A régi, szép időkben csak elindultam a bringával és már tekertem is.
Most meg magasságot kalibrálok, naplókat törlök, ellenőrzöm, hogy mindent töröltem-e és kb. másfél perc elteltével már tekerek is - ha viszem a kütyüt is magammal:-).
Megtelt a rögzítésre szánt kerete (10000 útpont) Induláskor érdemes a nyomvonalnaplót is nullázni. Nekem 10 méterenként rak egy útpontot, így kb 127 km-nél telik meg a nyomvonalnaplója. Az archiválást pedig "ha megtelt"-re kell állítani, így meglesz később is a track.
Most nézem, hogy a Dakota 20-nak van 850 MB belső memóriája, így kizártnak tartom, hogy a memóriával lenne a probléma, hacsak nincs rajta kb. 849 MB térkép. Tavalyról van egy 20 órás, folyamatosan rögzített nyomvonalat, ami 2,6 MB és 17000 pontból áll.
Amennyiben a készüléknek nincs semmi hibája, akkor csak azt tudom elképzelni, hogy a nyomvonal mentése úgy van beállítva, hogy a készülék saját memóriájába írja és nem a memória kártyára. Ebben az esetben viszont max 10000 pont lehet. Nézd majd meg, hogy hány pontból áll egy hiányos nyomvonal, illetve, hogy hova menti a nyomvonalat rögzítés közben.
Nekem ilyen van. Egyszer próbáltam az országúti kerekét felfújni vele, de olyan 6-7 bar körül megállt a tudomány. MTB-hez jó, 4 bar kényelmesen megy vele. Én most a patronok felé kacsintgatok.
Akkor én arra gyanakodnék ezek alapján, hogy megtelik a belsõ memória. Mondjuk azt nem tudom mekkora ez a kèszülèked esetèben.
Amúgy hány pontból áll egy olyan nyomvonal, amelyiknek hiányzik egy rèsze?
Arra jó, hogy ha útközben pumpálni kell, akkor elegendő nyomást tud belenyomni, amivel nem fogom felütni, még ha nem is lesz meg a 8 bar. Kicsi, könnyű, akár zsebben is elfér. Van rajta egy kapcsoló, ami az ave által említett sok levegő/nagy nyomás kompromisszumot próbálja áthidalni, ha a gumi nagyon lapos, akkor a több levegővel érdemes kezdeni, aztán amikor az nehéz lesz, akkor még át tudod váltani, és keményebbre fújni.
És akkor melyik a legalkalmasabb, amivel a legtöbbet lehet kihozni? Tudom, hogy minél nagyobb annál könnyebb, de azért nem szeretnék egy kisebb műhelypumpát cipelni a hátamon.
Ez fizika. Vagy nehez betolni a dugattyut, vagy nagyon sokszor kell betolni a dugattyut. Mindkettovel igen faraszto feladat egy 23-as gumit felfujni 8 barra. :)
Hova menti a logot? Belső memória vagy memória kártya? Mondjuk nem ismerem a készüléket, így ha nem is tud kezelni memória kártyát, akkor bocs a hülye kérdésért.
Még nem találtam ilyen beállítási lehetőséget, de megnézem jobban. Az a furcsa, hogy 11-12 órás logot már többször készített ezzel a beállítással, aztán belefáradt. Pedig töröltem a régi logokat.
Lehet, hogy elérted a 10000 mérési pontot és az elejét kiforgatta. A távot külön is kumulálja a Garmin. Ezek szerint ha mp-esre van állítva a rögzítés, akkor a 10000 pont három órára sem elég (?), de ha auto (avagy Smart recording) a rögzítési sűrűség, akkor lehet több, de egyszercsak az is elfogy. Ha a 10000 tényleg erre vonatkozik.
Van valami tippetek arra, miért dobja el a log elejét hosszú menet mérésekor a Dakota 20-as? Múltkor egy 24 órás mérés első néhány órája veszett el, aztán egy 11 órás eleje, amit máskor vidáman megőrzött emlékei között. Közben a távot rendesen mérte.
Nekem 40es van, azt is gariba rögtön cserélték, mert lefagyott állandóan :( Az újjal nincs gond, de nem is tudom most tesztelni sajna. Néha megfordul a fejemben, hogy eladjam, de tavasztól remélhetőleg lesz több időm a bringára koncentrálni :)
Én spec Bryton Rider21-et használok, azzal is tökéletesen meg vagyok elégedve (a Garmin 500-hoz képest annyival tud kevesebbet, hogy wattmérőt nem tud fogadni, ellenben olcsóbb). Bryton-ból a 21 a legalsó kategória amit meg szabad venni (20-ast semmiképp, az alapból szoftverhibás, és nem javítják!).
Eben van magyar menü? Strava.com-ra felehet tölteni a rögzített adatokat vele? pulzus mérő és pedál fordulatszám mérőt tud fogadni? nem találta értelmes leírást róla, ha ezekre nem képes mit ajánlanátok ami tudja ezeket esetleg az 500as? 40-50ezres ár kategóriában