTATNI!!Talán lessz aki lejön és megcsinálja

Előzmény: dutrancs (569)
dutrancs Creative Commons License 2014.02.28 0 0 569

A traktorodba kéttárcsás,kettősműködésű kuplung van. van hat kiemelő békája. három kijjebb -három beljebb kell,hogy álljon. Állítani(ha még lehet) akkor az oldalán levő lemezfedél levétele után tudsz.Meg kell,hogy állapítsad,hogy melyik béka a TLT meghajtó tárcsa működtetője. Úgyanis amikor normál esetben kinyomod a kuplungpedált az a sebességváltásra szolgál. Amennyiben továbbnyomod akkor kell kioldani a TLT kuplungnak. Meg kell nézzed,hogy a békák hogy állnak a kinyomócsapágyhoz.A sebváltó kuplung békáinak tárcsaagytól való távolsága 25mm ,míg a másik három békájé 19mm re kell,hogy legyen.Nyogodtan széthúzhatod nem bonyolulut. Majd táv segítséget nyújtok (legfeljebb)Nézzd meg,hogy nem ér-e neki a TLTbékája a kinyomócsapágynak. Mert tárcsa(ferrodol) kopás miatt egyre kijjebb jönnek a békák és lehet,hogy már nem tudják a rugók kellő erővel nyomni a tárcsát a lendkeréknek.

Előzmény: gépvadász (565)
Zemiator Creative Commons License 2014.02.26 0 0 568

Ezek a gépek egyre ritkábbak lesznek valóban, lassan kiöregednek,mint a régi SZAKIK !

Gondos kezekben  azért még sok évet dolgozhatnak !

A legnagyobb probléma pont ez ,amikor nekiesnek anélkül ,hogy végig gondolnák a hiba lehetséges eredetét.

Egy valamirevaló MTZ szerelőnek ez nem okozhat  problémát !

 

Előzmény: gépvadász (567)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!