Ha nem nagyon puha akkor még normális is lehet, ha nem kevesebb vagy több edzőt használtál... 1-2 hét vagy tedd ki a "napra" pár napra és így hamarabb kikeményedik. Ilyenkor ha megsérted a lakkot még le is húzhatod kisebb nagyobb helyen mint egy fóliát.
Köszönöm majd elviszem egy fényezőhöz, ott biztos tudnak kezdeni vele valamit :( mikor észrevettem már kente is fel, nem akart rosszat. Csak nem jól sült el, majd ha otthon leszek keresek egy műhelyt mert van még 2 hibája az autónak, amikről fogalmam sincs h hogyan keletkeztek. Az gépháztető elején van 2-3 nagyonapró mélyedés mintha valaki ujjal nyomta volna be, szinte alig látható.Erre talán jó lenne az a megoldás amikor mágnessel v kis koppintgatásokkal hozzák ki a lemezt v hogy( nem vagyok ezen téma szakértője) a másik hiba a hátsó csomagtérajtó alsó felén van olyan mint egy kavics felverődés, a lég bosszantóbb hogy fogalmam sincs h kerültek oda... Egy 1 hónapos autóra :( Na mind1 majd Egy kalap alatt le lesz tudva, és még egyszer köszönöm a válaszod! Jó éjt!
Egy kérdéssel fordulnék hozzátok, adott egy BMW F20 (1-es, 116i) uni schwarz fényezéssel az autó bal első sárvédőén volt egy két hajszál karc, szabad szemmel alig látható de sajnos a sógor jelöltem kiszúrta őket s gondolta eltűnteti őket valami Farécla G3 pasztával ez sajnos nem sikerült neki sőt mitöbb azóta már vagy 4-5 mosás ön túl van és még mindig azon a területen ahol átkente vele (valami textillel v szivaccsal) teljesen matt s meg a kenésének körkörös mozdulatai is meglátszódnak, ha valakinek van valami tippje akkor azt nagyon megköszönöm, mert a szívem szakad meg ha ránézek. További szép estét, sziasztok!
Próbáld kicsit vissza venni a nyomást és közelebröl fújni. Az észterrel nincs baj,bár abbol is van töbféle.Nagy melegben azért biztosabb a 2k higítók valamelyike.
Öntanuló módszerrel dolgozom csak saját részre, ezt a lassú hígító fogalmat még nem hallottam. Én észterrel hígítok mindent eddig bejött. Talán még ott lehet a problema, hogy mini pisztolyt használtam 1.0 düznivel???
Mostanàban egyre sűrűbben beszívódik a kittbe a füller ès fújàs utàn làtszódnak nagyon közelről vagy neonfènynèl a csiszolàsnyomok.
Mit lehetne tenni ellene?
Én 2 hete... Elég bosszantó volt. A zöld festékben a sárga pigment homokszerű darabos volt.2. próbálkozásra 125 mk szűrővel ugyanaz,csak finomabban. 3. próba: 4réteg nylonharisnya.... nekem bevált.
Egy hosszab szünet után festeni kezdtem, de olyan gondom van, hogy a felületre fújt festék kitüskésedik, valamiért csak nehezen tudom szép "nedvesre" kifújni.
Motorkerékpár apró,ágas-bogas,homorú,domború mindenféle nyűgös alkatrészeit fényezem. Egyes alkatrészeket 4-6 irányból is fújni kell...bebújni a váz közé...ezért fontos a kisebb méret.
Köszi a választ! Megnéznéd azt a változatot is? Hátha... 1.4 est is néztem.. Walmec slim, esetleg Sagola 3300 Ezek férnek a költségvetésbe. Viszont a + fúvóka (1.0) Annyiba kerül mint az auarita. Azért érdekel rp,mert főképp akrilhoz,s lakkhoz használnám.
Vajon bentről indulhatott el? 9 éves autó. Most akarok teljes alváz és üregvédelmet csináltatni rajta, de előtte nyilván rendbe akarom rakatni a korrodált részeket. Az összes ajtó ezen kívül hibátlan, egyedül ezen jelent meg.
Ha, bentről indult el, mi lehet a tuti megoldás? Az oké, h innen lecsiszolja az ember, de valahogy a belsejét is ki kellene csiszolni az ajtókárpit eltávolítása után, majd lekezelni, nemde?
Hali! Lassan kifogyok a polír anyagból, agyalok a fehér 3m políron vagy maradok a farécla g6 rapidál. Van aki használt már mindkét fajtából, melyik lehet a jobb?
A novol 580-590 lakkról már olvastam itt pár hozzászólást.Ha van valakinek tapasztalata (terülés,polírozhatóság,száradás, stb) azt szívesen veszem.Előre is köszönöm
Ez igaz,de egy jó szerszám rendkivül meggyorsítja és egyszerüsiti a munkát,hogy az anyagtakarékosságrol ne is beszéljünk.Ezálltal gyorsan megtérül az ára.
Hobbi használatnál évtizedekik használható alkatrész csere nélkül,csak szakszerüen kell karbantartani.