Segitséget szeretnék kérni,vettem egy 2004-es Ford fiestát,amelyben egy 3500-as audio van M0511721-es tipusszámmal,valaki tudna nekem segíteni,h mi lehet a kódja?
szíasztok kovács imre vagyok ford fiesztám van kicsít ősszetőrt a elej ha valakitudna segiteni hogynézki a also gumibak a hútő alsocsonkjánál ugyan olyan mint a felső vagy vallami más kérem akitud segícsen kőszőnetel imre 1300 2007 auto
Cserélni kell.Hiába kevés a km,elöregedett,szakadhat.
Nemrég volt egy ilyen esetem,Ford Fusion 1,4 benzin,első tulaj,kb 50 e km de 2003 as.Szerencsére eddig bírta.A kibontott szíj szemre egyébként jó állapotú volt,de kár kockáztatni.
A vízpumpán mi is gondolkodtunk sokat,végül maradt a gyári,spórolás miatt,bízva a gyári alkatrész jó minőségében.
Ha hiszed, ha nem zárlatosan kattogott, mozgatta a szelepet, és ismerem a felépítését, működését is. Meg 5-7 másodperc alatt végzett a 10A-es biztosítékkal. De én még csak egy ilyet láttam, azt hittem a legtöbb így megy tönkre.
Nekem zárlatos lett a fűtéscsap a Pumán (ugyanaz mint az mk4), és kiégetett egy tranzisztort a hűtés-fűtés szabályozó panelen, szó szerint elfüstölt. Akkor csak meleget fújt. A fűtéscsap 6ezer, a tranzisztor 170 forint volt kb.
Ha full melegre állítod, akkor a fűtéscsap nem kap áramot, teljesen kinyit (ez az alaphelyzete). Ahogy fokozatosan hidegre fordítod úgy növeled az áramot, a fűtéscsap mágnese fokozatosan behúz (mozdítja a fűtéscsap szelepét) teljesen hidegnél pedig elzárja a fűtőradiátort, ekkor kap kb 12V-ot.
Kedves fórum társak.Tulajdonomban van egy 2006 is 1,4Tdci Fiesta.A tavasszal vezérmű és külső szíjjat is cseréltettem.A külső szíjnak volt egy különös nyinyegő csapágyhangja.A feszítő és közlő kerekeket is cserélték.de nem múlt el.Nem nyugodtan bele mert gondoltam hogy a generátor csapágya csinálja.A szíj elvétele után rájöttem, hogy a klíma kompresszor.szabadon futó csapágya halott.Leszereltem, rendeltem bele újat.Összerakván,kb 5 perc járás után összeszabta a szíjjat. Mit csináltam rosszúl? A közlőkerékkel lehet állítani?vagy a generátort állíthattam odébb?
Nem vagyok szerelő,bár oldotam már pár dolgot.Ez a húzásom nem jött be.Az Abs visszajelző sem akar elaludni mióta levett keréknél teszteltem a klímát bekapcsolva-ki kapcsolva. :(
Hasonló esetem volt egy kéthengeres öreg motorkerékpárral. Még a "Bakony-művek" alacsony hőértékű darabját használtam vele, és bolti vásárlás után cseréltem. Teljesen szabálytalanná vált az alapjárat, és a magasabb fordulatokon is érezhető volt, hogy egy henger nem az igazi.
Visszacseréltem egyenként a gyertyákat a régiekkel, és az egyik új darab hibásnak bizonyult. A másik, párban egy régi gyertyával kifogástalanul működött. Még mágnesgyújtású volt a motor, és egy tartalékmágnessel lepróbálva a rossznak ítélt gyertyát érezhető volt, hogy a kerámia testen belül is képződik szikra. Eléggé egyedi eset volt, így kíváncsiságból gyors-darabolóval/gumikővel kettévágtam hosszában az elektróda mellett.
Lényeg, hogy a kerámia a hatszögtest környékén repedt volt, itt áthúzott az ív sajnos.
A mai darabok gyártása során a minőségellenőrzés már nagyon szigorú, ezért a Te esetedben inkább a kábelek környékén kereshető a rendellenesség oka.
Budapesten tudtok ajánlani olyan szerelőt, aki 1.4 benzinesre (FXJA) fel tudja dobni a két ékszíjat? Az én szerelőm nem vállalja mert sztreccsszíj. Ford szerelő ismerős van, mondta 3-4 k-ért felteszi, de csak januárban. Hívtam másik céget, de hozott anyagból nem dolgoznak és azt mondja a nem normálisa,hogy 20-25 ezer...