Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

409 Creative Commons License 2014.10.09 0 0 136521

Valójában a nyomásszabályozó nem is vesz részt a nyomásszabályozásban, amíg a hozamszelep azt képes kordában tartani, illetve a gyors nyomásejtésben van szerepe.

Amikor ledugóztam a helyét, azaz nem volt benne a szelep, hibátlanul szabályozott a hozamszelep, tökéletesen az elvártnak megfelelő nyomást tartotta.

Előzmény: cam aro (136518)
Quattroman Creative Commons License 2014.10.09 0 0 136520

a komfortmodul kapcsolgatja a belső világításokat...

Előzmény: stanglf (136517)
Biri01 Creative Commons License 2014.10.09 0 0 136519

Nem az abs meg a venti késes biztosítékaira gondoltam , hanem a 6-os csavarokkal lefogatott lemezekre . Én kilámpáznám az akkutól ,hogy meddig megy be egyáltalán a 12v (ha bemegy).

Előzmény: stanglf (136517)
cam aro Creative Commons License 2014.10.09 0 0 136518

passat CBAA

leszedtem a railt, igazitottam nyomszab szelep felfekvesen.  

hozam szelepet is megbirizgaltam...nem szorul.

ugyanugy ugral a nyomas. :(

 

amit nem ertek.. kivezerli a nyomszab szelepet, ez okozza a nyomas ugralast. /szorulna? semmi spem.. /

a hozam szelepet meg alig,alig birizgalja. 

..aztan levezéreltek rola. :'( 

-------

kia. 

bosch digit MAF. 

gyujtason 1.8khz

alapjaraton 2.4khz

padlogazon forogva 5.2khz. 

:hm. nem tunik tul jonak.. bar eloadatban majd 8x-os a legtomeg valtozas alapjarat, es padlo kozt.

 

geo teljessen felhuzva, 1.5 bar feltoltonyomas korul kezdi elvenni a vakumot. 

itt sincs eredmeny. :/sik uton majdhogynem indulas keptelen. /aotomata / 

==========================

Előzmény: cam aro (136496)
stanglf Creative Commons License 2014.10.09 0 0 136517

szia.mindegyiket megnéztem,az aku tetején is.1 szarrá volt égve ,ki is cseréltem,de az az abs biztije volt.Ötlet?

Előzmény: Biri01 (136516)
Biri01 Creative Commons License 2014.10.09 0 0 136516

Az akku tetején is vannak sima ill "lemez" biztik. Azokat is nézted?

Előzmény: stanglf (136515)
stanglf Creative Commons License 2014.10.09 0 0 136515

Sziasztok.egyik ismerősöm golf 4 esében olyan dolog történt hogy elment minden utastérvilágítás.a napellenző melletti,az oldalajtók fölötti,és még a csomagtérvilágítás is.megnéztem nincsen áram sehol.az nekem a fura hogy mindez egyszerre történt.találkozott már valaki hasonlóval.biztosítékok jók. köszi

metalex Creative Commons License 2014.10.09 0 0 136514

Ha jó felújított féltengely kell hozzá, keresd fel Puskár Zoltánt. Féltengelyben verhetetlen.

 

http://wcs.oisz.hu/30302/

Előzmény: bnorci71 (136392)
Kimiki Creative Commons License 2014.10.09 0 0 136513

http://totalcar.hu/tanacsok/nepperuzo/2014/10/09/tenyleg_annyira_jo_a_tsi/

 

Tudom, ez is csak egy vélemény, de egyrészt idevág, másrészt én is osztom...

Előzmény: Törölt nick (136511)
őrel Creative Commons License 2014.10.09 0 0 136512

jó ötlet , köszi

Előzmény: szeekelymarci (136503)
Törölt nick Creative Commons License 2014.10.09 0 0 136511

mármint Győrben nyomod a szalagon ezeket a vasakat? mire gndolsz fillérb*ó technika alatt ? :) Te ebből ott mit érzékelsz? kajak érdekel..

(bocs ha ilyen hsz.ekkel szemetlem a fórumot mikor ez szakmaibb fórum)

Előzmény: Törölt nick (136477)
kornel8 Creative Commons License 2014.10.09 0 0 136510

Köszi, ezt is megnézetem vagyis megnézem.

Előzmény: Mindenváró Ádám (136430)
kornel8 Creative Commons License 2014.10.09 0 0 136509

Köszi szépen,megnézem.

Előzmény: LyPapa (136426)
Biri01 Creative Commons License 2014.10.09 0 0 136508

Emelt fordulaton.

Előzmény: Biri01 (136507)
Biri01 Creative Commons License 2014.10.09 0 0 136507

Én is erre gondoltam, de ha leszedtem ugyanúgy nyitott az egr vákum vezérlő szelep üzem meleg motornál.

Előzmény: cam aro (136505)
409 Creative Commons License 2014.10.08 0 0 136506

Az ETKA szerint a "T" végű a BMR/BUZ motorké, az "S" a BMA/BKP/BVE/BWV

Előzmény: diagnet (136500)
cam aro Creative Commons License 2014.10.08 0 0 136505

szerintem egr szabalyzas jeladoja. 

Előzmény: Biri01 (136504)
Biri01 Creative Commons License 2014.10.08 0 0 136504

Sziasztok! 

 

Megtudjátok nekem mondani, hogy mi célt szolgál az adagoló gázkarjára csatlakoztatva ez a pótméter? 

 

 

'92  Patrol 2.8td.  

 

szeekelymarci Creative Commons License 2014.10.08 0 0 136503

Efféle levegősödésnél dobtam már el szűrőházat,helyette sima golf 1.6d kétcsöves szűrőt fel és azóta/100ekm/ semmi gond. A kézi pumpa membránnál szív falsot :)

Előzmény: őrel (136456)
jeepy Creative Commons License 2014.10.08 0 0 136502

köszönöm Neked is!

Előzmény: 409 (136495)
mica-r Creative Commons License 2014.10.08 0 0 136501

partscats.info

De ez nem szentírás. Csak a műhelyben tudnék biztosra keresni.

Előzmény: diagnet (136500)
diagnet Creative Commons License 2014.10.08 0 0 136500

Ez a pd szám biztos forrásból van? Egy cikkszámon futott végig?

Szinte ugyanaz a jelenség mikor a régi 110LE-s pd-be beletették az audi gyárból lopott 130 és 150LE elemeket.

 

Cam aro: beázott a vezérlő, mert valószínű belenyúltak korábban...

Előzmény: mica-r (136481)
jeepy Creative Commons License 2014.10.08 0 0 136499

köszönöm, megnézem természetesen!

Előzmény: cam aro (136498)
cam aro Creative Commons License 2014.10.08 0 0 136498

a 'kell' az egy viszony ertek. 

 

ordogot falra nem festek, de akar torott katalizator blokk miatt is lehet.. 

az meg ha keresztbe fordul, abbol megallas lesz.

akkor mar treler/utszele 'kell' 

 

szvsz a riziko a tied.

vagy vegig varod katalizator tesztet.. vagy elotte legalabb megkocogtatod, hogy zorog-e.  

Előzmény: jeepy (136493)
409 Creative Commons License 2014.10.08 0 0 136497

"csak a volkswagennek a fillérbaszására épül az egész.."

 

Egy vicc azok a motorok belülről........  ):-((  Az egy dolog, hogy fillérbaszás, de mintha pékek tervezték volna.  Ezzel a miniszoknyás dugattyúval az Opel 15éve beszopta az eco-tech motorokkal, most a VW is megpróbálja.  :-//   Ahol a miniszoknya rendkívül előnyös, az nem egy motor belseje.

Előzmény: Törölt nick (136477)
cam aro Creative Commons License 2014.10.08 0 0 136496

megtalaltam, epp most, . a diagosban.  (10198 :) 

 

Koszi. 

Előzmény: 409 (136494)
409 Creative Commons License 2014.10.08 0 0 136495

Akkor jön vissza, ha lefuttatja a kat tesztet. Ehhez megfelelő üzemi körülmények szükségesek.

Előzmény: jeepy (136493)
409 Creative Commons License 2014.10.08 0 0 136494

A szelep cserélve lett, a railcső meg köszörültetve.

Előzmény: cam aro (136492)
jeepy Creative Commons License 2014.10.08 0 0 136493

köszi!

kell vele foglalkozni?

Törlés után pár km és még nem jött vissza.

Előzmény: cam aro (136490)
cam aro Creative Commons License 2014.10.08 0 0 136492

 hogy a railcső végén lévő nyomásszabályozó tömítőfelülete átengedett."" 

 

emlekszem, keresem is vissza, de nem talalom mi lett ra a megoldas ?

(pedig meg mintha fenykepet is szurtal volna ) 

 

railcso felfekvo szabalyzas..vagy nyomszab szelep felfekvo ? 

ha elobbi. /remlik/ akkor azt gondolom gepen ? 

Előzmény: 409 (136485)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!