Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

CsRob1 Creative Commons License 2013.06.17 0 0 29584

Óra szerint valóban 100ezer alatt van, de nem tudom, mennyire volt igaz a 42000, amivel vettem. Ezeknek a Puntoknak van olyan típushibája, ami általában 100ezer alatt jelentkezik, ezek nálam nem voltak. Elképzelhető, hogy már túlvan rajtuk, de az is, hogy még nem vagy már a gyártáskor javították az ezeket okozó hibákat.

Mindettől függetlenül azt gondolom, hogy egy több éve gyártott típus sorozatgyártásának utolsó darabjainál már kijavították a korábban jelentkező hibák nagy részét. Ez szerintem a Suzukira is igaz. Autóvásárláskor erre is szoktam figyelni, hogy lehetőleg egy típus gyártási időszakának vége felé készült darab legyen, vagy ha mégse, akkor az ismert típushibák nagy része lehetőleg még az előző tulajnál kijavításra kerüljön.

 

Előzmény: kgaboroo (29573)
kgaboroo Creative Commons License 2013.06.17 0 0 29583

Nem...létezik még jó állapotú kocsi eladóként. Csak végig kéne nézni a hírdetett 2 ezer darabot. Ha csak az én Swiftemet nézem, 2005-ös full karcmentes, soha nem ért hozzá semmihez sem, a belsőtér olyan mint újkorában. A kasznin nincs egy árva rozsdafolt sem. Még a hátsó híd is fekete színű, bár itt már látni néhol apró rozsdafoltokat. A kipufogó végig csillog, ez örökös mert rozsdamentes anyagból van. A motoron egy csepp olajfolyás nincs, ez japán. 140 ezer van benne. Most hogyan hírdessem ezt a kocsit?

Ha meg akarok venni egy Puntót ami hasonló évjáratú akkor az már le van harcolva. Miért? Nem lehet megóvni őket használat közben. Én is sokat megyek vele. Egy hasonló évjáratú más típussal se mennek sokkal többet, akkor minek kell visszatekergetni az órákat?

Elég csak belenézni a motortérbe a kipufogó csavarokra. Le van égve róluk a menet és 50 ezer km-rel hírdetik a kocsit.

Kint Ausztriában ha 300 ezer van a kocsiban akkor így is hírdetik. A magyar kereskedő kimegy megveszi potom pénzért, hazahozza, kicsit felpolírozza, visszatekeri az órát és több mint a duplájáért kirakja miután jó sűrű Botond olajjal feltöltötte.

Az a baj, hogy túl sok idő és pénz mire megtalálja  valóban becsületes eladót az ember. Már én is töb mint 5 tankot kihajtottam a kocsiból emiatt, a motoromból meg még többet a sok keresgélés végett.

De előbb-utóbb meglesz.:-))

Előzmény: R!ck4 (29582)
R!ck4 Creative Commons License 2013.06.17 0 0 29582

Olyan ami neked kell, a gyárban létezik, lezsírozva, és nem eladó,  piaci áron egy rohadós aljú, felújítás közelében lévőt vehetsz, és kb ennyi. Minden autó eladó, de aki tudja mit ér, az meg is kéri az árát, mert most ezeket a kocsikat viszik.. Nekem mindegy mit veszel, de amit megkíméltként hirdetnek, arról felejtsd el, hogy megkímélt. Ilyen igényekkel tényleg kár a használtakat nézegetned... 

Előzmény: kgaboroo (29581)
kgaboroo Creative Commons License 2013.06.17 0 0 29581

Kössz.:-)) Gázos semmiképp nem kell, meg motorfelújított sem. Kevés km-es kell teljesen bontatlan, gyári fényezés, rozsdamentes, de sajna ilyen nincs. Már letettem a Puntóról, legalábbis a kettesről. Egyes Puntó még játszik az utolsó sértetlen darabok közül vagy ezres Swiftből nagyon megkímélt példány.

Előzmény: R!ck4 (29575)
El Padre Creative Commons License 2013.06.17 0 0 29580

na, köszönhetően a dolgok alakulásának, tudtok mondani egy normális gumist budapesten, ahol emberi áron vannak használt, de még használható gumik?

Törölt nick Creative Commons License 2013.06.17 0 0 29579

Dobj egy levelet, és átküldöm, 15. kerületben vannak.

Előzmény: El Padre (29577)
Törölt nick Creative Commons License 2013.06.17 0 0 29578

Hát igen, bekötött szemmel is cserélnék rajta hengerfejet, csak valaki adja a kezembe a szerszámot, amit kérek :-)

Előzmény: nemszabad (29574)
El Padre Creative Commons License 2013.06.17 0 0 29577

megette a sok oxigén és szénhidrogén a kipufogódobomnál a cső csatlakozásánál a fémet, és most kellemesen sportos a punettám hangja. :( mivel most nincs pénzem új dobra, tud valaki egy megbízható és nem drága helyet, ahol átmeneti megoldásként be tudják foltozni a repedéseket, lyukakat? budapest vagy környéke játszana. köszi!

R!ck4 Creative Commons License 2013.06.17 0 0 29576

Tényleg, akor mit csináljak, ha  ajobb hátsó sárvédőívre rácsukódott az előző gazda kapuja, még a festék is csak horzsolódott, de az anyag picit meg van nyomva? Mit tudnak ezzel kezdeni? Az egész hátsó traktust nem festetném le emiatt, meg van a sofőrajtó, amit megpróbáltak klcs nélkül nyitni, és megnyomrgatták a zár körül a lemezt... Ha fújtom szép lesz, de mennyi pénzér csinálják?

Előzmény: R!ck4 (29575)
R!ck4 Creative Commons License 2013.06.17 0 0 29575

Lesz nemsokára egy frissvizsgás, gázos Punto eladó, 8 szelep, 3000 km-rel ezelőtt felújított motor, új hátsó teló, komplett új hátsó fék (dob, pofa, munkahenger, szóval minden) korrekt futómű, kiváló klíma, 50km-t futott  első betét,  bár kívülről van pár apróság, amit ha megcsináltatok, sose magyarázom ki, hogy csak a sárvédőív volt meghúzva, ráfogják, hogy tetőre tettem... 700-ért a nevedre is írom. :-))

Előzmény: kgaboroo (29564)
nemszabad Creative Commons License 2013.06.17 0 0 29574

Fogadatlan prókátorként szeretnék a Puntó mellett szólni. Legalábbis az 1.2 8 szelepes motor mellett.

Nagy előnye ennek a motornak - mint nálam kiderült -, hogy vezérműszíj-szakadás esetén nem

érnek össze a szelepek a dugattyúval. A szíjat pedig az is ki tudja cserélni aki otthon képes megjavítani

egy csöpögő vízcsapot. Ezen ugyanis még vannak jelzések,úgyszintén a szíjon,nem kell hozzá

huszonezerért sablont venni,vagy szervízbe vinni. Persze ez nyílván a legutolsó szempont vásárlásnál,de

jól tud esni amikor kiderül,miért nem megy az autó,hogy a javítás csak tízezer,nem nyolcvan.

kgaboroo Creative Commons License 2013.06.17 0 0 29573

Nem is lehet vele gond hisz még 100 ezret nem mentél vele. 100 ezerig minden új kocsi elfut problémamentesen, amelyik nem azt cserélni kell más típusra. Volt nekem már Csehszlovák, Német, Orosz, Olasz kocsim is de életem legjobb döntése ez az új Swift volt. Eredetileg nem ezt akartam venni a kis Puntó helyett hanem a Puntó Grandét. Tetszik formára az a kocsi, jó a belseje is csak egyszerűen nem akart megérkezni 2005 karácsonya előtt. Két hónappal előtte rendeltem meg és csak hitegettek, hogy nemsokára megjön, pedig két hónappal előtte azt mondták, hogy két héten belül kezemben lehet a kulcs. Aztán berágtam december közepén és visszamondtam a rendelést mert akkor már január végére ígérték. Mosonmagyaróváron egymás mellett van a Leier meg a Suzuki szalon, átmentem és vettem egy metálkék Swiftet mérgenben. Ez egy hét alatt még karácsony előtt a kezemben volt. Már lasan 8 éves lesz 140 ezer km-rel de még eddig összesen 4 db gyertyát cseréltem 100 ezer km-nél meg olajakat. Ezenkívül még minden eredeti rajta, még a légszűrő betét is. Ezt egyszerűen kimosom vízzel és megy vissza, pedig papírból van. Ennek ellenére jól bírja pedig már közel 10 x átmostam. :-))

Decemberben megy műszakira, akkorra kicserélem az első fékszettet és ennyi. Egy koplett fékszett 9 ezer forint, ez két tárcsa meg 4 betét. Nevetséges ár pedig jó minőségű.

Előzmény: CsRob1 (29572)
CsRob1 Creative Commons License 2013.06.16 0 0 29572

Nekem pont ilyen évjáratú van, még a keskenylámpás kivitel. Abban az évben volt a váltás a nagylámpásra. Műszakilag eddig nem volt vele probléma, sem a kormányszervóval, sem a kuplunngal, sem mással. 42 ezret mutatott az óra, mikor vettem, most 97 ezret mutat. Most fogok vezérműszíjat, vízpumpát cserélni, ezenkívül csak a kopó fékalkatrészeket kellett cserélni miatt. A fogyasztás 6,4-6,7 l/100 km körüli napi 2x15 km, ennek fele városi használattal. A kasztni egyes részeit újrafényezték, sajnos valami ócska anyaggal, mert kb. 5 év után a felső lakkréteg itt-ott elkezdett leválni. (egy karosszériás-festős szerint ez természetes az ilyen korú autóknál...)

Előzmény: kgaboroo (29558)
GYURMA 944 Creative Commons License 2013.06.16 0 0 29571

Sziasztok!

 

1,2 fokozatmentes automata 7L = 140 km a 30-ason Tarcsa- Őrs - Tarcsa- Gödöllő- Csömőr, meg a stb.

 

Tessék mondani, az jó-je?  :-)))))))))

kgaboroo Creative Commons License 2013.06.16 0 0 29570

Nem mértem réteget, látni rajta, hogy nem vot sérült. Motorokat szereltem és festettem még pár éve így meglátom a korral járó mattulást a kasznin. A gyors átfestések azonnal felismerhetők főleg ha a festék teljesen beszárad. Egyik sufni festő sem csiszolja körbe a kocsit ezres vagy ennél kissebb szemcsenagyságú vízpapírral. Túl sok munkával járna így egy gyors gittelés, becsiszolás, festés és megy ki a kereskedésbe. Az első madár meg elvakul a csillogástól és már viszi is. Otthon egy hónap múlva ránéz lenyugvó napnál az oldalára és mindjárt szemébe tűnik a csiszolási nyom. Aztán már vakarhatja a fejét.

Nézegettem Ausztriában a használt kereskedéseket. Ott egész más a helyzet mert valós állapotban rakják ki a kocsikat és eszerint is vannak beárazva. Puntót szinte egyálltalán nem látni a kinti kereskedésekben, viszont nagyon sok Hyundai Getz van remek állapotban, meg VW Pólók a kissebb kategóriákban. Regisztrációval meg az összes egyéb papírmunkával olcsóbra jön ki mint nálunk azonos évjáratok meg használtsági fok mellett. Nálunk nagyon elszabadultak a ganéságok a kereskedők részéről.

Nem ártana egy kis állapotfelmérési és közlési szabályozás....ezt üzenem az illetékes hivatalnak.

Előzmény: kolcsar (29565)
kolcsar Creative Commons License 2013.06.15 0 0 29569

Legyen jó pontod nála:))

Remélem nem harapós ha már uszitani akarod??:))

Küldjed:)

Előzmény: Törölt nick (29568)
Törölt nick Creative Commons License 2013.06.15 0 0 29568

Szeva,mivel  jó kollégám,ráduszíthatom?

Előzmény: kolcsar (29567)
kolcsar Creative Commons License 2013.06.15 0 0 29567

Szevasz:))

Ahogy mondják minden kilóméter könél ott vagyunk:))

Mit szeretnél vele??:)) Actia is belelát elég jól,de van az Op-Com Professionel,nem csajna clón ezt még nem gyártják,igaz kint sincs az utcán még:)) Hivjál fel mikor kell! 

Előzmény: Törölt nick (29566)
Törölt nick Creative Commons License 2013.06.15 0 0 29566

Nahát, te mindenhol ottvagy?

Jut eszembe, 2005-ös Zafirába belelátsz? Actia kezeli?

Előzmény: kolcsar (29565)
kolcsar Creative Commons License 2013.06.15 0 0 29565

Réteg vastagságot mértetek a kocsin?

Vasárnap néztünk egy Mazda 3-ast nagyon szép volt egy szinü úgy hirdeték törés mentes,mikor meglátam a jobb elsö sárvédö és a lámpa közé befért az ujam az kezdett gyanus lenni.Mikor jobban belenéztem a jobb oldalán nagyon figyelve látszott,hogy az ivek nincsenek egybe aki megakarta venni észre se vette,akkor mértem neki a jobb oldalán vastagabb is volt a festék,nagyon ügyes volt aki csinálta mert az egész kocsit telibe csiszolta a régi festéket,épen egy szinfujást,meg lakkozást csináltak rá.

De járt barátom úgy,hogy kihozta vadonat újnak irt szalonbol Fiat Puntót,nekem gyanus volt a festés rámértem kiderült a bal hátsó ajtó kivételével ujra volt fujva,szerencse,hogy elözö nap vette azonal vissza vitük,már akkor azt akarták bizonyitani egy nap alatt szarrá törte haver kilakatolták,és még le is fújták:))

Előzmény: kgaboroo (29564)
kgaboroo Creative Commons License 2013.06.15 0 0 29564

750-ért van kirakva az opelcsorna kínálatában. Körbenéztem, tényleg egyben van, első gazdás. Egy egészen kis horzsolás a jobb hátsó lökhárítón, pasztával lejön. Szeretek alkudni így a 750-be egy friss műszakit és a teljes átírást is belealkudtam. Nem akarok semmit rákölteni ezután. Már így is durván fölémentünk a költségvetésnek. Az egész úgy indult, hogy 400 ezer volt a lányomnak, én megtoldom egy százassal és lesz egy kis ezres Swift. Kinéztünk egyet, elsőgazdás sértetlen, rozsdamentes állapotban 2001-es és egy 75 éves öregé. Esőben, hóban nem járt vele és a motorját sem mosta le soha. Az üléshuzatot még a szalonban tetette rá mikor megvette és mindösszesen 91 ezer km-t ment vele. Sehol egy karc vagy horpadás, full gyári érintetlen példány és háznál volt magánszemélytől 500-ért.

Számomra ő volt az a mondabeli öreg faszi aki árulja az autóját. 

Motorral voltam megnézni és körbevizsgálás, meghallgatás után azonnal rábólintottam. Leraktam 50 foglalót és két nap múlva mentünk érte. Mikor odaérünk látjuk, hogy az öreg el van keseredve, majdhogynem bőgött. Mondja, hogy nagyon sajnálja de mégsem akarja eladni a kocsit mert annyira megszerették. Ezután majdnem én bőgtem. Az öreg rendes volt, visszaadta a pénz és kifizette az összes benzinköltségemet is.

Azóta nem találtunk még egy ilyen állapotban lévő Swiftet. Én nagyon sajnáltam de megértem az öregeket, én sem szívesen válnék meg egy olyan kocsitól ami hiba nélkül teszi a dolgát hosszú éveken keresztül.

Az új Swiftemet imádom mert szerintem a világ legmegbízhatóbb kiskocsija. A kis 1.1-es Puntómat számították bele de azt is nagyon szerettem mert elvitt bárhová kevés benzinből és vissza is hozott. Nem volt agyonvágva elektronikával és 160 ezer km-nél még teljesen bontatlan volt. Mikor bevittem a szalonba, hogy kihozzam a Swiftet már megvolt rá a vevő. Hibátlan volt, igaz rendesen karbantartottam és kíméltem.

Most szivesen látnám a lányom kezében az akkori állapotában.

Egyenlőre keresgélünk továbbra is és próbálom erőltetni a japánt.

Előzmény: R!ck4 (29563)
R!ck4 Creative Commons License 2013.06.15 0 0 29563

Mennyit mernek ezért a kocsiért kérni, és mennyit mersz a vásárlás után fél éven belül rákölteni?

Előzmény: kgaboroo (29558)
kolcsar Creative Commons License 2013.06.15 0 0 29562

Az igaz,hogy más kategória a BMW,meg MB de nem itt nálunk eladás lepusztitás simliség szempontjábol.

Kb 3-rom hónapja keresünk valami normális családi autót az egyik ismerösömnek,amivel hosszú távokat lehet menni ennyi,simlis eladót régen láttam még az Antal kormány idejébe volt mikor kiadták a rendeletett BT,KFT 6-évnél idösebb kocsit csak kvótára hozhat be.Pályázni kelett a kvótára aki tudta kit kenjen meg az kapott kvótát aki becsületes volt az nem.

Csomó kereskedöröl derült ki megsemisitötelepröl hoztak be kocsikat amit kint a bontók se vettek be,kiglancolva kicsit aztán kirakva eladásra,hasonlókat látok mostanába szép fotókal aztán ha oda mész messziröl virit a törés,ujra fujás,ha meg rádugod a tesztert,mivel csak olyanhoz mentünk aki eleve engedte.Volt aki bevalotta azt hite csak olyan csajna hibakód olvasó van azért engedte,vitük a rétegvastagság méröt,VCDS,Op-Com,Actia,AutoCom,Delphi olyan csoda dolgokat lehet kiolvasni belölük aztán élöadatba jönnek még a nagy csodák:))

Előzmény: Törölt nick (29561)
Törölt nick Creative Commons License 2013.06.15 0 0 29561

Azért a béemvé meg a merga nem Punto kategória, de szerintem nincs mit szégyenkezni.

Én újonnan vettem, és 300.000 km-ig  74.000-nél cserltem kuplungot, kinyomócsapágyat a nyelestengely csapágy miatt, lámpát, mert bemattult, és gyári üj volt a kettő 22.000 ft, egy kuplung munkahenger, és a kopó alkatrészek, persze.

Sajnos a piacon sok a szemét, esetleg  puntoclub.hu oldalon is hirdetnek néha, vagy kintről behozni egyet...

Előzmény: kgaboroo (29560)
kgaboroo Creative Commons License 2013.06.15 0 0 29560

Köszönöm! Közben olvasgattam teszteket róla meg külföldi fórumokat. Ott sokan mondanak hibát az elektromos rendszerre, nem nagy dolgokat de sűrűbben. A szervót ott is említik meg a kuplungot és a lengéscsillapítókat. Én mindenképp japánt szeretnék, Yarist vagy Swiftet ezrest. De a leánynak bejön a Puntó külsőre és olyan nehéz beszélni neki a műszaki megbízhatóságról. Pedig látja mert nekem az új Swift van most már lassan 8 éve, és ezen időszak alatt egyetlen alkatrészt sem kellett kicserélni hiba végett az eddig megtett 140 ezer km alatt.

A első 1996-os 1.1-es Puntóm nagyon megbízható volt, keveset fogyasztott. Ezért gondoltam egy újabb típusra belőle. Kevés érintetlen gyári állapotú van belőle a kereskedésekben. És az a bosszantó, hogy a használautó.hun is berakják a sérülésmentes meg az újszerű állapot rovatba az újrafestett meg kigittelt példányokat. Már vagy 5 tanknyi benzint elkocsikáztunk autókat nézegetve de mindenhol csak az átb@szás megy.

Látni BMW-ket meg nagy Merciket több mint félmillió km futásteljesítménnyel makulátlan állapotban és látni újszerű állapotra hírdetett kisautót aminek körbe van karistolva a kasznija csak tessék-lássék gyorsan újrafújták és visszatekerték az óráját 100-200 ezer km-rel. Ez Magyarország. :-(

Előzmény: Törölt nick (29559)
Törölt nick Creative Commons License 2013.06.15 0 0 29559

Ennek is vannak tipushibái, mint minden másnak, elektromos kormány, nyelestengely csapágy, és a futóműve sem szereti a pesti utakat.

Az alját kell átnézni, bár galvanizált a kaszni, ha sosem törődtek vele, akkor ő is elkezd rohadni. Láttam már 99-es évjaratút gyári állapotban, és van itt kolléga,aki asszonynak vett, és papírból volt a küszöb, mert nem foglalkoztak velle. De persze ezek nem minden autónál van minden hiba,  több 100.000 km-t lehet megtenni, ha megkapja a törődést, rendes olaj, olajszűrő, levegőszürő, gyertya, gyertyakábel, gyári fagyálló,stb.

A törődést meghálálja, ha lelakott elhanyagolt a példány, inkább ott kell hagyni, fekete az olaj benne, betöltő sapka alatt vastagon olajsár van, például.

Előzmény: kgaboroo (29558)
kgaboroo Creative Commons License 2013.06.14 0 0 29558

Sziasztok!

Most készülök venni egy 2003-as Puntó 1.2-es 8 szelepest. Az autó makulátlan állapotú, első gazdás, 130 ezer km-rel. Mennyire megbízható ez az évjárat. Korában volt egy Puntó egyesem ami egészen jó kis kocsi volt. Hiba nélkül mentem vele közel 100 ezret pedig használtan vettem 60 ezer km-rel. Az újabb típus is ennyire megbízható vagy már több törődést igényel? A lányomnak lenne első autónak és nem szeretnék problémás típust venni.

Köszönöm a válaszokat.

lacikap910 Creative Commons License 2013.06.14 0 0 29557

akit esetleg érdekel 

Eladó punto 2.: 2 ülés közti müanyag váltó zsákkal,közép konzol és a felette levő gomb sorral (ablakemelő Ködlámpa City servo gombok vannak benne)

dodi83 Creative Commons License 2013.06.13 0 0 29556

  Lehet, hogy hülye a kérdésem, de vezérműláncos 1.3-as JTD motornál vízpumát nem kell időnként cserélni? 149.000 km van a kocsimban...

BY-75-98 Creative Commons License 2013.06.13 0 0 29555

Sziasztok!

Nos ha minden jól megy akkor eladóvá válik Punto II. 1.2 8v 2000-es , 3 ajtós fehér színű taligám! 2014 júniusig van vizsgája. Működik, csak hát kéne rá költeni egy keveset, pl, 4 db lengéscsillapító......de hát úgyis megtekinthető lesz.

 

Nekem már  nincs rá keretem hogy fenntartsak egy autót is, hát a lakáshitel, miegymás..........

Jómagam 350e re gondoltam.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!