Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

1190 Creative Commons License 2009.12.31 0 0 43021
köszi
autópályán még nem volt meghajtva csak autóúton..
van úgy,hogy 1-2 hónapot is áll az autó..de a nyári kánikulában is simán csinálja a hibát egy 40 km táv megtétele után..

Előzmény: Jena307 (43019)
Jena307 Creative Commons License 2009.12.31 0 0 43020
nagyban hasonlóan bírta nekem is km-ben, az 1,6 ra meg azért az a jellemzőbb hogy bírja és az a kivétel ha nem, nekünk meg az a kivétel ha bírja,
van itt a szomszédban egy 1,2éves break 1,6 110ló, KITE autó most kb 140ezer km-el, és még gyönyörűen szól a motorja, gyári lendkerékkel.
Előzmény: molnarnorbert (42999)
Jena307 Creative Commons License 2009.12.31 0 0 43019
benzineseknek sokat segít egy autobanh féle meghajtás,(vagy 4.-ben tartsd a 130-t) lehet a sok hidegüzemi járás miatt csak kicsit lekormolódott, hajtsd meg piszokul, szabályzásig forgatva,
Előzmény: 1190 (43006)
Jena307 Creative Commons License 2009.12.31 0 0 43018
Mennyi a km?, ez mindenképpen márkaszervizes téma, és sajna valószínűleg nem lesz olcsó, mikor már vész üzemre kapcsol akkor már a kényszer regenerálás sem szokott segíteni, eolys mikor volt feltöltve?
Előzmény: NHF307SW (43001)
Jena307 Creative Commons License 2009.12.31 0 0 43017
klick a nevemre és megtudsz mindent
Előzmény: Martinka. (42994)
1190 Creative Commons License 2009.12.31 0 0 43016
már belefáradt az ismerős,vszínű megy a háztól az oroszlán:-))
Előzmény: redgorog (43014)
Martinka. Creative Commons License 2009.12.31 0 0 43015
Mindenkinek boldog új évet kívánok!
redgorog Creative Commons License 2009.12.31 0 0 43014

Ez a baj a mai szerelőkkel, ha nincs hibakód akkor szerintük minden rendben van. Arra már nem veszik a fáradtságot, hogy megnézzék a szenzor áltál küldött adatot és összehasonlítsák a gyári értékkel. Vagyis lehet hogy működik, nincs hibakód csak éppen nem megfelelő adatot ad.

 

Én a hyelyedben megpróbálnék másik szervízt is, ha adott helyen többszöri próbálkozás után sem jutnak semmire!

Előzmény: 1190 (43011)
1190 Creative Commons License 2009.12.31 0 0 43013
köszi..csak többszöri szoftver frissítéssel próbálkoztak a szervizben..
Előzmény: szucsati (43012)
szucsati Creative Commons License 2009.12.31 0 0 43012
Nekem hasonló okok miatt nemrég az alsó oxigénszonda lett cserélve. Az hogy alsó azt nem tudom mit jelent, gondolom, van belőle felső is ;) Keverékképzési gondok voltak. A gyertyákat is cserélni kellett, mert tönkrevágta azokat is, talán érdemes megnézni a gyertyákat.

Más kérdés: megint előjött, hogy nyekereg a klíma. Még tesztelem, de szerintem ventillátor. Még kipróbálom manuálban is majd. Hány ventillátor nyomja a levegőt? Egy vagy több?

Köszi.
Előzmény: 1190 (43006)
1190 Creative Commons License 2009.12.31 0 0 43011
azt mondták, nincs hibakód..
Előzmény: redgorog (43010)
redgorog Creative Commons License 2009.12.31 0 0 43010
Hát passz. Én csak a saját tapasztalatom írtam le. De nálad olyan mint ha keverék képzési probléma lenne, mint ha nem dúsítana hideg motornál. Szerintem. Bár a szervízben ilyenkor ezt látniuk kellene ha gépre dugják...
Előzmény: 1190 (43006)
szucsati Creative Commons License 2009.12.31 0 0 43009
Sas,

látom a tervedet, mi a közel két éves gyerekekkel voltunk egy komplett Benelux körúton. Az időpontot mi is a virágkiállításra terveztük. Előre szólok, nem lesz elég. Nagy rohanás lesz. Az a virágkiállítás 1 nap. Kb. 2-3-szor nagyon terület mint a Margit-sziget. Felesleges lenne végigrohanni rajta. Ha mentek, jegyet előre interneten megvenni, parkolójegyet is! 40 perc volt kiírva várakozásnak amikor mi voltunk 8-10 pénztár mellett. Mi is előre megvettük.
Ha gondolod, elküldöm a mi utunkat, bár az hosszabb volt. Gyereknek élmény lehet még a delfinshow Amsterdam mellett vagy mini-Hollandia Hágában. Persze attól függ mennyi idős(ek).
Olcsó szállást mondok neked Brüsszel szélén és a belga-holland határon, ha kell.
Előzmény: Sas-307 (42981)
tthom Creative Commons License 2009.12.31 0 0 43008
A fedkomp csalásával sztem sokat ne foglalkozz.. Többünknek is csinál olyat, hogy néha eltalálja, néha nem. Függ attól, hogy milyen tempóval, hol, milyen rendszeresen használod. Egy szinte folyamatos országátutazáskor nekem pl. általában eltalálja, városi használatkor nagyobbat téved.
Előzmény: NHF307SW (43002)
gombfoci Creative Commons License 2009.12.31 0 0 43007
1190 Creative Commons License 2009.12.31 0 0 43006
Szia!


"nagy hidegben jött meg az antipollution fault című hibaüzenet"

és ha ez a hiba üzenet előjön nem csak hidegben hanem egész évben ??
többször volt szervizben és csak fejvakargatás van..
motor : 1.4 (benzin)

beindítás után melegíteni kell a kocsit mert annyira rángat,hogy a garázsból nem lehet kiállni vele..
Előzmény: redgorog (43005)
redgorog Creative Commons License 2009.12.31 0 0 43005

Nekem a karácsony előtti nagy hidegben jött meg az antipollution fault című hibaüzenet az általad is említett fordulatszám korlátozással együtt. Autó leállít, kicsit vár majd újraindít, minden ok, de egy idő után mindig újra hiba.

Na akkor felfújtam az arcom, irány az Omv kút és telenyomtam a tankot alpesi dízellel (ez a prémium gázolaj, kb 25 liter ment bele). Azóta egyszer sem jött hibaüzi... (kopp, kopp, kopp)

 

A fedkomp az nekem is ugyanúgy csal mint neked, de én rengeteget használom rövid városi szakaszokon, én ennek tudtam be a dolgot. Hosszabb úton általában pontosabb.

 

Ja amúgy az enyém 2.0Hdi 90LE

Előzmény: NHF307SW (43001)
Xe3 Creative Commons License 2009.12.31 0 0 43004
Szerintem a te problémás a tűzkarika.
Amikor én hallottam ezt a nyiszogást, az ("szakkifejezéssel") terhelésváltáskor történt. Pl. akkor, mikor álló helyzetben elindultam, vagy mikor váltás volt.
Emiatt én lengéscsillapítóra gyanakodtam, mert szinte csak akkor hallottam, mikor az első rész kicsit megemelkedett, vagy süllyedt.
Nekem kb. 28.000 km-nél jelentkezett. Igazából a feladatát tökéletesen ellátja, csak kicsit kifényesedik, s ezért nyikorog.
Előzmény: -760 (42998)
TiTi1 Creative Commons License 2009.12.31 0 0 43003
Szerintem eldugult a FAP-od. Vagy sokat használod a városban és nem tud regenerálni, vagy elérted a 80k vagy 120k km-t. Ekkor típustól függően kell tisztítani.
Előzmény: NHF307SW (43001)
NHF307SW Creative Commons License 2009.12.30 0 0 43002

Még valami.

Mindenkinél csal a fed.komp. üzemanyag fogyasztást mutató adata?

Általában 2000-2200 km után szoktam lenullázni. Szerinte 7,9l/100km az autó fogyasztása, kiszámolva viszont mindig ~6.71-6.73l/100km. Ha ez mindenkinél így van, akkor nem izgatom magam.

NHF (SW, 2.0 HDI, 110, FAP, RHS)

NHF307SW Creative Commons License 2009.12.30 0 0 43001

Sziasztok!

Karácsonyra kaptunk egy újabb hibaüzenetet az autótól. Elsőre jött a gyakran megjelenő "antipolution fault", amit aztán nyomban követett egy "unblock diesel filter" üzenet. Ettől így magában még nem ijedtem meg, attól viszont igen, amikor előzés közben feltünt, hogy eltünt az erő a motortból, 2800 fölé nem is forgott.

Következő indításnál semmi gond, nincs hibaüzenet, motor forog és húz is ahogy kell, egészen a hibaüzenetig. Attól kezdve megint 2800 a plafon és alatta is gyenge.

Találkozott már valaki ezzel a hibaüzenettel? Létezik oldal, ahol föl vannak sorolva a lehetséges hibaüzenetek, és hogy nagyjából mit jelenthetnek?

NHF (SW, 2.0 HDI, 110, FAP, RHS) 

tthom Creative Commons License 2009.12.30 0 0 43000
Aham, igaz, tényleg..
Előzmény: Jena307 (42991)
molnarnorbert Creative Commons License 2009.12.30 0 0 42999
>igaz hogy a gyári valeo, az meg érdekes hogy 150ezer érdekes mert nekem pl
>65ezernél csere, az is igaz hogy az 1.6hoz nincs kiváltó, de ahoz nem is nagyon kell
>mert a sachs jobban bírja

Nekem az első lendkerékcsere még garis időben, 33e km-nél volt.
Aztán asszem 70-80e közt valahol jött a második. (és a hang 50 körül jött meg újra, de 80ra lett nagyon zavaró)

Az 1.6 sachs-ja meg ugyanúgy el tud nyekkenni. Cimborám 206jában kb. 40e-nél jelent meg a hang. Most 92 van benne, és nemsokára cserélteti, mert tavaly a faterjáé lett a járgány, és őt nagyon zavarja.

Előzmény: Jena307 (42992)
-760 Creative Commons License 2009.12.30 0 0 42998
Sziasztok!

Martinka!

A Te eseted kísértetiesen hasonlít az én problémámhoz! 2003, 1.4 benya, 53.300 km.
Ugyanazt a hangot hallom, ugyanakkor amit Te. Gázadásnál, gázelvételnél "nyisszan". Tényleg nincs jobb kifejezés rá. Én viszont nem minden használatnál hallom a hangot.
Elmentem már vele PUG szervizbe is egy hónapja, a szerelővel "próbaútra" is mentünk, kínozta rendesen, de persze, éppen akkor SEMMI.. Én meg magyarázkodtam.. Az öreg megszánt, megemelte, 10 percig vizslatta, mindent megmozgatott, mindent megpiszkált, minden szép és jó.. Az alsó motortartó gumibak szerinte tökéletes, az nem adhatta a hangot. 53.000km-nél 6 évesen nem lehet komoly probléma, mondotta Ő. Nagyon kedves volt, pénzt sem kért pedig tényleg "raboltam az idejét", azt mondta hallania kellene a hangot, akkor megtalálná a problémát. Ha megint jelentkezik, vigyem nyugodtan. Hát azóta már hallottam a nyisszogást, csörömpölést, de ma például nem. Tavasszal elviszem egy átvizsgálásra, majd akkor utánanézetek a dolognak. Állítólag ha gépre kötik, az is árulkodhat. Hát nemtom.. Addig meg vigyázok rá.
Frankofil Creative Commons License 2009.12.30 0 0 42997
Én is egytömegűre cseréltem.Semmi baja,hacsak nem az örök élet.
Előzmény: tthom (42988)
Sas-307 Creative Commons License 2009.12.30 0 0 42996
Néhány apróság a svájci közlekedési kúltúráról, ezt még el akartam mesélni a nyárról.

Ugye a svájciak nagyon precízek, a navigációban még az ismert traffipax előjelzés sem lehet bekapcsolva és nem állhatsz rá a vonalra a parkolóban sem. A várakozásomhoz képest azonban könnyedén belefutottam az alábbi apró svájci szépséghibákba is :-)

1. hatvanas tábla, sima út az autópálya mellett, hatvannal döcögök, ennyi a sebességhatár szépen kitáblázva. Mögöttem egy harly-s hangú svájci motoros néhányszor gázfröccsöt ad. Jólvan, ha akar megelőz gondoltam nem húzódtam le, nagy volt a kocsi tömege. A végén egy záróvonalas szakaszon húzott el mellettem, majd még láttam, hogy ingatja a fejet. (máig nem értem)

2. most egy durvább: autópálya bekötö, dugó, araszolás, jobbról alsóbbrendű útról jönnének be egyesével a sorba az ott várakozók. Nos, az előttem haladó svájci! nem engedte be 1:1 arányban a jobbról érkezőt, elég durván kifejezve... Wazze, én kettőt is akkor már :-)

3. Autópálya lehajtó vége és egy lakóbusz áll a deltában vészvillógóval, gondolkodva azon, hogy merre menjen. Erre egy szép svájci - bár elfért volna oldalazva mellette, durván ráállt és ledudálta, utána meg majdnem nekiment, újabb duda. (?)

4. És a legszebb: Luzern közelében egy kisebb hegyi szakaszon már többször átautóztunk - vagyis ismertem már a terepet - és egy útépítés miatt lámpás egysávos forgalomirányítás volt (kis webkamera is rajta). Az egyik délután kb. 30 perces araszolás után érkeztünk meg a lámpához, de tudjátok én nem siettem sehova, így a sárgában szépen meg is álltam. Nos újból egy svájci kettővel mögülem kivágódott és padlógázzal igyekezett át a piroson utolérni a bennlévő autósor végét. Én már készültem és előre dörzsöltem a tenyeremet, és amikor mellénk ért, akkor kezdtem rányomni a Peugeotunk bivalyerős kétszólamű kürtjét. A doppler effektus miatt ez nagyon hatásos tud lenni, kapott legalább öt másodpercet belőle.
Szerintem minimum 'beszart' - ugye közben tudta, hogy vaj van a fején - én meg a boldogságtól fél óráig röhögtem a kocsiban :-)

Bocs mindenkinek, de ez felejthetetlen élmény volt.
Sas-307 Creative Commons License 2009.12.30 0 0 42995
Az én voltam, de látva a többiek kínlódását visszavonom a kijelentésemet - tökéletesen megfelel az egytömegű is! Pláne, hogy nem esik szét...
Kis dolgoknak is tud örülni az ember :-)
Előzmény: tthom (42988)
Martinka. Creative Commons License 2009.12.30 0 0 42994

Neked mekkor a motorod? 1,6 vagy 2,0? Igaz amit mondot a Pugos cimbi, hogy nincs 1,6-hoz 1 tömegű szett?

Előzmény: Jena307 (42993)
Jena307 Creative Commons License 2009.12.30 0 0 42993
/nem olyan kényelmes/ a fene bánná, ha többé nem csörömpöl, nem akar szétesni, nem kell miatt 20ezres munkadíjakat fizetni, meg még olcsóbb is sokkal, sajna tavaly elött lecsúsztam 2 hónappal a kiváltó érkezését,
Előzmény: Martinka. (42990)
Jena307 Creative Commons License 2009.12.30 0 0 42992
igaz hogy a gyári valeo, az meg érdekes hogy 150ezer érdekes mert nekem pl 65ezernél csere, az is igaz hogy az 1.6hoz nincs kiváltó, de ahoz nem is nagyon kell mert a sachs jobban bírja, a megcsúszást meg egyszerüen képtelenségnek tartom a kettös hibálya miatt,
Előzmény: Martinka. (42989)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!