Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Steven 68 Creative Commons License 2014.07.21 0 0 12641

Üdv!    Láttam én már karón varjút" több százat" !

Előzmény: Zsozso Zolt (12637)
Jason88 Creative Commons License 2014.07.20 0 0 12640

Üdv, 

Nem használtam lakkot még,de acrylt igen, szerintem az nagyon jó volt...

Előzmény: vw-s (12639)
vw-s Creative Commons License 2014.07.20 0 0 12639

De Beer lakkról van valakinek tapasztalata?

Az érdekelne, hogy minőségileg hova lehetne besorolni,

évek múlva is szép marad a fénye, vagy inkább érdemesebb mást választani?

 

runner 125 Creative Commons License 2014.07.20 0 0 12638

Ok, köszönöm nektek!

 

Akkor az alján lévő felületi korrózió ki lesz csiszolva. 

 

Másik fontos kérdésem még. Leírnátok a pontos menetét, h h célszerű nekiesni? Nyilván kicsiszolni fémig. Azt követően milyen alapozóval érdemes átkenni és hány rétegben, majd kell valamilyen zárófesték és úgy az alvázvédő anyag?

 

Köszönöm!

 

Illetve, manapság egy lökhárítót mennyiért fújnak?

Nem kell glettelni, csak parkolási karcok vannak rajta, nyilván meg kell csiszolni fújás előtt, de ennyi.

 

Előzmény: Mafia05 (12633)
Zsozso Zolt Creative Commons License 2014.07.19 0 0 12637

Szia! Szerintem az sem lényegtelen,hogy helyileg HOL keresed azt a bizonyos szakit :)

Ajánlanám magamat :P Na nem mert szuper profinak tartom magam, annál azért szerényebb vagyok. De több száz gyöngyház, flip-flop fújás után, már nem remeg meg a kezem:) Igazán, nem is a gyöngyház bázis fújáson van a hangsúly, az nem nagy durranás,ha van egy jó pisztolyod, hanem a szép lakkozáson! Üdv! Zsolt

Előzmény: RIKA424 (12607)
3bgpassatb5-200312 Creative Commons License 2014.07.17 0 0 12636

Ha csak adott részt szeretnék javítani , és csiszolni kell , akkor hogyan tudom védeni a fényezést ? Van valami fémes kétoldalú ragasztó, ami ellenáll a lamellás csiszolónak mondjuk. Persze csak 1-2 apró ràtévedés esetén 

Jet 4000 Creative Commons License 2014.07.15 0 0 12635

lehet zsíros,szilikonos felület miatt. érdemes másik szilikon lemosó használatával is kipróbálni. A másik a nem megfelelő hígító használata. Ezenkívül vékonyan fújd rá az első réteget mert ha túl vastagon fújod attól is lehet ilyen.

ja  és nem árt próba fújást csinálni.

Előzmény: Szabó Norbert00 (12634)
Szabó Norbert00 Creative Commons License 2014.07.14 0 0 12634

Sziasztok!
Segítséget szeretném kérni abban,hogy minap festettünk egy bravo-t és nem lett valami szemetgyönyörködtető a festés... Ilyen még nem fordult elő,és nem jövünk rá hogy mitől lehet!
A jelenség az hogy ráfujtam az első réteget és apró lyukacsos narancsbőrös lett,és száradás után sem jön ki a narancsbőr belőle... olyan mintha apró pöttyökben nem fogná be a festék!második réteg ráfujásakor az eredményről inkább ne is beszéljünk!
A festék fekete gyöngyház színű... Nagyon megköszönném segítségét!mert nem tudunk egyről a kettőre lépni...


Tisztelettel Szabó Norbert

Mafia05 Creative Commons License 2014.07.10 0 0 12633

Én body-ból semmit nem használok alvázvédelemre főleg nem üregvédelemre nekem nem vált be. Üregvédőből én a carsystem ks-200-at szoktam használni, rücsiből vagy würth vagy mobihel. Az ilyen rozsdaátalakítókban én nem hiszek szerintem az a legjobb ha ki van köszörülve a rozsda de a legjobb ha levan homokszórva.

Előzmény: runner 125 (12631)
RM 66 Creative Commons License 2014.07.10 0 0 12632

Ahányan vagyunk annyi félét használunk,és mindenkinek jó az a márkára amit éppen használ. 

   Szerintem mindegy,hogy melyiket fogod venni,alapanyaguk szinte egyforma .Úgy gondolom alváz-üregvédelemben nagy csodák nincsenek.Lényegesebb a felhasználási technológia betartása.

Előzmény: runner 125 (12631)
runner 125 Creative Commons License 2014.07.10 0 0 12631

Erre senki?

 

Előzmény: runner 125 (12622)
kunságfi Creative Commons License 2014.07.09 0 0 12630

Igen igazad van,azt nem írtam hogy belül festettem vele a fenéklemezt nem kivül.Kívül body 930 ment,elnézést.

Előzmény: RM 66 (12629)
RM 66 Creative Commons License 2014.07.08 0 0 12629

Az alkyton olyan mint a hammerite csak sokkal  rugalmassabb.Van egy lemez az üzletben amit kb 3 éve hajlitgatunk és még nincs repedés az alkyton felületén.

   Sokan használják fedő festéknek/kerités,vasszerk,viztorony,.../ de autóra nem szokták.Nem fujnék rá alvázvédőt,rücsit,stb mert rendesen meg kellene csiszolni,ami egy alváz esetében nem egyszerü.

Előzmény: petiw (12624)
RM 66 Creative Commons License 2014.07.08 0 0 12628

Neked a 4:1:1-t javasolnám.

Előzmény: petiw (12624)
kunságfi Creative Commons License 2014.07.08 0 0 12627

Én csak amatőr vagyok,így ecsettel kentem fel,csak a fenéklemezt festettem vele.Rozsda nem volt már,de a régi festékre is ment,hogy egy színű legyen.

Előzmény: petiw (12624)
panelfarmer Creative Commons License 2014.07.08 0 0 12626

Sziasztok! A Budalakk Rezakril 2K kétkomponensű festékkel kapcsolatban van valakinek tapasztalata, milyen minőségű termék ez?

Kawabiker Creative Commons License 2014.07.08 0 0 12625

Eladó!

 

Weldi MIG 160, co hegesztő gép eladó. Pár hétvégét használt kölcsön munkakábellal, garancia lejárt, mert 2010ben vettem, de nem volt sokat használva!

Munkakábel, reduktor, palack nélkül...

Ár 80eFt

 

20/625-54-99

petiw Creative Commons License 2014.07.08 0 0 12624

@kunságfi

Szórópisztollyal hordtad fel? Amúgy nekem valahogy ezek a "kend direkt a rozsdára" festékek unszimpatikusak, nem tudom jogosan-e.

 

@RM 66

És nem sok az a 100 rész hígító egy picit? Nekem milyen arányban kellene (ha kellene) hígítót (és milyet) raknom bele hogy arra a célra megfeleljen amire én szánom?

 

 

Továbbá még mindig érdekelne ki milyen szórópisztolyt ajánlana max 30ezres árkategóriáig, és hogy érdemes-e használtan venni ilyet.

Mafia05 Creative Commons License 2014.07.08 0 0 12623

Inkább vízzel. Szárazon eltömi a papírt.

Előzmény: vw-s (12621)
runner 125 Creative Commons License 2014.07.07 0 0 12622

Sziasztok,

 

Tél előtt szeretnék egy minőségi alváz és üregvédelmet a Honda HR-V-men csináltatni. 9 éves autó, alapvetően nagyon szép, persze 1-2 pár cm-nyi felületen némi apró felületi korrózió már van. Ezt h érdemes lekezelni? Meg kell csiszolni és lefújni rozsdamegkötővel? Rozsdamegkötőből melyik a legajánlottabb manapság?

 

Illetve melyik a legjobb alváz és üregvédő szer?

 

Body termékeit ajánlották, illetve valami Mike Sanders holmit. Utóbbiból is létezik alvázvédő, vagy ez csak üregvédő? Egyébként hol beszerezhető?

 

De, meghallgatok minden más egyéb alternatívát is.

 

Köszönöm!

vw-s Creative Commons License 2014.07.07 0 0 12621

Köszönöm a válaszokat!

Közben már ráfújtam a fillert is,

a fillert a fedőfestés előtt milyen papírral szoktátok megcsiszolni?

Szárazon 800 elég neki?

 

Előzmény: Mafia05 (12615)
kunságfi Creative Commons License 2014.07.07 0 0 12620

Helló,én a civic felújításhoz az ALKYTON festéket használtam,1 rétegben,utána ment rá a bitumen lap.Teljesen jó festék,jól takar,több színben is kapható,rozsda gátló,2-3 nap alatt szárad.

Előzmény: petiw (12616)
Jet 4000 Creative Commons License 2014.07.07 0 0 12619

Higító

Előzmény: petiw (12618)
petiw Creative Commons License 2014.07.07 0 0 12618

A 4:1:1 és 4:1:100-ban az utolsó számok mit takarnak?

Előzmény: RM 66 (12617)
RM 66 Creative Commons License 2014.07.07 0 0 12617

A BADY 989-t sokan használják.köztük én is.Eddig jó volt.4:1:1 használattal füllerként működik,de 48 óra a tellyes átszáradása.4:1:100 esetén szigetelőként használható.

  Ár/érték aránya szerintem jó.

Előzmény: petiw (12616)
petiw Creative Commons License 2014.07.07 0 0 12616

Helló!

 

Ki milyen festéket tudna ajánlani ami hozza azt az alapozó szintet amit már egy 34 éve gyártott svéd autónál is tudtak? Konkrétan az egész padlólemezt le kellene festenem majd ha kész lesz a lakatolás, és olyan festékkel szeretném amit elég maximum egy-két rétegben felhordani. Tehát legyen jó korrózióvédő és jó fedőfesték is egyben ilyen helyre. (nap nem éri ügyebár, és esetlegesen ha víz éri se kezdjen átrozsdásodni) Az sem utolsó szempont ha lehet rá bitumenlapot melegíteni vagy alvázvédőt fújni.

Sajnos az ecsetes body nem adja ilyen szempontból (puha és nem fed rendesen, nitró pikkpakk leoldja), az max ideiglenes megoldásnak jó, tehát szórópisztolyos kellene mindenképp.

 

Nézegettem, nekem valahogy az epoxy-s 2k-s alapozók szimpatikusak, azt lehet régi festékre is festeni, de jó alapozó is a csupasz fémre. Ez tud olyan kemény és tartós felületet adni mint a gyári alapozó?

Konkrétan: HB BODY 989 2K epoxy alapozó

De a Mipánál is találtam ilyesmit: http://www.mipacolor.hu/index.php/uto-festekek-es-segedanyagok/311-mipa-ep-primer-surfacer

 

De nyitott vagyok más márkára is, csak legyen minél jobb ár/érték aránya.

 

Továbbá még érdekelne ki milyen szórópisztolyt ajánlana, ami lehetőleg olcsó de már viszonylag szépen lehetne vele dolgozni. (10-20, max 30 ezres árkategória)

 

A válaszokat előre is köszönöm, remélem tudtok segíteni! :-)

Mafia05 Creative Commons License 2014.07.06 0 0 12615

Nem kell megcsiszolni mehet rá az alapozó a szellőztetési idő után. Igaz amit mykeman72 ír festékre nem kell fújni csak ahol fém tiszta, de azért nem lesz baja ha kap egy kis ködöt.

Előzmény: vw-s (12613)
mykeman72 Creative Commons License 2014.07.06 0 0 12614

Wash primert csak fémtiszta felületre szabad felvinni,mert ez egy savas bemaró alapozó ami a régi bevonatot károsíthatja ill,nincs semmi értelme egy meglévő bevonatra korróziógátló alapozóként használni.

 

Előzmény: vw-s (12611)
vw-s Creative Commons License 2014.07.06 0 0 12613

Ezt vettem alapnak :    

 

www.carcolor.hu/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=300&category_id=102&option=com_virtuemart&Itemid=52

 

Nagyrészt fémig csiszoltam, csak a rendszámtartó alatti részen meghagytam az eredeti fényezést, amit megcsiszoltam 400-as papírral, csak nem voltam biztos benne,  hogy  festékre is mehet-e ez az alapozó.

 

Fillerből ezt vettem:

www.carcolor.hu/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=1209&category_id=31&option=com_virtuemart&Itemid=12

 

Ezt ráfújhatom az alapozóra úgy, hogy nem csiszolom meg az alapozót?

Előzmény: Mafia05 (12612)
Mafia05 Creative Commons License 2014.07.06 0 0 12612

Nem baj ha megy a régi festékre. Arra azért figyelni kell hogy nehogy valami 1k-s festék legyen az a régi festék réteg,nehogy felmaródjon. Milyen wash primert használsz?

Előzmény: vw-s (12611)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!