A téma a BKV buszai: járművek, alkatrészek, kiszolgáló létesítmények.
A többi szolgáltató, és a BKK minden más tevékenysége offtopic.
Más szolgáltatók topicjai:
Fasza cucc lett nagyon! Irtó király, nagyon bejött. Ami nekem talán furcsa, hogy az indításjelző elég halk számomra, nem tudom, ezzel hogy vannak mások. De ezt leszámítva zsír! :)
Az már a képekről, és a korábban tapasztalhatóakból (MDD, Ikarus V134/ARC 134) sem újdonság, hogy kevés lesz ott az állóhely. Azért az üléselrendezés miatt a folyósón az első két ajtó között több tér van - látszólag.
Gondolom beállítás kérdése, mennyire engedi kipörgetni a motort..
C2 is volt, amikor kicsit nehézkesen ment fel a Márton Áron térhez Gazdagrét felől, de szerintem állítottak valamit a váltóprogramon / az tanult be jobban / sofőrnek állt rá jobban a lába.
Köszi, kár.. Azt elég macerás arrább tenni, gondolom. A Citarokon és a Volvo szólókon is elég ügyesen van ez megoldva. Gondolom azért az elég drága fejlesztés eredménye - de sok helyet adna..
Hat nem is a korforgalommal... Uzembe kellene helyezni a VT-nel is az utasszammerot, es akkor nem boldogitanak a Rozsakerti lakotelepen eloket a Volvok.
Pontosan igy csinaljak, de tegnap peldaul szerencsetlen 204-gyel ugy vagtattunk at a Dozsa Gyorgy ut # 40a keresztezodesen, hogy vagy tiz evet visszaoregedett a jargany. Nem ott kene tonkretenni, de mashol sem.