Van itt valaki aki esküszik a motormosásra, pedig hány szakemebert hallottam már hogy NE! :-) A korrózió a láthatatlan helyeken, csatlakozóknál nagy úr... De akkor Te is bizonyíték vagy erre. Én jobban vennék autót úgy ahogy van, koszos motortérrel mint kiglancoltat, legalább úgy látszik rajta hol folyik az olaj :)
Köszönöm megnézem ma.De volt egy fajta szaga melegen. Csak amiota még a 2/b Puntonal beazott az ecu-m azota nem igazan mosom inkabb az autok motorjait inkabb csak törölgetem..
Ha felül is az, akkor kapd le a levegőszűrő házat és alatta nagy valószínűséggel repedt a kartergáz elvezető gumicső. Randa ganyés motorokkal találkozok, csak azt nem értem, azok melegen rohadt büdösek. Nem érezted?
... meg akkor már egy szívótorok törölgetés/tisztítás sem árt. Sőt, egy nagytakarítás sem!
és ITT olvashatsz erről rengeteget, csak keresni kell!
... ha meg nem az, akkor először motortakarítás és akkor látni majd.
Nekem most egy Ceat márkát (ceat formula winter dot10) ajánlottak gumiból ami épp most 60% (!) akciós téliben. Ezt ismered? Nekem ez is noname :-D Valamint azt írták hogy Pirellihez köthető ez a cég...
Végül a kézifékes megoldással nem hallottam semmit ezért az olajcsere kapcsán megnézettem a szervizben.
Emeléssel és az alsó motorvédő borítás leszerelésével együtt kb 5 perc alatt megvolt a hiba oka.
Az első futóműnél megy keresztbe egy vízszintes tartórúd ami kb 5 centire van a kipufogó flexi része alatt. Valószínűleg valamire rámehettem ami ezt a rudat kicsit felnyomta és így a motor mozgásakor a kipufogócső nekidörzsölődött ennek a kereszttartónak.
Köszönöm szépen. Ezt megnézem majd újra de tegnap elég sokat vacakoltam vele és már mindenfélét próbáltam. A menüt is végiglapoztam de nem láttam benne rain sensort...
Most lehet rosszul emlékszem, de a kapcsolón van 0 pozíció, alatta az esőszenzor aktiváló és alatta két fokozat még.
Ha most 0 állásban van, akkor tedd az esőérzékelő pozícióba, add rá a gyújtást és tedd ismét 0 pozícióhoz, és vedd le a gyújtást Ezzel a játékkal lehet aktiválni, deaktiválni.
Ha erre nem reagál, akkor lehet, hogy a menüben az érzékelés 4 fokozatra van állítva és poros a szenzornál a felület. Az is megbolondítja.
Menüben keresd meg a Rain sensor beállítási opciót és látod hova van állítva.
A menüben a Menü Esc rövid megnyomása után tudsz a +/- gombokkal navigálni. Ha megtaláltad a keresett opciót, akkor ismét röviden megnyomod A Menü Esc-t és akkor már azon a kiválasztotton belül tudsz mozogni a +/- gombokkal.
Alapkijelzőhöz úgy jutsz vissza, hogy hosszan nyomod a Menü Esc-t.
Asszem így van, de csinálni egyszerűbb, mint leírni.
Az autót most vásároltam. Pénteken hoztam el és akkor még nem volt ilyen problémája. Szombat délután kezdte el és azóta mindig ezt csinálja. De csak gyújtáskor és csak egyetlen egyet. A kapcsoló a legalsó állásban van ezért nem tudom, hogyan tudnám deaktiválni. Utána ugye még a két erősebb fokozat van...
Egy kis segítséget szeretnék kérni. Van egy Fiat Grande Puntom 1.4 8V. Ha gyújtásra teszem akkor az ablaktörlő mindig töröl egyet. Tudnátok segíteni hogyan lehet ezt megelőzni? kerestem az esőszenzor kikapcsolást rajta de nem találtam meg. Bajuszkapcsoló 0-n van egyébként.
Nekem igazából megfelel. Igaz,a mélyek Mac audio-ra lettek cserélve, a hátsók meg Audiosystem-re. Amatőr hiba miatt leégettem :) ( Soudaband -már hiányzó alátétfólia - az uccsó ajtó -este - összepakol - zárlat!
És világítás és rádió sem volt? Valószínűleg nem csatlakozott a bodycomputer rendesen. Nekem eddig 2X csinálta. Elég volt annak a vezetékét lekapcsolt gyújtásnál kihúzni, bedugni. A diagnosztikai stekker alatt, ha jól emlékszem.
Ma beinditottam az autót s égve maradt az abs,légzsák,kézifék,szinte minden visszajelzo lámpa,nem mértek a muszerek km/ ford szám.Hiaba inditottam többször ujra,csak miután a negativot levettem az akksirol onnantól javult meg.Találkozott-e már valaki ezzel a hibajelenséggel? Miért csinálja ezt,mi a megoldás??Köszönöm!