Emberek tisztázzunk pár alaptételt, mert már nagyon belebonyolódtatok. A hömérö a hütöbe van bekötve, amit a müszerfalon látunk, tehát ha jó a termosztát, akkor elöfordul hogy a hömérö 60fokon áll, de ettöl még a motor üzemmeleg, csak a hütö segítsége nélkü is elég a menetszél hütése pl az olajütés és cooler hütés miatt. Tehát a motor akkor üzemmeleg mikor megmozdul a h.mutató a 0-áról, akkor lépi túl pl 82fokot a motor és nyit a termosztát hogy engedjen a hütökörbe egy kis hidegvizet. Én sajnálom az olajhőmérö elmúlását mert az a tuti infó
Szerintem ne foglalkozz vele! A dízelek amúgy is lassan melegszenek be. Nekem volt egy Opel Corsám, ami 15 km után érte el az üzemi hőfokot. A puntómban pedig kb. az 1/4-ig megy ki a hőfok mutató. Termosztát csere után még addig sem. Egyedül a Seat Ibizám volt precíz ilyen szempontból. Az 2-3 km után 90 fokra beállt, s onnét egy hajszálnyit sem mozdult sem -20-ban sem +35-ben 6.000 fordulat mellett...
Regeltem en is az servicebox oldalon. Itt sehol nem talalok robbantott ábrákat. vagy csak én? :)) Rakeresek egy adott alkatrészre, elojonnek,hogy mik vannak, de aztan semmi sem jon elo..ugyanaz az oldal. Hogy kell hasznalni?
A képen láthato 30-as szamu alkatrészt cseréltem ki (képen combi van, de a zár ua), mert az utobbi idoben nemjol zárodott, lecsukáskor visszadobta a zárat, 10-15x is. Aztán dontottem a cserénel. Az alkatrészt egy ismeroson keresztul vettem, 30€ volt..., alvázszám szerint. Ma szétszedtem, Martinka kollégatol kaptam robbantott ábrát, és sikerult. A zárat kitisztitottam mososzer+ecsettel, tele volt kosszal, porral. A kilincs is konnyen jár..ezek utan. Kicsereltem a kis kapcsolo részt. Visszaraktam a boritást, katt, katt, +2 torz feju csavar fogta a burkolást. majd jott a proba! Hurrá...jol zárodik, tobbszori proba utan is. Koszi még1x a leirást. Nem torott le semmi..azert nem árt az ovatosság.
ja igen, a 80 fok az ilyen időben tökéletes. szóval az előzőeket el is felejtheted :) a termosztát 82 fokon nyit, minuszban simán leeshet 70 fok köré is, pláne ha fűtesz. ez dízel. Van egy kiegészítő fűtés (nem álló, csak kiegészítő), ami egy merülőforraló szerűség a hűtőkörben. esetleg annak a biztijét érdemes ellenőrizni, de csak akkor foglalkozz vele, ha a 80 fokot nagyon lassan éri el az autó (>10km).
Egyszerű: Felhívsz egy márkaszervizt, és megkérdezed, hogy náluk mennyibe kerül. Ha nem kér alvázszámot, akkor kóklert hívtál, keress másikat. Tuti lesz, aki pontosan megmondja, hogy a te autódba mi kell. ha tudod, akkor kérdezd meg tőle a cikkszámot is, mondván hogy ha mész ne kelljen keresni :) Utángyártottat pedig cikkszám alapján keress.
A másik lehetőség: beregisztrálsz itt: http://public.servicebox.peugeot.com/ ingyen van. Ha megadod az alvázszámodat a "Cserealkatrész keresés" menüben, akkor csak a saját autódhoz való alkatrészek közt tudsz ugrálni. A hűtőt még egyszerű megtalálni, azon belül "Hűtőfolyadék egység hőkapcsoló érzékelő" nek hívja a cuccost. Mivel nem árultad sem az évjáratot, sem a pontos motort (mert 130 lovas nincs, az vagy 136, vagy 110-es chippelve), ezért én nem tudom megnézni, hogy neked melyik kell, de van 3 egység is... A DW10ATED-hez egyféle (ez a 110 lovas RHS kódú motor), viszont a DW10BTED-hez DAM számtól függően kettő is lehet. Az egyik bizony 48e bruttó(!) az oldal szerint (amikor látod a cucc pontos ábráját, van bal oldalt egy lista az ábrán látható cuccok cikkszámával (ha már tudod, arra is rákereshetsz), amikor erre a listában lévő elemre duplán kattintasz, akkor a cikk bekerül a kosaradba. kattints utána az alap oldalon a kosár ikonra akkor megjelenik egy oldal az adataiddal, nem kell megijedni, nem kell megvenni, csak az előbb kattintott kosár ikontól lejjebb, középen megjelenik 4 ikon: emberke autóval; papír villáskulccsal; kosár; boríték kinyílás közben. A kosárra kattintva megmondja, hogy az aktuális euró árfolyam mellett elvileg mennyibe kellene kerüljön a cucc. És általában pár száz forintra stimmel.) ja, először a DAM számot olvasd le, utána regisztrálj :)
Amíg nem volt lefordítva, az eredeti szöveget olvasgatva - azzal a sok szép egymásutáni kemény mássalhangzóval - olyan egyszerűnek tűnt az egész folyamat.
Most, hogy már "értem" is azt ami le van írva, nem is biztos, hogy neki merek fogni a javításnak....(:-))))))
Nézegettem, olvasgattam az irásokat. érdekesek. Nekem egy 307 SW 2.0 HDI van. Pár hónapja vettem. nagyon meg vagyok vele elégedve (130 paci tombol benne). egy ideje azt vettem észre hogy a hütőviz nem 90 fokon áll hanem 80-on. gondolom ez lehet az oka hogy a fütésem sem az igazi. azt mondják egyesek,hogy a termosztát lehet a hiba. utánanéztem autósboltba ugy 4-6.000 Ft között meg is lenne, de figyelmeztettek hogy lehet az a verzió van ami egybe van épitve a házzal. arra rákérdeztem a szervizbe, azt mondják 45.000 Ft + ÁFA azaz 60.000. tényleg ennyi lenne egy kibacott termosztát? erre még rájön a munkadij. lehet valahol esetleg utángyártotthoz hozzájutni? Ki tudna segiteni? minden véleményt szivesen meghallgatok. (145.000 km van az autóba). köszi előre is a véleményt.
Robbantott ábrát én is szeretnék kérni a hátsó ajtó zárjáról !!
Nekem nem a zárral van gondom, hanem nálamnál problema onnan ered, hogy a becsukott ajtó nem csukódik be teljesen, van kb. 3-4 mm holtjátéka lezárt állapotban..
Ki nem nyílik, vissza nem jelez a lámpa,el is elalszik, viszont rossz minőségű úton ill. macskakövön vagy egy-egy bukkanón hátsó futómű kopogáshoz hasonló hangot ad. Először azt hittem, hogy az zörög, de szerencsére nem, csak az ajtó.
Szét szedtem már a zár fogadórészét, a csomagtartóban a szép fényes lemez mögött, de azon nem lehet állítani, teljesen fix. Ezért remélem, hogy a záron lehet állítani pár mm-t, de nem akartam az ajtókárpitot csak úgy leszedni.
"Szerbusztok.Nekem is az előtét ellenállásom ment szét.Bementem a PUGba helyben és ha jól emlékszem 2500ft és meg is jön 1 hét alatt ha nincs.De állítólag ugyanez a tipusú ellenállás van a fiatokba is."
Egy pontos címet vagy elérhetőséget tudnál adni ahol ez biztosan beszerezhető?
Még jó hogy visszaolvastam... :/ Igaz már túl vagyok a 25K-s komplett utángyártott motoron, de ha az eredetit is rendbe tudnám hozni akkor vissza tudnám hozni azt a felesleges kiadást vagy annak egy részét.
Megnéztem egy robbantott ábrát de az csak a komplett tükör levételét mutatja. Ahhoz meg nem kell más csak az a 3 csavar ami fogja. Azt nem írja hogyan szedd szét. Szerintem a külső burkolat levehető valahogyan és amögött van amit olajozni zsírozni kellene. A tükörlapot meg csak egyszerűen ki kell tépni de ott nem fogsz találni semmi kenhetőt. :)
Tudna nekem valaki kuldeni a hátso zárrol robbantott ábrát? Tegnap meglett a kis alkatrész, ami miatt nem zárodott rendesen, mindig visszadobta, es ma akarom beleszerelni. Hogy kezdjek neki?
23. Döntetlen tavasz (21. ábra), amely a fehér "elem". Ez a második romlását okozhatja irányban. Dagasztás a tavasz és így kevésbé nyomják fehér "elem". Még nem sikerült megtalálni csere rugó, hogy amíg szükségességét, hogy finoman nyúlik tavasszal egy csavarhúzóval.
24. Behelyezése tavaszi vissza a bokrok közé, akkor tesz valamit az alján a fehér "elem", annak érdekében, hogy tovább növeli az erejét a tavasz. De ez fogja okozni a vonalak lesz sokkal nehezebb járni, és nem mindenki szeret. Az Ön által használt nekem Összehangolása a kis csavar, ami jött tavasz, és csak ne nyúljanak feje fölött. -Től sorainak elejére nehezen ment, de aztán a wyrobiły és ez tökéletes volt. 25. Behelyezése fehér "része a" vissza a váltókar, be kell kapcsolnia, hogy elkezdte dörzsölje másik felet, mint valaha. Emellett javítja a merevsége kapcsolási irányban. 26. Most ki kell mosni a réz kapcsolatot a nyomtatott áramköri olyan helyeken, ahol a harmadik Manetka (Ábra 22). Ez a javítás kommunikáció hiánya, ami néha megtörténik.
27. Most már, hogy a teljes átállás folyamatos, ügyelve arra, hogy megfeleljenek a megfelelő elemeket (pl. a 23. ábra egy kampó, hogy kapnak megfelelő szczerbinkę ben második elem) 15 21. ábra 22. ábra
28. FIGYELEM! Csatlakozása előtt a kapcsoló fedelét és helyezzék el rugós hüvely Ha nem biztosított, mielőtt a kapcsoló (nem zár a lehető nincs tudomása olyan kapcsoló), ellenőrizze, hogy a szalag párna nem Túl csavart vagy fejleszteni, akkor kárt okozhat, és eredményeként a rendszer nem működik a légzsák. Ehhez óvatosan meg kell értelmében fordult a forgó részét (a rész, ahonnan ne nyúljanak a zsák csatlakoztatása után), hogy az érzéseit az ellenállás, majd csavarja az ellenkező forgalmat ért el 2,5 (rys.24) annak érdekében, hogy állítsa be a kazettát az optimális táska helyzete (fordulatainak teljes számát az ellenállási sáv ellenállás 5 fordulat).
29. Amikor benyújtásakor, nem szabad elfelejtenünk, odgięciu plakkok a lyukak, amely összeköti vezetékek a fékbetétek (25 ábra). Ha nem, akkor nyomja hatalma lehet kár, hogy ez a tétel, vagy a párna nem fog működni.
30. Tesztelést követően, hogy a sebességváltó kapcsolót, a kapcsoló lehet szerelni, autó. Amikor szerelés mindent vissza, meg kell emlékezni, hogy mielőtt összekötő táska, csatlakoztassa a tömeg (26 ábra). Meg lehet csatolni elektromos terhelés.
31. Ha minden jól megcsinált, minden funkcióját összetett switch megfelelően működnek. Először is irányait megfelelően fog működni, akkor nem ugyanazt a kapcsolót. Néhány alkalommal azonban nem tavasz vissza forma és a funkció szükség erre. Általánosságban elmondható, cseréje az egész összetett átválthat egy másik csak akkor van értelme, ha nem módosítjuk a modellt szentelt a Citroën C5. Ott használt teljesen más mechanizmus, két rugók hivatottak, hogy biztosítsák a megfelelő működését.
10. -Hoz erősít a kürt, akkor meg kell csavarja le a műanyag kormánykerék, amely a rugó (kemény nevezni valamit) (9. ábra) és a tiszta kontaktorok, ami śniedzieją.
11. Miután lecsavarodását a műanyag rész látja, hogy a rugók kontaktorok. Kell őket enyhén emery-papír-és zsír a WD-40. 12. Ugyanez elvégezhető három mágneskapcsolók egy műanyag elem (a 10. ábra mágneskapcsolók vannak jelölve piros körök)
13. Most már tudod tartani a javítás a lámpák. Eltávolítása után a kormánykerék kerék, mi is teljes hozzáférést biztosít a kapcsolót komplex, ami azt is annyira probléma (11 ábra).
14. Eltávolítani, akkor csavarja le a megszokott 10-tka Kapocs (12. ábra), és töltsük le.
15. Amint a kapcsolók a kezében, le kell menni minden jól megvilágított helyen a legjobb ülni egy asztal, asztal. További munkára lesz pontos.
16. Döntetlen az első rádiós ellenőrzés (13. ábra). Ehhez egyszerűen nyomja meg a kilincset és a fény kialszik. Ne csináld ezt erőszakkal. Sajnos a képek nem akadály, mert a autku Az oldalon található belebújt egy darab letört a hatalom és váltók. Az persze, a bárban samozaciskowy segít az ilyen esetekben, de jobb, ha megőrzi az eredeti mount.
17. Pull persely egy rugós (14 ábra), kissé kihívó. Ajánlatos, hogy a biztonsági része a torziós a forgatás, mert a cső eltávolítása után nem biztonságos, és Tudja véletlenül kapcsolót.
18. Kihúzta az összes műanyag csuklópántok a házban, majd megnyomja a felső része Composite kapcsolót. Ehhez azt is meg kell létrehozni a két csavarhúzó amely összeköti a lyukak, és nyomja a párnák (15 ábra) is nagy figyelmet kell ne okozzon kárt a csapok a plug-inek.
19. Megnyitása után a lakásépítési, hogy wypiąć két dugó csatlakozik a NYÁK - (nyíllal jelölve a 16. ábrán).
20. Pull áramkör. Ez a könnyű fogások, csak mérsékelten húzza fel, és menj el egyedül. 21. Manetka húzza az irányba. Szükségem van egy lapos csavarhúzóval finoman kihívás mellett a műanyag kitűző gazdaság Manetka. Ez a legjobb ábrán látható 17 és 18.
22. A váltókar tetején van egy fehér műanyag "elem" 1 (19. ábra). A kopás az egyik okai self-direction switch. Meg kell tenni (ábra 20). ...
Lefordítottam a kormánykapcsolós PDF-et a progival... Marha vicces! :DD
Bevezetésének E tanulmány célja, hogy támogatást javítás meghatározatlan hibák 307ek, amely szolgáltatásokat nem tud megbirkózni. Lehetetlen leírni mindent részletesen, mert még kihagyott a következő lépés az irányba. Feltételezem, hogy a szétszerelés, megtudjuk, építési és hogyan emlékeznek az benyújtására. Charles kísérletezés az autó kidolgozott néhány érdekes módon javítani tudják az ismétlődő problémákat, és ez neki köszönhető lehetővé vált, hogy megírom ezt a dokumentumot. A szerzők e könyv nem vállalnak felelősséget az anyagi és A negatív hatások erkölcsi self-repair. Különösen elriasztja a javítások független a garancia
1. Az irányjelzők és a kürt Tünetek: • Automatikus váltás irányban a blink az ellenkező irányba, miután erős twist a kerék • hiányzik az irányítás, azaz az áttérés után is meg kell mozgatni a kapcsolót kissé • hiányzik a kürt (néha, néha nem) Felépülési idő: 60-90 perc. Javítási módszer: 1. Az első pont nem kötelező, azaz húzza ki az akkumulátort Ön nem véletlenül felrobbant párnákat. Elméletileg ez nem valószínű, de mindig valami kóbor terhelést. Miután a javítás megtörtént egy csatolt akkumulátort, mert az első kiálló drótok voltak a hatalom párna (4. szakasz). 2. Levehető alsó kormányoszlop fedelét (két csavar - torks) - 1. és 2. ábra
3. Eltávolítja a kormányoszlop felső fedelét. Kell csatolni a kilincset, ami látható a 3. ábra).
4. Húzza ki az összes kábelt a 4. ábrán látható (az indításgátló, légzsák repülőgépek és támogatás). Mert Saját biztonsága érdekében, ha csatolták elem végrehajtása nélkül ezen a ponton, kérjük, ne ugorjon az 5. lépésre!
5. Távolítsa el a kormányzási párna, és nyomja egy hosszú csavarhúzót a mindkét fél vezetők kezében tavaszi párna, miközben óvatosan húzza össze párna (5. ábra, 6)
6. Levehető kábeleket a zsákból, és tolja félre. Szem előtt kell tartanunk, mint volt csatlakoztatva. Color színes megfelel a dugó aljzat a párna, zöld hegy, kék le. 7. Távolítsa el a csavart tartja a kormányt. Ehhez meg kell egy kulcs torks 50 Sajnos kell szerezniük, hogy előre. 8. Most, húzza ki a vezetéket a föld és a huzalok a kürt (7. ábra)
9. Akkor most távolítsa el a kormánykereket. Kérjük, vegye figyelembe, hogy a kormánykerék és a botot bracket a különleges darabok. Alatt a telepítés, kérjük, vegye figyelembe, hogy ezek a csökkentések össze kell hangolni (8. ábra). Ahhoz, hogy húzza a kormányt nehéz tagadni, és húzza (Lehet egy kis csap a kezével.) Végül, WD-40 segít, ha nem akarsz menni. Kell Vigyázz a kábeleket a zsákból, amelynek át kell haladnia egy lyuk a kormánykerék, és a vízszintes sáv.
... Van folytatása is csak egyszerre túl sock lenne. :D
Teljesen OFF: a Dacia MCV az olyan mint az SW a 307-ben, hét személyes meg minden. És a Logan Break az meg olyan mint a 307 Break: úgy néz ki de csak öt személyes, meg gondolom kevesebb "extra" van benne. Gondolom a Renault-tól jött az elnevezés rendszer, ezért hasonló. ON http://fredibeni.hu/webshop/prods/9664WK.JPG ilyenről írtam.
Köszi Smíró, Berettyóújfaluban éjszakázom Mol kuton, ma nem tudok bejelentkezni. A mailt megnézem de csak holnap megy Re. Képzeljétek nem csak pugból van break ma láttam dacia break-ot