Minden amit az újra előtérbe kerülő megújuló energiaforrások eltüzelésére alkalmas készülékekről tudni érdemes, hogyan kell kiválasztani, hol lehet kapni, hogy lehet csinálni
Ingyen lenne az a kazán,de olyanunk már volt,rosszabb volt mint a viadrus.......Nekünk...
Nekem csak a házhoz kellene,pufi nélkül...A viadrust hiába alakitom,mire minden benne van,már alig van benne hely,ja meg baleset veszélyes..
Vagyis,ha hagyom gyárilag és beleteszek sec levegő égetőt,akkor jó lenne,de igy meg kellene utána 1 csöves hőcserélő.azt sorosan beköthetném a kazánból kijövő forró ágba!?
Másik a lapradiátor bekötési pontja elé raknék még T idomokat,1 törölköző szárító miatt!hogyan oldjam meg?16 os henco jön ki a falból...
Kedves Mester, tudok olvasni, mindössze egy mérési lehetőséget ajánlottam fel, de ha van a környezetedben ilyen autó, ezt még mindig meg tudjátok csinálni, akár videózni is lehet, feltenni a valahova, ahol elérhető, látható, hihető.
van 1,9tdi autóm kettő is, legfeljebb építek bele ilyen szerkentyűt, ha nem túl bonyolult összerakni, aztán méricskélek/videózok én:-)
Igen leragadtál, pedig ott volt, hogy a diesel kipufogó gázból a vízgőz bevitel után eltűnt a korom is.. és a motor elcsendesedett. Az égés minősége "picit" megváltozott.
Disznóölős kolléga benyomta az orosz videót, azzal nem rugóztál ennyit.
Semeddig nem tartott volna mérni rajta egy sorozat gyorsulást 60-100, 80-120km/h sebességre harmadik, negyedik fokozatban, legalább lenne viszonyítási alap.
Vagy 3 éve végigrágtam magam a vízbontós stb topikokon, nem jöttem lázba az ott hozott eredményektől(már akinek lett).
Az aguaspricces megoldás legnagyobb fogyasztáscsökkentő hatása az, hogyha szegénykeverékessé teszik a motort utána, ezt maga a feltaláló mondja. És ha minden jól sikerül, akár olyan fogyasztást is tud produkálni az autó, mintha normálisan be lenne állígatva rajta egyébként is a karburátor, gyújtás, vezérlés stb, működne a téli-nyári levegőcsappantyú, ilyesmi.
Mindentől függetlenül - valamilyen szinten - akár működhet is a dolog, de nem ez lesz a robbanómotorok Szent Grálja, azt hiszem.
Mindenki forralt vizet edénybe gázon, a csapvíz hideg víz hosszú percekig melegszik, mire felforr.
De mi van, ha igen minimális vízpárát vízgőzt kell csak hevíteni, a folyamat nagyon gyorsan lezajlik, és ugye a kazán tűztérbe nem csak 100°C hőmérséklet van, az izzó szén - fa, a lángoló fa gázok hirtelen 800-900°C hőmérséklet sokkot közölnek pillanatok alatt az oda kerülő vízgőz molekulával.. Ami átírja a képletet, az extrém hirtelen hőmérséklet változás és a minimális vízgőz mennyisége.
Zárt térben melegítesz vizet, ott nő a nyomás, kazán égésterében viszont van hely a tágulásra, nem nő a nyomás komoly mértékben.
Vákuumban pl. jóval 100°C alatt már forr a víz, pedig nem is közöltél vele hőt.
Sok érdekes tulajdonsága van a víznek, ilyen pl. a kristályszerkezet nagy változatossága is.
Extrém körülmények között a bomlási hőmérséklet csökken, ilyen extrém körülmény a hirtelen magas hőmérséklet változás. Minimális vízpára vízgőz hirtelen hőmérséklet emelkedése bekövetkezik vegyes kazán égésterében is.
Füstölő kormoló TD motor ( EGR már nem volt benne ) kapott vízgőzt, fekete füst nyomban megszűnt, motor elcsendesedett és mellette dinamikusabb forgósabb lett, kipufogó gáz illata a közös nyomócsöves krumplisütő illatúra változott.
Belsőégésű motorban ezredmásodpercek vannak csupán az üzemanyag levegő keverék égésére, ezalatt a rövid idő intervallum alatt is képes javítani az égés minőségén a levegővel bejutó vízgőz.
Kazánban 1-2 másodpercig tartózkodik a láng, itt jóval több idő áll rendelkezésre, mint egy motor égésterében, és nincs komoly nyomás sem, a vízgőz itt is pozitívan hat az égésre. Levegő 21%-a oxigén, a 78% nitrogén az égés szempontjából semleges gáz, míg a vízgőz H2O. H gyorsan tisztán ég, az oxigén táplálja az égést.
Ott vannak a "löttyös" EURO 6-os motorok, tankolsz bele AdBlue-t is, azt senki nem elemzi, mit ereget ki, mikor regenerálja a részecskeszűrőjét.. Ez természetes, hogy van.
Vízgőz mint "katalizátor" is képes a lassabban égő szén részeket még az égéstérben elégetni, csak fura lenne az autó használati utasításában azt olvasni, töltse után desztillált vízzel a tartályt, télen denaturált szesz deszt.víz 50-50% keverékkel.
Bár már olvasható pl. a Skoda Oktavia diesel használati utasításában, városban ne használja.
Bágyi Miklós az AQUA Spricc magyar szabadalmaztatója megfigyelte, a gázkazán vízgőzt is kap a kazán teljesítménye növekszik azonos gázfogyasztás azonos gázminőség esetén. Gázkazánba szénerőműveknél is működik, de sparheltbe vegyes kazánba ez ki van zárva, mert "hihetetlen emészthetetlen" az egész..
Eloszor ingyen kazan volt. Ahhoz kepest elegge megszaladt a koltsegvetes.
Ami nekem van ligo annak a tuztere 40 39 70. A tuzter ajto alyo harmadaig lehet megrakni az kb 32 33kg fa. Nedvessegtol isfugg meg mit raksz bele. Viszont ilyenkor a tuzter eleg nagy reszet nem eri a besugarzott ho csak amikor lentebb eg. Felyo begyujtasnal itt is lepereg a parazs es 1 1.5 ora utan mar alulrol is eg. Ezt lehet mersekelni ha az also huzatyzabajzot nem nyitod ki csak 5 7mm re . Jobban nem jo bezarni mert az 1 eves fabol kicsapodo para lekondenzal a kazan ajtajan es al a viz bent. Ugyanez 2 eves fanal mar nem jele tkezett. Az 1000 es pufit csak yzurkos talpfaval tudta 1 rakatra feltolni rendey faval kellett meg 5 7kg. Ugy hogy nekem 65nm a lakas ey joval keveyebbet kell futeni mint neked. Abba a tuztsrbe nem fer annyi fa hogy az 1000 es pufit feltolja ey meg futson is. Talan futes nelkul de olyan nincs telen.
Nem mondom hogy megbantam mertezert a penzert egy jol kezelbeto felhasznalobarat keszuleket kapsz de minimum 30 percenkent ra kell nezni allitani rajta mert nekem is ki tud menni 450 fok a kemenyen.
Nyáron majd leengedem - ki kell cserélni radiátorszelepet, és radiátor légtelenítőket - , feltöltéskor 1,1bar nyomásig tölteném, a biztonsági szelep 2,5bar-os.
Ha jól sejtem, úgy, hogy hidegen ne töltsd fel a biztonsági szelep értékéig, mert ha elkezdesz fűteni, a víz pedig tágulni, akkor le fog fújni a szelep.
Venne egy faelgázt, megtömné, az égne 6-8 órát is elvileg. Megtömne egy szenes kazánt, az égne 4 órát is. Most már 260 ezret is kiadna egy olyan kazánra, amire megmondta valaki nemrég, hogy szerinte szar... Atmos DC 25s 290 ezer használtan...