Motorkerékpár apró,ágas-bogas,homorú,domború mindenféle nyűgös alkatrészeit fényezem. Egyes alkatrészeket 4-6 irányból is fújni kell...bebújni a váz közé...ezért fontos a kisebb méret.
Köszi a választ! Megnéznéd azt a változatot is? Hátha... 1.4 est is néztem.. Walmec slim, esetleg Sagola 3300 Ezek férnek a költségvetésbe. Viszont a + fúvóka (1.0) Annyiba kerül mint az auarita. Azért érdekel rp,mert főképp akrilhoz,s lakkhoz használnám.
Vajon bentről indulhatott el? 9 éves autó. Most akarok teljes alváz és üregvédelmet csináltatni rajta, de előtte nyilván rendbe akarom rakatni a korrodált részeket. Az összes ajtó ezen kívül hibátlan, egyedül ezen jelent meg.
Ha, bentről indult el, mi lehet a tuti megoldás? Az oké, h innen lecsiszolja az ember, de valahogy a belsejét is ki kellene csiszolni az ajtókárpit eltávolítása után, majd lekezelni, nemde?
Hali! Lassan kifogyok a polír anyagból, agyalok a fehér 3m políron vagy maradok a farécla g6 rapidál. Van aki használt már mindkét fajtából, melyik lehet a jobb?
A novol 580-590 lakkról már olvastam itt pár hozzászólást.Ha van valakinek tapasztalata (terülés,polírozhatóság,száradás, stb) azt szívesen veszem.Előre is köszönöm
Ez igaz,de egy jó szerszám rendkivül meggyorsítja és egyszerüsiti a munkát,hogy az anyagtakarékosságrol ne is beszéljünk.Ezálltal gyorsan megtérül az ára.
Hobbi használatnál évtizedekik használható alkatrész csere nélkül,csak szakszerüen kell karbantartani.
Üdv! Van a vaterán egy jó fényezőpisztoly hirdetve most tették fel, Olasz gyártmány 1.4 fúvókával. Az új ára 50000 Ft volt azért tudom mert a rokonomnak is olyan van és ő fényező nagyon megvan elégedve vele.
Akkor az alján lévő felületi korrózió ki lesz csiszolva.
Másik fontos kérdésem még. Leírnátok a pontos menetét, h h célszerű nekiesni? Nyilván kicsiszolni fémig. Azt követően milyen alapozóval érdemes átkenni és hány rétegben, majd kell valamilyen zárófesték és úgy az alvázvédő anyag?
Köszönöm!
Illetve, manapság egy lökhárítót mennyiért fújnak?
Nem kell glettelni, csak parkolási karcok vannak rajta, nyilván meg kell csiszolni fújás előtt, de ennyi.
Szia! Szerintem az sem lényegtelen,hogy helyileg HOL keresed azt a bizonyos szakit :)
Ajánlanám magamat :P Na nem mert szuper profinak tartom magam, annál azért szerényebb vagyok. De több száz gyöngyház, flip-flop fújás után, már nem remeg meg a kezem:) Igazán, nem is a gyöngyház bázis fújáson van a hangsúly, az nem nagy durranás,ha van egy jó pisztolyod, hanem a szép lakkozáson! Üdv! Zsolt
Ha csak adott részt szeretnék javítani , és csiszolni kell , akkor hogyan tudom védeni a fényezést ? Van valami fémes kétoldalú ragasztó, ami ellenáll a lamellás csiszolónak mondjuk. Persze csak 1-2 apró ràtévedés esetén
lehet zsíros,szilikonos felület miatt. érdemes másik szilikon lemosó használatával is kipróbálni. A másik a nem megfelelő hígító használata. Ezenkívül vékonyan fújd rá az első réteget mert ha túl vastagon fújod attól is lehet ilyen.
Sziasztok! Segítséget szeretném kérni abban,hogy minap festettünk egy bravo-t és nem lett valami szemetgyönyörködtető a festés... Ilyen még nem fordult elő,és nem jövünk rá hogy mitől lehet! A jelenség az hogy ráfujtam az első réteget és apró lyukacsos narancsbőrös lett,és száradás után sem jön ki a narancsbőr belőle... olyan mintha apró pöttyökben nem fogná be a festék!második réteg ráfujásakor az eredményről inkább ne is beszéljünk! A festék fekete gyöngyház színű... Nagyon megköszönném segítségét!mert nem tudunk egyről a kettőre lépni...
Én body-ból semmit nem használok alvázvédelemre főleg nem üregvédelemre nekem nem vált be. Üregvédőből én a carsystem ks-200-at szoktam használni, rücsiből vagy würth vagy mobihel. Az ilyen rozsdaátalakítókban én nem hiszek szerintem az a legjobb ha ki van köszörülve a rozsda de a legjobb ha levan homokszórva.
Az alkyton olyan mint a hammerite csak sokkal rugalmassabb.Van egy lemez az üzletben amit kb 3 éve hajlitgatunk és még nincs repedés az alkyton felületén.
Sokan használják fedő festéknek/kerités,vasszerk,viztorony,.../ de autóra nem szokták.Nem fujnék rá alvázvédőt,rücsit,stb mert rendesen meg kellene csiszolni,ami egy alváz esetében nem egyszerü.