Szetintem a 3. a legkeményebb . 4-5 km seb. tartomány ami a traki RPM nek sulyának megfelelő . Bár az Orosz 1, 2 , 3 , seb. 1400 kg vonóerőt ír én a 3. ra teszem a voksom.
Pedig ha aszály van akkor így néz ki! :-) Na tényleg lezárom... Bár az igaz a keskenykerekű jobban süpped, ilyenkor jobb a szélesgumis, pláne ha van ami elhúzza.
A videón lévő talaj agyon van tárcsázva a bemutató kedvéért. Azért szerintem sivatagba nem laktok? Ha jól tudom az mbp pótotok van. Azt nehezebb húzni talajon mint egy hw-8011-est. A kerék szélesség miatt. Az mbp hamar elsüllyed. Amit én húztam az kamion gumis volt.
Mi is húztunk, de csak szigorúan a föld széléről. De már volt rá példa, hogy homokon ami nem is volt sem szántva, satöbbi fél kocsival alig bírt kimászni. Csak szemléltetés, mert nekünk sajnos van ilyen földünk is mint a videón, főleg ha volt is neki csinálva valami akkor süpped a pótkocsi kereke. Na itt befejeztem a témát, mert már OFF!
Megnyugtassalak 82-essel húztam én is ilyen szerelvényt tárcsázott tarlón és homokon. Igaz egy kicsit nehéz volt, de kihúzta. Hasonlóak voltak a körülmények mint a videón.
Na igen, bár ez jobban sár volt inkább. De amit én raktam be, na az ahhoz hasonló homokon esélye se lett volna egy 82-esnek ilyen szerelvénnyel. Bőven elég lenne neki egy 6T-s kocsi! Olyan homokon csak a szántás a könnyű, meg esetleg elművelni azt.
Szevasztok.Egyszer egy 80-as mtz elakadt az erdőben fával megrakva.Csak egy SAME ugy 170le körüli ért rá segíteni .így elé akasztott mint a videón köztük még egy 80-as mtz. Na ennek a középsönek a same kiszakitotta az elejét.
Megnéztem ezt a videót amit Freiza linkelt be azt nem értem miért van mindegyiknek rugó a lábába miért kell azt qurva gázt nyomkodni nem tudja ott tartani a lábát egy ponton vagy a görcs rángatja?
Két kéttengelyes póttal csak minimális manővert lehet normálisan végrehajtani hátrafelé. Egy kereszteződésbe betolatni Y-ba megfordulni se nagyon megy még a profiknak sem betonúton,nemhogy tarlón,ahol egyik kerék jobban süllyes és máris elviszi a forgózsámolyt valamerre. Egy olyan szerelvény már 4helyen csuklik+a kormányzás.
Akkor tudod mire célzok. Na de engem nagyon nem izgat, tükrözi a magyar (társadalom) mezőgazdaság színvonalát. Akiknek jobb traktoruk van azok már csak lenéznek, gúnyolódnak. Összefogni az ilyen beképzelt alakokkal? Fogjon össze a görcs!
Computer és GPS nélkül nem lehet valaki az aki vagy ami ? Ugyan is mi anno azt gyakoroltuk , hogy letakart szélvédővel ki tud egyenesebb borozdát kezdeni.
Hogy milyen okos ügyes gépészek lettek azt ki mondani nem lehet . Azt nem tudom , hogy honnan a faxból csöppent ennyi okos ember ebbe az országba ennyi idő alatt.
Ma a sogiet begyurtuk,nekem van meg4.5ha,abbol hajnalba tevezek 1.5-ot,ott szetszortuk a tragyat,a tobbi meg remelem hamarossan,ha a tragyahordasbol nem lessz semmi,akkor veszek mutragyat es megcsi hamarossan,mert a tavaszi szantas nagy kockazat.Fenykepezo gepet az asszony felti,de majd igyekszek mostmar tobb fotot kuldeni
Tényleg behaltak mint gyár? A pronár is csak egy keverék, már összedobája a polák minden traktorból csak valamilyük legyen. Mint nálunk volt az Amobil!
Az a marha "Jó" ebben a rolóban,hogy az olajhűtő és a vízhűtő között van,aztán ha valami baja van,az olajhűtőt le kell szedni előle. A nyári por meg egyebek szeretik jol berakni,hogy ne induljon meg télen mikor kell,vagy ne tekerje vissza a saját rugója.....félrehuzza a bowden meg hasonlók és befeszül.Jól el lehet vele mókázgazni... :(
Az IVECO motoros pronar már teljesen más semmi mtz alkatrész nincs benne. A "paraszt007" említette, hogy pronar 82a tipusú traktorjuk van olasz motorral. Ilyen nincs. Ilyen már van de ezeknek más a tipus száma: 85 lovas pronar perkins motorral ZF váltóval
A-haaa............akkor ha jól értem ezek a szűrőbetétek szárazak kell hogy legyenek , és olaj csak a szűrőház aljában van. A betéteken csak az-az olaj lesz amit a légáramlás belehord . Erősítsen meg valaki a hitemben .....
Van ilyen tip. Mint ahogy említették Lengyel a vez . fülke belseje, a villamosság és a külső öltözet . Hogy ez megint mért volt jó azt nem tom. És nincs arról szó, mint Szabi említi az IVECO motorról.
Üdv Szaby ! MTZ légszűrővel kapcsolatba kérdeznék . A múltkor cseréltem benne a 3 betétet ,....olaj elég tiszta volt ,azt úgyhagytam. Most gondolkodtam el rajta, hogy ezek a betétek nem-e olyan olajbeáztatósok ? Szóval hogy felhasználás előtt be kell rakni olajba, majd lecsepegtetni és mehet a helyére .
Üdv! Szerintem nem rossz párosítás az mtz motor a carraro váltóval ráadásul még irányváltós is. Ami szerintem az mtz-éből nagyon hiányzik. A t25-ben nagyon szerettem az irányváltót.
Tudom már láttam. Azért az árára kiváncsi lennék. Az Agrosat régebben próbálkozott vele, de nem nagy sikerrel, mert duplájába került az mtz-éhez képest.
Üdv! Csak érdekesség képen raktam fel. Én is drágállom. A múltkorában beraktam 1 50-est 850-ért ami ettől is jobban nézett ki. Már 600ezernél jár a hirdető. :)
Mi 2005 agusztusában vettük akkor támogatásban csak az EU-ban gyártott gépek részesültek. Ezért nem tudtunk mtz-t venni,ezt vettük . Akkor kb bruttó 8 milla volt .Most úgy 3milléert számolnák be.
Kiállításon nézegettük az IVECO motoros ZF váltós Pronárt. Innen tudok egy pár infót róla. Az egészben az volt az érdekes, hogy árat nem tudtak mondani a kiállításon Januárban az Agro-mash expon.
Sziasztok ez a kék szerintem PRONÁR már csak abból gondolom hogy nekünk is van egy ilyen 82A piros mtz utánzat olasz motorral a lengyelek gyártják. Valóban a CONSTAR hozta és hozza be!
Üdv! Szívesen. Én is érdekesnek tartottam, de gondolom a jobb indulás stb játszott közre, hogy a dugattyút feljebb hozták a beporlasztás pillanatában. :)
Üdv. Köszaz infót. Csak ezek az s-es motorok , ezek a cseh adagolósok.Érdekes hogy visszább vették az előtöltést ha hinni lehet a papírnak a régi 80-nak 26-28 fok volt, a 820.2-nek meg 16fok
Üdv! A Constar hozott belőle egy pár darabot 2003-ban. Lehetett több színbe rendelni: kék, piros, zöld, szürke színekben. Azt hiszem svéd vagy finn országba készültek ezek eredetileg.
A trakikról és a termelésről annyit , és tovább lehet gondolni mindenkinek . Német 32 E db a Francia 31 E db Új trakit vásárolt összegszerűségét tekintve . 2008 ban . Ezt az adatot a MG - i technika nyomta . Egyébként nem biztos , hogy a nyugati az olyan bonyolult mint amilyennek sokan gondolják . Némely tip . egyszerűbb mint az MTZ .
Gondolom a "tanulópénz" alatt a drága javítási költséget érted. Sajnos az még egy darabig buktatója lesz az ilyeneknek. Viszont a hirdetett 1221.3-ért én biztos nem adnék 7+ÁFA-t! Én szeretem az MTZ-t főleg azért mert minimális az elektronika, aki gépszerelő az könnyen javítja ehhez hozzátartozik az olcsó alkatrész satöbbi, sőt akkumulátor nélkül is dolgozik. Csakhát az ár! Főleg ha még bejönnek a 4-esek. Meg még jön majd a későbbiekben a hitvány alaktrész áradat, mint a Ladáknál. Azokat is végül nem hoztak már be mert túlbecsülték az árakat.
Az idő teltével de sokan fizetnek most tanulópénzt . Én nem lennék vevő ilyen dolgokra. A minap is találkoztam egy ilyen JD s taggal . Nem a trakival van baj , hanem a következményekkel.
Én az YTO-t csak poénból irtam be. De később még lehet belőle jó traktor, de annak még ki kell forrnia, mint a jó MÁD-i bornak! :))) De megkóstolnám............
Minden az ártól függ. Most nincs pénzem még x üzemórás MTZ-re sem, de ha lenne 7-8 millióm traktorra akkor erősen megfontolnám, pl a kényelem miatt. Erről ha meglenne a zsé rá senki nem tudna lebeszélni! Gépekre nem sajnálnám költeni a pénzt.
Azt tudom, csak már az előbb kérdeztem és biztos nem olvastad, hogy akkor ennél is úgy van mint az 550 nél hogy rátették a 80-as lendkereket és álítsd be ahogy tudod, vagy 13 fokra van a furat.
Azt aláírom, hogy vannak minőségbeli problémák, de a hibák többsége 80%-a a kezelő hibájából adódik, +10% a szar összeszerelésüekből. Ütik vágják a gépet ,"mert ez csak egy mtz" címszóval. Könnyen jött könnyen megy. Szerintem nálad és nálam nem romlana el olyan hamar egy új mtz. :)
Kb annyiba fog kerülni mint az 50-es volt. Egy jobb elsőhíd 350ezer. azt még fel kell újítani, mert több ezer üzemórás gépből van kibontva. Ami akár 100ezerig is elmehet. Kell az orrára az öntvényt cserélni amire fogatva van az első híd. A kormányt is variálni kell egy kart kell kicserélni. A váltót is szét kell szedni érte, hogy a kihajtást bele lehessen rakni. Nem olcsó mulatság. Az 50-es és a 80-as váltja egyforma. A kuplungházban van a különbség a felező. Az 552-es és a 82-es első hídja egyforma. Általában ha 13,6R38-as hátsó kereked van akkor a 8,3R20-as első kerék kell hozzá. Ha a hátsó 15,5R38-as akkor meg előre a 11,2R20-as gumi kell. A gumik se olcsók előre. a 8,3-as kb 30ezer/db a 11,2-es meg 35-40ezer/db.
Na igen nem csak formában kellene majmolni a nyugatot, hanem esetleg a minőségben is kellene, mert az áruk közelíti azt a színvonalat csak a minőség nem. De egyébként hidd el lesznek olyanok akik még veszek ezek, még ha 20 millió is lesz!
Szerintem pocsék....Már MTZ-ben sem tetszenek a kerek formák !
Már régen vége lehetett volna,ha az MTZ-ket nem baxák el mostanában (utóbbi 15 év) Nem a külsején kellene változtatni minden héten ! ....lassan már, nevetséges hozzáállás....lennének,sokkal fontosabb dolgok...
helló! Kellene nekem az 50esemre első hajtás,mert sok a domboldal.ez elég nagy hülyeség?Esetleg a 82 elejét bele lehet rakni úgy hogy fasza legyen, ha nyolcvanas váltóm van és mondjuk az első kerék méretet hozzá igazítom? mondjatok valami okosat. előre is köszi.
Ma délelőtt,én is hoztam 2-és fél köbmétert....lett vón több is,csak elszakadt a fűrészen a lánc...:-( ...a másik meg.. hirtelen romlott el..de már megcsináltam.
Az olcsóból többet elad darabszámra, mert az ember mindig az olcsót veszi a minőség már másodlagos szempont neki. Nagyon sokan bedőlnek. Én már csak mtz alkatrészekben olyan helyről veszek ahol garit vállalnak rá.
Ezen már annyit gondolkodtam.....hát sokkal többe kerülne használható dolgokat gyártani mint szarokat !??? Hosszútávon,ez nem kifizetődő....egyszer begyűrűzik,és oda lesz a Kínai csoda fellendülés...!
Bár...a piacokon ahogy nézem őket....hát...semmit nem nézek ki belőlük ....a strand papucson ,meg a szalma kalapon kívül..:-)))
Akkor már nem is üzletelek veled. Mi is az akácra esküdtünk mi ki nem próbáltuk a tölgyet. De jövőre ha minden jól megy akkor lehet szalmabálás kazán lesz, mert szalmám van dögivel.
Lényegében hasonlók az árak . Bár itt az akác nem olyan menő (pár faluval odébb már arra esküsznek) ,itt a bükk, tölgy ,gyertyán,cser a menő. Az ár olyan mint nálatok az akácnál (az akácnak is!).
Úgy már nem érné meg ha én is besegítek. Én drágán dolgozom. :) Nem fagyunk meg. Felétek mennyiért megy 1 mázsa akác gurigázva? Itt 1800-2200Ft/q között mozog. A tölgy meg 1700-1900 között. Gyümölcsfa meg 1400-1600 között.
Szerintem is :D. A keresztapám 80 asán is az van 2001 óta. Tavaly volt benne szabadon futó cserélve, addig feltettünk egy másikat az kapta az eggyik ismeröstöl aki ilyen helyen dolgozik, az 2 inditásos volt csak, reggel beinditotta a gépet másodszorra már nem leolvadt a forgó rész tekercselése.
Hát az nincs messze pik-puk itt vagy. :) Végig csattogsz a 2-esen az m0-áson is egy kicsit majd az m3-ason meg a 41-esen meg a 49-esen 2km-et máris itt vagy. :) kb 280-300km. Mire meghordanád az 552-es árát az mtz éből eleged lenne. :))))
Szép estét. Katalog, nem tudod hogy a turbós mtz -nek hány fok az előtöltése? Főleg a régebbi tipus érdekelne mint az enyém, de kíváncsi volnék az újabbakéra is.
Én úgy tudom van ott egy jó kis MTZ 552-es . :).......tudod..ott a szárazhely alatt.... Lemegyünk a vasútállomásra ,...és a rakodó rámpáról fel tudsz állni a pótra !....:)
:DDD Nyitva van állandóan. A kutya nem bánt mert kapott ma enni. Nyír1-en felveszel és Vajára visszük a fát! :))) Sajnos minden le van szögelve meg hegesztve, nem mozdítható semmi. :)))
:)) Tudom-tudom .... Nyisd ki a kaput ,..csukd be a kutyát , mer mindjárt ottvagyok nálad ! :) ( Hova-is menjek, Nyíregyre, vagy Vajára ?) ....de üres póttal nem jövök el tőled !!...Csak van valami mozdítható ....:)
Üdv mindenkinek! Szerintetek egy mtz D50-es motorra rátennénk a egy 4hengeres Zetor adagolót akkor mi történne? Pl.: 5611 vagy 6211-esét? Fogyasztás csökkenne? A teljesítmény is?
Mindenkinek szép estét amiben segítségeteket kérném nem teljesen ide tartozik de hátha tud valaki sgíteni. Fa hasogató gépet készítek és egy mtz.50 vezértömböt szeretnék rá tenni . Csak nem tudom , hogy ha a szivatyú megy akkor átengedi-e a szálított olajat, valamint hogy hova kell bekötni a szivatyutol bejövő illetve a tartályba visszamenő csövet, és a munkahengerhez / a munkahengert előre és hátra is a vezértömbről szeretném müködtetni / elmenő két csövet. A segítséget előre is köszönöm. Igsa.
pontosan csak az alját lehet látni a v-nek felül van a csúcs. a rajzod szerint pont fordítva van. de többet nem lehet látni, hogy mik vannak benne. Állítólag ez gyári pufó?
A vége az már hajlított de így kicsit dizájnosabb. :D amit látni lehet a dobba alul az egy rostaszerű lemez 4-mm es lyukakkal ez van v-alakba bele rakva mást nagyon nem lehet látni belőle de a súlyra jóval nehezebb. mint a másik fajta.
Üdv. Jó kis gép ! Nagyon tetszenek a 250-es ETZ-k,...vágyok egy ilyenre :). Nem mindha nagyon használni akarnám,.....csak hogy meglegyen a nagytestvére a másiknak . :)
Holnap meg mérem neked. De én az egyenes végét kicseréltem a hajlított végűre, kicsit alakítani kellet mert nagyobb az átmérője . Annyit tudok mondani, hogy jóval nagyobb a toroknál az átmérője a dob belülről egész másképpen néz ki, sokkal több anyag van benne. holnap teszek fel róla képet, és videót.
Üdv! Ezért akarok szerezni vagy készíteni 1-et. Leméreteznéd nekem egyszer ha ráérsz. Dobátmérő, dob magasság, cső átmérő érdekel. A dob belsejéről nem tudsz valamit?
Folyott enyhén az olaj szétszedtem, kicseréltem a tömítéseket, ekkor lettem figyelmes erre a furcsaságra.hát ha lenne képem egyszerübb lenne.ez a szelep egyébként a bal oldali emelőkarhoz való.látszólag nem is szimmetrikus helyen van a lyuk Lehet öntvényhiba?
Sziasztok!Akartam venni a tíz hektáramhoz egy traktort, megkérdeztem néhány műkedvelő ismerősömet,azt javasolták, ha TRAKTORT akarok venni,ideális választás nekem az MTZ50!Telt múlt az idő,aztán eccer csak azon kaptam magam, hogy "boldogmtztulajdonos" vagyok.Namármost! Szedtetek ti már szét ehhez tartozó hidraulika osztóművet?Van rajt három csöcs, illetve benne.ezek közül a jobb oldali mellett közvetlenül van egy öntvényhibának tűnő dolog (a középső vas öntvényben)mintha hiányos lenne az anyag.vagy az a lik oda való? Mittuttok errül?BERKI
Attól függ, hogy az elektromos rendszered milyen. 24V-os indítású, de attól még a műszerek 12V-osak. A linket rakd már be ide, hogy honnan akarod rendelni?
Szép napot mindenkinek.Én ha csinálnék kipufogót akkor inkább vennék rá 1 idomot.Nem nagy összeg.Vagy csinálnék rá kalapot mint a zetorokon van.De melegen is meg lehet hajlítani.Hidegen a hajlításnál meg rogyik.Hozzá kel hegeszteni még 1 darabot és úgy meg hajlítani.Ha meghajlott aztán le vágni amit hozzá lett hegesztve.
Üdv mindenkinek. Melóhelyen, tudom hogy szebb,csak ilyen vastag átmérőhöz nincs hajlító, melegítve meg félek hogy nem sikerül úgy ahogy szeretném,még próbálkozni sem nagyon lehet mert csak annyi van ami kell, a bővítés az nem gond kb. 1mm-t ha kell. Azért gondoltam elvágni és kb. 45fokba hegeszteni a végét, de Szaby nagy mester ebbe a sportrendszer gyártásba , hátha dob föl egy pár jó képet ilyenekről, meg "A traktoros" barátunk is ,csak nagyon ünnepelnek , el vannak tűnve.
Szép estét. Találtam 70-es belső átmérőjű saváló csövet,mit javasoltok hogy a legszebb kialakítású. Elvájam és ferdén összehegesszem , vagy valahogy próbáljam meghajtani a végét.
Tisztazzuk a ferreertest.En Szabadka mellet lakom,es itt tettek kotelezove a s. lampa hasznalatat.Azert irtam meg ezt a forumba,mert allitolag mi is az EU fele haladunk,akkor miert nem lehetnek azok a szabalyok,mint az euba?Nem csak a sarga forgo lamparol van szo.nalunk minden evben muszakizni kellett eddig is a trakit,potot egyarant.Dec.-tol ezekre biztositast is kell kotni,sotmeg a vonatott tarcsra permetezore a biztositas melle rendszamtabla is kell.Masik EU-s orsszagokban is? Mindezt azert,hogy noveljek a kozlekedesben resztvevok biztonsagat:-)))) Meg a forgo sarga lampa ok! Nem azert van baj a mezogepek muszaki allapotaval,mert nincsennek biztositva,hanem azert mert nincs mibol javitani,de ezen nem eszik magukat,lenyeg az hogy ok ingyen zabalhatnak,meg hogy klima van az irodajjukban,mert azt a 30 fokos hoseget hogyis lehet elviselni??????Stb. A baj ott van,hogy az almam ott rohad a pinceben,mert nem birom eladni,meg hogy veszteseggel kellett eladnom a buzat,a kukoricat,amit nem birtam betarolni,azt 0 haszonnalAlmaert nem adnak se uzemanyagot,se alkatreszt,ugyhogy patt!Ugy latom Nalatok is valami hasonlo a helyzet,de mostmar befejezem,mert ha meg tovabb idegesitem magam megirom a tutit.
Hát nem tudom hol laksz,meg azt sem,hogy hogyan tehették kötelezővé,ugyanis ezt jogszabály szabályozza, ami a figyelmeztető jelzés felszerelését és használatát is engedélyhez köti. Van ahol pont a sárga villogóért harapnak,meg le is szedetik ha nincs rá engedély.
Kedves MTZ szerető Barátaim!
Békés, boldog Karácsonyt kívánok mindnyájotoknak! Kívánom, hogy az év legszebb ünnepén sikerüljön félre tennünk mindennapos kisebb-nagyobb gondjainkat, és az év közben a családunk, szeretteink, illetve barátaink iránt esetlegesen elmulasztott megbecsülésünket és tiszteletünket fejezzük ki a tőlünk telhető legnagyobb mértékben!
Szeretettel: Tóni bácsi
Nem nem , kevered valamely más tip. val . Mtz tip . midegyikén tartály van szerelve. Itt csupán arról van szó ,hogy a vezérlőtömb nem ua . és 2 db. munkahenger ami müködteti a függ szerkezetet. 1025.3 ig hisz a 1221.3 már más rendszerű vez egységgel van szerelve. Nem rég olvastam a JD is vissza áll a külön hidraulika tartályhoz . Ugyan is Túl melegszik az olaj a váltóban és ez károsítja a hajtásláncot a váltóba és a difibe.
Szóval a monoblokkosnál az egész rendszer más, mondjuk azt tudtam hogy a hidraulikája a hajtóműolajból dolgozik,így alapvető hogy kiépített hidraulikus eszközöket nem lehet cserélgetni azt hittem csak ez a gond velük.
Nálunk nem elterjedt rendszer , ezért az a tapasztalat, ha baj van vele nehezen lehet alkatrészt beszerezni hozzá. Míg a másiknál ki javítod házilag is vagy ki cseréled a hibás alkatrészt.
A közút kht meg azt mondta(direkt kérdeztem) hogy elég az ő engedélyük, meg hogy a felvezetőkocsi sem engedélyköteles, magyarul elég ha az asszonyt az autóba ülteted és megy előtted villogóval.De 1-2-3 sz.-ú főutakra van időbeni korlátozás is pl. 15-19 óráig nem is lehet vonulni meg asszem 07-10-ig is. Egy marha nagy f@sz ság az egész beterthatatlan .
Műszaki vizsga tétel, szerepelni kell a forgalmi engedélyben. Miérteket nem tudom, ahogy azt sem hogy miért kell vizsgázott felvezetőkocsi ha SPC-vel vonulok az 1401-s számú úton.
Rakjátok be ezt-is a fa alá ! ...Boldog Karácsonyt !
"A rengeteg információt tartalmazó színes kézikönyv részletesen ismerteti a gyártási év, a lökettérfogat, a teljesítmény, a típusnevek, a sajátosságok és a gyártott darabszámok pontos adatait. A mű nyomon követi a mezőgazdaság gépesítésének fejlődését napjainkig, az első gőzhajtású gépektől a legmodernebb, univerzális traktoróriásokig, részletes leírások és briliáns fotók kíséretében. "
Nalunk most tettek kotelezove dec.-tol a sarga villogo lampat,minden traktorra,fuggetlenul attol,hogy mit vontat.Rossz latasi viszonyok kozott es ejjel kotelezo a hasznalata,de ajanlottak nappalra is.... Most ezen menjen el valaki.Ti eu-s orszag vagytok,nalatok a kozlekedes biztonsagi torvenyek elmeletuleg szigorubbak kelllene,hogy legyenek,de ugy latom nem igy van. Ugy latom azok az emberek,akik nem mezgadal foglalkoznak,fogalmuk sincs,hogy mi volna a jo megoldas a kozl.,biztonsagara nezve
Nézd meg a Magyar Közút honlapját, ott le van írva részletesen.
Amúgy én is használom a sárga villogót, ha tárcsát, vetőgépet és az RZ-3-ast viszem, sőt, néha még a PZK-7-nél is sötétben. Gyorsszerelősen van föltéve, ha nem kell, akkor leveszem.
Én úgy tudtam, hogy tavasszal mikor ez az utvonalengedély mizéria elkezdődött akkor a 255cm-nél szélesebb járműnél (traktornál, munkagép), hogy az 1 és 2 számjegyű főutakon sárga villogó és felvezető kocsi kell. A kröcsögök miatt vettem 250-es tárcsát, pedig 320-ast akartam.
Szerintem is fel lehet rakni ,...de hogy ki ,és mikor használhatja ...? PÁV 1 az a megkülönböztetőhöz kell(ahogy írod is). Ez meg figyelmeztető . Pl. autómentőn is van ,és arra elég a PÁV 2 .
A közlekedésfelügyeletnél azt mondták, hogy a 3.6 méteres tárcsa vontatása nem indokolja a figyelmeztető jelzés használatát. A rendőrség meg visszaküldött a közl. hatósághoz, hogy onnan kérjek adatlapot. A 3.5 méternél szélesebb munkagépnél még kisérőjárművet is előírt a közút kht
Üdv! Felrakni bárki felteheti, de már nem használhatja. Tudtommal PÁV I kell hozzá mert megkülönböztető fényjelzés. Utvonalengedélyes mizériánál, meg előírták a sárga villogó használatát 1 és 2 számjegyű főútak esetén, ha túlméretest vontatsz. Ebből menjen ki valaki.
Üdv! 920.3-as monoblokk nem nagyon elterjedt 5t tud a munkahengerek. De a difiházra van felfogatva az meg nem hiszem, hogy kibírna 5t-át. A 1025.2-ben tudtommal nincs hengerenkénti izzítás, meg mér 1 éve nem kapható. Csak kiskapun keresztül gagyi minőség. A 952.3-as jó választás, de ne svéd hidrauélikával ,mert a hidraulikához drága az alkatrész. A belarus traktor kft által forgalmazott típusokat vedd. A honlapjukon rajta vannak a márka kereskedők és a viszonteladók. A lakóhelyedhez a legközelebbit kiválasztod és ott megnézed a traktorokat. Általában az olcsó a drága. itt vannak a kereskedők
Na ez is olyan dolog hogy egyik hatóság sem tudja pontosan hogy ki jogosult vagy nem ,mind a másikra mutogat. Én a tavaszon kértem útvonalengedélyt túlmeretre és abba előírta a közút kht, de a közlekedési hatóság ez alapján nem adhat ki engedélyt, a közút kht azt mondta az ő előírásuk alapján használhatom a sárga villogót, másfelől meg halottam hogy a rendőr büntet ha nincs a forgalmiba, ugyhogy patt-helyzet. De úgy tudom hogy ezt a túlméretes ,sárga villogós mizériát le fogják szabályozni, a tavaszi balhék meg horribiris büntetések nagy felháborodást váltottak ki.
Áldott Békés Karácsonyi Ünnepeket kivánok minden fórumozónak.
A hölégfúvós tanácsot köszönöm!
Szeretném ha véleményt mondanátok: tavasszal valamelyik trakit megvesszük! -920.3 95le monoblok,iker henger.5t emelés,hengerenkénti izzítás -1025.2 105le gyakorlatilag ugyan ez, fémburkolat -952.3 95le szinkron váltó,yostik,svéd hidrolika. Csak pár külombséget próbáltam kiemelni.De szerintem ti pontosan tisztában vagytok a külömbségekkel!
Sziasztok,szerintem nem viccel a mester,vagy zoldborso,vagy petrezselyem kombajn,de szerintem inkabb az elozo!Nagyon hasonlit a mmmaganjaro zoldborso kombajnra,azert gondolom:-)