Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Jena307 Creative Commons License 2010.01.15 0 0 43384
Emberek tisztázzunk pár alaptételt, mert már nagyon belebonyolódtatok. A hömérö a hütöbe van bekötve, amit a müszerfalon látunk, tehát ha jó a termosztát, akkor elöfordul hogy a hömérö 60fokon áll, de ettöl még a motor üzemmeleg, csak a hütö segítsége nélkü is elég a menetszél hütése pl az olajütés és cooler hütés miatt. Tehát a motor akkor üzemmeleg mikor megmozdul a h.mutató a 0-áról, akkor lépi túl pl 82fokot a motor és nyit a termosztát hogy engedjen a hütökörbe egy kis hidegvizet. Én sajnálom az olajhőmérö elmúlását mert az a tuti infó
Xe3 Creative Commons License 2010.01.15 0 0 43383
Ja, azt elfelejtettem odaírni, hogy az opel dízel volt, a fiat és az seat pedig benzines.
Előzmény: Xe3 (43379)
ádibébi Creative Commons License 2010.01.15 0 0 43382
A dízeleknek 80 fok a szokásos üzemi vízhőmérséklete.
Előzmény: simongab (43381)
simongab Creative Commons License 2010.01.14 0 0 43381

2.0 HDI 90LE . Én is azt veszem észre hogy a benzineseknél lassabban melegszik be.

0 fok körül városban 4-5 km alatt megy lassan fel a 80 fokos csíkhoz, a 90 ig nem akar elmenni

 

Ez normális?

 

Üdv

Gábor

Előzmény: Xe3 (43379)
molnarnorbert Creative Commons License 2010.01.14 0 0 43380
keress rá, hogy "szélvédőkeret"
eléggé el van dugva...
Előzmény: Törölt nick (43378)
Xe3 Creative Commons License 2010.01.14 0 0 43379
Szerintem ne foglalkozz vele!
A dízelek amúgy is lassan melegszenek be. Nekem volt egy Opel Corsám, ami 15 km után érte el az üzemi hőfokot. A puntómban pedig kb. az 1/4-ig megy ki a hőfok mutató. Termosztát csere után még addig sem. Egyedül a Seat Ibizám volt precíz ilyen szempontból. Az 2-3 km után 90 fokra beállt, s onnét egy hajszálnyit sem mozdult sem -20-ban sem +35-ben 6.000 fordulat mellett...
Előzmény: Feriker (43368)
Törölt nick Creative Commons License 2010.01.14 0 0 43378
Azota sikerult rájonnom. :) Hasznos kis oldal. Esőszenzort mellyik kategoriaba találom?
Előzmény: molnarnorbert (43372)
petya.83 Creative Commons License 2010.01.14 0 0 43377
Elküldtem neked mailben.Remélem segít
Előzmény: Martinka. (43366)
Törölt nick Creative Commons License 2010.01.14 0 0 43376
Helo.

Regeltem en is az servicebox oldalon. Itt sehol nem talalok robbantott ábrákat. vagy csak én? :)) Rakeresek egy adott alkatrészre, elojonnek,hogy mik vannak, de aztan semmi sem jon elo..ugyanaz az oldal. Hogy kell hasznalni?
Előzmény: molnarnorbert (43372)
Törölt nick Creative Commons License 2010.01.14 0 0 43375


Hello.

A képen láthato 30-as szamu alkatrészt cseréltem ki (képen combi van, de a zár ua), mert az utobbi idoben nemjol zárodott, lecsukáskor visszadobta a zárat, 10-15x is. Aztán dontottem a cserénel.
Az alkatrészt egy ismeroson keresztul vettem, 30€ volt..., alvázszám szerint.
Ma szétszedtem, Martinka kollégatol kaptam robbantott ábrát, és sikerult. A zárat kitisztitottam mososzer+ecsettel, tele volt kosszal, porral. A kilincs is konnyen jár..ezek utan. Kicsereltem a kis kapcsolo részt. Visszaraktam a boritást, katt, katt, +2 torz feju csavar fogta a burkolást. majd jott a proba! Hurrá...jol zárodik, tobbszori proba utan is. Koszi még1x a leirást. Nem torott le semmi..azert nem árt az ovatosság.

Előzmény: Martinka. (43374)
Martinka. Creative Commons License 2010.01.14 0 0 43374

Mit cseréltél a zárban? Hol vetted és mennyiért? Kis beszámoló jól jönne ha valaki ezután így járna... :)

Előzmény: Törölt nick (43371)
molnarnorbert Creative Commons License 2010.01.14 0 0 43373
ja igen, a 80 fok az ilyen időben tökéletes.
szóval az előzőeket el is felejtheted :)
a termosztát 82 fokon nyit, minuszban simán leeshet 70 fok köré is, pláne ha fűtesz.
ez dízel.
Van egy kiegészítő fűtés (nem álló, csak kiegészítő), ami egy merülőforraló szerűség a hűtőkörben. esetleg annak a biztijét érdemes ellenőrizni, de csak akkor foglalkozz vele, ha a 80 fokot nagyon lassan éri el az autó (>10km).
Előzmény: Feriker (43368)
molnarnorbert Creative Commons License 2010.01.14 0 0 43372
Egyszerű:
Felhívsz egy márkaszervizt, és megkérdezed, hogy náluk mennyibe kerül. Ha nem kér alvázszámot, akkor kóklert hívtál, keress másikat. Tuti lesz, aki pontosan megmondja, hogy a te autódba mi kell. ha tudod, akkor kérdezd meg tőle a cikkszámot is, mondván hogy ha mész ne kelljen keresni :) Utángyártottat pedig cikkszám alapján keress.

A másik lehetőség:
beregisztrálsz itt:
http://public.servicebox.peugeot.com/
ingyen van.
Ha megadod az alvázszámodat a "Cserealkatrész keresés" menüben, akkor csak a saját autódhoz való alkatrészek közt tudsz ugrálni.
A hűtőt még egyszerű megtalálni, azon belül "Hűtőfolyadék egység hőkapcsoló érzékelő" nek hívja a cuccost.
Mivel nem árultad sem az évjáratot, sem a pontos motort (mert 130 lovas nincs, az vagy 136, vagy 110-es chippelve), ezért én nem tudom megnézni, hogy neked melyik kell, de van 3 egység is... A DW10ATED-hez egyféle (ez a 110 lovas RHS kódú motor), viszont a DW10BTED-hez DAM számtól függően kettő is lehet. Az egyik bizony 48e bruttó(!) az oldal szerint (amikor látod a cucc pontos ábráját, van bal oldalt egy lista az ábrán látható cuccok cikkszámával (ha már tudod, arra is rákereshetsz), amikor erre a listában lévő elemre duplán kattintasz, akkor a cikk bekerül a kosaradba.
kattints utána az alap oldalon a kosár ikonra akkor megjelenik egy oldal az adataiddal, nem kell megijedni, nem kell megvenni, csak az előbb kattintott kosár ikontól lejjebb, középen megjelenik 4 ikon:
emberke autóval; papír villáskulccsal; kosár; boríték kinyílás közben.
A kosárra kattintva megmondja, hogy az aktuális euró árfolyam mellett elvileg mennyibe kellene kerüljön a cucc. És általában pár száz forintra stimmel.)
ja, először a DAM számot olvasd le, utána regisztrálj :)
Előzmény: Feriker (43368)
Törölt nick Creative Commons License 2010.01.14 0 0 43371
Sikerult a zárat megcsinalnom, sokat segitett a leirás. Most már szépen elsore zárodik, es a hangja is jo :) Koszi szépen.
Előzmény: Martinka. (43363)
Törölt nick Creative Commons License 2010.01.14 0 0 43370
Helo.

Futes alatt mit értesz, hogy nem az igazi? Nekem is egy 2.0 HDi van, talan nekem is kissé nehezen melegedne, vagyis jo pár km utan...


Előzmény: Feriker (43368)
metalex Creative Commons License 2010.01.14 0 0 43369

Dícséretes ez a kitartás !

Amíg nem volt lefordítva, az eredeti szöveget olvasgatva - azzal a sok szép egymásutáni kemény mássalhangzóval - olyan egyszerűnek tűnt az egész folyamat.

Most, hogy már "értem" is azt ami le van írva, nem is biztos, hogy neki merek fogni a javításnak....(:-))))))

Előzmény: Martinka. (43360)
Feriker Creative Commons License 2010.01.14 0 0 43368
Szép jó napot mindenkinek!
Sziasztok.

Nézegettem, olvasgattam az irásokat. érdekesek. Nekem egy 307 SW 2.0 HDI van. Pár hónapja vettem. nagyon meg vagyok vele elégedve (130 paci tombol benne). egy ideje azt vettem észre hogy a hütőviz nem 90 fokon áll hanem 80-on. gondolom ez lehet az oka hogy a fütésem sem az igazi. azt mondják egyesek,hogy a termosztát lehet a hiba. utánanéztem autósboltba ugy 4-6.000 Ft között meg is lenne, de figyelmeztettek hogy lehet az a verzió van ami egybe van épitve a házzal. arra rákérdeztem a szervizbe, azt mondják 45.000 Ft + ÁFA azaz 60.000. tényleg ennyi lenne egy kibacott termosztát? erre még rájön a munkadij. lehet valahol esetleg utángyártotthoz hozzájutni? Ki tudna segiteni? minden véleményt szivesen meghallgatok. (145.000 km van az autóba).
köszi előre is a véleményt.

További szép napot!
metalex Creative Commons License 2010.01.14 0 0 43367

Robbantott ábrát én is szeretnék kérni a hátsó ajtó zárjáról !!

Nekem nem a zárral van gondom, hanem nálamnál problema onnan ered, hogy a becsukott ajtó nem csukódik be teljesen, van kb. 3-4 mm holtjátéka lezárt állapotban..

Ki nem nyílik, vissza nem jelez a lámpa,el is elalszik, viszont rossz minőségű úton ill. macskakövön vagy egy-egy bukkanón hátsó futómű kopogáshoz hasonló hangot ad. Először azt hittem, hogy az zörög, de szerencsére nem, csak az ajtó.

Szét szedtem már a zár fogadórészét, a csomagtartóban a szép fényes lemez mögött, de azon nem lehet állítani, teljesen fix. Ezért remélem, hogy a záron lehet állítani pár mm-t, de nem akartam az ajtókárpitot csak úgy leszedni.

Előre is köszönöm !

Előzmény: Martinka. (43363)
Martinka. Creative Commons License 2010.01.14 0 0 43366

"Szerbusztok.Nekem is az előtét ellenállásom ment szét.Bementem a PUGba helyben és ha jól emlékszem 2500ft és meg is jön 1 hét alatt ha nincs.De állítólag ugyanez a tipusú ellenállás van a fiatokba is."

 

Egy pontos címet vagy elérhetőséget tudnál adni ahol ez biztosan beszerezhető?

 

Még jó hogy visszaolvastam... :/ Igaz már túl vagyok a 25K-s komplett utángyártott motoron, de ha az eredetit is rendbe tudnám hozni akkor vissza tudnám hozni azt a felesleges kiadást vagy annak egy részét.

 

Köszi előre is!

Előzmény: petya.83 (43325)
Martinka. Creative Commons License 2010.01.14 0 0 43365
Megnéztem egy robbantott ábrát de az csak a komplett tükör levételét mutatja. Ahhoz meg nem kell más csak az a 3 csavar ami fogja. Azt nem írja hogyan szedd szét. Szerintem a külső burkolat levehető valahogyan és amögött van amit olajozni zsírozni kellene. A tükörlapot meg csak egyszerűen ki kell tépni de ott nem fogsz találni semmi kenhetőt. :)

Előzmény: Törölt nick (43362)
Törölt nick Creative Commons License 2010.01.14 0 0 43364
megjott! Nagyon szépen koszi!
Előzmény: Martinka. (43363)
Martinka. Creative Commons License 2010.01.14 0 0 43363
Küldtem egy emil. Remélem segít.
Előzmény: Törölt nick (43361)
Törölt nick Creative Commons License 2010.01.14 0 0 43362

Mínusz 5 fok alatt az egyik tükör nehezebben csukódik.

Hogyan lehetne megnézni, miért? A tükör fedlapját le lehet pattintani valahogyan? Eddig csak nézegettem, nem mertem feszegetni, nehogy eltörjön.

 

A forum307-en ha tud valaki linket képekkel, az is jó :)

Törölt nick Creative Commons License 2010.01.14 0 0 43361
Sziasztok


Tudna nekem valaki kuldeni a hátso zárrol robbantott ábrát? Tegnap meglett a kis alkatrész, ami miatt nem zárodott rendesen, mindig visszadobta, es ma akarom beleszerelni. Hogy kezdjek neki?
Martinka. Creative Commons License 2010.01.13 0 0 43360
23. Döntetlen tavasz (21. ábra), amely a fehér "elem". Ez a második
romlását okozhatja irányban. Dagasztás a tavasz és így kevésbé nyomják
fehér "elem". Még nem sikerült megtalálni csere rugó, hogy amíg
szükségességét, hogy finoman nyúlik tavasszal egy csavarhúzóval.

24. Behelyezése tavaszi vissza a bokrok közé, akkor tesz valamit az alján a fehér "elem",
annak érdekében, hogy tovább növeli az erejét a tavasz. De ez fogja okozni a vonalak
lesz sokkal nehezebb járni, és nem mindenki szeret. Az Ön által használt nekem
Összehangolása a kis csavar, ami jött tavasz, és csak ne nyúljanak feje fölött. -Től
sorainak elejére nehezen ment, de aztán a wyrobiły és ez tökéletes volt.
25. Behelyezése fehér "része a" vissza a váltókar, be kell kapcsolnia, hogy elkezdte
dörzsölje másik felet, mint valaha. Emellett javítja a merevsége kapcsolási
irányban.
26. Most ki kell mosni a réz kapcsolatot a nyomtatott áramköri olyan helyeken, ahol a harmadik Manetka
(Ábra 22). Ez a javítás kommunikáció hiánya, ami néha megtörténik.

27. Most már, hogy a teljes átállás folyamatos, ügyelve arra, hogy megfeleljenek a megfelelő
elemeket (pl. a 23. ábra egy kampó, hogy kapnak megfelelő szczerbinkę ben
második elem)
15
21. ábra
22. ábra

28. FIGYELEM! Csatlakozása előtt a kapcsoló fedelét és helyezzék el rugós hüvely
Ha nem biztosított, mielőtt a kapcsoló (nem zár a lehető
nincs tudomása olyan kapcsoló), ellenőrizze, hogy a szalag párna nem
Túl csavart vagy fejleszteni, akkor kárt okozhat, és
eredményeként a rendszer nem működik a légzsák. Ehhez óvatosan meg kell
értelmében fordult a forgó részét (a rész, ahonnan ne nyúljanak
a zsák csatlakoztatása után), hogy az érzéseit az ellenállás, majd csavarja az ellenkező
forgalmat ért el 2,5 (rys.24) annak érdekében, hogy állítsa be a kazettát az optimális táska
helyzete (fordulatainak teljes számát az ellenállási sáv ellenállás 5 fordulat).

29. Amikor benyújtásakor, nem szabad elfelejtenünk, odgięciu plakkok a lyukak, amely összeköti
vezetékek a fékbetétek (25 ábra). Ha nem, akkor nyomja hatalma lehet
kár, hogy ez a tétel, vagy a párna nem fog működni.

30. Tesztelést követően, hogy a sebességváltó kapcsolót, a kapcsoló lehet szerelni,
autó. Amikor szerelés mindent vissza, meg kell emlékezni, hogy mielőtt
összekötő táska, csatlakoztassa a tömeg (26 ábra). Meg lehet csatolni
elektromos terhelés.

31. Ha minden jól megcsinált, minden funkcióját összetett switch
megfelelően működnek. Először is irányait megfelelően fog működni, akkor nem
ugyanazt a kapcsolót. Néhány alkalommal azonban nem tavasz vissza forma és a funkció
szükség erre. Általánosságban elmondható, cseréje az egész összetett átválthat egy másik
csak akkor van értelme, ha nem módosítjuk a modellt szentelt a Citroën C5. Ott
használt teljesen más mechanizmus, két rugók hivatottak, hogy biztosítsák a megfelelő
működését.

 

Asszem tök egyértelmű. :)

Előzmény: Martinka. (43359)
Martinka. Creative Commons License 2010.01.13 0 0 43359

10. -Hoz erősít a kürt, akkor meg kell csavarja le a műanyag kormánykerék, amely a rugó
(kemény nevezni valamit) (9. ábra) és a tiszta kontaktorok, ami śniedzieją.

11. Miután lecsavarodását a műanyag rész látja, hogy a rugók kontaktorok. Kell
őket enyhén emery-papír-és zsír a WD-40.
12. Ugyanez elvégezhető három mágneskapcsolók egy műanyag elem (a 10. ábra mágneskapcsolók
vannak jelölve piros körök)

13. Most már tudod tartani a javítás a lámpák. Eltávolítása után a kormánykerék kerék, mi is teljes
hozzáférést biztosít a kapcsolót komplex, ami azt is annyira probléma (11 ábra).

14. Eltávolítani, akkor csavarja le a megszokott 10-tka Kapocs (12. ábra), és töltsük le.

15. Amint a kapcsolók a kezében, le kell menni minden jól megvilágított helyen
a legjobb ülni egy asztal, asztal. További munkára lesz pontos.

16. Döntetlen az első rádiós ellenőrzés (13. ábra). Ehhez egyszerűen nyomja meg a kilincset
és a fény kialszik. Ne csináld ezt erőszakkal. Sajnos a képek nem akadály, mert a autku
Az oldalon található belebújt egy darab letört a hatalom és váltók. Az persze, a bárban
samozaciskowy segít az ilyen esetekben, de jobb, ha megőrzi az eredeti mount.

17. Pull persely egy rugós (14 ábra), kissé kihívó. Ajánlatos, hogy a biztonsági
része a torziós a forgatás, mert a cső eltávolítása után nem biztonságos, és
Tudja véletlenül kapcsolót.

18. Kihúzta az összes műanyag csuklópántok a házban, majd megnyomja a felső része
Composite kapcsolót. Ehhez azt is meg kell létrehozni a két csavarhúzó
amely összeköti a lyukak, és nyomja a párnák (15 ábra) is nagy figyelmet kell
ne okozzon kárt a csapok a plug-inek.

19. Megnyitása után a lakásépítési, hogy wypiąć két dugó csatlakozik a NYÁK -
(nyíllal jelölve a 16. ábrán).

20. Pull áramkör. Ez a könnyű fogások, csak mérsékelten
húzza fel, és menj el egyedül.
21. Manetka húzza az irányba. Szükségem van egy lapos csavarhúzóval finoman kihívás
mellett a műanyag kitűző gazdaság Manetka. Ez a legjobb ábrán látható 17 és 18.

22. A váltókar tetején van egy fehér műanyag "elem" 1 (19. ábra). A kopás az egyik
okai self-direction switch. Meg kell tenni (ábra
20).
...

Előzmény: Martinka. (43358)
Martinka. Creative Commons License 2010.01.13 0 0 43358

Lefordítottam a kormánykapcsolós PDF-et a progival...  Marha vicces! :DD

 

Bevezetésének
E tanulmány célja, hogy támogatást javítás meghatározatlan hibák 307ek, amely
szolgáltatásokat nem tud megbirkózni. Lehetetlen leírni mindent részletesen, mert még
kihagyott a következő lépés az irányba. Feltételezem, hogy a szétszerelés, megtudjuk,
építési és hogyan emlékeznek az benyújtására. Charles kísérletezés az autó
kidolgozott néhány érdekes módon javítani tudják az ismétlődő problémákat, és ez neki köszönhető
lehetővé vált, hogy megírom ezt a dokumentumot.
A szerzők e könyv nem vállalnak felelősséget az anyagi és
A negatív hatások erkölcsi self-repair. Különösen elriasztja a javítások
független a garancia

1. Az irányjelzők és a kürt
Tünetek:
• Automatikus váltás irányban a blink az ellenkező irányba, miután erős
twist a kerék
• hiányzik az irányítás, azaz az áttérés után is meg kell mozgatni a kapcsolót kissé
• hiányzik a kürt (néha, néha nem)
Felépülési idő: 60-90 perc.
Javítási módszer:
1. Az első pont nem kötelező, azaz húzza ki az akkumulátort
Ön nem véletlenül felrobbant párnákat. Elméletileg ez nem valószínű, de
mindig valami kóbor terhelést. Miután a javítás megtörtént egy csatolt
akkumulátort, mert az első kiálló drótok voltak a hatalom párna
(4. szakasz).
2. Levehető alsó kormányoszlop fedelét (két csavar - torks) - 1. és 2. ábra

3. Eltávolítja a kormányoszlop felső fedelét. Kell csatolni a kilincset, ami látható
a 3. ábra).

4. Húzza ki az összes kábelt a 4. ábrán látható (az indításgátló, légzsák
repülőgépek és támogatás). Mert Saját biztonsága érdekében, ha csatolták
elem végrehajtása nélkül ezen a ponton, kérjük, ne ugorjon az 5. lépésre!

5. Távolítsa el a kormányzási párna, és nyomja egy hosszú csavarhúzót a mindkét fél
vezetők kezében tavaszi párna, miközben óvatosan húzza össze
párna (5. ábra, 6)

6. Levehető kábeleket a zsákból, és tolja félre. Szem előtt kell tartanunk, mint volt
csatlakoztatva. Color színes megfelel a dugó aljzat a párna, zöld hegy, kék
le.
7. Távolítsa el a csavart tartja a kormányt. Ehhez meg kell egy kulcs torks 50 Sajnos
kell szerezniük, hogy előre.
8. Most, húzza ki a vezetéket a föld és a huzalok a kürt (7. ábra)

9. Akkor most távolítsa el a kormánykereket. Kérjük, vegye figyelembe, hogy a kormánykerék és a botot
bracket a különleges darabok. Alatt a telepítés, kérjük, vegye figyelembe, hogy ezek a csökkentések
össze kell hangolni (8. ábra). Ahhoz, hogy húzza a kormányt nehéz tagadni, és húzza
(Lehet egy kis csap a kezével.) Végül, WD-40 segít, ha nem akarsz menni. Kell
Vigyázz a kábeleket a zsákból, amelynek át kell haladnia egy lyuk a kormánykerék, és a
vízszintes sáv.

...
Van folytatása is csak egyszerre túl sock lenne. :D

Törölt nick Creative Commons License 2010.01.13 0 0 43357
Teljesen OFF: a Dacia MCV az olyan mint az SW a 307-ben, hét személyes meg minden. És a Logan Break az meg olyan mint a 307 Break: úgy néz ki de csak öt személyes, meg gondolom kevesebb "extra" van benne. Gondolom a Renault-tól jött az elnevezés rendszer, ezért hasonló. ON http://fredibeni.hu/webshop/prods/9664WK.JPG ilyenről írtam.
Előzmény: Jena307 (43356)
Jena307 Creative Commons License 2010.01.13 0 0 43356
Köszi Smíró, Berettyóújfaluban éjszakázom Mol kuton, ma nem tudok bejelentkezni. A mailt megnézem de csak holnap megy Re. Képzeljétek nem csak pugból van break ma láttam dacia break-ot
Smíró Creative Commons License 2010.01.13 0 0 43355
Én nagyjából tudtam, miről van szó, mivel Jena nincs gépnél, csak segíteni akartam a dolgot:-)) Ez tényleg jó kis oldal volt, de megholt.
Előzmény: molnarnorbert (43354)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!