Sziasztok! Eladó lett 4 db vadonatúj Goodyear Ultragrip 8-as téli gumi szett. 205/55/r16. 2013 Februárban lett vásárolva így van még rá kátyúgarancia. A párom 1-esére vettük de azt eladtuk pár napja így felesleges sajnos. Csere is érdekel 17-es kerék garniturára is értékegyeztetéssel. Üdv.
Nekem 2005-ös -530D-, és bele van téve a 7 gombos iDrive, merevlemezes navi, és a HUD is utólagos.
Minden tökéletesen, és hiba nélkül megy, de azzal együtt kell élni, hogy időnkét 1-1mp-re bevillan, és eltűnik a kép -mert ugye alvázszám alapján nem stimmel a benne lévő extra az évjárattal-. Erre is van már megoldás, csak nincs hangulatom kiszedetni a komplett műszerfalat:)
A katalizátornak valóban nem tesz jót a csak városi rövid használat , jól mondod , hisz akkor soha nem tud regenerálni.
Alkalmanként akár havonta , ki kell menni akár az új M0-ra kicsit meghajtani , annak aki abszolút nem megy hosszabb útra.
Én igazán nem tudok tapasztalatot mondani az N53-al kapcsolatban.
Amikor megvettem 145e km volt benne több mint két éve. Abban az évben gyári visszahívásban kicserélték a befecskendezőket és a trafókat. Azóta 18e km mentem vele.
Most kapott egy új Nox szenzort aminek az ára 100e ft felett van.
Valamint egy kisnyomású üzemanyagrendszer szenzort ( kb. 20e ft).
Szépen megy , jól fogyaszt , elégedett vagyok vele.
Az elmúlt napokban Bp.- Miskolctapolca (500km) kiránduláson ( Országút nem csiga tempó ) 8.5 literes átlagfogyasztás jött ki , alaphangon 1800kg az autó ... Szerintem nem rossz..
Volt amikor 7.7 litert fogyasztott Bp-Sárvár útvonalon kicsit mérsékeltebb tempóban...
Autópályán tempo függő 8 liter ha nem nyomom , odalépve sem evett 9 liternél többet..
E60-nél még jelezte a fed.comp., hogy 100 ezrenként cserélni kell a gyertyákat, de F10-nél nem ír már semmit erre vonatkozóan. Vajon mennyi lehet az annyi? :)
Több autóm is van mostanában, de csak idősebbek természetesen. Sajnos nem csak én jártam így családon vagy a közvetlen környezetemen belül, hanem még mások is. Igen fiatal Audikkal ültek fel a xopórollerre. Nemrég vettem egy nagyon-nagyon szép állapotú E39 525i-t, kézi váltósat. Azzal csapatok néha, ha élmény-autózni akarok.
EUR4-től felfele én már nem hiszem, h veszek autót.... Sztem nagy kockázattal jár, persze vannak kivételek, szerencsések...
Egyetértünk, az E39 az egyik legzseniálisabb autó volt a maga idejében és még ma sem kell szégyenkeznie (persze figyelembe kell venni azt, hogy az E60 és F10 technikai fejlettségi előnye több kockázati tényezőt is rejt magában). Abban is osztom a véleményedet, hogy a közvetlen befecskendezésű benzinesek és a dízelek között már alig van kockázati különbség az egyre szigorúbb EU környezetvédelmi szabványoknak köszönhetően. A NOx katalizátor is regenerál időnként (német fórumokon ezt olvastam és azt ajánlják, hogy havonta legalább egyszer 30 percnél többet kell autózni minimum 100 km/óra sebességgel, hogy a regenerálási folyamat frankón végbe mehessen), tehát valóban legalább akkora xopás lehet a vége, mint a DPF szűrő a dízeleknél, ha valami xar kerül a palacsintába.
Sajnálom, hogy így jártál. Én bízom abban, hogy az a 3-4 év amennyi eltelt a között, hogy kijött az első közvetlen befecskendezésű benzin motor (E60) majd amikor az F10 hasonló motorral elindult, az azért számít valamennyire. Emlékszem, hogy a kormányművet említetted anno. Most egyébként milyen autód van?
Szerelői körből (pl. Hantos R.) azért én is sok rosszat hallok.
30i-ről beszélve nagyon nem éri meg az a + 14 ló, és a -10% fogyasztás, amit az N53 hoz.
(Ráadásul ha 100-as benzint kell tankolnod, akkor az rögtön + 10% üzemanyag költség.)
Igen ám, de LCI-ben ott a CIC, ami a 7 gombos iDrive-val nagyságrendekkel jobb a régi CCC-nél, tehát ha már LCI, akkor én csak is 2008/09 hótól vennék E60-at.
(Persze egyszer azért azt szeretném látni, hogy hogyan működik a CIC a 2007 előtti modellekbe szerelve, mert a hirdetéseket nézve sokan megcsinálták már, igaz, sok rosszat is olvastam.)
Kicsit továbbgondolva:
sajnos a benzin és dízel motorok egyre jobban hasonlítanak. A dízel régóta bonyolult, meg keveset eszik, de cserébe egyre finomabban jár, a benzines meg egyre kevesebbet eszik, de egyre problémásabb.
BMW-nél sincs másként, csak ott az a "baj", hogy a régi sorhatosokkal egekben van a mérce, ahonnan a hülye EU szabályok miatt kénytelenek voltak visszalépni.
Én E39 M52-be hugyos lukoil 95-öst tankolok, autópályázás előtt néha kap egy befecskendező tisztítót, olajat nem eszik, van benne negyedmillió km.
Sok mindenben egyet értettünk itt az évek során, de ebben sajnos nem. Az N53B30-as motorral nekem igen sok problémám volt, ezért is adtam el. S nem lehet azt mondani, h nem figyeltem oda a vásárlásnál. Maximális körültekintés, kevés km-es, maszi által átnézett darabról beszélünk. 2 év alatt mind a 6db injektor kuka - 2x menet közben váltam 5hengeres BMW-vé -, az összes gyújtótrafó kuka, NOX szenzor 120.000km-nél, kuka. És mindezek a hibák annak ellenére, hogy csak prémium üzemanyag, ha lehet OMV, csak és kizárólag BMW olaj és alkatrészek, szűrők, kötelező szervizek 10.000km-ként. És mégis....
Nem beszélve arról, hogy 115.000Km-nél kopogni kezdett a kormányművem, jelentős lógást állapítottak meg a szerelők - aktív kormánymű persze... -. Illetve a dynamic drive hidraulikájából is folyt az olaj, és nem csak minimális szivárgásról beszélünk.
Az autóm sérülés és fényezés mentes volt, végig BudapestMotors-os szervizekkel...
Nekem nagyon nagy csalódás volt az E60-asom, pedig "szerelemnek" indult...
A NOX szenzor meghibásodása nem igazán városi vagy autópálya használat függvénye. Egyszerűen ennyi az élettartama 150e-200e km , úgy mint a lambda szondáknak...
Sziasztok, kijelző ki be kapcsolàsa oka meg van, ccc modul,de viszont még lett a mára egy hiba jelzés.a légzsák és az ővfeszitőt mindig beìrja hibának, A HIBAKÓD ALACSONY FESZÜLTSÉG. Ki lett törölve de vissza jött.valaki valamit tud? Köszönöm.