Én meg az extrém erős paprikakivonatra esküszöm. Egy kis szivacsra kell csöppenteni pár cseppet és bekenni pár dolgot amire ráléphet vagy beleharaphat a motortérben.
Az alábbi problémával kerültem szembe: van egy festékfújó pisztolyom (Wagner W565i), saját kis kompresszorral egybeépítve. Probléma: nagyon nagy a szórása, elvileg a festékmennyiség szabályzóval lehetne szűkíteni - de ez igencsak korlátozott. Mivel motor oldalról nem tudom a levegőmennyiség szabályozást megoldani, arra gondoltam, hogy a festékfúvó rész levegő csövét csapolom meg, annak érdekében, hogy kevesebb levegővel, kisebb szórási sávban dolgozzon.
Kérdés: tudtok-e valami, bicikliszelep méretű alkatrészt, amit a levegő vezetékbe csavarnék, és néhány menettel finoman tudnám a levegő megcsapolását szabályozni ? Gyakorlatilag egy pici csap lenne, amit elzárva visszaállna az eredeti működés, de a finomszabályzást is megoldaná.
hát igen ez jó kérdés, hogy mégis miből tudja, hogy abban a palackban víz van, de a kollégám esküdött rá, mondta hogy azóta is látta a menyétet vagy nyestet, de már az autó körül meg az autón nincsenek nyomok
Pláne ha az udvarban leállított autó mellett még van egy jó házörző is, A kutya képes szétbarmolni az autót a vadászat izgalmában, sajnos engem már ért ilyen kár... :( ,
és pár ismerősömet szintén.
Ezt a vizes módszert az egyik kereskedő srác alkalmazza, a kocsik előtt és mögött félbevágott műanyag palackok vannak vizzel töltve. Elmondása szerint megszüntek a "lábnyomok" az autókon...
A másik módszert egy belga autósnál láttam üdülőnél, a kocsi befoglaló méreténél kb. egy-fél méterrel nagyobb léckeretre aprószemű un. csirkedrótot feszített, és erre a keretre áll rá éjszaka. A nyest, patkány nem megy rá erre a lábakasztó akadályra kerüli az autót.
"Jelenleg csillaggarázsom van, jár a környéken menyét láttam a kocsi környékén, szomszédnak már volt belőle gond Egyik kollégám mondta hogy tegyek a kocsi köré palackokat félig megtöltve vízzel, nagyon fél a víztől ez az állatka. Nektek volt ilyen problémátok, tudtok valamit ajánlani ellene?"
:) És honnan tudja szegény állatka hogy víz van a palackokban? Beleiszik, és ha víz van benne akkor elszalad? :P
A szomszédodat küldd el jó messzire. Az alábbi cikkben is van pár marhaság, de ez a víz ez új. :D
CASTROL Magnatec 5W-40 olajról mi a véleményetek? audi 1.9 tdibe szándékozom beleönteni ha nem nagyon beszéltek le róla, illetve mondtok helyette jobbat. '97-es, 1.9 tdi adagolós (nem pd) 110 lovas (afn) és olyan 380-450 ezer km között van a reális óraállása szeirntem... bár lehet több, nah mind1. Nem szoktam nívó felsőrészéig önteni az olajat kicsit lejjebb , 8000 km után már kell beletöltenem mert nívópálca alsó vonásánál van vagy nagyon az környékén jár. Ez elfogadható olaj fogyasztás?
köszönöm a választ!
OFF-os kérdés jelenleg csillaggarázsom van, jár a környéken menyét láttam a kocsi környékén, szomszédnak már volt belőle gond Egyik kollégám mondta hogy tegyek a kocsi köré palackokat félig megtöltve vízzel, nagyon fél a víztől ez az állatka. Nektek volt ilyen problémátok, tudtok valamit ajánlani ellene?
Megint hétvégén előjött a szarakodás induláskor az E34 -n.
hidegen nagyon szarul, melegben picit szarul indul és érezni kevesli a kaját alapjáraton.
Kaptam márkatárstól egy doksit milyen ellenállásokat kell mérni a jeladókon ami tuti jó doksi és ECU melyik lábán van melyik jeladó
MAF kivételével minden jeladó ellenállásra kimérve és OK!
Falslevegőt ezer százalék nem szííííí....
Hétvégén egy bontott kocsi MAFját átprobálom (ha megvan a vezérlő akkor azt is), benzin nyomást mérek hétvégén, de visszafolyo ágon jön...
ötletek?
Nekem ezek maradtak:
-MAF -> kevesebb légtömeget mér, ezért kevesebb kaja
-vanos megakadva magas fordulati értéken -> ahhoz a vezérlési időhöz alapjáraton több kaja kellene a nagy összenyitás miatt
-mégis valahol fals levegő -> hol a krvvvvvvvnyámba????
-döglött vezérlő????
Ez a csoda vanos megtud állni magas fordulati vezérlési időn? Ott gondolom nagyobb a szelepek összenyitása és átöblithet alapjáraton....(akkor ugye több kaját kérne....)
Hideg motornál 1.5bar-ra felfújni a hűtőrendszert. Ha valóban sehol nem jelenik meg a szivárgás, akkor a motor eszi meg, minden más földönkívüli tevékenység.
Üdv újra! Először is szeretném megköszönni az eddigi segítséget mindenkinek, minden tervezett dolog sikerült. De van újabb gond. Az a problémám, hogy valahol eltűnik a hűtővizem. Először a termosztátnál szivárgott láthatóan, az meg lett oldva. De most sunyi módon valahol elillan. Feltöltöm max szintig, kb 1000km alatt a max és a min között van, inkább a min szinthez közel. Ha sietősen megyek, akkor gyorsabban fogy. Átnéztem az összes csövet, csatlakozást, nem lettem okosabb. Melegen, nyomás alatt végig fogdostam az összes csatlakozást, száraz maradt a kezem. Mit lehet tenni még? Hűtő tömítő cuccot nem raknék bele, mert szeretem, ha a dolgok tisztességesen meg vannak oldva. A tágulásiban a hűtőfolyadék tiszta, nem olajos, nem bugyborékol.