Én egyelőre nyugodt vagyok F10 esetében a közvetlen befecskendezés dolgában (OMW Maxxmotion 100-at tankolok és hosszabb útjaim vannak). Egyébként szerintem E60 esetében sem vészes annyira a dolog, idáig egyetlen autóról hallottam a környezetemben, akinél NOx probléma volt (csak jeladó), nála is 190.000 km környékén. Ő meg inkább városban vezet.
Ezek mind a közvetlen befecskendezéses benzinmotor neuralgikus pontjai, tehát azokat kell lehetőség szerint kerülni, főleg a sokat futott korai (2007) példányokat.
A pre LCI azt jelenti, hogy facelift előtti modell. Annál meg ugyebár olyanokkal nincs gond, melyeket felsoroltál. Gyújtógyertya trafó az, ami visszatérő és bosszantó gond lehet.
Sziasztok! Van egy gondom: e60 530d ,2005-ös azt produkálja, hogy a kijelzőn nem jön be más csak a BMW felirat kb, 20 mp-re, majd eltűnik 10 mp-re. Folyamatosan ezt csinálja, valamint a joy stick inaktív. Másnapi indulásnál megint jó, de már második indulásnál ismét ez a hibajelenség egész nap. Előre is köszönöm a segítséget, ha esetleg valaki már találkozott ezzel a hibával.
Például az, hogy fiatalabb az autó. No, meg az sem elhanyagolható tényező, hogy optikailag is szebb az LCI (lámpák, csomagtartó ajtó, lökhárítók), illetve már CIC fejegység van benne ami technikailag ugyebár nem egy szint a CCC-vel. Ez így összességében szerintem elég sok plusz, de én speciel E60 esetében egy M Paket felszereltséggel bíró pre LCI 530i-t preferálnék (az egy rendkívül megbízható és remek motor) és raknék rá LCI lámpákat és csomagtartó ajtót. :) CIC fejegységre nem cserélném a CCC-t mert az sohasem lesz az igazi.
Erdeklödnek, meg van-e meg a tetocsomagtartao? A masik kerdesem, szeretnek vasarolni 225/50 r17 RunFlat-os gumikat. esetleg ha tudnal nekem arakat irni azt meg köszönnem. Bocsanat az ekezetek hianya miatt, nement pillentyüs a laptopom.
Azt írtad csak LCI-ben gondolkoznál, te mivel indokolod ezt? Örülnék, ha leírnád. Nem nagyon tudok dűlőre jutni, sokan azt mondják, hogy csak LCI. Ennyivel "több"? Update és egyéb változtatásokról úgy ahogy tisztában vagyok, de akik azt mondják, hogy csak LCI-ben gondolkoznának, azoknak mi adja a pluszt?
Hogyha a normál kúlső visszapillantó helyett elektromossan nyhajthatót veszek akkor elég a sofőr ajtón kicserélni a panelt egy olyanra amibent bent van az a gomb is? Másik kérdésem az lenne , ha kicserélem a műszerfalamat mert kikell mert nyiltak a légzsákok , ,olyant veszek amibe bele lehet rakni a Head upp display-t akkor az működni fog ? Elötte normál műszerfalam volt. Arra akarok kilukadni hogy a csatlakozok kivannak építve a bmw-k ben hogy késöbb lehessen bele tenni más cuccokat is vagy ezek már macerásabbak?
Nővérem Angliában vásárolt egy 2007-es 525d BMW-t. Elvileg 105.000 km van az órában, nem tudom odakint mennyire tekergetik.
Piszkosul nem értenek az autókhoz, és meg vagyok róla győződve, hogy csak a pasijának az egója volt a legkomolyabb érv az autó mellett. 12.000 font volt, tehát nem volt olcsó, még odakint sem.
Alvázszám gyanánt ezt küldte el:CW82746 Azt mondta Sport változat. (nincs most több adat nála, én meg türelmetlen vagyok ezért kérdezlek benneteket)
Tudok esetleg mondani valami közelebbit?
Milyen motor lehet benne, milyen jellemző hibái lehetnek (DPF, örvénycsappantyú, tüzelőanyag ellátó, vagy keverékképző rendszer, turbó... esetleg más, nem motorikus jellegű)
Minden válasz érdekel, bár tudom, hogy kevés adatot adtam, de bízok a fanatikusokban,aki ebből is kibogarásszák a pontos típust.
Az autó elég sokat fogy hidegen menni, hiszen az iskola 20 perc gyalog és ezzel kell vinni a gyereket... (én a fejemet fogom, de ez van)