Valójában a nyomásszabályozó nem is vesz részt a nyomásszabályozásban, amíg a hozamszelep azt képes kordában tartani, illetve a gyors nyomásejtésben van szerepe.
Amikor ledugóztam a helyét, azaz nem volt benne a szelep, hibátlanul szabályozott a hozamszelep, tökéletesen az elvártnak megfelelő nyomást tartotta.
Nem az abs meg a venti késes biztosítékaira gondoltam , hanem a 6-os csavarokkal lefogatott lemezekre . Én kilámpáznám az akkutól ,hogy meddig megy be egyáltalán a 12v (ha bemegy).
Sziasztok.egyik ismerősöm golf 4 esében olyan dolog történt hogy elment minden utastérvilágítás.a napellenző melletti,az oldalajtók fölötti,és még a csomagtérvilágítás is.megnéztem nincsen áram sehol.az nekem a fura hogy mindez egyszerre történt.találkozott már valaki hasonlóval.biztosítékok jók. köszi
Efféle levegősödésnél dobtam már el szűrőházat,helyette sima golf 1.6d kétcsöves szűrőt fel és azóta/100ekm/ semmi gond. A kézi pumpa membránnál szív falsot :)
"csak a volkswagennek a fillérbaszására épül az egész.."
Egy vicc azok a motorok belülről........ ):-(( Az egy dolog, hogy fillérbaszás, de mintha pékek tervezték volna. Ezzel a miniszoknyás dugattyúval az Opel 15éve beszopta az eco-tech motorokkal, most a VW is megpróbálja. :-// Ahol a miniszoknya rendkívül előnyös, az nem egy motor belseje.