Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

apabeny Creative Commons License 2017.01.06 0 0 19913

Sziasztok!

Segitséget szeretnék kérni,vettem egy 2004-es Ford fiestát,amelyben egy 3500-as audio van M0511721-es tipusszámmal,valaki tudna nekem segíteni,h mi lehet a kódja?

Előre is köszönöm a segítséget!

Bence M Creative Commons License 2017.01.05 0 0 19912

köszi szépen, annyi van. "Saját" cég használtautós telephelyén van, úh. itt nem bnak át.

 

üdv, :)

Előzmény: trafo2000 (19911)
trafo2000 Creative Commons License 2017.01.04 0 0 19911

Megbízható.Ha valóban 64e van benne,semmi gond nem lehet. 7-8 l

Előzmény: Bence M (19909)
kandur11 Creative Commons License 2017.01.03 0 0 19910

szíasztok  kovács  imre  vagyok  ford  fiesztám  van kicsít  ősszetőrt   a  elej  ha  valakitudna   segiteni  hogynézki  a   also  gumibak  a  hútő   alsocsonkjánál  ugyan  olyan  mint  a  felső  vagy   vallami  más  kérem  akitud   segícsen  kőszőnetel  imre   1300  2007  auto

Bence M Creative Commons License 2017.01.03 0 0 19909

Üdv mindenkinek !

 

Új vagyok itt és szükségem lenne pár hozzáértő mondatra.

 

Holnapi napon veszek 1 használt, Ford Fiesta 1,25 Fresh Plus típusú, 3ajtós verdát.

2006.évi és 64000km-t futott.

 

Kérdezem a rutinosoktól, mennyi gondom lehet vele?

Megbízhatónak tartjátok-e?

Fogyasztással kapcsolatban mivel kalkulálhatok?

 

köszi, előre is

 

trafo2000 Creative Commons License 2017.01.02 0 0 19908

Cserélni kell.Hiába kevés a km,elöregedett,szakadhat.

Nemrég volt egy ilyen esetem,Ford Fusion 1,4 benzin,első tulaj,kb 50 e km de 2003 as.Szerencsére eddig bírta.A kibontott szíj szemre egyébként jó állapotú volt,de kár kockáztatni.

A vízpumpán mi is gondolkodtunk sokat,végül maradt a gyári,spórolás miatt,bízva a gyári alkatrész jó minőségében.

Előzmény: mark13 (19907)
mark13 Creative Commons License 2017.01.02 0 0 19907

Üdv urak!

 

10 éves fiestánál, amiben 65 ezer kilóméter  van kell-e vezérműszíjat cserélni, vagy még ráér?

Ha kell, akkor vízpumpával együtt, vagy az maradhat?

Választ köszi.

Jóskabátsi Creative Commons License 2016.12.21 0 0 19906

Ha hiszed, ha nem zárlatosan kattogott, mozgatta a szelepet, és ismerem a felépítését, működését is. Meg 5-7 másodperc alatt végzett a 10A-es biztosítékkal. De én még csak egy ilyet láttam, azt hittem a legtöbb így megy tönkre.

Előzmény: kombusz (19905)
kombusz Creative Commons License 2016.12.21 0 0 19905

Ha zárlatos nem fog kattogni., mert akkor a szelep ami benne van nem fog mozogni.

Ugyanis nem a motor kattog hanem a szelep ami benne van és miközben ki be mozog az impulzus hatására az adja a kattogo hangot.

Nem kell biztositék se neki, mert arra a pár másodperce mig áramot kap(és kiderül mozog e benne a szelep) nem lesz

semmi baja.

Nyugodtan ellenörizheti igy.

Kb 50-60 ilyen fütéscsapot láttam már és probáltam ki saját és más fiestások autojában.

 

 

 

Előzmény: Jóskabátsi (19904)
Jóskabátsi Creative Commons License 2016.12.20 0 0 19904

Így nem jó ellenőrizni. Nekem zárlatosan is kattogott. Ha pedig közvetlen 12V-ot adsz neki az aksiról, akkor iktass be egy 10A-es biztosítékot is!

Előzmény: kombusz (19902)
Béla Bernáth Creative Commons License 2016.12.19 0 0 19903

Köszönöm az infókat,hét végén megyek haza utánna meg nézem mit lehet vele kezdeni.

kombusz Creative Commons License 2016.12.17 0 0 19902

Fütéscsövet lehuzod a motortérben a fütéscsap elöttit.

Lehuzod a fütéscsap csatlakozoját.

Aksirol kábellel a fütéscsap csatlakozojának 2 érintkezöjére (egyikre a pozitivrol másikra negativrol) adsz áramot.

Ha kattogást hallasz belöle akkor jo a fütéscsap.

Amugy ha meleget fuj csak idönként hidegre állitva is akkor az nem fütéscsap hanem fütéspanel hiba lesz.

Az utastéren a tekergetös panel elektromos panel része lesz a hibás.

 

 

 

Előzmény: Béla Bernáth (19898)
Jóskabátsi Creative Commons License 2016.12.17 0 0 19901

Nekem zárlatos lett a fűtéscsap a Pumán (ugyanaz mint az mk4), és kiégetett egy tranzisztort a hűtés-fűtés szabályozó panelen, szó szerint elfüstölt. Akkor csak meleget fújt. A fűtéscsap 6ezer, a tranzisztor 170 forint volt kb.

Előzmény: Béla Bernáth (19900)
Béla Bernáth Creative Commons License 2016.12.16 0 0 19900

Egy éve cseréltem a Fiestán fütéscsapot és most megint gondok vannak,rendszertelenül elő jön nálla hogy csak meleget tol.

Ezért szeretném megtudni a müködés elvét vagy  valami más megoldást találni ami üzem biztosabb,és köszönöm hogy időt szánt

rám.

Jóskabátsi Creative Commons License 2016.12.16 0 0 19899

Mérheted a csatlakozón. Valami nem stimmel vele?

Előzmény: Béla Bernáth (19898)
Béla Bernáth Creative Commons License 2016.12.16 0 0 19898

Akkor elméletileg 0-12v fesz.szabályzást csinál a panel állástol függően.Ezt mérhetem magán a csatlakozón vagy 

rajta kell hogy legyen a mágnesszelep is?

Jóskabátsi Creative Commons License 2016.12.16 0 0 19897

Ha full melegre állítod, akkor a fűtéscsap nem kap áramot, teljesen kinyit (ez az alaphelyzete). Ahogy fokozatosan hidegre fordítod úgy növeled az áramot, a fűtéscsap mágnese fokozatosan behúz (mozdítja a fűtéscsap szelepét) teljesen hidegnél pedig elzárja a fűtőradiátort, ekkor kap kb 12V-ot.

Előzmény: Béla Bernáth (19896)
Béla Bernáth Creative Commons License 2016.12.14 0 0 19896

Jó estét!Tudna valaki segiteni abban hogy az MK4 fiesta fútés szabályozó panelja milyen elven működteti a fútés csapot ?

előre is köszönöm

 

Pioharley Creative Commons License 2016.12.09 0 0 19895

Kedves fórum társak.Tulajdonomban van egy 2006 is 1,4Tdci Fiesta.A tavasszal vezérmű és külső szíjjat is cseréltettem.A külső szíjnak volt egy különös nyinyegő csapágyhangja.A feszítő és közlő kerekeket is cserélték.de nem múlt el.Nem nyugodtan bele mert gondoltam hogy a generátor csapágya csinálja.A szíj elvétele után rájöttem, hogy a klíma kompresszor.szabadon futó csapágya halott.Leszereltem, rendeltem bele újat.Összerakván,kb 5 perc járás után összeszabta a szíjjat. Mit csináltam rosszúl? A közlőkerékkel lehet állítani?vagy a generátort állíthattam odébb? 

Nem vagyok szerelő,bár oldotam már pár dolgot.Ez a húzásom nem jött be.Az Abs visszajelző sem akar elaludni mióta levett keréknél teszteltem a klímát bekapcsolva-ki kapcsolva. :( 

Tanulságos ??!

-peter Creative Commons License 2016.12.08 0 0 19894

Defekt miatt keresnék 175/65R14 méretben Nokian WR D3 gumit. Ha lehet 1 darabot vennék, használt is jöhet!

A nevem mögötti emailcím publikus vagy telefonon is üzenhettek: voda / 626 öt nulla három 4

köszönöm.

hudozsnyik Creative Commons License 2016.12.08 0 0 19893

Sziasztok, kis segítség kéne.

Ford Fiesta 1.4 (2005).

Menet közben elkezdett villogni minden kijelző a műszerfalon (városi világítás mellett).

A motor nem húzott.

A feleségem félreállt, levette a gyújtást, aztán újra indítózott.

Megint minden (aminek folyamatosan kéne égnie) villogott, a motor magától leállt.

Levette a gyújtást, kivette a slusszkulcsot. Aztán kicsit később visszadugta, indítózott és láss csodát elmúlt a hiba, minden működött.

Azóta is minden rendben, csak idegesek vagyunk, hátha egy útkereszteződésben jön elő legközelebb.

Most elvittem a diagnosztikára, két hibakód van:

- P216 "folytószelep vezérés" (megpróbálják kitisztítani csütörtökön)

- 061D1 "ismeretlen" (???)

Volna valami ötlet? Előre is köszönöm.

ezustgolyo Creative Commons License 2016.12.05 0 0 19892

Köszönöm!

Előzmény: trafo2000 (19891)
trafo2000 Creative Commons License 2016.12.05 0 0 19891

22,5 nm

Előzmény: ezustgolyo (19890)
ezustgolyo Creative Commons License 2016.12.03 0 0 19890

Sziasztok!

Valaki megtudná mondani milyen nyomatékkal kell meghúzni egy 2011es Fiesta 1.4tdci injektor leszorítócsavarját?

Köszönöm előre is!

trafo2000 Creative Commons License 2016.11.30 0 0 19889

Lehet nem megfelelő gyertya hézag,nem kentétek be szilikonnal a gyertya pipát,véletlenül széthúztatok egy vákumcsövet,ilyesmik.

Előzmény: vittore_30 (19887)
bmwr12 Creative Commons License 2016.11.30 0 0 19888

Szervusz!

Hasonló esetem volt egy kéthengeres öreg motorkerékpárral. Még a "Bakony-művek" alacsony hőértékű darabját használtam vele, és bolti vásárlás után cseréltem. Teljesen szabálytalanná vált az alapjárat, és a magasabb fordulatokon is érezhető volt, hogy egy henger nem az igazi.

Visszacseréltem egyenként a gyertyákat a régiekkel, és az egyik új darab hibásnak bizonyult. A másik, párban egy régi gyertyával kifogástalanul működött. Még mágnesgyújtású volt a motor, és egy tartalékmágnessel lepróbálva a rossznak ítélt gyertyát érezhető volt, hogy a kerámia testen belül is képződik szikra. Eléggé egyedi eset volt, így kíváncsiságból gyors-darabolóval/gumikővel kettévágtam hosszában az elektróda mellett.

Lényeg, hogy a kerámia a hatszögtest környékén repedt volt, itt áthúzott az ív sajnos.

A mai darabok gyártása során a minőségellenőrzés már nagyon szigorú, ezért a Te esetedben inkább a kábelek környékén kereshető a rendellenesség oka.

 

Előzmény: vittore_30 (19887)
vittore_30 Creative Commons License 2016.11.30 0 0 19887

sziasztok

 

lehet hogy már volt ez a probléma

 

gyertyacsere után az alapjárat 500 és 1200 közt fel le ugrál álló helyzetben, vagy üresben gurulásnál

 

véletlenek nincsenek, hogy az alapjárat épp most csesződött el, mi lehet a gond? a gyertya megfelel a típushoz. vmilyen szerelési hiba?

 

köszönöm

Nebl Jenő Creative Commons License 2016.11.18 0 0 19886

sziasztok! Kis segítséget kérnék. Ford fiesta 2003 évj,1,4 benz.szekvenciális váltó probléma. Tud valaki segíteni? Köszi

 

Kalmár Arnold Creative Commons License 2016.11.18 0 0 19885

A generátor túl tölt meg az áram ingadozik valami kattog a belső világítás ki be kapcsol!

A generátor volt szerelőnél és jó!

VStryker Creative Commons License 2016.11.16 0 0 19884

Sziasztok, 

 

Budapesten tudtok ajánlani olyan szerelőt, aki 1.4 benzinesre (FXJA) fel tudja dobni a két ékszíjat? Az én szerelőm nem vállalja mert sztreccsszíj. Ford szerelő ismerős van, mondta 3-4 k-ért felteszi, de csak januárban. Hívtam másik céget, de hozott anyagból nem dolgoznak és azt mondja a nem normálisa,hogy 20-25 ezer... 

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!