Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Kt25D Creative Commons License 2014.10.13 0 0 34871

Sziasztok! Eladó lett 4 db vadonatúj Goodyear Ultragrip 8-as téli gumi szett. 205/55/r16. 2013 Februárban lett vásárolva így van még rá kátyúgarancia. A párom 1-esére vettük de azt eladtuk pár napja így felesleges sajnos. Csere is érdekel 17-es kerék garniturára is értékegyeztetéssel.
Üdv.

E93 330i Creative Commons License 2014.10.13 0 0 34870

Konkrétan a befecskendezők cseréje oldotta meg a problémádat , értem köszönöm ! Visszahíváson nem volt ?

Előzmény: ardo (34864)
Gyuro84 Creative Commons License 2014.10.13 0 0 34869

Hali!

 

Mekkora költség ez hozzávetőlegesen?

Előzmény: kopa (34867)
G.Gambino Creative Commons License 2014.10.13 0 0 34868

A nagyobb gond az, hogyha BMW szervizben csatlakozni akarnak az autóhoz, akkor csak hibakódot dob fel, nem lehet ellenőrizni semmit.

Előzmény: kopa (34867)
kopa Creative Commons License 2014.10.13 0 0 34867

Hali!

 

Nekem 2005-ös -530D-, és bele van téve a 7 gombos iDrive, merevlemezes navi, és a HUD is utólagos.

Minden tökéletesen, és hiba nélkül megy, de azzal együtt kell élni, hogy időnkét 1-1mp-re bevillan, és eltűnik a kép -mert ugye alvázszám alapján nem stimmel a benne lévő extra az évjárattal-. Erre is van már megoldás, csak nincs hangulatom kiszedetni a komplett műszerfalat:)

Nagyon szívesen megmutatom, ha élőben érdekel.

 

Előzmény: HG. (34849)
ardo Creative Commons License 2014.10.13 0 0 34866

Igen nem olcso. De szerintem hosszu tavon mindenkepp jobban jarok.

Persze azert nalam sem bemondasra megy a csere😂😂😂

Előzmény: HG. (34865)
HG. Creative Commons License 2014.10.12 0 0 34865

Dicséretes hozzáállás, de azért nem költségtakarékos :)

 

Én is rohanok mindig szerelőhöz, ha mást nem, diagra, de egyre többször azt látom, hogy a diag sem mindentudó, és sok a felesleges csere.

Előzmény: ardo (34864)
ardo Creative Commons License 2014.10.12 0 0 34864

Mar akkor is az injektorok haldokoltak. De olyan tuneteket produkalt mint a Nox szenzor hiba eseten.

 

Neha egyenetlen alapjarat,talan fordulatszam ingadozas.

Megmondom oszinten mar nem nagyon emlekszem.

Es nem is tartott sokaig,hogy a fejemben megmaradjon,mert kicsereltettem.

 

En vagyok a szerelok alma.

Valamit hallok,vagy ugy gondolom hogy hallok,mar megyek szerelohoz. 

Mindegy milyen autom van. 

Szeretem ha jo minden😀😀

Előzmény: E93 330i (34863)
E93 330i Creative Commons License 2014.10.12 0 0 34863

"" Majd Nox szenzort. DE mint utolag kiderult nem is az volt a baja.  ""

 

Pontosan mi volt a hiba ? Milyen jelenséget produkált ?  Megosztanád a tapasztalatodat, köszönöm előre is ! :)

Előzmény: ardo (34856)
E93 330i Creative Commons License 2014.10.12 0 0 34862

A katalizátornak valóban nem tesz jót a csak városi rövid használat , jól mondod , hisz akkor soha nem tud regenerálni.

Alkalmanként akár havonta , ki kell menni akár az új M0-ra  kicsit meghajtani , annak aki abszolút nem megy hosszabb útra.

 

Én igazán nem tudok tapasztalatot mondani az  N53-al kapcsolatban.

Amikor megvettem 145e km volt benne több mint két éve. Abban az évben gyári visszahívásban kicserélték a befecskendezőket és a trafókat. Azóta 18e km mentem vele.

Most kapott egy új Nox szenzort aminek az ára 100e ft felett van.

Valamint egy kisnyomású üzemanyagrendszer szenzort ( kb. 20e ft).

 

Szépen megy , jól fogyaszt , elégedett vagyok vele.

Az elmúlt napokban Bp.- Miskolctapolca (500km) kiránduláson ( Országút nem csiga tempó )   8.5 literes átlagfogyasztás jött ki , alaphangon 1800kg az autó ... Szerintem nem rossz..

Volt amikor 7.7 litert fogyasztott Bp-Sárvár útvonalon kicsit mérsékeltebb tempóban...

Autópályán tempo függő  8 liter ha nem nyomom  , odalépve sem evett 9 liternél többet..

 

 

 

 

Előzmény: G.Gambino (34854)
G.Gambino Creative Commons License 2014.10.12 0 0 34861

E60-nél még jelezte a fed.comp., hogy 100 ezrenként cserélni kell a gyertyákat, de F10-nél nem ír már semmit erre vonatkozóan. Vajon mennyi lehet az annyi? :)

Előzmény: HG. (34859)
ardo Creative Commons License 2014.10.12 0 0 34860

Azt javasoltak a szervizben hogy csereljek. En csereltem:)

Szerintem meg pont hogy nem sok minden romlott el az autoban .

Persze ez nezopont kerdese.

 

Előzmény: HG. (34859)
HG. Creative Commons License 2014.10.12 0 0 34859

Mármint 160-nál ÉS 190-nél is cseréltél gyertyákat? 

A rossz injektor szétkúrja a gyertyákat?

 

Amúgy azért hosszú, de reális a listád egy benzineshez 200e alatt.

Előzmény: ardo (34857)
HG. Creative Commons License 2014.10.12 0 0 34858

EUR4-től felfele én már nem hiszem, h veszek autót....

 

Bp-en előbb utóbb dugódíj lesz, akkor meg valamilyen módon biztos számítani fog.

Előzmény: c L d (34855)
ardo Creative Commons License 2014.10.12 0 0 34857

Bocsi . Injektor cserenel gyertyakat is csereltettem ujra.

Előzmény: ardo (34856)
ardo Creative Commons License 2014.10.12 0 0 34856

Udv. Bocs az ekezetnelkuliseg miatt.

olvasom hogy targyaljatok a benzines motort.

Sajat tapasztalat.

2008.04.17 havi autom.

3.0.i

70ezer kmrel vettem kb 3 eve.

Most 202ezer van benne.

Szinten Maszinal bevizsgaltatott,toresmentes auto volt.

Olajcserek 10-12ezer kmkent. Ahogy eppen itthon voltam.

160ezernel csereltek benne gyertyakat.

Majd Nox szenzort.

DE mint utolag kiderult nem is az volt a baja.

Most 190ezer kornyeken 6db injektor csere egyben.

 

Meg valami aprosag volt de mar nem emlekszem. Ati biztos tudja mert tole rendeltem . Az injektort nem. Azt a szakszerviz hozta.

Kormanymuvem nem log.Nem kopog.

Szoval en rosszat nem tudok rola mondani.

Az elozo egy 3.0 D volt.

Arrol sem.

Nalam ami elromlik azt cserelem,es nem varok orok elettartamot semmitol.

 

Uff. En szoltam.ardo

c L d Creative Commons License 2014.10.12 0 0 34855

Több autóm is van mostanában, de csak idősebbek természetesen. Sajnos nem csak én jártam így családon vagy a közvetlen környezetemen belül, hanem még mások is. Igen fiatal Audikkal ültek fel a xopórollerre. Nemrég vettem egy nagyon-nagyon szép állapotú E39 525i-t, kézi váltósat. Azzal csapatok néha, ha élmény-autózni akarok. 

EUR4-től felfele én már nem hiszem, h veszek autót.... Sztem nagy kockázattal jár, persze vannak kivételek, szerencsések...

Előzmény: G.Gambino (34850)
G.Gambino Creative Commons License 2014.10.12 0 0 34854

Valóban csak a jeladót írtam a hozzászólásomban, Nálad a pont. :)

Előzmény: E93 330i (34847)
G.Gambino Creative Commons License 2014.10.12 0 0 34853

Egyetértünk, az E39 az egyik legzseniálisabb autó volt a maga idejében és még ma sem kell szégyenkeznie (persze figyelembe kell venni azt, hogy az E60 és F10 technikai fejlettségi előnye több kockázati tényezőt is rejt magában). Abban is osztom a véleményedet, hogy a közvetlen befecskendezésű benzinesek és a dízelek között már alig van kockázati különbség az egyre szigorúbb EU környezetvédelmi szabványoknak köszönhetően. A NOx katalizátor is regenerál időnként (német fórumokon ezt olvastam és azt ajánlják, hogy havonta legalább egyszer 30 percnél többet kell autózni minimum 100 km/óra sebességgel, hogy a regenerálási folyamat frankón végbe mehessen), tehát valóban legalább akkora xopás lehet a vége, mint a DPF szűrő a dízeleknél, ha valami xar kerül a palacsintába.

Előzmény: HG. (34849)
csocso/e60 Creative Commons License 2014.10.12 0 0 34852

hibakód: 9aff

G.Gambino Creative Commons License 2014.10.12 0 0 34851

Szenzornál OK az élettartam, de magának a katalizátornak az élettartama nagyban függ a használattól.

Előzmény: E93 330i (34847)
G.Gambino Creative Commons License 2014.10.12 0 0 34850

Sajnálom, hogy így jártál. Én bízom abban, hogy az a 3-4 év amennyi eltelt a között, hogy kijött az első közvetlen befecskendezésű benzin motor (E60) majd amikor az F10 hasonló motorral elindult, az azért számít valamennyire. Emlékszem, hogy a kormányművet említetted anno. Most egyébként milyen autód van?

Előzmény: c L d (34848)
HG. Creative Commons License 2014.10.12 0 0 34849

Szerelői körből (pl. Hantos R.) azért én is sok rosszat hallok.

30i-ről beszélve nagyon nem éri meg az a + 14 ló, és a -10% fogyasztás, amit az N53 hoz.

(Ráadásul ha 100-as benzint kell tankolnod, akkor az rögtön + 10% üzemanyag költség.)

 

Igen ám, de LCI-ben ott a CIC, ami a 7 gombos iDrive-val nagyságrendekkel jobb a régi CCC-nél, tehát ha már LCI, akkor én csak is 2008/09 hótól vennék E60-at.

(Persze egyszer azért azt szeretném látni, hogy hogyan működik a CIC a 2007 előtti modellekbe szerelve, mert a hirdetéseket nézve sokan megcsinálták már, igaz, sok rosszat is olvastam.)

 

Kicsit továbbgondolva:

 

sajnos a benzin és dízel motorok egyre jobban hasonlítanak. A dízel régóta bonyolult, meg keveset eszik, de cserébe egyre finomabban jár, a benzines meg egyre kevesebbet eszik, de egyre problémásabb.

 

BMW-nél sincs másként, csak ott az a "baj", hogy a régi sorhatosokkal egekben van a mérce, ahonnan a hülye EU szabályok miatt kénytelenek voltak visszalépni.

 

Én E39 M52-be hugyos lukoil 95-öst tankolok, autópályázás előtt néha kap egy befecskendező tisztítót, olajat nem eszik, van benne negyedmillió km.

Előzmény: G.Gambino (34840)
c L d Creative Commons License 2014.10.12 0 0 34848

Sok mindenben egyet értettünk itt az évek során, de ebben sajnos nem. Az N53B30-as motorral nekem igen sok problémám volt, ezért is adtam el. S nem lehet azt mondani, h nem figyeltem oda a vásárlásnál. Maximális körültekintés, kevés km-es, maszi által átnézett darabról beszélünk. 2 év alatt mind a 6db injektor kuka - 2x menet közben váltam 5hengeres BMW-vé -, az összes gyújtótrafó kuka, NOX szenzor 120.000km-nél, kuka. És mindezek a hibák annak ellenére, hogy csak prémium üzemanyag, ha lehet OMV, csak és kizárólag BMW olaj és alkatrészek, szűrők, kötelező szervizek 10.000km-ként. És mégis....

Nem beszélve arról, hogy 115.000Km-nél kopogni kezdett a kormányművem, jelentős lógást állapítottak meg a szerelők - aktív kormánymű persze... -. Illetve a dynamic drive hidraulikájából is folyt az olaj, és nem csak minimális szivárgásról beszélünk. 

Az autóm sérülés és fényezés mentes volt, végig BudapestMotors-os szervizekkel...

Nekem nagyon nagy csalódás volt az E60-asom, pedig "szerelemnek" indult...

 

Előzmény: G.Gambino (34840)
E93 330i Creative Commons License 2014.10.12 0 0 34847

A NOX szenzor meghibásodása nem igazán városi vagy autópálya használat függvénye. Egyszerűen ennyi az élettartama 150e-200e km , úgy mint a lambda szondáknak...

Előzmény: G.Gambino (34840)
csocso/e60 Creative Commons License 2014.10.12 0 0 34846

Sziasztok, kijelző ki be kapcsolàsa oka meg van, ccc modul,de viszont még lett a mára egy hiba jelzés.a légzsák és az  ővfeszitőt mindig beìrja hibának, A HIBAKÓD  ALACSONY FESZÜLTSÉG. Ki lett törölve de vissza jött.valaki valamit tud? Köszönöm.

koontar Creative Commons License 2014.10.12 0 0 34845
EEE60 Creative Commons License 2014.10.12 0 0 34844

Úgy látom, már kaptál választ. Dízelek se rosszak, de az tény, hogy az eltelt pár év és megtett km alapján, számíthatsz költséges javításra bármikor. 

Előzmény: a.hangok.a.fejemben (34822)
jlaci74 Creative Commons License 2014.10.11 0 0 34843

Valóban, figyelmetlen voltam.

Az elején az Lci-t dícsérted , aztán váltottál én meg elsiklottam felette...

Előzmény: G.Gambino (34829)
ardo Creative Commons License 2014.10.11 0 0 34842

Udv. Irtam mailt de visszadobta. Valami nem jo a mail cimeddel.

 

Itt tudsz arajanlatot kerni

 

Email:savingracekft@gmail.com

Tel:06704554557

Előzmény: fo_lo (34823)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!