Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2014.05.16 0 0 78749

Ma meddig van kint ?

Előzmény: JLA160 (78748)
JLA160 Creative Commons License 2014.05.16 0 0 78748

Mikor én mentem fel vele Gazdagrétre, elég jól ment hegynek felfele is.

Előzmény: FKU-911 (78743)
JLA160 Creative Commons License 2014.05.16 0 0 78747

Fasza cucc lett nagyon! Irtó király, nagyon bejött. Ami nekem talán furcsa, hogy az indításjelző elég halk számomra, nem tudom, ezzel hogy vannak mások. De ezt leszámítva zsír! :)

Előzmény: BY-75-98 (78730)
nemeza Creative Commons License 2014.05.16 0 0 78746

Az már a képekről, és a korábban tapasztalhatóakból (MDD, Ikarus V134/ARC 134) sem újdonság, hogy kevés lesz ott az állóhely. Azért az üléselrendezés miatt a folyósón az első két ajtó között több tér van - látszólag.

Gondolom beállítás kérdése, mennyire engedi kipörgetni a motort..

C2 is volt, amikor kicsit nehézkesen ment fel a Márton Áron térhez Gazdagrét felől, de szerintem állítottak valamit a váltóprogramon / az tanult be jobban / sofőrnek állt rá jobban a lába.

Előzmény: FKU-911 (78743)
FJX-220 Creative Commons License 2014.05.16 0 0 78745

Ha ez most kerdes, hogy van-e, akkor nincs. Es ha lesz, akkor monitoros lesz, mint a C2-kben?

 

Amugy PKD-tol hangzott el:

A kovetkezo megallo: Gazdagreti ter. Viszontlatasra. Vegallomas.

Illetve megalloban:

Gazdagreti ter. Viszontlatasra. Vegallomas. Viszontlatasra.

 

Egyebkent valami veszett jol nez ki eloben, tetszik az embereknek.

Előzmény: Dante001 (78740)
FKU-911 Creative Commons License 2014.05.16 0 0 78744

Lesz.

Előzmény: Dante001 (78740)
FKU-911 Creative Commons License 2014.05.16 0 0 78743

Nagyon jól néz ki, és összességében nagyon tetszik, de:

 

-A szokásos kettes ajtónál nem lehet elférni

-Illetve hegymenetben mi lehet az oka annak, hogy elég gyengének tűnt?

Előzmény: BY-75-98 (78730)
Dante001 Creative Commons License 2014.05.16 0 0 78742

Egyébként egyetlen dolog tűnt fel nekem mint észrevétel, de ez nagyon kukacoskodás kategória.

 

 

Ez olyan furán fest :)

BY-75-98 Creative Commons License 2014.05.16 0 0 78741

A felújított 412-eseken is volt hasonló. Az C1-eseken szintén.

Előzmény: FJX-220 (78739)
Dante001 Creative Commons License 2014.05.16 0 0 78740

Belső kijelző amúgy?

Előzmény: FJX-220 (78739)
FJX-220 Creative Commons License 2014.05.16 0 0 78739

De jo, nem is gondoltam, hogy valaha raknak valami ilyet oda. Jo otlet.

Előzmény: Dante001 (78738)
Dante001 Creative Commons License 2014.05.16 0 0 78738

Eltereli onnan az embereket. Nem jó ha odatömörülnek, mert korlátozza a jvezető látáskörét.

Előzmény: FJX-220 (78735)
Cpt.Dave Creative Commons License 2014.05.16 0 0 78737

Hogy oda ne álljanak be az utasok mert zavarja a szabad kilátásban.

Előzmény: FJX-220 (78735)
Törölt nick Creative Commons License 2014.05.16 0 0 78736

Nem a Rózsakert lakótelepieknek okoz gondot a 233-ason a Volvo vagy 435-ös közlekedése.

Előzmény: FJX-220 (78725)
FJX-220 Creative Commons License 2014.05.16 0 0 78735

Az MPW-kben es a PKD-ban mire jo az a cucc, ami az elso ajto es a vezetofulke koze van kotve?

FJX-220 Creative Commons License 2014.05.16 0 0 78734

Sorry, nem lattam a miertet a mondatban.

Előzmény: FJX-220 (78733)
FJX-220 Creative Commons License 2014.05.16 0 0 78733

Nem.

Előzmény: Dante001 (78732)
Dante001 Creative Commons License 2014.05.16 0 0 78732

Gyönyörű :) Amúgy ez miért nem kapott zárt sofőrfülkét?

Előzmény: BY-75-98 (78730)
.BPO-346. Creative Commons License 2014.05.16 0 0 78731

Piszok szep! :P

Előzmény: BY-75-98 (78730)
BY-75-98 Creative Commons License 2014.05.16 0 0 78730

PKD-001

 

nemeza Creative Commons License 2014.05.16 0 0 78729

Köszi, kár.. Azt elég macerás arrább tenni, gondolom. A Citarokon és a Volvo szólókon is elég ügyesen van ez megoldva. Gondolom azért az elég drága fejlesztés eredménye - de sok helyet adna..

Előzmény: Villámhetes (78726)
BY-75-98 Creative Commons License 2014.05.16 0 0 78728

Kedves nemeza!

Írtam neked, de nem ment át a mail, a válasz, természetesen!

Előzmény: nemeza (78717)
KápCity Creative Commons License 2014.05.16 0 0 78727

Azért fizetni kell... :V :V :V A BKV-nak is lehetne ennyi erővel a mérésért plusz pénzt fizetni.. :D

Előzmény: FJX-220 (78725)
Villámhetes Creative Commons License 2014.05.16 0 0 78726

Mi van ott bal oldalt, az első tengely mögött - a dobogó alatt?

 

Üzemanyagtartály.

Előzmény: nemeza (78712)
FJX-220 Creative Commons License 2014.05.16 0 0 78725

Hat nem is a korforgalommal... Uzembe kellene helyezni a VT-nel is az utasszammerot, es akkor nem boldogitanak a Rozsakerti lakotelepen eloket a Volvok.

Előzmény: Törölt nick (78723)
BPI-553 Creative Commons License 2014.05.16 0 0 78724
04-75 @ 244
Törölt nick Creative Commons License 2014.05.16 0 0 78723

Akkor lehet nem a körforgalommal van a gond....

Előzmény: FJX-220 (78722)
FJX-220 Creative Commons License 2014.05.16 0 0 78722

Pontosan igy csinaljak, de tegnap peldaul szerencsetlen 204-gyel ugy vagtattunk at a Dozsa Gyorgy ut # 40a keresztezodesen, hogy vagy tiz evet visszaoregedett a jargany. Nem ott kene tonkretenni, de mashol sem.

Előzmény: nemeza (78717)
.BPO-346. Creative Commons License 2014.05.16 0 0 78721

Alapnak kene lennie, hogy a 479 a 30rol bucsuzik, gazdastul! :/

Előzmény: KápCity (78715)
nemeza Creative Commons License 2014.05.16 0 0 78720

A sorompós szívással tisztában vagyok.. Egy ekkora útvonaltól való eltérés egyébként még belefér, vagy már büntetett?

Előzmény: John Howard (78719)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!