állítólag amiga alatt tök jó plusiemulátorok vannak. no akkor fel kéne tenni egy amigaemulátort és alá a +4 emulátort és akkor minden szép és jó lenne, nem? :)))
csak úgy filózgattam :)
Ninja, az nem "okitás" volt! Nem akartalak megsérteni. Szidtam magam, hogy nem írtam hozzá rendes (pontosabban semmilyen) dokumentációt. Most, hogy a CMAX regisztrálva van, milyen hibaüzenetet ad?
Maugli, van itt egy másik XP-s gép amire még nem feltéve. Eloszor is az MSVBVM60.DLL az része az XP installnak, ott kellett volna legyen. Ha csak futtattam az EXE-t akkor nekem is 7/Out of memory-t adott. Hülye hibaüzenet. Bemásoltam a CMAX20.OCX-et a SYSTEM32-ba, aztán REGSVR32 CMAX20.OCX (kiírja, hogy succeeded), utána fut az IDE rendesen.
Ninja ül a vonaton (megy Paulhoz copyzni), és SMS-t írt nekem, hogy 10 év óta először megy partyzni... Rulez feeling lehet. Csak össze kell majd hozni egy nagy (és sok kicsi) partyt
Ok, köszi, szerintem ez lesz az. Meglepő, hogy a teljes program nem ingyenes, csak az a konvertálási irány (pc->8bit), amire nekünk épp szükségünk van. (XP-n ez se megy, majd otthon tesztelem ezt is..)
En durvan csinalom! :) Veszem az osszes szinpart, es az azok kozotti 7 lepeses atmenetet (mix 1:7, 2:6 ... 7:1 aranyban) es ezekkel probalom kozeliteni a 8x2 pixelt. Amelyik a lekisebb hibaval kozelit, azt hasznalom a Floyd-Steinberg ditheringhez.
De azt hiszem meg durvabb leszek, meg fogom csinalni az FS dithert a szinparokra es ugy fogom nezni, hogy melyik a legjobb. Kicsit lassu lesz! :)
Valaha csináltam egy ilyet (vagy hasonlót, lásd fli coll ;-)), de a prog csak darabokban van meg valahol.
Volt benne dithering (Floyd-Steinberg algoritmus) + octree szín-optimalizáló.
Furcsamód, nekem nem sikerült ilyen "jól" eltüntetnem a négyzetes patternt, főleg hires módban. (Vagy lehet, hogy csak rossz teszt image-eket választottam).
De akkor jol ertem ugye, ez mar a plussy-s paletta 8x2-es blokkokra lebontva, tehat gyakorlatban valahogy igy is fog kinezni, sot a PAL blur-je miatt meg simabban.... :-) Nagyon klassz.
Egyebkent a konverterem egyenlore eleg bruteforce. Minden 8x2 blokkra kiprobalom az osszes szinpart, hogy kideritsem melyikkel kozelitheto a legjobban. :)
Mintha remlene valami DOS-os cucc, ami C64-re konvertalt volna BMP-ket... Egyszer hasznaltam is, amikor egy fenykepemet megcsinaltam hires bitmaprre vele. A nevere sajna mar nem emlekszem. A palettat meg PC-n at lehetne tenni 4-szinure, de azert szerintem jobb meghagyni minel tobb szint (~valami atlagfelet szamolni).
Pont nemreg gondolkodtam, hogy kene egy ilyen progit irni... Hasznos lenne.
Csak érdeklődök, hogy készített-e már vki olyan konvertert, ami egy 160x200-as képet, (mondjuk bmp-t, de ez a legkevébé fontos..) átkonvertál 4 színű "plus4-es bitmapra"? Csak mielőtt nekikezdenék, mint lusta programozó érdeklődök.. :-)
Ma jön hozzám este Beast és Unreal valószínűleg. (Ha Unryt meg nem húzzák vizsgán, mert akkor elkettyen és befordul... )
Ha eljönnek, ma eldől, hogy holnap robban-e a NAGY HÍR!!! Emberek, nem bírom kivárni, komolyan, az előbb beszéltem Unreallal telefonon, és nagyon-nagyon bizakodó lettem. ;) Hátha, hátha ... de nem is merek rá gondolni. imádkozzatok! :)
borozni szoktam :) bár mostanság már söröztem is :)) a packeremről meg vagy jót vagy semmit! :)
ma délután valszeg lesz időm az AP4-et megtákolni kicsit.
Jó hír, ezért arra kérlek, hogy még a mai sörözés előtt szánd rá azt a 10 percet. Találtam IFF/ILBM packert is tőled plusira. Nemvagy semmi. Nemismondtad. De hogy ne csak jót mondjak, teszteltem a packeredet, nem igazán jeleskedik sem speed-ben, sem tömörítési rátában.. A 3.1-nél van újabb verziód?