A kényes alkatrészek, mint középcsapágy, hajtókar, küllők gumik nem tűnnek túl strapabírónak. De ez igazkb. az összes bringára, ebben az árkategóriában. Mondjuk ha elszánt vagy, viszonylag hamar akár egy éven belül lefogyhatsz 120 kg körülre, de ehhez erősíteni is kell. Sokat. Az erősítő edzésektől felpörög az anyagcseréd, jobban mint a biciklizéstől. A gyorsabb anyagcserével könnyebb fogyni- több a mozgástér a kajára.
rövid kérdésem lenne. Kinéztem egy bringát, ami egyrészt tetszik, másrészt pedig a boltban is azt mondták, megfelel az igényeimnek, de szeretnék megerősítést kérni bringákhoz értőktől.
A lényeg, hogy nagy a testsúlyom, kb. 160 kiló, egyrészt tekeréshez keresek bringát (fogyás céljából), másrészt azért, hogy el tudjam vinni a kislányomat (2 éves) a csomagtartón, mert nagyon élvezi.
Tavaly ősszel Gyuri elcsábított a bükki TT-re. Nem bántam meg, bár az útburkolat nem javult legutóbbi (2008-as) látogatásom óta. Arra viszont biztosan emlékeztem, hogy Szilvásváradon nem láttam korábban azt az ocsmány betonizét, ami ősszel már ott virított. Kérdeztem a körülöttem tekerőket, hogy ezt hogyan engedhették meg, ez borzalmas, - de nem válaszolt senki.
Régebben nem túráztunk szemlesütve. Most ez is eljött. Egy-két kurta utalás érkezett ugyan, de nem ismertük egymást, nem lehetett tudni, ki, honnan való, ki, hová tartozik, kinek, mit lehet mondani.
Ma bukkantam rá az Indexen a cementkupacról szóló cikkre. Már értem. Nem értem.
Aki azt hazudja, hogy a Balaton kerül van jó minőségű bringakörút, annak felfújnék 9 barra egy oútit, és addig kergetném fel-alá egy-két ilyen szakaszon, amíg sírva nem könyörög az életéért. (Ha nem is mindenhol ilyen, de egyáltalán nem kivételes.)
Gondoltam, csak jelzi a kemény mag (Pinyó és DhPage), hogy megvolt a pót HHH, de csendben vannak. Én csak véletlenül jártam arra és már indultam visszafelé, mikor felértek. Nehéz volt felismerni őket, mert szinte csak pislákolt a fény a bringákon - szóval semmi aszfaltolvasztás, de a hangok alapján már ment az azonosítás:-).
Idén ismét esedékes lesz egy szarvasi túra - eltelt újabb 5 év. Úgy gondoltam, kicsit kibővítem alföldi nyomvonalaim körét és kerülök majd egyet. Kézenfekvő lett volna Csongrád érintésével megközelíteni a Kákafoki-holtág őrzőjét, de ez most kiesett. Félő, hogy a bukóm miatt idegennek néznének és rám hívnák a rendőröket.
Találkozó: Batthyány tér Duna felőli oldala, a HÉV feljáró mellett
Program (Classic): szokásos útvonalon fel a HHH-ra, majd vissza (a szokásos útvonal aszfaltot jelöl, mégpedig Batthyány tér - rakpart kerékpárút - Kolossy tér - Szépvölgyi út - Fenyőgyöngye - HHH). Alternatív útvonalak egyénileg választhatók.
Program (Extra): Visszaúton Pálvölgyi-barlangnál opcionális büfézés, üdítő, miazmás.
Kötelező kiegészítők: lámpa előre, hátra!!
Ajánlott kiegészítők: bukó, pulóver, bundabugyi, stb.
Mindenkit szeretettel vár a "Rendezőség"!
Értelmi szerző: robi
Szervező: esetleges, alapjáraton dhpage(?)
174. Sijófoki Telihold Túra
Hely: Siófok
Dátum: 2018. március 31. (szombat)
Időpont: 19:30
Találkozó: a Víztorony melletti parkolóban
Program (Classic): végig aszfalton kirándulás a balatonvilágosi Panoráma kilátóhoz.
Program (Special): a balatonvilágosi Panoráma kilátó megközelítése autópályán (matrica kötelező!).
Program (Extrém): Közlekedés céljára a Balaton felületének igénybe vétele(vitorlások előnyben, de a dombra cipeléshez külső segítség nem vehető igénybe).
Ajánlott felszerelés: bicikli, bukósisak, első-hátsó lámpa, strandpapucs, fürdőlepedő, napszemüveg, strandlabda, jókedv, kacaj, meleg tea, stb.
Sztem azon a szakaszon kisforgalmu autout all rendelkezesre. Bicsketol van bicikliut. Volt szerencsem vegigtekerni mikor meg epitesi terulet volt a tarjani resz.Nem tudom mi a f#nak kellett elore kitablazniuk.
Megtaláltam a bejegyzésem arról, hogy mikor tettem fel a jelenlegi sort és láncot a montira, melyet egyébként csak aszfalton használok. Kb. 20e km-t dolgoztak végig, de még mindig nem ugrik a lánc.
Azt hiszem, nem halogatom tovább és cserélem, mert nem tudhatom, hogy nincs-e valami rejtett hiba valahol, ekkora út után.
Az eddigi csúcs 15e környékén volt. Szerintem a mostanit azért tudtam ilyen sokáig használni, mert állandóan fent van a sliffentyű, ezért az első kerék nem tudja telibe nyomni a láncot porral, sárral.
ha nem akarsz mobilt cipelni vannak egyszerű gps loggerek is. az nem megoldás? és akkor onnan már pár kattintás és fel tudod tenni strava-ra vagy endomondora. nekem is ilyen van, teljesen jó és nem kell kézzel pötyörészni az útvonalat. mobilt én sem szeretek ilyennel meríteni, ez viszont simán egy napig is bírja a rögzítést és akkora mint egy kerékpáros km óra.
Vmi webes felületen szeretném (szóval nem mobilos appal, magammal vitt mobillal) a bringás útvonalaimat vezetni/gyűjteni. Régebben a gmap-pedometert használtam, de annak a szintjei össze-vissza vannak, illetve emelkedésnél meg teljesen szürreális számokat ír ki 1-2 nagyságrenddel a reálisnál nagyobbat, mintha telenyomná tüskékkel az aktuális magasságomat és szorgosan összeadná). Ismerem még a bikemap.net-et, de az mintha túlságosan kisimítaná (azaz a reálisnál kevesebb szintet számol)
a google térképe meg nem erre van kitalálva, de az tűnik reálisnak ezen a téren. Használ bárki ilyesmi oldalt, bármi tapasztalat?