Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

kgaboroo Creative Commons License 2013.06.27 0 0 29614

Hasonlót lehet találni több oldalon és márkamatricát lehet ragasztani a közepébe. Pl EZEN az oldalon.

Előzmény: Abras (29610)
El Padre Creative Commons License 2013.06.27 0 0 29613

bár én nagyon ódzkodom a dísztárcsáktól, ha találsz ilyeneket 14"-ban, akkor kérlek oszd majd meg itt.. ezek nekem is bejönnek

Előzmény: Abras (29610)
El Padre Creative Commons License 2013.06.27 0 0 29612

elvileg másfél év garit vállalnak. egy hegesztett, bütykölt kipuff azért nem olyan, mint egy gyári egybe, ami legalább egy évtizedig bírja...

Előzmény: Sracc1980] (29611)
Sracc1980] Creative Commons License 2013.06.27 0 0 29611

Szia! Pechem van, mert most én is "tuning"-hangot hallok az autóm aljáról, hátul-középen.:-( Pont eladás előtt. (csak nem sz@rom le)   Kb. 2 éve javította meg a Kipufogóklinika a középső részét a kipuff rendszernek. Kérdés, hogy megcsinálták rendesen, és újabb helyen engedett el a szerkezet, vagy hanyagok voltak, és menjek másik műhelybe?

Előzmény: IceCortez (29607)
Abras Creative Commons License 2013.06.27 0 0 29610

Sziasztok! Na sikerült megjavítani a gépet, 50e forintot fizettem a generátor cseréjére + szíjak cseréjére.

 

Valaki tud ilyen gyári dísztárcsákat? Az a baj, hogy 14"-es sehol nem kapható. Esetleg ha tudtok valahol ...

 

 

 

Másik kérdésem, hogy a Grande Punto emblémája feltehető a Punto II-re valahogy? Ha igen, hogyan? Nagyon bejön ez az embléma, plusz piros kárpit lett a kocsiban és jobban mutatna.

 

 

 

Törölt nick Creative Commons License 2013.06.26 0 0 29609

Sokszor szoktam osztrák ügyfeleket közvetíteni, illetve a helyszínen tolmácsolni egy kipufogós ismerősömnek. Ő szokta mostanában mondani, hogy például már a Bosal sem olyan, mint régebben. Mutatott már olyan 1 éve felrakott noname dobokat is, hogy döbbenet..

Én egy ideje azt szoktam csinálni, hogy évente egyszer lefújom az autóim kipofógóit kívülről hőálló ezüst spray-vel. A belső korrózióval ugyan nem tud mit kezdeni, de legalább kívül véd valamennyit - no meg esztétikusabb is.

Előzmény: Törölt nick (29608)
Törölt nick Creative Commons License 2013.06.26 0 0 29608

Azért elég fogyasztói társadalom, amit sváboktól vettem kipiuffot, a tartók már elkezdtek rohadni..

Hiába volt alu bevonat rajta, és kapott még két cink szprét, a tartók nem is vasból, hanem szénből vannak, annyi a szén a vasban...

Előzmény: IceCortez (29607)
IceCortez Creative Commons License 2013.06.26 0 0 29607

Na ezt jól megfogalmaztam :) De remélem értitek...

 

A középső dob volt a leg kritikusabb, ott valahol már szökött is a kipufogó gáz. Nem akartam megvárni amíg az egész lerohad alóla, így cseréltem kompletten az egészet a leömlő után. Nem volt nagy pénz, akkor pont akciós volt a Horváth kipuffnál Gyömrőn. Így legalább azzal nem kell foglalkoznom egy jó darabig, remélem nekem is a következő hozzányúlás jóval 200 ezer fölött lesz... :)

Előzmény: IceCortez (29606)
IceCortez Creative Commons License 2013.06.26 0 0 29606

Az alját sose mosták az enyémnek, elég gatya állapotban volt.

Ebből kifolyólag a kipufogóra se volt jótékony hatással hogy 10 évig a sós lötty sose volt lemosva az aljáról.

Előzmény: Törölt nick (29602)
kacagógerle Creative Commons License 2013.06.24 0 0 29605

Sziasztok!

2-es puntónaál van valami megoldás a kuplungfőhenger nyikorgásra/akadozásra a komplett cserén kívül? Szétszedhető egyáltalán? Ha igen felújítókészlet van hozzá?
A fékfolyadékot lecseréltem benne, de nem segített semmit.

Sracc1980] Creative Commons License 2013.06.24 0 0 29604

Sziasztok,

 

eladó a Puntóm: http://www.hasznaltauto.hu/auto/fiat/punto/fiat_punto_1.2_actual-7002180

 

Köszönöm az évek alatt a fórumon adott segítségeteket. :-)

R!ck4 Creative Commons License 2013.06.22 0 0 29603

Lehet hogy ő is, csak másképp hiszi. :D

Előzmény: Törölt nick (29602)
Törölt nick Creative Commons License 2013.06.22 0 0 29602

Jó korán kidobtad a kipuffot, én 300.000 környékén cseréltem..

Előzmény: IceCortez (29601)
IceCortez Creative Commons License 2013.06.22 0 0 29601

Nekem 2000-es évjáratú az autóm, 108 ezer Km-el vettem 3 éve és tényleg annyi van benne szerencsére.

Két ismerősére is ránétünk és érdekes módon 30-40 ezerrel több volt nekik benne mint a km óra szerint. De nem csoda ők kereskedőtől vették.

 

Nekem ~125 ezernél kellett a kuplungot cserélni és most ~155 ezernél kezd kijönni a szervo hiba.

 

Amikor megvettem volt egy vezérlés csere, akkor a kipufogót kellett egy év múlva cserélnem, mert az is oda volt már... sajnos 100 ezer a váltószám, annyit tényleg minden autó elmegy szinte 0 törődéssel, azután jön elő ki mennyit foglalkozott az autóval.

Előzmény: CsRob1 (29584)
Törölt nick Creative Commons License 2013.06.21 0 0 29600

Szerintem nem is akarja, fogtachnikus,,,, csak ingyen lett volna jó....

 

Előzmény: kolcsar (29598)
lacikap910 Creative Commons License 2013.06.21 0 0 29599

Fiat punto 2003 1.2 activ kék belső eladó olcsón ülések és a 4 kárpit...

06703151489

kolcsar Creative Commons License 2013.06.21 0 0 29598

Nem jelentkezett az Opelos haverod?

 

 

 

Előzmény: Törölt nick (29597)
Törölt nick Creative Commons License 2013.06.21 0 0 29597

Egy kis érdekesség, amit itthon nem láttam, olaszoknál kapható:

 

Egyben olcsóbb, mint a munkahenger, pofák, és a javító készlet..

Abras Creative Commons License 2013.06.19 0 0 29596

Az a baj hogy el kellett vontatni az autót és ott van a szerelőnél ... 

CsRob1 Creative Commons License 2013.06.19 0 0 29595

Nekem a vezérműszíj és bordásszíj cseréhez az alkatrészek 26 ezerbe kerültek, munkadíjra egy szerelő 10-12 ezret mondott márciusban, de végül nem ő csinálta, hanem én otthon a garázsban.

Szerintem kérdezz meg más szerelőket is.

Előzmény: Abras (29594)
Abras Creative Commons License 2013.06.19 0 0 29594

Sziasztok! Alternátor, csapágy, feszítő görgő vezérműszíj, ékszíj csere mennyibe fog fájni szerintetek? A szerelő hallgat, nem mond semmit még kb. összeget sem. Rámegy a gatyám is vagy nem? Segítsetek légyszi

CsRob1 Creative Commons License 2013.06.19 0 0 29593

Ezen eltérésen belül valószínűleg nekünk is sikerült beállítani...

 

kgaborootermészetesen 1500 :) én is abban bízom, hogy megszokják egymást..., ha nem, akkor meg kell nézni

 

Egyébként Magneti Marelli vízpumpa, Dayco szíj és Ruville feszítő került bele

Előzmény: Törölt nick (29589)
kgaboroo Creative Commons License 2013.06.18 0 0 29592

15 ezres fordulatnál nem csoda, hogy nyiszog.:-)) Volt egy opel corsám és azon cseréltem vezérműszíjat vízpumpával együtt. A vízpumpa utángyártott volt és a bordás tárcsa fogazása nem illeszkedett pontosan a vezérszijba. Működött vele rendesen a motor de itt is volt nyiszogás a szíjnál. Egy idő után lecsendesedett és amikor levettem a szíj fedelét akkor elég sok gumipor volt felrakódva rá. A szíj hozzárágódott a vízpumpa fogazásához. Ezután vettem rá gyári vízpumpát és új szíjat, ezekkel csendes volt elsőre is.

Előzmény: CsRob1 (29587)
504LACI Creative Commons License 2013.06.18 0 0 29591

Köszönöm!

Előzmény: Törölt nick (29590)
Törölt nick Creative Commons License 2013.06.18 0 0 29590

Nem, ez fix.

Előzmény: 504LACI (29588)
Törölt nick Creative Commons License 2013.06.18 0 0 29589

Egyszer melóhelyen vagy 10 éve vettünk szíj feszesség mérőt.

Az eredmény: 15 embert megkért az skf-es ember, állítsák be a feszességet, mind napi szinten cserélgetett szíjakat, tehát láttak már olyat.

Az eredmény, a gyári értékhez képest -50 +70% eltérés lett...

Az ilyen feszítés után esik szét a vízpumpa, vagy a feszítő csapágya...

Ennél a motornál 2006-ban már rugós feszítés lett, amit megfelelő pozícióba kell beállítani, felmegy erre a hengerfejre is.

Előzmény: CsRob1 (29587)
504LACI Creative Commons License 2013.06.18 0 0 29588

Sziasztok! Kettes Punton át lehet állítani a fogyasztásmérés mértékegységét km/l-ről l/100 km-re?

Bocs ha már volt róla szó, de én nem találtam meg. Köszi a segítséget!

CsRob1 Creative Commons License 2013.06.18 0 0 29587

A jelölés a főtengely és a vezértengely keréken látszik, de a motorblokkon nem.

A feszítés valóban nem gyári sablonnal történt. A könyv szerinti szükségmegoldás alapján 0,5 - 1 cm -t lehet benyomni a vezértengely és a vízpumpa között középen. Mennyire lehet ez "veszélyes"?

Alapjárat+pár km autózás után a nyikorgás csillapodott, csak 15000 körüli fordulatnál erősödik, majd ismét visszagyengül.

Előzmény: Törölt nick (29586)
Törölt nick Creative Commons License 2013.06.18 0 0 29586

A jelölés a nem gyári vízpumpán nem szokott jól látható lenni, ez ilyen.

A szíj gondolom nem a gyéri sablonnal lett megfeszítve--- > nyikorog???

Előzmény: CsRob1 (29585)
CsRob1 Creative Commons License 2013.06.17 0 0 29585

Ma megvolt a vezérműszíjcsere otthon a garázsban. A jelöléseket mintha lespórolták volna,mert csak a forgó alkatrészeken találtuk meg. A régi vezérműszíj ellentétben a bordásszíjjal elég jó állapotban van, valószínűleg nem sokkal az eladás előtt az előző tulaj cserélte a vízpumpával együtt. A motor jár, bár próbaút még nem volt. A szíjak felől viszont ütemesen nyiszogásszerű hang hallatszik, ez vajon mitől lehet?

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!