Keresés

Részletes keresés

FOMA Creative Commons License 2016.12.07 0 0 62843

Versenyez a fenét, egyszerűen nincs más normális járműve a Startnak, és esély sincs új, távolsági személykocsik beszerzésére. 

Előzmény: JCSABA (62842)
JCSABA Creative Commons License 2016.12.06 0 0 62842

Annyira izgalmas, amikor az állam által finanszírozott közszolgáltatás versenyez az állam által finanszírozott közszolgáltatással. Felkészül: fli*bus...

Előzmény: FOMA (62837)
Racilaci Creative Commons License 2016.12.06 0 0 62841

A Borsod Volán éveken át folytatott gyakorlata alapján nem is lesz hirdetmény.

Előzmény: Snake-Mojzi (62840)
Snake-Mojzi Creative Commons License 2016.12.06 0 0 62840

2016/2017 évi menetrend

 

ÉMKK Zrt.

(Borsod-Abaúj-Zemplén, Hajdú-Bihar és Szabolcs-Szatmár-Bereg megye)

 

Menetrendi mezők

 

Hirdetmény egyelőre (?) nincs.

Racilaci Creative Commons License 2016.12.06 0 0 62839

Nem tudom pontosan, hogy jó helyen vetem-e fel, mert vannak nem volános cégek is, maik versenyben vannak (ld. alább), de nem szigorúan zárva a kört itt kérdem: az országban most hol a legrosszabb, fenntarthatóságát, pontosságát stb. tekintve a legkevésbé stabil a tömegközlekedési ellátás - mely cég, régi volán ellátási területén belül a legnagyobbak a zavarok, illetve a legnagyobb a sebezhetőség?

 

Gondolok itt mint esélyesekre:

 

- Szabolcs Volán: napi kocsikiadási gondok, csak innen-onnan összetarhált roncsokkal kiállított minimális járműmennyiség

- Kunság Volán Kecskemét helyi közlekedés: sok rosszat hallani a hibridek karbantartásáról, nem tudom, mennyire áll összeomlás szélén a rendszer

- Miskolci Városi Közlekedési ZRt.: napi szinten szólóbuszok egyértelműen csuklós kocsik fordáján, a belső infók szerint csak hadra fogható tartalékkocsi nélkül biztosított minimális járműmennyiség.

 

 

Van, ahol nagyobbak a bajok?

EKM-765 Creative Commons License 2016.12.06 0 2 62838

Valószínűbbnek tartom hogy elviszem holnap a skandináv lottón a főnyereményt mint azt hogy Széles sorozatban fog gyártani megfelelő minőségű Ikarus buszt (igen, van szelvényem). 

Előzmény: kristoof (62835)
FOMA Creative Commons License 2016.12.06 0 0 62837

Meg a szükség kényszere.

Előzmény: trizs77 (62836)
trizs77 Creative Commons License 2016.12.06 -1 0 62836
kristoof Creative Commons License 2016.12.06 0 0 62835

Gondoltam már erre többször is. A gond csak az, hogy mindenki félrebeszél és természetesen ő csinálja a legjobban, amit csinál a többiek hülyék! :-) Aztán meg nagyon nem egyszerű az összefonódásokat és a valódi tulajdonosokat kibogozni. Szinte minden ilyen adatot hadititokként kezelnek, mert félnek. Nem a nyugati konkurenciától áááá dehogyis! Egymástól félnek, mert jó nekik ebben a magyar posványban halászgatni.

 

Néha az az érzésem, hogy egy műhely, telephely, autóbuszgyártó kapaciátása több embernél is megjelenik, azt a hamis képet közölve, hogy ez is tud ott buszt gyártani, meg az is tud, meg amaz is, közben a valóság, hogy csak keresztbe tulajdonolják egymást, de a valós gyártó kapacitás maradt annyi amennyi.

 

Többször megírtam már, hogy mi a véleményem Szélesről és az ő buszgyártási szokásairól. Teljesen véletlenül sikerült felvennem nemrég a kapcsolatot az új Ikarusosokkal és jelenleg nagyon tetszik az a hozzáállás, amit képviselnek. Sikerült összeszedniük azokat a mérnököket és szakembereket, akik még valóban értenek az autóbuszgyártáshoz. Van pénz is bőven, így elkezdtek egy gyárnak látszó tárgyat is építeni. Ami pedig a legjobb, hogy egyáltalán nem gondolkodnak a magyar piacban, ha jön itthonról megrendelés, akkor természetesen nem utasítják vissza, de inkább külföldre összpontosítanak. Egyelőre mást nem mondhatok.

 

Lényeg a lényeg én nagyon kíváncsi leszek mi lesz ebből. 

 

 

 

 

 

 

Előzmény: trizs77 (62829)
-Smiley- Creative Commons License 2016.12.04 0 0 62834

Elvileg úgy tudom tolatni csak úgy lehet a busszal, ha van kísérőszemélyzet.

Ezt megcáfolandó, szekszárdról a Gemenci zsilipig jár napi kb 4 járatpár, ami betér egy kb 50 fős zsákfaluba.

 

Namost ott se kísérőszemélyzet nincs de még aszfalt út is elvétve van, simán Y-oznak a busszal mert máshogy nem tudsz megfordulni.  Eddig nem volt még gond belőle, szerintem túl vannak lihegve a szabályok

Előzmény: trizs77 (62793)
-Smiley- Creative Commons License 2016.12.04 0 0 62833

Lesz-e valami összefoglaló a fő változásokról?  Szűnik meg valamelyik vonal, vagy bővül valahol új vonallal a volán vonalhálózata?  

Törölt nick Creative Commons License 2016.12.03 0 0 62832
dundalk Creative Commons License 2016.12.03 0 0 62831

Én sem gondoltam másként..

Előzmény: kristoof (62828)
ujfigura Creative Commons License 2016.12.03 0 0 62830

Hagyjuk a múltat, a jövő pedig még képlékeny.

Előzmény: trizs77 (62829)
trizs77 Creative Commons License 2016.12.03 0 1 62829

Krisi !

 

Írjál már egy cikket, az Omnibuszra, hogy a magyar autóbusz gyártásban:

 - ki, kicsoda ?

 - kinek mije van ?

 - ki mit tud ?

 

1./

Krankovics viszonylag tiszta. Van két gyára és tud évi 200-250 buszt, ha fix megrendelést kapna és előtte létszámot tudna bővíteni akkor talán évi 400-450 busz is lejönne.

Ok.

Idáig általában érti mindenki.

 

--------------------------------------------------------------------------------------------

 

De.

 

2./

 - Mije van Mészárosnak ?

 - Hol van gyára ?

 - Ahol van ott mennyien dolgoznak ?

 - Ha több gyára is van  akkor melyik telephelyen mennyien dolgoznak.

 - A telephelyei külön-külön és együtt, mennyi buszt tudnak gyártani évente ?

 

 

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

3./

 - Mije van Varga Tóninak ?

 - Hol van gyára ?

 - Ahol van ott mennyien dolgoznak ?

 - Ha több gyára is van  akkor melyik telephelyen mennyien dolgoznak.

 - A telephelyei külön-külön és együtt, mennyi buszt tudnak gyártani évente ?

 

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

4./

- Mije van Szélesnek ?

 - Hol van gyára ?

 - Ahol van ott mennyien dolgoznak ?

 - Ha több gyára is van  akkor melyik telephelyen mennyien dolgoznak.

 - A telephelyei külön-külön és együtt, mennyi buszt tudnak gyártani évente ?

 

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Néha az az érzésem, hogy egy műhely, telephely, autóbuszgyártó kapaciátása több embernél is megjelenik, azt a hamis képet közölve, hogy ez is tud ott buszt gyártani, meg az is tud, meg amaz is, közben a valóság, hogy csak keresztbe tulajdonolják egymást, de a valós gyártó kapacitás maradt annyi amennyi.

 

Előzmény: kristoof (62828)
kristoof Creative Commons License 2016.12.03 0 0 62828

Amúgy állítólag, tényleg az Ikarus miatt adta el az Echót.

Előzmény: dundalk (62827)
dundalk Creative Commons License 2016.12.03 0 0 62827

A "jó tett helyében jót várj" elvén biztosan nemsokára lesz nemzeti buszt gyártók támogatási rendszere az ikarus-ra személyre szabva.

Előzmény: kristoof (62825)
AUTOSANdris Creative Commons License 2016.12.03 0 0 62826

És idén is az ÉMKK adja ki legkésőbb a módosítást. :) Megsem lepődök...

Előzmény: Snake-Mojzi (62823)
kristoof Creative Commons License 2016.12.03 0 0 62825

A számokkal hadilábon áll az igaz, de voltam nemrég Fehérváron és elég durván nyomják az ipart. Látszik, hogy Gabi bá máris beletolt egy rakás pénzt a buszgyártásba. Nagyon kíváncsi leszek mi lesz ebből.

Előzmény: Racilaci (62821)
JCSABA Creative Commons License 2016.12.02 0 2 62824

Megállóhelynév átnevezések:

a továbbiakban Abda, Kaiser Kft. megállóhely új elnevezése Abda, Elvis park

Love me tender... :)

Snake-Mojzi Creative Commons License 2016.12.02 0 0 62823

2016/2017 évi menetrend

 

KNYKK Zrt.

(Komárom-Esztergom megye)

 

Hirdetmény

 

Úgy tűnik csak Esztergomban cserélik le az elavult megállóneveket, a Tatabánya, Szénbányák Vállalat, Oroszlány, bányaforgalmi iroda és társaik maradnak...

Előzmény: Snake-Mojzi (62819)
torqmatic Creative Commons License 2016.12.02 0 0 62822

Jó, mondjuk most állítólag tényleg készül valami, de azért az évi több ezres termeléstől ez még fényévekre van.

Valószínűleg ebből is lesz majd 1 db protó, aztán kb annyi.

Előzmény: Racilaci (62821)
Racilaci Creative Commons License 2016.12.02 0 0 62821

Jaj ne már, ne vicceljetek. Eddig csak beleböfögött egy számot az éterbe, most meg, sok félév után, már strukturált elképzelésekkel rendelkezik a produktumainak piaci elosztásáról, illetve a pótlólagosan szükséges tőkét is előteremtette. Ne mondjátok, hogy nem halad. Hatszor-hétszer félév, s eladja az első három, szigorúan máshonnan átvett-átcímkézett, lehetőség szerint az Ikarus nevet korlátlanul tovább amortizáló minőségű kocsit is.

Előzmény: torqmatic (62820)
torqmatic Creative Commons License 2016.12.02 0 0 62820

Ezt félévente elsüti, aztán mégse lesz belőle soha semmi...

Előzmény: dundalk (62818)
Snake-Mojzi Creative Commons License 2016.12.02 0 0 62819

2016/2017 évi menetrend

 

KNYKK Zrt.

(Fejér megye)

 

Hirdetmény

dundalk Creative Commons License 2016.12.02 0 0 62818

Most olvasom ezt a kis cukiságot, ahogy Széles eladta a tévéjét:

 

"Széles Gábor a továbbiakban inkább a magyar buszgyártásra akar fókuszálni, azaz szeretné felvirágoztatni az Ikarust, hogy néhány éven belül évi tizenkét-tizenötezer buszt gyárthassanak. Ha most lehetne fogadni nagyobb összegben, hogy a hármas metró leállásakor kiírásra kerülő metrópótlóbusz-tenderen ki lesz a befutó, Széles Gáborra tennénk."

Tourismo Creative Commons License 2016.12.02 0 0 62817
Snake-Mojzi Creative Commons License 2016.12.01 0 0 62816

Valamilyen okból két külön vonalként fut a Volánbusz 2343 (498) és a KMKK 4670 (499) /240. oldal/ vonala. Nem értem, miért nem a szokásos iker vonalszámos megoldást alkalmazták.

Előzmény: Törölt nick (62815)
Törölt nick Creative Commons License 2016.12.01 0 0 62815

De ez:

 

"498 Nagykáta – Jászberény

499 Jászberény – Nagykáta"

 

Előzmény: Snake-Mojzi (62813)
Törölt nick Creative Commons License 2016.12.01 0 0 62814

Már csak Gödöllő és Aszód térsége hiányzik a beszámozódásból.

 

 

 

Előzmény: Snake-Mojzi (62813)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!